Проблем със виско перка... и още нещо

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 14 Дек 2007, 18:46

Офф извинявам се вече, защото на мен ми писна от мене си... само питам питам... а утре при самото отваряне на колата е възможно пак да питам :(

въпроса ми е следния... като са ми купили термостата вътре е нямало гарнитурата... и ей сега се връщам от един магазин и ми дадоха за тази цел (да замести гарнитурата) една чевена тубичка със някакъв "High Temp RTV Silicone" на тубичката е показано,че е става за това... но какво мислите вие...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 15 Дек 2007, 2:59

Момчета никой ли няма впечатления за това нещо... :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 15 Дек 2007, 3:11

по добре исползваи старата гарнитурка едва ли е толкова зле тъикато със силикона може да попадне в охл.система и ще се видиш в др.филм
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 15 Дек 2007, 3:40

Окей и аз това мислех... само да я видя в какво състояние е ...мерси вярно,че с силикона мога да бъда доста близо дори да "сипя" вътре , но.... ще видя какво да правя ще почакам и вие ако можете да кажете още
нещо :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 15 Дек 2007, 11:44

Колега, ако говориш за гарнитурата (8) тя просто ще се скъса при свалянето и не можеш да я ползваш втори път.
Ако говориш за О-пръстена (7) той е от маслоустойчив каучук и обикновено излиза без да се скъса, но от висомата температура се втвърдява и смачква и престава да уплътнява.

Както сам виждаш разправията по смяната на термостата си е доста и не си струва заради две гарнитури да се занимаваш 2 пъти с тая работа.
Съветвам те да ги смениш не са скъпи

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 15 Дек 2007, 13:29

да не е проблем за парите за гарнитурките просто... (незнам толкова езика и хората покраи мене също немогат да обеснят как е гарнитура) отивам еи сега да обикалям дано намеря... :( апък О пръстенът го имам... само гарнитурката нямам (N:8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Мнение от sean-john » 16 Дек 2007, 18:18

Така уж всичко направих имах малък проблем със водната помпа,защото турбинката и се беше изкривила и... я извадихме наполовина,а една част остана вътре... но след това извадихме всичко. Пуснал съм някой снимки в галерията ми да видите за какво става въпрос :)

Само остава утре да налея антифриз да я запаля и да видя как ще работи (защото съм сложил един силикон вместо гарнитура и трябва да изсъхне)

Голямо Благодаря на всички които ми помогнаха

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Дек 2007, 10:29

sean-john написа:Не ми се иска да се набутвам със ~100 евро (някаде там ще е термостата при положение ,че в Бг ще го сменя доста по евтино) затова ми се иска някой вариант който,ако може аз да си го направя :confused: , за сега май само картон отпред ще е :confused: , но само той едвали ще направи работата... ще се замисля и за перката да сваля...

а да загрее ме съмнява (ако все пак почне да загрява ще махна картона отпред и мисля ще работата ще заспи)

п.с. мисля да пътувам чак към 20-ти декември в смисъл сигурно ще е по студено от сега...

П.С.2 Я да попитам някой ако може да ми покаже на една снимчица или скица къде се намира бушончето за запалката на колата (че имах една случка и сега нямам запалка :mhihi: )

Мерси на Всички Ви

За какви 100 евро става въпрос? Може би със смяната на термостата. Преди 2 месеца си смених термостата сам /съвсем лесно е/ и ми излезе 25 лева. Перката може и да си върти, вярно, че с известна загуба на мощност, но температурата ще бъде постоянна.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Дек 2007, 10:42

Батька Махно написа:Колеги,не може ли някой,който е по-грамотен технически и е сменял термостат сам да обясни на колегата,каква е процедурата и той да се справи с проблема? Човека го е закъсал-сам си го признава-за пари.Не е ли моментът точно сега да му помогнем?Толкова ли е сложно,че човек с 2 ръце,та дори и двете да са леви-като моите-да не може да се справи?

Смяната е елементарна. Първо се развърта пробката в долната част на радиатора. Отвиват са металните скоби на маркучите, които излизат от радиатора и се разкачат от натрайника на кожуха на термостата. Източва се охладителната течност частично- достатъчно е нивото да не надвишава термостата. С ключ 10-ка /при моята кола е този размер/ се развиват 6 болта и се сваля корпуса заедно с термостата. Слага се новия термостат в корпуса /желателно е да се смени и гарнитурата/, завиват се болтовете, скачат се маркучите, завива се пробката в долния край на радиатора и се налива охлаждаща течност /може първо само антифриз/ до нивото COLD или KALT на немски. Отвива се напълно пробката отгоре на радиатора /на нея пише LUFTUNG ИЛИ НЕЩО ПОДОБНО и служи за обезвъздушанаве/. Включва се двигателя и ръчно се подава газ, до като оборотите достигнат 2500-3000. Водната помпа засмуква антифриза и е необходимо да се налива антифриз, или дестилирана вода докато не започне да изтича течност през горната пробка, която, както писах служи за обезвъздушаване. Завива се напълно тази пробка, пълни се радиатора до ниво KALT и се изчаква малко. Ако нивото не спада повече се завива капачката на падиатора и автомобила е готов за път.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 17 Дек 2007, 11:04

Тук има схема на бушоните на Е36 (и много други полезни)

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=11820

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook