Двигател на 318 TDS

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 17 Мар 2007, 19:04

nandrolon написа:тройник???

кое е това


Ми тва е нещо като съединение за три тръби. При него се разклонява за радятор4ето на парното. Една смешна пластмаса , която мое да направи проблем.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

!

Мнение от павката » 17 Мар 2007, 23:37

да споделя и аз-318тдс,бега много добре предвид мотора си(малко по-шумен ми се струва от 2,5) и то комбе,ама астра 1,7тд-комбе-тогава ела да видиш мъка,а като пуснеш климата и няма мърдане от кръстовището.лятото като ходихме към морето,пускахме син буркан(вечерта) та да можем да изпреварим... :mhihi:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 18 Мар 2007, 17:43

М да троиника е добре да се смени дори и да не тече, а при теб явно тече.
На пръв поглед трудно се забелязва, защото е заврян надолу от лявата страна на мотора, така че не се мъчи да го видиш, иди при някой който разбира от БМВта и те си знаят къде се намира.
На мен ми е сменен почти целия мотор и ми смениха профилактично и този тройник с метален при тази операция за да не се спука.
Инъче главата си е много здрава.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 18 Мар 2007, 17:58

juro написа:М да троиника е добре да се смени дори и да не тече, а при теб явно тече.
На пръв поглед трудно се забелязва, защото е заврян надолу от лявата страна на мотора, така че не се мъчи да го видиш, иди при някой който разбира от БМВта и те си знаят къде се намира.
На мен ми е сменен почти целия мотор и ми смениха профилактично и този тройник с метален при тази операция за да не се спука.
Инъче главата си е много здрава.



някои може ли да го снима тоя "тройник" или да покаже къде се намира че и на мен леко ми сълзи и се чудя дали да слагам някаква добавка да спре
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 181
Регистриран на: 30.12.2005

Мнение от kluves » 18 Мар 2007, 18:48

kriso85 написа:Една смешна пластмаса , която мое да направи проблем.

най-странното е че тая пластмаса е много здрава.старата трябваше менгеме за да я счупя.и въпреки това се беше самопукнала.тъй-като не струва много най-добре от време на време да се сменя профилактично.примерно при смяна на подгревните свещи.по-лесно ще е,че тройника е малко на забито място.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 18 Мар 2007, 21:41

пичове , да не отварям нова тема искам да ви питам 2 неща които ме учудиха доста / поне съм си рибарче/ :D :D :D , за печката става въпрос
1, гасне много лесно - като 1.1 бензин е - моторчето си ми е добро върви си много добре даже , обаче днес на черен път на баир да речеме тръгване от място на полусъединител без газ си угасна без да ме пита :mhihi: :mhihi: , няма го това типично подскачане когато иска да угасне дизел половин час :mhihi: пък и не съм отпуснал рязко съединитела , а съвсем леко :!: :?: :!: :?:
2, за диференциала, колата застана на 3 гуми и давам газ, а тя седи и ме гледа както казва един наш колега, :mhihi: :mhihi: , требеше да я побутнеме та да тръгне, странно :shock: :shock:

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 30.01.2007
Пол: Мъж

Мнение от goldy » 19 Мар 2007, 0:37

Kiceto написа:Колега карай без да се притесняваш моторчетата са яко здрави, а тези които ти говорат за Пасат и др. просто не са се качвали на БМВ :)

:D Прав е колегата, т`ва с изкривените глави е пълна щуротия...никъкви ядове с моторчето...само й сипвай качествени флуиди и си свиркай...BMW са се е погрижили за останалото 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 13.12.2006
Местоположение: plovdiv

Мнение от juro » 19 Мар 2007, 2:06

Е снимка на тройника ще стане трудно защото е на кофти място.
общо взето мисля че за да го видите отгоре трябва да погледнете някъде между смукателните тръби на 3 и 4 цилиндър.
Може да се напипа с ръка ако бръкнете там до тръбите.
Той е просто една пластмасова тръба с три отвора за маркучи. Да кажем образно нещо като буквата Т на вид.
Инъче на bam bam не му препоръчвам да слага добавки за да спре да сълзи. По добрия вариянт е смяна с нов. Не е скъп.

А за колегата на който му гасне колицата на наклон ако не даде газ няма място са притеснения. И моята така си гасне ако е по голям наклона и види зор като не и давам газ. И със стария и с новия двигател така си прави. И диференциала си е добре. Ако е обикновен диференциал като се вдигне едната гума просто колата не помръдва от място.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 19 Мар 2007, 10:37

juro написа:А за колегата на който му гасне колицата на наклон ако не даде газ няма място са притеснения. И моята така си гасне ако е по голям наклона и види зор като не и давам газ. И със стария и с новия двигател така си прави. И диференциала си е добре. Ако е обикновен диференциал като се вдигне едната гума просто колата не помръдва от място.


:have one: thx!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 19 Мар 2007, 10:58

Тва за тройника не го знаех! :D Тук човек доста работи може да научи! При мен теча на антифриза се оказа от капачката на казанчето! Гумичките изпускали, а и "майстора" не беше затегнал 2-3 скоби по маркучите! Беше забравил да закачи едно малко маркученце, без което турбото работеше на 50%! Не беше стегнал маркуча от алуминиевата тръба идваща от интеркулера, вследствие на което всичко ми се оака в масло! Да не говоря за другите мизерии които ми ноправи по ходовата част!

п.с. Спешно ми трябва "успокоителнага щанга", която се захваща от зад за диференциала-от едната страна, и от другата за носача!Щангата е от две щанцовани една срещу друго дебели ламарини! С два тампона е! Мойта е яко изкривена вследсвие на което се е променил наклона на задната лява гума!

Ако някой има такова нещо да ми пише!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 19 Мар 2007, 22:15

bobolink написа:Беше забравил да закачи едно малко маркученце, без което турбото работеше на 50%!


Би ли пояснил каде точно се намира и ако може снимков материал :)
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 20 Мар 2007, 2:21

juro написа:Е снимка на тройника ще стане трудно защото е на кофти място.
общо взето мисля че за да го видите отгоре трябва да погледнете някъде между смукателните тръби на 3 и 4 цилиндър.
Може да се напипа с ръка ако бръкнете там до тръбите.
Той е просто една пластмасова тръба с три отвора за маркучи. Да кажем образно нещо като буквата Т на вид.
Инъче на bam bam не му препоръчвам да слага добавки за да спре да сълзи. По добрия вариянт е смяна с нов. Не е скъп.

А за колегата на който му гасне колицата на наклон ако не даде газ няма място са притеснения. И моята така си гасне ако е по голям наклона и види зор като не и давам газ. И със стария и с новия двигател така си прави. И диференциала си е добре. Ако е обикновен диференциал като се вдигне едната гума просто колата не помръдва от място.



да ти кажа нямам никаква идея от къде сълзи или тече .. нито съм забележил да капе по земята .. та за тфа се чудех дали да не и прасна добавка че като гледам то треа да се проверят 1000 неща за да се намери евентуално проблема


п.п. боболинк ... за кои маркуч говориш че не ти е бил затегнат и е имало масло ? може ли да го снимаш или да намериш в нета и да го покажеш
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 20 Мар 2007, 10:53

Качил съм снимката в (снимки)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 20 Мар 2007, 12:10

bobolink написа:Качил съм снимката в (снимки)

:shock: Как няма да ти го затегнат бе човек?Тия луди ли са :confused: Иначе и мойта си има вътре масло даже си е направо бая омаслено според мене и затва бях питал дали може да се чисти и трябва ли да се сваля цялата система(кулер,тръби...) ама нещо не ме удостоиха с много отговори :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 12.03.2007

Мнение от bobolink » 20 Мар 2007, 12:14

Беше лабаво! Добре че един приятел го виде овреме! Въпросният "майстор" при който ходя каза че това омасляване не бивало да го има и че това значело че "ми е тръгнала турбината"! Там изобщо не бивало да има масло! :!:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook