m50b20>m50b30 stroker/строук
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Я открехни за дебелостенните изпускатели? Тука в бГ тия станиолните отдавна си ги знаем, а и доста има писано по форумите че не е толкова рестриктивен на м52 като изпускатели, и за да се сменят трябва да е реално с нещо читаво, че да има ефект (с50 изпускателя гони луди пари, къстъм в БГ вече съм виждал няколко много добре хващат окото и си мислех ако се наложи, такъв да взема след време), но ако има готови читави също е оферта.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Пак са си китайски самоделки уж мейд ин джърмани, но с по-дебели стени. И много по-добре напаснати рънъри. И най-важното прави фланци.
Ще изкарат повече, по-проходими са и няма нужда да се челосват още преди да си ги монтирал. И звука не е все едно пърдиш в консервена кутия.
Правените също са си вариант, ако са пипнати добре.
Ще изкарат повече, по-проходими са и няма нужда да се челосват още преди да си ги монтирал. И звука не е все едно пърдиш в консервена кутия.
Правените също са си вариант, ако са пипнати добре.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Истина е в турбото !



- Emo MM BS
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.10.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: M series
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Най-сладките 2 минути !
bum_bum написа: Най-евтиния вариант за старт е да свалиш главата и да я ревизираш. Тъкмо ще видиш състоянието на блока за да си прецениш има ли смисъл или не да продължаваш по тоя път.
Може би това ще направя,ако има условия за надграждане може и да се направят нещата ,които си споменал,но ще се види как ще станат нещата . Пак казвам ,когато настъпи момента , в който съм финансово по-узрял ще има интересни работи и пак ще се консултираме

- Emo MM BS
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 3.10.2014
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i
- Мечтае да кара: M series
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Хора тука никой не спомена за този вариант , в който се взима колянов вал от 2.5 тдс + биели от м20 и 20-та може да стане 2.5 или с вал от м50б25 може да стане 2.3 ??? Кажете малко повече за това . В темата , в която прочетох за това не беше много доизяснено как точно става всичко до край в подробности ? Взима се вала + биелите , за които се коментираше някво скъсяване ,което много не разбрха и псоле нещо с гарнитурите.Говори се и за много висока степен на сгъстяване ,при която ще тр да се кара на 100 октана ама се загатна само ,че ако има газ може да стане ама пак нищо повече като информация
. За начало само това + някъв ремап на електрониката ли ? И вече отделно ,което ще допълни нещата - всмукател от 2.5 + портване на глава и някви изпускатели. Ама дори най-първото и основното да се стигне до 2,5 с няква настроийка на електрониката . Изглежда доста практично и розово !!! Айде казвайте мнения ,че се надявам тайно тва да се окаже някакъв мега як и ефективен вариант
.




- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
По-кадърен вариант е със 135 биели, 84 вал и бутала от м50б20 ванос. Колегата maxpower има добре оформена и подробна тема по въпроса, потърси я 

- svetli_m50b20tu
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 3.12.2016
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20tu
- Мечтае да кара: m50b28 turbo
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
M10 написа:По-кадърен вариант е със 135 биели, 84 вал и бутала от м50б20 ванос. Колегата maxpower има добре оформена и подробна тема по въпроса, потърси я
135 биели и вал от 2.8 хода е 84мм по голям от тдс-вия. но нямали да стане по добре и с разтъргване на 84мм дават + 130сс от горе поне толко сметнах. поправетеме ако греша ,3,14 х 80мм Х 80мм Х 84мм Х6 =2.532 + 3,14 Х 84мм Х 84мм Х 84мм Х6= 2.658сс (цилиндър) (вал В28) ( цилиндър) (вал В28)
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
84x84x6:
pi*r2*h*6
3,14*17,64*8,4*6=2791cc
pi*r2*h*6
3,14*17,64*8,4*6=2791cc
- alpina27
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 8.08.2011
- Местоположение: Blagoevgrad
- Пол: Мъж
- Кара: 87 m10
- Мечтае да кара: е30 м10 Stroker
- Детайли за колата: DSD Blagoevgrad
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Има в Благоевград едно м50б20 на един откачен майстор което е сглобено преди 15 години и читави 2.8ци ги прави луди, на лс мога да споделя малко. 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
alpina27 написа:Има в Благоевград едно м50б20 на един откачен майстор което е сглобено преди 15 години и читави 2.8ци ги прави луди, на лс мога да споделя малко.
преди 15г да си сглобяваш м50ка на големи кубици си е много скъпо удоволствие
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
ммм , колега нали темата е за това да се сподели опит ... ? никой не иска да краде занаята на хората ама все пак инфо не би било зле
- svetli_m50b20tu
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 3.12.2016
- Пол: Мъж
- Кара: m50b20tu
- Мечтае да кара: m50b28 turbo
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
M10 написа:84x84x6:
pi*r2*h*6
3,14*17,64*8,4*6=2791cc
Да моя грешка. Колега ако кажеш как става с с вал от 3_ка дизел на ще се бъдеш на полезен
Re: m50b20>m50b30 stroker/строук
Здрасти колеги! След толкова години случайно си попаднах на темата и видях, че не съм писал повече за прогреса и понеже има доста такива умрели теми без продължение реших да драсна един коментар, а ако на някой му е любопитно може и повече, макар че не знам вече кой прави строук и изобщо някой занимава ли се още с тва м50
.
По темата обратно в 2016-17 година направихме строук с цялостен ремонт на мотора. Използваха се мотовилки и кол. вал от 2.8 с оригиналните бутала от моят двг. . Хонинг на блока, нова верига, обтегачи, биелни и основни лагери. Проверка на глава и ревизия и имаше немалко клапани за смяна понеже бяха криви. Един смукателен вал от м54б30 и изпускателния от м50б20 или беше всмукателен на мястот на изпускателен .. .забравил съм. И двата вала бяха репрофилирани в Първомай на 260 градуса с 10.2мм лифт. Степен на сгъстяване 12:1. Накрая ремап при Анатоли КБД ремап в София. Имам дино графика за ~180-183 кс на гуми. Колата е с голям шпер на 3.46.
Пропуски: 1. останах с 20-вия дебитомер, филтърна кутия и оригинална 20-ва глава ... вместо нещо друго за повече въздух.
2. Останах с оригиналните чугунени изпускатели.
Главата беше запланувано да се портне, но така и не се случи, защото трябваше да чакам някакъв майстор 3-4 месецаи се отказах.
Въпреки горе споменатото резултатът е много приятен и аз съм доволен от постигнатото. Равносметката за мен е : редовен автомобил с оригинален двигател без проблеми с полицията. Приятно и динамично вървене, последното което мога да кажа е, че е бърза ... не е
още повече с всички все по-напомпани дизели и електрички по 400-500 коня на всеки ъгъл, но преживяването в старото 36 все още ми носи гъдел, който може би никоя нова кола няма да ми даде.
Следваща стъпка в някой хубав ден е да се сменят изпускателните колектори с цялостна изпускателна система и да се пипне всмукателната част, а може би и малко заиргавка с главата и да се изцеди максимума от кубатурата. Така или иначе полицаите все повече дебнат, така че турбото не е вариант и все пак решението ми за строук на моят двигател се оказа доста добро в дългосрочен план.
Поздрави



По темата обратно в 2016-17 година направихме строук с цялостен ремонт на мотора. Използваха се мотовилки и кол. вал от 2.8 с оригиналните бутала от моят двг. . Хонинг на блока, нова верига, обтегачи, биелни и основни лагери. Проверка на глава и ревизия и имаше немалко клапани за смяна понеже бяха криви. Един смукателен вал от м54б30 и изпускателния от м50б20 или беше всмукателен на мястот на изпускателен .. .забравил съм. И двата вала бяха репрофилирани в Първомай на 260 градуса с 10.2мм лифт. Степен на сгъстяване 12:1. Накрая ремап при Анатоли КБД ремап в София. Имам дино графика за ~180-183 кс на гуми. Колата е с голям шпер на 3.46.
Пропуски: 1. останах с 20-вия дебитомер, филтърна кутия и оригинална 20-ва глава ... вместо нещо друго за повече въздух.
2. Останах с оригиналните чугунени изпускатели.
Главата беше запланувано да се портне, но така и не се случи, защото трябваше да чакам някакъв майстор 3-4 месецаи се отказах.
Въпреки горе споменатото резултатът е много приятен и аз съм доволен от постигнатото. Равносметката за мен е : редовен автомобил с оригинален двигател без проблеми с полицията. Приятно и динамично вървене, последното което мога да кажа е, че е бърза ... не е


Следваща стъпка в някой хубав ден е да се сменят изпускателните колектори с цялостна изпускателна система и да се пипне всмукателната част, а може би и малко заиргавка с главата и да се изцеди максимума от кубатурата. Така или иначе полицаите все повече дебнат, така че турбото не е вариант и все пак решението ми за строук на моят двигател се оказа доста добро в дългосрочен план.
Поздрави
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани