ЗАГРЯВА ---Проблема решен

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Мар 2008, 22:25

Mи тогава избуши термостата за да видиш без термостат как ще се държи :idea:
Но не е нормално да зацепва когато колата е била в покий :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 22:34

vld написа:Mи тогава избуши термостата за да видиш без термостат как ще се държи :idea:
Но не е нормално да зацепва когато колата е била в покий :!:

Това не съм го пробвал. Да кажем,че е от термостата,защо със зацепен виско пак е така?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 25 Мар 2008, 22:36

защото може термостата да не отваря докрай :idea:
от там намалена циркулация и висока температура ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 25 Мар 2008, 22:39

[quote="vld"]защото може термостата да не отваря докрай :idea:
от там намалена циркулация и висока температура ;)[/quote
Благодаря.Ще се пробва

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 25 Мар 2008, 22:51

Ето как всеки може да си пробва термостата дали отваря на определената температура 88 или 92 градуса. Сваляте го от колата, слагате го в една тенджера със студена вода на котлона и с един термометър (100 градусов поне) следите температурата. Не позволявайте водата да загрее над 95 градуса. След експеримента го оставете да си изстине бавно във водата. Така няма начин да не се разбере дали бачка. 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 25 Мар 2008, 22:51

казваш като дадеш на контакт при непален днес двг е извън синьото ? на диагностика колко реални градуса излиза двг като е близо до червеното да речем ?може би стрелката не работи добре .. от виско не може да е не се заминавай с него то не влияе извънградско както и при температури като в момента 10-20 градуса .. между другото читавото виско сработва за момент при студен старт понеже силикона се е стекъл долу който твърди че това не е нормално да си смени виското щото е сдухано .. ако стрелка/датчици работят нормално и колата наистина загрява над 100 градуса смени радиатора може и от него да е

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 25 Мар 2008, 23:01

и отново никой не позна къф е проблема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
към автора на темата: колега смени си датчика за за темп.на мотора от който действа стрелката,живее под смукателниа колектор,почти в средата на главата.гарантирам ти 100% че ще си решиш проблема ;) .само че кът го купуваш не зимай същия които в момента ти е на колата,а нека да ти дадът такъв какъвто излиза по вин номера.този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 25 Мар 2008, 23:20

sachs написа:и отново никой не позна къф е проблема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
към автора на темата: колега смени си датчика за за темп.на мотора от който действа стрелката,живее под смукателниа колектор,почти в средата на главата.гарантирам ти 100% че ще си решиш проблема ;) .само че кът го купуваш не зимай същия които в момента ти е на колата,а нека да ти дадът такъв какъвто излиза по вин номера.този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил

Браво майсторе аз не бях ли близо до загадката?!Понеже на предишната ми кола опел вектра ми показваше така както на тоя и смених датчика дето е за темп. на мотора...намира се отзад инжекцията и от тогава я продадох без никакъв дефект...само защото исках бмв!

до автора:Върви при колегата-майстор-чудо sacsh да му дадеш 5-10 лв. да се почерпи за дето ти е спестил времето да не се редиш на опашка при него...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 26 Мар 2008, 2:20

Ама и вие сте си ...... :evil: Що за хора сте да карате колите си в червеното 3 години и чак след това да търсите решение пък няма значение дори че е от датчик ( ако е от него де ).


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 26 Мар 2008, 2:34

vld написа:Бах твам М40 да не роди толкова време в критична температура :shock:

чшшш алооу М40 е желязо ве :lol: :lol:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 26 Мар 2008, 9:40

Колега.....
Аве аз не съм от специалистите, дето могат да се изказват, ама и аз си помислих за датчика, но гледам си писал сменени датчици...
Друг ми е въпроса обаче.
Аве колега, кой майстор в Бургас те е монтирал така - да смените виското, радиатори, перки, термостати, помпи, табла, датчици, антифризи, масла, гарнитури, партитури ... и накрая да няма ефект...?
Тоя човек как не се е сетил да смените и географския пояс с такъв с по - ниска температура....
Отговори ми моля ти се, да знам да се пазя...
Има едно нещо... диагностика го викат.
Приеми от мен добронамерен съвет: ако наистина са ти слагали нещо в Бова, иди и някъде другаде, ако има нужда да го досложат.
Сериозно. Бова са добри момчета, познавам ги, имам им телефони, обаче... Особено пък за по - стари колички като нашите... Изпипана работа. Още се разнасям с проблем, възникнал в следствие на монтаж :)

ПП. На твое място бих отишъл при електрончик/жичкаджия. Просто не виждам какво друго остава.
С БМВ електрониката съм чувал, че добре се справят сервиза на БОШ, до комлука, на околовръстното.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 26 Мар 2008, 10:06

vitamincpp написа:Ама и вие сте си ...... :evil: Що за хора сте да карате колите си в червеното 3 години и чак след това да търсите решение пък няма значение дори че е от датчик ( ако е от него де ).

Колега да я държа в гаража ли?Като Згъне правим и пак жега.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 26 Мар 2008, 10:08

Alexi написа:казваш като дадеш на контакт при непален днес двг е извън синьото ? на диагностика колко реални градуса излиза двг като е близо до червеното да речем ?може би стрелката не работи добре .. от виско не може да е не се заминавай с него то не влияе извънградско както и при температури като в момента 10-20 градуса .. между другото читавото виско сработва за момент при студен старт понеже силикона се е стекъл долу който твърди че това не е нормално да си смени виското щото е сдухано .. ако стрелка/датчици работят нормално и колата наистина загрява над 100 градуса смени радиатора може и от него да е

На диагностиката показва ,че преди червеното в двигателя е 92,а в радиатора е 90,и сработва виското.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 26 Мар 2008, 10:18

D3BEP написа:Колега.....
Аве аз не съм от специалистите, дето могат да се изказват, ама и аз си помислих за датчика, но гледам си писал сменени датчици...
Друг ми е въпроса обаче.
Аве колега, кой майстор в Бургас те е монтирал така - да смените виското, радиатори, перки, термостати, помпи, табла, датчици, антифризи, масла, гарнитури, партитури ... и накрая да няма ефект...?
Тоя човек как не се е сетил да смените и географския пояс с такъв с по - ниска температура....
Отговори ми моля ти се, да знам да се пазя...
Има едно нещо... диагностика го викат.
Приеми от мен добронамерен съвет: ако наистина са ти слагали нещо в Бова, иди и някъде другаде, ако има нужда да го досложат.
Сериозно. Бова са добри момчета, познавам ги, имам им телефони, обаче... Особено пък за по - стари колички като нашите... Изпипана работа. Още се разнасям с проблем, възникнал в следствие на монтаж :)

ПП. На твое място бих отишъл при електрончик/жичкаджия. Просто не виждам какво друго остава.
С БМВ електрониката съм чувал, че добре се справят сервиза на БОШ, до комлука, на околовръстното.

Колега наистина на ел.техник не съм ходил.Но диагностика съм правил не веднъж.На 4 км.,и в Бова.На 4 км ми каза гарнитура,а на Бова вдигат раменете и след преинсталиране на таблото./май така казаха/.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 20.06.2007
Местоположение: Бургас
Кара: E46 1.9 *W210 320 CDI *206 1.4 hdi

Мнение от hristo4 » 26 Мар 2008, 10:21

sachs написа:и отново никой не позна къф е проблема :mhihi: :mhihi: :mhihi:
този в момента не е за твойта кола или е фира и е замасил

И аз имам едни съмнения за това и ще го проверя.Мерси колега.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook