МЕТАН НА БМВ 318 ИС
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Аз също не съм фен на алтернативните горива както се изказаха някои колеги,но като се замисли човек - едва ли цял живот колегата ще я кара тази е36-ца че да го мисли толко.Сега ще й сложи метан,след 2-3-4 год. ще я смени с по-нова.В крайна сметка да глези двигателя на кола,която ще кара още няколко години,и ще вземе по-хубава (дано:)) може би няма смисъл.Реално погледнато,поне според мен,метана или газта ще съсипе двигателя,но след няколко годинки ако е настроен както трябва и колата се пази добре,а не се остави на доизживяване.До тогава колегата,както предполагам и значителна част от нас (е36 шофери) вече ще сме минали на е46
(каквото и да си говорим цените ще им падат искат или не) и тогава добрата стара е36-ка ще се е обезценила до толко,че да се пази като паметник,както някой се изрази.А и си мисля,че както върви търговията,след някоя и друга годинка ще почнат да се купуват повече е46 например отколкото е36 и е46 ще е новата е36
Изказвам само лично мнение,не се заяждайте ако говоря пресилено
Лично аз не мисля да си слагам газ или метан на моята ИС-ка.Предпочитам да я карам по-спокойно и икономично на бензин,но като реша да й вкарам 2-ра да знам че кончетата под капака са си там



Лично аз не мисля да си слагам газ или метан на моята ИС-ка.Предпочитам да я карам по-спокойно и икономично на бензин,но като реша да й вкарам 2-ра да знам че кончетата под капака са си там

прав си , но защо да е паметник ? - ако има живот в нея и си я поддържаш, ще си я караш и още 20 г.
а визията винаги си е визия, дори след 50 г.
а до тогава с "алтернативния" метан на всеки 1000 км ако спестяваш по 200 лв чисто , сравнено с парите за бензин , малко ли е ? (грубо)
и друго че винаги си паля на бензин, и превклюването става абсолютно незабележимо с инцжекциона. а ако съм недоволен на метан - цъкам си и карам на бензин.
но хайде да не преповтаряме писаното в другите теми.
даже ако може ги обединете с тази.
а визията винаги си е визия, дори след 50 г.

а до тогава с "алтернативния" метан на всеки 1000 км ако спестяваш по 200 лв чисто , сравнено с парите за бензин , малко ли е ? (грубо)
и друго че винаги си паля на бензин, и превклюването става абсолютно незабележимо с инцжекциона. а ако съм недоволен на метан - цъкам си и карам на бензин.
но хайде да не преповтаряме писаното в другите теми.
даже ако може ги обединете с тази.

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
bbekov написа:t0sh написа:за газта - Павлин се опита да ви светне че като добавите консумативите които изискват по-честа смяна, допълнителни прегледи и настройки и цената излиза много близка до каране на бензин.
ма кво да се хабя и аз, побългарявайте там квато кола ви падне щото не можете да я изхраните и после спорете какви са пазарните цени на читавите коли...
И кой консуматив се сменя по-често? Особено ако АГУ-то е инжекцион или има ламбда контрол (което е най-рационалното решение). Свещите ли си заминават по-бързо или филтрите ?
Настройките и прегледите можеш да ги позабравиш с ново поколение АГУ или с монтиране на ламбда контрол (100-150лв.), но него никой не го монтира от майсторите понеже така си губят клиентите - няма да има защо да се ходи при тях.
И по-добре BMW на газ , но с нови гуми и мортисьори , отколкото BMW на бензин с което да те е страх да вдигнеш 100км/ч.
първо свещите гаранция заминават по-бързо, независимо на инжекцион или не, другите неща се консултирай с интернет

а иначе още по-добре бмв с всичко ново и наред, но без разпробиване за газ и всички потенциални проблеми. За мен инвестиция да е в ред колата и да не харчи 15+ е доста по-смислена, от газта. мое мнение, иначе отдавна щях да съм с инежкцион.
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
абе ние дето сме на метан/газ сме по-глупави и по-бедни и желаем да си караме колите редовно а не да стоят пред блока ,а вие дето земате 2000лв заплати си карайте колите на бензин аз не ви насилвам да сложите алтернативно гориво
все пак всяка жаба да си знае гьола ...


все пак всяка жаба да си знае гьола ...

Re: a
[quote="pinko_23"]да батко сложи си метан, боядисай я жълта и си ти човека, без лоши чуства, ама що не си вземеш едно дизелче.[/q
алоооооооооооооо бабин убавец дизела е по скъп от бензина бре
за кво да взима тия пернишки печки,айййййй мнооо се палим...... така наречените газарчета ходат с маршрутки и секви кошници на работа БМВ то е за събота вечер,сипат за 15 лв 95 и после плюят метана и газта.........аре нема нуждаааа
а ния кво да кажеме дето си вършиме работа с нея и почти не слизаме от нея,кой е по голем фен на БМВ а,тоя който го кара повече или на които му прашасва пред блока
или неееееее всичките дето карат Е36 заплатата им е от 2000лв нагоре,големи сте тарикати........ама теми 1000 защо ми харчи толкова много или вашта колко харчи
КОЙ ОТ ВАС ПЪЛНИ РЕЗЕРВОАРА ДО ГОРЕ НА БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА БЕ ТАРИКАТИ????20 лв най много 
алоооооооооооооо бабин убавец дизела е по скъп от бензина бре


а ния кво да кажеме дето си вършиме работа с нея и почти не слизаме от нея,кой е по голем фен на БМВ а,тоя който го кара повече или на които му прашасва пред блока



Последна промяна vladuicho на 03 Мар 2008, 22:06, променена общо 1 път
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
да развия темата
250 км = 30 лв. газ - нормално каране
с 30 лв. бензин обикновенно минавам от 80-100км
И пак си се возя със същата скорост, същия комфорт и стигам за същото време където съм тръгнал. Е ивинявайте ама бензина вече ще го сипвам за да пали колата и да не съсипя помпата
п.с. и пак съм кисел
250 км = 30 лв. газ - нормално каране
с 30 лв. бензин обикновенно минавам от 80-100км
И пак си се возя със същата скорост, същия комфорт и стигам за същото време където съм тръгнал. Е ивинявайте ама бензина вече ще го сипвам за да пали колата и да не съсипя помпата




п.с. и пак съм кисел

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Това за всяка жаба да си знае гьола засега се намества като най-точно описание и край на спора.
Вариантите са три:
1.Сипваш си бензинец и си караш колата както и колкото ти душа иска(и ако си в тази категория,то респективно не сипваш бензин от ЕТ "Бай Ценко Гюдерията").
2.Сипваш си малко бензинец, понеже нямаш много средства и колата ти "прашасва пред блока".
3.Караш на метан/газ, защото мислиш, че това не води до никакви допълнителни възможни проблеми по двигателя; защото нямаш достатъчно средства; просто защото си ентусиаст и мислиш, че БМВ е проектирано да се движи с АГУ/Метан.
4.Не караш БМВ и караш с АГУ/Метан и си най-доволен и щастлив.
А' сега направете една анкета и вижте кои отговори ще са най-много.
Вариантите са три:
1.Сипваш си бензинец и си караш колата както и колкото ти душа иска(и ако си в тази категория,то респективно не сипваш бензин от ЕТ "Бай Ценко Гюдерията").
2.Сипваш си малко бензинец, понеже нямаш много средства и колата ти "прашасва пред блока".
3.Караш на метан/газ, защото мислиш, че това не води до никакви допълнителни възможни проблеми по двигателя; защото нямаш достатъчно средства; просто защото си ентусиаст и мислиш, че БМВ е проектирано да се движи с АГУ/Метан.
4.Не караш БМВ и караш с АГУ/Метан и си най-доволен и щастлив.
А' сега направете една анкета и вижте кои отговори ще са най-много.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Archangel написа:Това за всяка жаба да си знае гьола засега се намества като най-точно описание и край на спора.
Вариантите са три:
1.Сипваш си бензинец и си караш колата както и колкото ти душа иска(и ако си в тази категория,то респективно не сипваш бензин от ЕТ "Бай Ценко Гюдерията").
2.Сипваш си малко бензинец, понеже нямаш много средства и колата ти "прашасва пред блока".
3.Караш на метан/газ, защото мислиш, че това не води до никакви допълнителни възможни проблеми по двигателя; защото нямаш достатъчно средства; просто защото си ентусиаст и мислиш, че БМВ е проектирано да се движи с АГУ/Метан.
4.Не караш БМВ и караш с АГУ/Метан и си най-доволен и щастлив.
А' сега направете една анкета и вижте кои отговори ще са най-много.
вариант 5
слагаш метан/газ и се спукваш от каране, отгоре на всичко си заделил и някой лев за екскурзия лятото




Може ли да питам "разбирачите", защо слагат заводско газ на някой автомобили, пък даже и на БМВ-та?

п.с. даже има и 518g - 115 коня в е34ка на газ и кво?!?!



значи да добавя
Не виждам никакъв смисъл, ако не караш кола над 250 коня, тя да е на бензин.
п.п.с. на ТОМ 345-цата е на газ



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
vicho написа:Archangel написа:Това за всяка жаба да си знае гьола засега се намества като най-точно описание и край на спора.
Вариантите са три:
1.Сипваш си бензинец и си караш колата както и колкото ти душа иска(и ако си в тази категория,то респективно не сипваш бензин от ЕТ "Бай Ценко Гюдерията").
2.Сипваш си малко бензинец, понеже нямаш много средства и колата ти "прашасва пред блока".
3.Караш на метан/газ, защото мислиш, че това не води до никакви допълнителни възможни проблеми по двигателя; защото нямаш достатъчно средства; просто защото си ентусиаст и мислиш, че БМВ е проектирано да се движи с АГУ/Метан.
4.Не караш БМВ и караш с АГУ/Метан и си най-доволен и щастлив.
А' сега направете една анкета и вижте кои отговори ще са най-много.
вариант 5
слагаш метан/газ и се спукваш от каране, отгоре на всичко си заделил и някой лев за екскурзия лятото![]()
![]()
![]()
, караш така 2 години и после си купуваш следващия дръгел.
Може ли да питам "разбирачите", защо слагат заводско газ на някой автомобили, пък даже и на БМВ-та?![]()
п.с. даже има и 518g - 115 коня в е34ка на газ и кво?!?!![]()
![]()
значи да добавя
Не виждам никакъв смисъл, ако не караш кола над 250 коня, тя да е на бензин.
п.п.с. на ТОМ 345-цата е на газ![]()
![]()
, нещо да кажете
ти си моя идол

темата е много интересна .. очаквам империята отвръща на удара



та кои каза ... БМВ са толко калпави че двигателя им не издържа на гас/метан .. ебем ти марката ако това е верно ... да се обадим ли на ловците на митове да го проверим ?


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
bam-bam написа:...
Звъни на който искаш...щом положението е стигнало до там такива малолитражки да ги газифицирате,значи положението е ж.з. ...а ако някой ден станеш баща тогава на компресор ли ще си караш колата?
да седнем и да се вайкаме "държавата ни каплава,заплатите съкс,бензина скъп..."
ми то това най-лесно...аз що си карам на бензин,пък успявам и някой лев да заделя...пак ще захванеш темата за плитките,м паркетчетата и 10-те лв в събота до ст.град и обратно,но ще ти кажа че вече не си актуален с тия фрази...дай нещо ново

да стоите и да се надлъгвате в форума какви анти герои сте всичките е повече от жалко...хванете помислете за себеси вместо да се чудите къв нов лаф да родите в това кътче

- Richmond
- ентусиаст
-
- Мнения: 1308
- Регистриран на: 12.02.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: харабийската
- Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
- Детайли за колата: Пълно шукаритети!
vicho написа:Archangel написа:Това за всяка жаба да си знае гьола засега се намества като най-точно описание и край на спора.
Вариантите са три:
1.Сипваш си бензинец и си караш колата както и колкото ти душа иска(и ако си в тази категория,то респективно не сипваш бензин от ЕТ "Бай Ценко Гюдерията").
2.Сипваш си малко бензинец, понеже нямаш много средства и колата ти "прашасва пред блока".
3.Караш на метан/газ, защото мислиш, че това не води до никакви допълнителни възможни проблеми по двигателя; защото нямаш достатъчно средства; просто защото си ентусиаст и мислиш, че БМВ е проектирано да се движи с АГУ/Метан.
4.Не караш БМВ и караш с АГУ/Метан и си най-доволен и щастлив.
А' сега направете една анкета и вижте кои отговори ще са най-много.
вариант 5
слагаш метан/газ и се спукваш от каране, отгоре на всичко си заделил и някой лев за екскурзия лятото![]()
![]()
![]()
, караш така 2 години и после си купуваш следващия дръгел.
Може ли да питам "разбирачите", защо слагат заводско газ на някой автомобили, пък даже и на БМВ-та?![]()
п.с. даже има и 518g - 115 коня в е34ка на газ и кво?!?!![]()
![]()
значи да добавя
Не виждам никакъв смисъл, ако не караш кола над 250 коня, тя да е на бензин.
п.п.с. на ТОМ 345-цата е на газ![]()
![]()
, нещо да кажете
Е, всичките където карат от ИС до 28-ци са балъци значи, щот не са на газззЪ

- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
///MapTo написа:bam-bam написа:...
Звъни на който искаш...щом положението е стигнало до там такива малолитражки да ги газифицирате,значи положението е ж.з. ...а ако някой ден станеш баща тогава на компресор ли ще си караш колата?
да седнем и да се вайкаме "държавата ни каплава,заплатите съкс,бензина скъп..."
ми то това най-лесно...аз що си карам на бензин,пък успявам и някой лев да заделя...пак ще захванеш темата за плитките,м паркетчетата и 10-те лв в събота до ст.град и обратно,но ще ти кажа че вече не си актуален с тия фрази...дай нещо ново![]()
да стоите и да се надлъгвате в форума какви анти герои сте всичките е повече от жалко...хванете помислете за себеси вместо да се чудите къв нов лаф да родите в това кътче
абе ... засегна ли се


целата хамалогия е че БМВ става за газ/метан това е изтъркано .. а не некакви както ги каза антигерой да питаш глупости как се троши как не става и разни митове и легенди

на кои какво му е кеф така ще си кара никои неможе да му държи сметка как да си харчи парите ... а ти си дОпе какво да кажа .. друго си е да кажеш че караш на бенц въртиш яко километри и спонсорираш държавата .. това е геройство

може и медал да дадем на такива като тебе къде се бият в гърдите .. то си е геройство

така че не си чеши гъза с уя ми ами обясни на твойте братя по оръжие да не бълват глупости и всичко ще е океи



- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
Никой не ти се пъне да се хвали,че кара на бензин...аз няма да отварям очите на всеки нов "ентусиаст"...това,че в твоите очи изглеждам допе,хранещо държавата и каращо на бензин,може само да те стимулира да надминеш моите постижения,вместо да се правиш на форумен герой...друг е въпроса,че на теб това ти е чуждо и предпочиташ да се правиш на лили иванова,когато дразниш с постовете си много хора по тъч линията 

t0sh написа:първо свещите гаранция заминават по-бързо, независимо на инжекцион или не, другите неща се консултирай с интернетотделно за това че влачиш 100-тина кила нонстоп в багажника и какви ли не още минуси.
а иначе още по-добре бмв с всичко ново и наред, но без разпробиване за газ и всички потенциални проблеми. За мен инвестиция да е в ред колата и да не харчи 15+ е доста по-смислена, от газта. мое мнение, иначе отдавна щях да съм с инежкцион.
Свещите няма да заминат по-бързо ако са с правилното топлинно число пък и надали ти караш с едни и същи свещи повече от 15-20 000км. Нямам какво да се консултирам с интернет аз

И това с 100кг е пресилено за LPG - за метан е тамън

Да , много по-добре е да караш на бензин , но колко хора могат да си го позволят (тук се изключват гъзарите с weekend коли )? И АГУ за кола която се кара само на къси разтояния е безмислено.
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани