ASC+T Може ли да се монтира ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 14 Окт 2006, 15:25

Чакай сега, аз хлОпел не карам, джуркам се със 320i
Благодаря на колегата по горе за цените.... само дето не мисля да взимам чарколяка нов че то за тия пари по добре още едно 320 да и купя... :)

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 15 Окт 2006, 0:14

Icco® написа:Просто незнам какво толкова искаш да докажеш и най вече какво имаш предвид с всеки свой пост като твърдиш :arrow:
АСЦ-то действа както на спирачка, така и на газта независимо от версията, заповядай в София и ще ти демонстрирам нагледно.
АСЦ няма отношение специално към шпера, но няма БМВ с АСЦ и без какъвто и да било вид диф! Сега сещаш ли се защо казвам, че има отношение


Е повече няма какво да добавя, аз съшо прекратявам участието си в темата, който ме разбрал хубаво, който не пак хубаво.
Колега с теб или говорим на различни езици или не четеш какво пиша, но не ми се спори, все едно си говора сам, така че всеки с убежденията си, а аз с мойта неграмотност, кво да се прави, ша чета повече :winky:

П.С. Нищо лично
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 15 Окт 2006, 14:36

аз понеже само кара и не разбирам от инжинерски работи да запитам докато сме в темата защо като дам газ и пусна съединителят колата се забива ,няколко пъти ми гасни като тръгна по голтям баир на гора, а зимата боксува на моменти и се чува някакво тракане в дефернциала, като го изключа на асфалта много трудно върти гуми даже скоро тръгвах на един завои с чакал превъртя едната гума изчука нещо отзад и светна лампата на асц това на какво се дължи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 16 Окт 2006, 12:32

това се дължи на това че въртиш гуми и колата се опитва да те вкара в правия път. А ти гасне защото като и отнема газта оборотите ти падат много за предавката и колата гасне. Почукването отзад е АБС-а който ти спира превъртащото колело (най-вероятно)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 16 Окт 2006, 20:33

как да въртим гуми като не може бе човек, a опитвах един път с волвотo така изтрака че вече ме е страх и да си помисля

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 16 Окт 2006, 21:34

Еми не моеж щото колата действа мноо бързо и не ти дава. Пробвай като го изключиш (ако имаш копче) и после по старомодния начин - газ до дупка и пускаш съединителя рязко и требе да върти освен ако не ти е заминал съединителя, тогава само ръмжи ама не върти.

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 16 Окт 2006, 21:45

Можеш да го излъжеш, натисни я до 5000 оборота поне и не пускай съединителя, а просто си дръпни крака от него, нека да подскочи педала и гледай шоу дали не върти и с АСЦ :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 387
Регистриран на: 21.05.2006
Местоположение: madrid
Пол: Мъж
Кара: F31

Мнение от stoni » 17 Окт 2006, 20:45

да а и после 60€. на час за труд + частите кой че ги плаща ,от простотия я по добре да не върти гуми че ми излиза по евтино

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 523
Регистриран на: 26.02.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: На криво
Мечтае да кара: Още по-на криво

...

Мнение от Изрода » 18 Ное 2008, 19:10

А освен всичките части които са изброили колегите за добавяне,трябва да се сменя и дроселовата клапа,защото там има нещо си (незнам точно какво ) което ти връща газта,гофрирания маркуч е друг-преди дебитомера(има една пушка от долу.Още релета бушони.А ако си и със мотор М 50 предполагам че няма да стане защото са с различни смукателни колектори и дроселови клапи(на М 50 е механична със лостова система).Абе според мен е невъзможно,или поне не си заслужава.

ПС А за мацката бате,нещо ЛАБАВ ми се струваш,много претенции много нещо.Аз за такива случаи си имам една Асконка(дърта на кокал,има я в галерията) за лекуване на претенции :mhihi:
Изображение Изображение Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 18 Ное 2008, 20:23

Няма да е лошо преди да пишеш в темата да гледаш датата на последния пост... щото е от преди над 2 години... тия хора сигурно вече не помнят за кво са говорили :idea: Ако темата не продължи по правилният начин ще я затворя...

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook