ЗАГРЯВА ---Проблема решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Mи тогава избуши термостата за да видиш без термостат как ще се държи
Но не е нормално да зацепва когато колата е била в покий

Но не е нормално да зацепва когато колата е била в покий


- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
vld написа:Mи тогава избуши термостата за да видиш без термостат как ще се държи![]()
Но не е нормално да зацепва когато колата е била в покий
Това не съм го пробвал. Да кажем,че е от термостата,защо със зацепен виско пак е така?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
[quote="vld"]защото може термостата да не отваря докрай
от там намалена циркулация и висока температура
[/quote
Благодаря.Ще се пробва

от там намалена циркулация и висока температура

Благодаря.Ще се пробва
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Ето как всеки може да си пробва термостата дали отваря на определената температура 88 или 92 градуса. Сваляте го от колата, слагате го в една тенджера със студена вода на котлона и с един термометър (100 градусов поне) следите температурата. Не позволявайте водата да загрее над 95 градуса. След експеримента го оставете да си изстине бавно във водата. Така няма начин да не се разбере дали бачка. 

- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
казваш като дадеш на контакт при непален днес двг е извън синьото ? на диагностика колко реални градуса излиза двг като е близо до червеното да речем ?може би стрелката не работи добре .. от виско не може да е не се заминавай с него то не влияе извънградско както и при температури като в момента 10-20 градуса .. между другото читавото виско сработва за момент при студен старт понеже силикона се е стекъл долу който твърди че това не е нормално да си смени виското щото е сдухано .. ако стрелка/датчици работят нормално и колата наистина загрява над 100 градуса смени радиатора може и от него да е
и отново никой не позна къф е проблема
към автора на темата: колега смени си датчика за за темп.на мотора от който действа стрелката,живее под смукателниа колектор,почти в средата на главата.гарантирам ти 100% че ще си решиш проблема
.само че кът го купуваш не зимай същия които в момента ти е на колата,а нека да ти дадът такъв какъвто излиза по вин номера.този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил



към автора на темата: колега смени си датчика за за темп.на мотора от който действа стрелката,живее под смукателниа колектор,почти в средата на главата.гарантирам ти 100% че ще си решиш проблема

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
sachs написа:и отново никой не позна къф е проблема![]()
![]()
![]()
към автора на темата: колега смени си датчика за за темп.на мотора от който действа стрелката,живее под смукателниа колектор,почти в средата на главата.гарантирам ти 100% че ще си решиш проблема.само че кът го купуваш не зимай същия които в момента ти е на колата,а нека да ти дадът такъв какъвто излиза по вин номера.този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил
Браво майсторе аз не бях ли близо до загадката?!Понеже на предишната ми кола опел вектра ми показваше така както на тоя и смених датчика дето е за темп. на мотора...намира се отзад инжекцията и от тогава я продадох без никакъв дефект...само защото исках бмв!
до автора:Върви при колегата-майстор-чудо sacsh да му дадеш 5-10 лв. да се почерпи за дето ти е спестил времето да не се редиш на опашка при него...
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Ама и вие сте си ......
Що за хора сте да карате колите си в червеното 3 години и чак след това да търсите решение пък няма значение дори че е от датчик ( ако е от него де ).

- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Колега.....
Аве аз не съм от специалистите, дето могат да се изказват, ама и аз си помислих за датчика, но гледам си писал сменени датчици...
Друг ми е въпроса обаче.
Аве колега, кой майстор в Бургас те е монтирал така - да смените виското, радиатори, перки, термостати, помпи, табла, датчици, антифризи, масла, гарнитури, партитури ... и накрая да няма ефект...?
Тоя човек как не се е сетил да смените и географския пояс с такъв с по - ниска температура....
Отговори ми моля ти се, да знам да се пазя...
Има едно нещо... диагностика го викат.
Приеми от мен добронамерен съвет: ако наистина са ти слагали нещо в Бова, иди и някъде другаде, ако има нужда да го досложат.
Сериозно. Бова са добри момчета, познавам ги, имам им телефони, обаче... Особено пък за по - стари колички като нашите... Изпипана работа. Още се разнасям с проблем, възникнал в следствие на монтаж
ПП. На твое място бих отишъл при електрончик/жичкаджия. Просто не виждам какво друго остава.
С БМВ електрониката съм чувал, че добре се справят сервиза на БОШ, до комлука, на околовръстното.
Аве аз не съм от специалистите, дето могат да се изказват, ама и аз си помислих за датчика, но гледам си писал сменени датчици...
Друг ми е въпроса обаче.
Аве колега, кой майстор в Бургас те е монтирал така - да смените виското, радиатори, перки, термостати, помпи, табла, датчици, антифризи, масла, гарнитури, партитури ... и накрая да няма ефект...?
Тоя човек как не се е сетил да смените и географския пояс с такъв с по - ниска температура....
Отговори ми моля ти се, да знам да се пазя...
Има едно нещо... диагностика го викат.
Приеми от мен добронамерен съвет: ако наистина са ти слагали нещо в Бова, иди и някъде другаде, ако има нужда да го досложат.
Сериозно. Бова са добри момчета, познавам ги, имам им телефони, обаче... Особено пък за по - стари колички като нашите... Изпипана работа. Още се разнасям с проблем, възникнал в следствие на монтаж

ПП. На твое място бих отишъл при електрончик/жичкаджия. Просто не виждам какво друго остава.
С БМВ електрониката съм чувал, че добре се справят сервиза на БОШ, до комлука, на околовръстното.
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
vitamincpp написа:Ама и вие сте си ......Що за хора сте да карате колите си в червеното 3 години и чак след това да търсите решение пък няма значение дори че е от датчик ( ако е от него де ).
Колега да я държа в гаража ли?Като Згъне правим и пак жега.
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
Alexi написа:казваш като дадеш на контакт при непален днес двг е извън синьото ? на диагностика колко реални градуса излиза двг като е близо до червеното да речем ?може би стрелката не работи добре .. от виско не може да е не се заминавай с него то не влияе извънградско както и при температури като в момента 10-20 градуса .. между другото читавото виско сработва за момент при студен старт понеже силикона се е стекъл долу който твърди че това не е нормално да си смени виското щото е сдухано .. ако стрелка/датчици работят нормално и колата наистина загрява над 100 градуса смени радиатора може и от него да е
На диагностиката показва ,че преди червеното в двигателя е 92,а в радиатора е 90,и сработва виското.
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
D3BEP написа:Колега.....
Аве аз не съм от специалистите, дето могат да се изказват, ама и аз си помислих за датчика, но гледам си писал сменени датчици...
Друг ми е въпроса обаче.
Аве колега, кой майстор в Бургас те е монтирал така - да смените виското, радиатори, перки, термостати, помпи, табла, датчици, антифризи, масла, гарнитури, партитури ... и накрая да няма ефект...?
Тоя човек как не се е сетил да смените и географския пояс с такъв с по - ниска температура....
Отговори ми моля ти се, да знам да се пазя...
Има едно нещо... диагностика го викат.
Приеми от мен добронамерен съвет: ако наистина са ти слагали нещо в Бова, иди и някъде другаде, ако има нужда да го досложат.
Сериозно. Бова са добри момчета, познавам ги, имам им телефони, обаче... Особено пък за по - стари колички като нашите... Изпипана работа. Още се разнасям с проблем, възникнал в следствие на монтаж
ПП. На твое място бих отишъл при електрончик/жичкаджия. Просто не виждам какво друго остава.
С БМВ електрониката съм чувал, че добре се справят сервиза на БОШ, до комлука, на околовръстното.
Колега наистина на ел.техник не съм ходил.Но диагностика съм правил не веднъж.На 4 км.,и в Бова.На 4 км ми каза гарнитура,а на Бова вдигат раменете и след преинсталиране на таблото./май така казаха/.
- hristo4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 20.06.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi
sachs написа:и отново никой не позна къф е проблема![]()
![]()
![]()
този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил
И аз имам едни съмнения за това и ще го проверя.Мерси колега.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани