318is ... да я взимам ли ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Mr.President
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 295
- Регистриран на: 12.11.2006
- Местоположение: Варна
Ivo III написа:carmanf1 написа:Ми айде закарая я на сервиз да видиш,
там още колко работи ще изкочат за правене.![]()
Виж само колко кусури, неща за правене
си открил така да се каже на пръв поглед.
Представи си още колко ще изкочат след още месец каране.......
Бъди сигурен, че като почнеш да правиш нещата, който сега ги виждаш, ще изкочат още по край тях.........
Вижте го тоя двигател що не пали на студено![]()
ПС. Наистина трудно се намира читаво Е36 на пазара.
Аз търсих 4 месеца.............
двигателя е перфектен, както и ходовата част
но .. дребните неща не са малко
Радвай се, че са дребни работи, защото недай си боже носач да сменяш или амортисиори ще те питам как ще плащаш като поп, но иначе според мен няма да сгрешиш, ако я вземеш, по-добре малки проблеми от колкото големи, поне мойта E36-ца беше в перфектно състояние, но колко дребни работи смених, които ми излязоха доста скъпичко, но достатъчно да си ги платя и да си я карам без проблеми.
п.с. Няма кола, която да е на над 10 години и да няма леки кусури. Я погледни новите коли на по-малко от 10 години имат също проблеми, било то с борд компютъра или проблем с двигателите, ами замислете се защо? Защото нова технология, нов проблем възниква..
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ами най-добре ако си имаш майстор който ще ти я прави я караш там да ти каже какво има за правене, и като пари къде ще се вместиш - за нещата които се виждат нали. И ако изскочи нещо което не го е видял / чул - да ти го направи без да ти взима за труд и нещо такова
не-лош вариант, въпреки че за двигател без да се разглоби никой не може да ти гарантира че не е 'тръгнал' и след 3-4 месеца или като я настъпиш няма да се усмихне 


t0sh написа:ами най-добре ако си имаш майстор който ще ти я прави я караш там да ти каже какво има за правене, и като пари къде ще се вместиш - за нещата които се виждат нали. И ако изскочи нещо което не го е видял / чул - да ти го направи без да ти взима за труд и нещо таковане-лош вариант, въпреки че за двигател без да се разглоби никой не може да ти гарантира че не е 'тръгнал' и след 3-4 месеца или като я настъпиш няма да се усмихне
водих я .. 1500лв трябва да се вложат
но .. нещо не я чувствам като моята кола
покарах я няколко дена ..
усещането е супер ... добре балансирана
но искам чисто лъскаво купе .. отвътре
ако някои я иска .. мога го свържа с човека дет я продава
сега стои на паркинг .. в Бизнес парка (дадоха му служебна затова)
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ivo III написа:
но искам чисто лъскаво купе .. отвътре
Много добре те разбирам


Щом нямаш усещане за колата - по-добре не я взимай... щото след това винаги ще те човърка нещо отвътре.....
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Аз такава кола не бих си взел, но всеки сам си решава
Поради изброените по-горе неща аз още преди 4 месеца посетих немско и си докарах кола, за която съм сигурен, че е на километрите, които показва (с книга е), с 4 ключа, втори собственик съм, не е пущено вътре, без забележки като нова, сменил съм само филтри, масла и от тоя род да чукна на дърво....моето мнение е по-добре по-скъпо, ама да си знаеш, че се качваш, ще запали
и караш. А и освен парите да не забравяме и нервите покрай ремонти и отстраняване на забележките. Със здраве!!!


Здравей,ела да ти дам читава колица,че да се повозиш с кеф.318 ИС 140кс. 94год. 162000км.4/5 врати,2 узонов климатроник-работи,4 ел.стькла-работят,ел огледала-работят,ел.фарове-работят,газ-BRC,15ц.джанти,аларма+имобалайзер.Няма пепелници,така сьм я взел и не се пуши вьтре.8000лв.
Друго ако те интересува питаи.
Друго ако те интересува питаи.
titoto написа:Здравей,ела да ти дам читава колица,че да се повозиш с кеф.318 ИС 140кс. 94год. 162000км.4/5 врати,2 узонов климатроник-работи,4 ел.стькла-работят,ел огледала-работят,ел.фарове-работят,газ-BRC,15ц.джанти,аларма+имобалайзер.Няма пепелници,така сьм я взел и не се пуши вьтре.8000лв.
Друго ако те интересува питаи.
благодаря

но колите с 4 врати не са за мен

освен това .. малко сам разочарован
от това че в ниските обороти такова БМВ върви с не повече от 30 коня
така че сам раздвоен ... а повече карам из града
- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
vitamincpp написа:Ми земи си Астра че да върви много
абе всички си мълчите .. но в ниските обороти ..
не е никак комфортно да се кара ... из града
няколко дена карах 318ис .. (140 коня, перфектен двигател)
под 3000 ..
ама всички знаете за какво говоря ..
но .. такъв е живота .. не може нем оная работа .. хем душата ..

явно двигателя е с много нисък въртящ момент
има високи обороти .. и от там конските сили .. стават 140
и не става дума за вървене ..
просто двигателя се мъчи ... в ниските обороти ..
това е ..
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
320 с VANOS търси тогава, той поне ти дига Nm и в ниските
а и ако искаш да се изстрелваш, тръгваш от поне 3000 оборота. Иначе зимай астра дето е 'вървежна' уж ама над 4000 загива
аз предпочитам BMW варианта определено

а и ако искаш да се изстрелваш, тръгваш от поне 3000 оборота. Иначе зимай астра дето е 'вървежна' уж ама над 4000 загива

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
БМВ се кара на високи обороти, което не означава че не върви на ниски, просто няма голямо ускорение. Моята примерно не се мъчи изобщо на ниски обороти и понякога се усещам че я карам като пенсионер до 2500
А щом не ти се нрави 318ис със сигурност няма да ти хареса и 320 било то с ванус или без. Един приятел пробва моята и каза че се развърта по-бързо и е по-подходяща за градско каране. 320 е по-добра на доускорение поне така разправят. А за Астрата си е майтап, предполагам не обмисляш сериозно такава алтернатива 


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
шестака има 20 нютона отгоре все пак .. според мен не се мъчи на ниски ,но си иска и той оборотите че да тегли здраво ... това според мен е нарочно направено ,мене ме кефи ..
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
аз не можах да намеря кривите на Hp/Nm за ИС и 320-ка ВАНОС обаче, но би ме учудило определено ако ИС-а има повече Nm в ниските от 320 ВАНОС...
някой драйвър едни криви да извади отнякъде?
някой драйвър едни криви да извади отнякъде?

73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани