МЕТАН НА БМВ 318 ИС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2007
Пол: Мъж

Мнение от TiGoNiSh » 03 Мар 2008, 7:32

Аз също не съм фен на алтернативните горива както се изказаха някои колеги,но като се замисли човек - едва ли цял живот колегата ще я кара тази е36-ца че да го мисли толко.Сега ще й сложи метан,след 2-3-4 год. ще я смени с по-нова.В крайна сметка да глези двигателя на кола,която ще кара още няколко години,и ще вземе по-хубава (дано:)) може би няма смисъл.Реално погледнато,поне според мен,метана или газта ще съсипе двигателя,но след няколко годинки ако е настроен както трябва и колата се пази добре,а не се остави на доизживяване.До тогава колегата,както предполагам и значителна част от нас (е36 шофери) вече ще сме минали на е46 :mhihi: (каквото и да си говорим цените ще им падат искат или не) и тогава добрата стара е36-ка ще се е обезценила до толко,че да се пази като паметник,както някой се изрази.А и си мисля,че както върви търговията,след някоя и друга годинка ще почнат да се купуват повече е46 например отколкото е36 и е46 ще е новата е36 :mhihi: Изказвам само лично мнение,не се заяждайте ако говоря пресилено ;)

Лично аз не мисля да си слагам газ или метан на моята ИС-ка.Предпочитам да я карам по-спокойно и икономично на бензин,но като реша да й вкарам 2-ра да знам че кончетата под капака са си там :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 03 Мар 2008, 12:29

прав си , но защо да е паметник ? - ако има живот в нея и си я поддържаш, ще си я караш и още 20 г.
а визията винаги си е визия, дори след 50 г. :)
а до тогава с "алтернативния" метан на всеки 1000 км ако спестяваш по 200 лв чисто , сравнено с парите за бензин , малко ли е ? (грубо)
и друго че винаги си паля на бензин, и превклюването става абсолютно незабележимо с инцжекциона. а ако съм недоволен на метан - цъкам си и карам на бензин.
но хайде да не преповтаряме писаното в другите теми.
даже ако може ги обединете с тази.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 03 Мар 2008, 13:53

bbekov написа:
t0sh написа:за газта - Павлин се опита да ви светне че като добавите консумативите които изискват по-честа смяна, допълнителни прегледи и настройки и цената излиза много близка до каране на бензин.

ма кво да се хабя и аз, побългарявайте там квато кола ви падне щото не можете да я изхраните и после спорете какви са пазарните цени на читавите коли...


И кой консуматив се сменя по-често? Особено ако АГУ-то е инжекцион или има ламбда контрол (което е най-рационалното решение). Свещите ли си заминават по-бързо или филтрите ?
Настройките и прегледите можеш да ги позабравиш с ново поколение АГУ или с монтиране на ламбда контрол (100-150лв.), но него никой не го монтира от майсторите понеже така си губят клиентите - няма да има защо да се ходи при тях :) .
И по-добре BMW на газ , но с нови гуми и мортисьори , отколкото BMW на бензин с което да те е страх да вдигнеш 100км/ч.


първо свещите гаранция заминават по-бързо, независимо на инжекцион или не, другите неща се консултирай с интернет ;) отделно за това че влачиш 100-тина кила нонстоп в багажника и какви ли не още минуси.

а иначе още по-добре бмв с всичко ново и наред, но без разпробиване за газ и всички потенциални проблеми. За мен инвестиция да е в ред колата и да не харчи 15+ е доста по-смислена, от газта. мое мнение, иначе отдавна щях да съм с инежкцион.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 03 Мар 2008, 14:03

абе ние дето сме на метан/газ сме по-глупави и по-бедни и желаем да си караме колите редовно а не да стоят пред блока ,а вие дето земате 2000лв заплати си карайте колите на бензин аз не ви насилвам да сложите алтернативно гориво :mhihi:
все пак всяка жаба да си знае гьола ...
:winky:
Изображение


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Re: a

Мнение от vladuicho » 03 Мар 2008, 21:09

[quote="pinko_23"]да батко сложи си метан, боядисай я жълта и си ти човека, без лоши чуства, ама що не си вземеш едно дизелче.[/q

алоооооооооооооо бабин убавец дизела е по скъп от бензина бре :lol: за кво да взима тия пернишки печки,айййййй мнооо се палим...... така наречените газарчета ходат с маршрутки и секви кошници на работа БМВ то е за събота вечер,сипат за 15 лв 95 и после плюят метана и газта.........аре нема нуждаааа :mhihi:

а ния кво да кажеме дето си вършиме работа с нея и почти не слизаме от нея,кой е по голем фен на БМВ а,тоя който го кара повече или на които му прашасва пред блока :lol: или неееееее всичките дето карат Е36 заплатата им е от 2000лв нагоре,големи сте тарикати........ама теми 1000 защо ми харчи толкова много или вашта колко харчи :mhihi: КОЙ ОТ ВАС ПЪЛНИ РЕЗЕРВОАРА ДО ГОРЕ НА БЕНЗИНОСТАНЦИЯТА БЕ ТАРИКАТИ????20 лв най много :mhihi:
Последна промяна vladuicho на 03 Мар 2008, 22:06, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 03 Мар 2008, 21:18

да развия темата

250 км = 30 лв. газ - нормално каране
с 30 лв. бензин обикновенно минавам от 80-100км

И пак си се возя със същата скорост, същия комфорт и стигам за същото време където съм тръгнал. Е ивинявайте ама бензина вече ще го сипвам за да пали колата и да не съсипя помпата :D :mhihi: :mhihi: :mhihi:

п.с. и пак съм кисел :P
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 03 Мар 2008, 21:33

Това за всяка жаба да си знае гьола засега се намества като най-точно описание и край на спора.
Вариантите са три:
1.Сипваш си бензинец и си караш колата както и колкото ти душа иска(и ако си в тази категория,то респективно не сипваш бензин от ЕТ "Бай Ценко Гюдерията").
2.Сипваш си малко бензинец, понеже нямаш много средства и колата ти "прашасва пред блока".
3.Караш на метан/газ, защото мислиш, че това не води до никакви допълнителни възможни проблеми по двигателя; защото нямаш достатъчно средства; просто защото си ентусиаст и мислиш, че БМВ е проектирано да се движи с АГУ/Метан.
4.Не караш БМВ и караш с АГУ/Метан и си най-доволен и щастлив.

А' сега направете една анкета и вижте кои отговори ще са най-много.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 03 Мар 2008, 21:40

:yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 03 Мар 2008, 21:53

Archangel написа:Това за всяка жаба да си знае гьола засега се намества като най-точно описание и край на спора.
Вариантите са три:
1.Сипваш си бензинец и си караш колата както и колкото ти душа иска(и ако си в тази категория,то респективно не сипваш бензин от ЕТ "Бай Ценко Гюдерията").
2.Сипваш си малко бензинец, понеже нямаш много средства и колата ти "прашасва пред блока".
3.Караш на метан/газ, защото мислиш, че това не води до никакви допълнителни възможни проблеми по двигателя; защото нямаш достатъчно средства; просто защото си ентусиаст и мислиш, че БМВ е проектирано да се движи с АГУ/Метан.
4.Не караш БМВ и караш с АГУ/Метан и си най-доволен и щастлив.

А' сега направете една анкета и вижте кои отговори ще са най-много.


вариант 5

слагаш метан/газ и се спукваш от каране, отгоре на всичко си заделил и някой лев за екскурзия лятото :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi: , караш така 2 години и после си купуваш следващия дръгел.

Може ли да питам "разбирачите", защо слагат заводско газ на някой автомобили, пък даже и на БМВ-та? :shock:

п.с. даже има и 518g - 115 коня в е34ка на газ и кво?!?! :shock: :mhihi: :mhihi:

значи да добавя
Не виждам никакъв смисъл, ако не караш кола над 250 коня, тя да е на бензин.

п.п.с. на ТОМ 345-цата е на газ :twisted: :mhihi: :mhihi: , нещо да кажете
You said: "Time will change!" What if it changes you?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 04 Мар 2008, 2:42

vicho написа:
Archangel написа:Това за всяка жаба да си знае гьола засега се намества като най-точно описание и край на спора.
Вариантите са три:
1.Сипваш си бензинец и си караш колата както и колкото ти душа иска(и ако си в тази категория,то респективно не сипваш бензин от ЕТ "Бай Ценко Гюдерията").
2.Сипваш си малко бензинец, понеже нямаш много средства и колата ти "прашасва пред блока".
3.Караш на метан/газ, защото мислиш, че това не води до никакви допълнителни възможни проблеми по двигателя; защото нямаш достатъчно средства; просто защото си ентусиаст и мислиш, че БМВ е проектирано да се движи с АГУ/Метан.
4.Не караш БМВ и караш с АГУ/Метан и си най-доволен и щастлив.

А' сега направете една анкета и вижте кои отговори ще са най-много.


вариант 5

слагаш метан/газ и се спукваш от каране, отгоре на всичко си заделил и някой лев за екскурзия лятото :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi: , караш така 2 години и после си купуваш следващия дръгел.

Може ли да питам "разбирачите", защо слагат заводско газ на някой автомобили, пък даже и на БМВ-та? :shock:

п.с. даже има и 518g - 115 коня в е34ка на газ и кво?!?! :shock: :mhihi: :mhihi:

значи да добавя
Не виждам никакъв смисъл, ако не караш кола над 250 коня, тя да е на бензин.

п.п.с. на ТОМ 345-цата е на газ :twisted: :mhihi: :mhihi: , нещо да кажете



ти си моя идол :mhihi:

темата е много интересна .. очаквам империята отвръща на удара :mhihi: :mhihi: :mhihi:

та кои каза ... БМВ са толко калпави че двигателя им не издържа на гас/метан .. ебем ти марката ако това е верно ... да се обадим ли на ловците на митове да го проверим ? :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 04 Мар 2008, 2:48

bam-bam написа:...

Звъни на който искаш...щом положението е стигнало до там такива малолитражки да ги газифицирате,значи положението е ж.з. ...а ако някой ден станеш баща тогава на компресор ли ще си караш колата?
да седнем и да се вайкаме "държавата ни каплава,заплатите съкс,бензина скъп..."
ми то това най-лесно...аз що си карам на бензин,пък успявам и някой лев да заделя...пак ще захванеш темата за плитките,м паркетчетата и 10-те лв в събота до ст.град и обратно,но ще ти кажа че вече не си актуален с тия фрази...дай нещо ново :idea:
да стоите и да се надлъгвате в форума какви анти герои сте всичките е повече от жалко...хванете помислете за себеси вместо да се чудите къв нов лаф да родите в това кътче ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1308
Регистриран на: 12.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: харабийската
Мечтае да кара: Е36 М3 Cabrio, E93 M3
Детайли за колата: Пълно шукаритети!

Мнение от Richmond » 04 Мар 2008, 3:00

vicho написа:
Archangel написа:Това за всяка жаба да си знае гьола засега се намества като най-точно описание и край на спора.
Вариантите са три:
1.Сипваш си бензинец и си караш колата както и колкото ти душа иска(и ако си в тази категория,то респективно не сипваш бензин от ЕТ "Бай Ценко Гюдерията").
2.Сипваш си малко бензинец, понеже нямаш много средства и колата ти "прашасва пред блока".
3.Караш на метан/газ, защото мислиш, че това не води до никакви допълнителни възможни проблеми по двигателя; защото нямаш достатъчно средства; просто защото си ентусиаст и мислиш, че БМВ е проектирано да се движи с АГУ/Метан.
4.Не караш БМВ и караш с АГУ/Метан и си най-доволен и щастлив.

А' сега направете една анкета и вижте кои отговори ще са най-много.


вариант 5

слагаш метан/газ и се спукваш от каране, отгоре на всичко си заделил и някой лев за екскурзия лятото :winky: :mhihi: :mhihi: :mhihi: , караш така 2 години и после си купуваш следващия дръгел.

Може ли да питам "разбирачите", защо слагат заводско газ на някой автомобили, пък даже и на БМВ-та? :shock:

п.с. даже има и 518g - 115 коня в е34ка на газ и кво?!?! :shock: :mhihi: :mhihi:

значи да добавя
Не виждам никакъв смисъл, ако не караш кола над 250 коня, тя да е на бензин.

п.п.с. на ТОМ 345-цата е на газ :twisted: :mhihi: :mhihi: , нещо да кажете



Е, всичките където карат от ИС до 28-ци са балъци значи, щот не са на газззЪ :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 04 Мар 2008, 3:02

///MapTo написа:
bam-bam написа:...

Звъни на който искаш...щом положението е стигнало до там такива малолитражки да ги газифицирате,значи положението е ж.з. ...а ако някой ден станеш баща тогава на компресор ли ще си караш колата?
да седнем и да се вайкаме "държавата ни каплава,заплатите съкс,бензина скъп..."
ми то това най-лесно...аз що си карам на бензин,пък успявам и някой лев да заделя...пак ще захванеш темата за плитките,м паркетчетата и 10-те лв в събота до ст.град и обратно,но ще ти кажа че вече не си актуален с тия фрази...дай нещо ново :idea:
да стоите и да се надлъгвате в форума какви анти герои сте всичките е повече от жалко...хванете помислете за себеси вместо да се чудите къв нов лаф да родите в това кътче ;)



абе ... засегна ли се :mhihi: :mhihi:
целата хамалогия е че БМВ става за газ/метан това е изтъркано .. а не некакви както ги каза антигерой да питаш глупости как се троши как не става и разни митове и легенди ;)
на кои какво му е кеф така ще си кара никои неможе да му държи сметка как да си харчи парите ... а ти си дОпе какво да кажа .. друго си е да кажеш че караш на бенц въртиш яко километри и спонсорираш държавата .. това е геройство ;)
може и медал да дадем на такива като тебе къде се бият в гърдите .. то си е геройство :winky:

така че не си чеши гъза с уя ми ами обясни на твойте братя по оръжие да не бълват глупости и всичко ще е океи ;) карайте си на бенз и стига се пънете да го бълвате у всека тема :idea:
Изображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 04 Мар 2008, 3:24

Никой не ти се пъне да се хвали,че кара на бензин...аз няма да отварям очите на всеки нов "ентусиаст"...това,че в твоите очи изглеждам допе,хранещо държавата и каращо на бензин,може само да те стимулира да надминеш моите постижения,вместо да се правиш на форумен герой...друг е въпроса,че на теб това ти е чуждо и предпочиташ да се правиш на лили иванова,когато дразниш с постовете си много хора по тъч линията ;)
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 12.02.2007

Мнение от bbekov » 04 Мар 2008, 3:26

t0sh написа:първо свещите гаранция заминават по-бързо, независимо на инжекцион или не, другите неща се консултирай с интернет ;) отделно за това че влачиш 100-тина кила нонстоп в багажника и какви ли не още минуси.

а иначе още по-добре бмв с всичко ново и наред, но без разпробиване за газ и всички потенциални проблеми. За мен инвестиция да е в ред колата и да не харчи 15+ е доста по-смислена, от газта. мое мнение, иначе отдавна щях да съм с инежкцион.


Свещите няма да заминат по-бързо ако са с правилното топлинно число пък и надали ти караш с едни и същи свещи повече от 15-20 000км. Нямам какво да се консултирам с интернет аз :) По-скоро ти. Това че в нашата държава АГУ майсторите са си жив ташак е ясно , ясно е и че заради това много хора имат проблеми които са от кофти монтаж. Та кажи кой консуматив е за по-честа смяна на газ ? Или филтърчетата за газта дето са по 2лв са консуматив?
И това с 100кг е пресилено за LPG - за метан е тамън :) .
Да , много по-добре е да караш на бензин , но колко хора могат да си го позволят (тук се изключват гъзарите с weekend коли )? И АГУ за кола която се кара само на къси разтояния е безмислено.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook