Проблем с 316i
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
MuPa` написа:ивчо3 написа:Работата по отстраняване на повредата е за 10 минути. Сваляш въздушния филтър както си е с дебитомера, вземаш един парцал и чистиш. Нищо повече.
С какво да го изчистя ?
с обикновен плат напоен с бензин
- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
MuPa` написа:Проблема не е в товачерни свещите... мисля, че сместа е много богата... постепенно като му давам гас няма проблем, само като натисна рязко гаста до край, тогава прави така
Някакви други предложения...
При мене беше същия проблем - черни свещите и много трудно палеше - оказа се, че клапана за налягането на горивото някак се е спукал и пръска бензин във смукателните колектори /поне така ми казаха в сервиза/ - като го смениха - няма проблем.
Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
batDancho написа:MuPa` написа:Проблема не е в товачерни свещите... мисля, че сместа е много богата... постепенно като му давам гас няма проблем, само като натисна рязко гаста до край, тогава прави така
Някакви други предложения...
При мене беше същия проблем - черни свещите и много трудно палеше - оказа се, че клапана за налягането на горивото някак се е спукал и пръска бензин във смукателните колектори /поне така ми казаха в сервиза/ - като го смениха - няма проблем.
Каква точно е тази клапа ? Колко пари ти взеха ?
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Ходи до Дару да ти го оправят и да се приключва като обикаляш хиляди сервизи и сменяш здрави част и проблема си устава не пистиш пари ...
I'm slowly drifting


- batDancho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: Горна Оряховица
Каква точно е тази клапа ? Колко пари ти взеха ?
Ето го клапана -> http://free.bol.bg/batdancho//klapana.JPG
посочил съм го - това кръглото, дето излиза една шлауфка от него.
Цената му ново е 120 лева, моето от морга за 20 лева + 10 лева труд, които можеш да си спестиш, защото аз ги дадох за развиването на едно болтче
Ето го клапана -> http://free.bol.bg/batdancho//klapana.JPG
посочил съм го - това кръглото, дето излиза една шлауфка от него.
Цената му ново е 120 лева, моето от морга за 20 лева + 10 лева труд, които можеш да си спестиш, защото аз ги дадох за развиването на едно болтче

Компютърът е универсален усилвател.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
Той прави умния по-умен и глупавия - по-глупав.
Той прави не това, което искаш да прави, а това, което си му казал да прави.
batDancho написа:Каква точно е тази клапа ? Колко пари ти взеха ?
Ето го клапана -> http://free.bol.bg/batdancho//klapana.JPG
посочил съм го - това кръглото, дето излиза една шлауфка от него.
Цената му ново е 120 лева, моето от морга за 20 лева + 10 лева труд, които можеш да си спестиш, защото аз ги дадох за развиването на едно болтче
Ще черпя, ако е от него



- shaby
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 9.07.2008
- Местоположение: Местоположение:
- Пол: Мъж
- Кара: e36 coupe M50TUB20
Сори че пак ровя из старите теми, ама днеска я чух че и мойта думка така от гърнето. Преди 3-4 дена открих сцепен въздуховода от дебитомера (дебелия) и отстраних спукването. Колата определено живна, има повече сила и е по-пъргава от преди, но започна да думка гърнето. Понеже давах ток на един младеж и я държах на 2000 известно време забелязах че оборотите играят... 2000-2200-2000 и така ритмично, постоянно. на тихи не играят, но претриса леко. Ходих на диагностика и нямаше грешки, но диагностика ми каза че лабдата сработва при по-висока от нормалната температура. В последствие се оказа че е скъсан кабела на подгряването на ламбдата - оправих го и смятам че ламбдата не е проблем.... Малко объркано се изказах, извинявам се. И моля ако някой има идеи да каже
Благодаря ви предварително!

И аз съм с 316 и го имам същия проблем(...а и още приятели)mariovj написа:имах такъв проблем с една кола,след като смених половината мотор проблема си остана,най-накрая се оказа,че масата на мотора се е разхлабилаи от там идваше това прекъсване и гърмене във филтъра

P.S.не е от масата...
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- vodach
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 281
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: Е34 1.8
- Мечтае да кара: Е39 2.5 D
Людмил написа:И аз съм с 316 и го имам същия проблем(...а и още приятели)mariovj написа:имах такъв проблем с една кола,след като смених половината мотор проблема си остана,най-накрая се оказа,че масата на мотора се е разхлабилаи от там идваше това прекъсване и гърмене във филтъра
А съм проверил вакумите,кабелите,нови свещи,сонда,прочистени дебитомер и др.клапа смених възд.и бенз.филтър,ако излезе от масата....ще се гръмна...
P.S.не е от масата...
Аз така, обаче, никой от вас не е проверил ламбда сондата. Проверих и открих че цИ от нея може да прави така. Аз щ провбва с друга през седмицата. нека някой който има време да го направи да видим. ?
Похвалете се ако има резултат, че разчитаме...
"Н Я М А - Н Е - В Ъ З М О Ж Н И - Н Е Щ А!"
Горе под сонда имам предвид,точно ламбда сонда,така че ако не си я проверил,направиго и от нея може да е.Има и още нещо,онзи ден ми се загуби единия цилиндър,размених свещите,да видя дали не е избила свеща и колата се оправи(кабелите бяха корозирали в лулите,където контактуват със свещите)почистих ги и каточе ли се пооправи това прегърмяване.P.S-може и да си внушавам,ама е фактvodach написа:Людмил написа:И аз съм с 316 и го имам същия проблем(...а и още приятели)mariovj написа:имах такъв проблем с една кола,след като смених половината мотор проблема си остана,най-накрая се оказа,че масата на мотора се е разхлабилаи от там идваше това прекъсване и гърмене във филтъра
А съм проверил вакумите,кабелите,нови свещи,СОНДА,прочистени дебитомер и др.клапа смених възд.и бенз.филтър,ако излезе от масата....ще се гръмна...
P.S.не е от масата...
Аз така, обаче, никой от вас не е проверил ламбда сондата. Проверих и открих че цИ от нея може да прави така. Аз щ провбва с друга през седмицата. нека някой който има време да го направи да видим. ?
Похвалете се ако има резултат, че разчитаме...

"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани