тегло седан vs купе
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Лоу, направи си едно проучване по темата и после пак ще говорим.
А аз никъде не съм казал, че може да се отделят, но казах "АКО".
За начало, ако можеш да ми отговориш каква е логиката кабриото да е по-тежко, при положение, че нема покрив, с почти 200 кила спрямо купе версията при Е46 специално, че лесно се прави справката на www.bmw.bg ? А както знаем при Е46 покривът си е баш ламарина с изключение на M3 CSL...
А аз никъде не съм казал, че може да се отделят, но казах "АКО".

За начало, ако можеш да ми отговориш каква е логиката кабриото да е по-тежко, при положение, че нема покрив, с почти 200 кила спрямо купе версията при Е46 специално, че лесно се прави справката на www.bmw.bg ? А както знаем при Е46 покривът си е баш ламарина с изключение на M3 CSL...

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
абе къде отлетяхте за кабриото? нали няма таван който да го държи, и са усилени праговете бая, оттам 200кг. (малко справки конструкции, мостове примерно колко 'малко значение има една опора тип таван)
Купето си _ИМА_ таван, и айде покрай жокера пък да ме светнеш, КАК ТОЧНО 4-те врати правят по-здрава колата отколкото ако е с 2 врати, като и двете си имат таван?!?! кои елементи от конструкцията на седана липсват при купето ?! изнесена е по-назад подпорната странична греда защото вратите са по-дълги - е къде прочете изчисление че покрай това тавана не държи също колкото при седана, и за това е необходимо подсилване което да слага +кила ??
п.с. има марки и модели при които купето е с конструкцията на кабриото, просто с таван, и е бая по-тежко от седана (примерно ауди 80), и дефакто ако резнеш тавана няма да поддаде. При бмв не е такъв случая определено, иначе и купето щеше да е поне с теглото на кабриото
Купето си _ИМА_ таван, и айде покрай жокера пък да ме светнеш, КАК ТОЧНО 4-те врати правят по-здрава колата отколкото ако е с 2 врати, като и двете си имат таван?!?! кои елементи от конструкцията на седана липсват при купето ?! изнесена е по-назад подпорната странична греда защото вратите са по-дълги - е къде прочете изчисление че покрай това тавана не държи също колкото при седана, и за това е необходимо подсилване което да слага +кила ??
п.с. има марки и модели при които купето е с конструкцията на кабриото, просто с таван, и е бая по-тежко от седана (примерно ауди 80), и дефакто ако резнеш тавана няма да поддаде. При бмв не е такъв случая определено, иначе и купето щеше да е поне с теглото на кабриото
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
не знам за теглото, но купетата са винаги по-здрави от седаните...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
t0sh написа:абе къде отлетяхте за кабриото? нали няма таван който да го държи, и са усилени праговете бая, оттам 200кг. (малко справки конструкции, мостове примерно колко 'малко значение има една опора тип таван)
Купето си _ИМА_ таван, и айде покрай жокера пък да ме светнеш, КАК ТОЧНО 4-те врати правят по-здрава колата отколкото ако е с 2 врати, като и двете си имат таван?!?! кои елементи от конструкцията на седана липсват при купето ?! изнесена е по-назад подпорната странична греда защото вратите са по-дълги - е къде прочете изчисление че покрай това тавана не държи също колкото при седана, и за това е необходимо подсилване което да слага +кила ??
п.с. има марки и модели при които купето е с конструкцията на кабриото, просто с таван, и е бая по-тежко от седана (примерно ауди 80), и дефакто ако резнеш тавана няма да поддаде. При бмв не е такъв случая определено, иначе и купето щеше да е поне с теглото на кабриото
абе "БЕЗСМЪРТЕН" поне да беше разбрал какво ти бяха написали


"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет

t0sh, братле, не мога да не се съглася с М Пауъра тука...

Ти къде отлетя бе човек? Къде и кой е написал, че четирите врати е по-здрава конструкция от двувратата версия? Прочети пак по-горе какво се е изписало.
А за кабриото си написал същото, което и аз.
Сега се сещам за един москвич, даванайстак




- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
lowdriver написа:....Но нека ти дам Джокер...Нужно ли е да се
укрепи/заздрави купето при положение, че липсват елементи от цялостната
конструкция и влияе ли това укрепване върху теглото на автомобила
(справка Кабриолет...е, много жокери станаха вече) ?!
смятам тука изрично коментара е това, на което съм отговорил. За другите коментари - може и да съм ги изчел набързо

по темата - и все пак някой няма ли да извади едни читави данни или някоя статия, вместо само предположения и примери от неща които нищо не доказват ?!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
bmwdriver написа:Казах ти вече-кантар му е майката
ми айде, къде - някой инфо? и след ЕКО-то всички на кантара да направиме усреднена статистика

още нещо:
Задните врати на седана са оборудвани с механизми за стъкла и заключване.
И нещо за което не съм сигурен:
При седана минават отзад рамка на купето и рамка на вратата - 2 рамки. А при "купе" версията май е само една - на купето.
P.S.
А до колкото знам двете имат разлика и в размерите като цяло (примерно купето е по-широко и по-ниско) което незнам дали се компенсира (изравнява)
Задните врати на седана са оборудвани с механизми за стъкла и заключване.
И нещо за което не съм сигурен:
При седана минават отзад рамка на купето и рамка на вратата - 2 рамки. А при "купе" версията май е само една - на купето.
P.S.
А до колкото знам двете имат разлика и в размерите като цяло (примерно купето е по-широко и по-ниско) което незнам дали се компенсира (изравнява)
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Специално за колегата t0sh едно сравнение м/у седан и купе 320
http://www2.zr.ru/compare/techs.asp?ma1 ... 47&bm2=735
П.С.Можеш,вместо купе да сложиш комби или кабрио,за да видиш,че
има разлика в килограмите
Това го казвам в случай на съмнение относно достоверността на данните

П.С.Можеш,вместо купе да сложиш комби или кабрио,за да видиш,че
има разлика в килограмите

Това го казвам в случай на съмнение относно достоверността на данните

- ///M Power
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4217
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
bmwdriver написа:Специално за колегата t0sh едно сравнение м/у седан и купе 320http://www2.zr.ru/compare/techs.asp?ma1 ... 47&bm2=735
П.С.Можеш,вместо купе да сложиш комби или кабрио,за да видиш,че
има разлика в килограмите![]()
Това го казвам в случай на съмнение относно достоверността на данните
той не вярва на оригиналната книжка,а ти си мислиш че на някакъв сайт ще се хване



"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Ако се приеме, че са с еднакви екстри и мотори разликата тряя да е от порядъка на под 10-20 кила според мен.
Купето е усилено и това са кила, но пък липсват 2 врати (макари на купето да са по големи), 4 рамки 2 механизма за прозорците.
Купето е усилено и това са кила, но пък липсват 2 врати (макари на купето да са по големи), 4 рамки 2 механизма за прозорците.

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
bmwdriver написа:Специално за колегата t0sh едно сравнение м/у седан и купе 320http://www2.zr.ru/compare/techs.asp?ma1 ... 47&bm2=735
еееее разгеле най-после



оки, значи са с еднакво тегло. Сега само супер-нещата които дразнят мпауъра по колата ми ме правят с 300+ кг по-лек



драйвър - айде и ти една бира от мен, да се обадиш

п.с. за да може да се цъка избор на модели, линка е
http://www2.zr.ru/compare/
Ха, темата се е развила доста...ако и да не е в исканата от автора посока.
Не е нужно да правя...Вида на носещата конструкция (при седан,купе,туринг и кабриолет) е
една и съща - безрамна, по-известна като самоносеща. Отговора, който ти искаш да чуеш
се отнася до конструкционни особености, които НЕ определят вида на носещата конструкция
(долни напречни/надлъжни опори, горни опори и т.н.).
Четеш между редовете и грешната посока, която си взел афектира върху осмислянето на
постовете, явно...Нищо, хората, които писаха след теб те насочиха към това, което имам предвид.
Виждам, че най-сетне си признаваш грешката и ще се кротнеш...това е похвално.

turbo написа:Лоу, направи си едно проучване по темата и после пак ще говорим...
Не е нужно да правя...Вида на носещата конструкция (при седан,купе,туринг и кабриолет) е
една и съща - безрамна, по-известна като самоносеща. Отговора, който ти искаш да чуеш
се отнася до конструкционни особености, които НЕ определят вида на носещата конструкция
(долни напречни/надлъжни опори, горни опори и т.н.).

t0sh написа:Купето си _ИМА_ таван, и айде покрай жокера пък да ме светнеш, КАК ТОЧНО 4-те врати правят по-здрава колата отколкото ако е с 2 врати, като и двете си имат таван?!?! кои елементи от конструкцията на седана липсват при купето ?!....
Четеш между редовете и грешната посока, която си взел афектира върху осмислянето на
постовете, явно...Нищо, хората, които писаха след теб те насочиха към това, което имам предвид.
Виждам, че най-сетне си признаваш грешката и ще се кротнеш...това е похвално.


Driver's Racing Team
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Добре бе, Лоу, обясни ми тогава, при положение, че конструкцията е еднаква, каква е логиката на всички марки, не само при БМВ, кабриолетите да са с по-голямо тегло и съответно с по-калпаво ускорение от 0-100 км/ч? Малко в странно не мислиш ли? Както съм писал по-горе, все пак при кабриото липсва бая сериозна ламарина (таваня го нема
)... Просто не ми е ясно и за това питам от де иде тая разлика... 


50 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани