тегло седан vs купе

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

седан и купе е36 с еднакви двигатели, сток - тежат еднакво

да, тежат еднакво
14
29%
не, купето е по-леко
12
24%
не, седана е по-лек
6
12%
незнам но искам да цъкна да виждам резултатите :)
17
35%
 
Общо гласове : 49
старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 07 Окт 2006, 13:14

Лоу, направи си едно проучване по темата и после пак ще говорим.
А аз никъде не съм казал, че може да се отделят, но казах "АКО". ;)
За начало, ако можеш да ми отговориш каква е логиката кабриото да е по-тежко, при положение, че нема покрив, с почти 200 кила спрямо купе версията при Е46 специално, че лесно се прави справката на www.bmw.bg ? А както знаем при Е46 покривът си е баш ламарина с изключение на M3 CSL... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 07 Окт 2006, 15:01

абе къде отлетяхте за кабриото? нали няма таван който да го държи, и са усилени праговете бая, оттам 200кг. (малко справки конструкции, мостове примерно колко 'малко значение има една опора тип таван)

Купето си _ИМА_ таван, и айде покрай жокера пък да ме светнеш, КАК ТОЧНО 4-те врати правят по-здрава колата отколкото ако е с 2 врати, като и двете си имат таван?!?! кои елементи от конструкцията на седана липсват при купето ?! изнесена е по-назад подпорната странична греда защото вратите са по-дълги - е къде прочете изчисление че покрай това тавана не държи също колкото при седана, и за това е необходимо подсилване което да слага +кила ??

п.с. има марки и модели при които купето е с конструкцията на кабриото, просто с таван, и е бая по-тежко от седана (примерно ауди 80), и дефакто ако резнеш тавана няма да поддаде. При бмв не е такъв случая определено, иначе и купето щеше да е поне с теглото на кабриото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 07 Окт 2006, 15:08

не знам за теглото, но купетата са винаги по-здрави от седаните...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 07 Окт 2006, 15:40

t0sh написа:абе къде отлетяхте за кабриото? нали няма таван който да го държи, и са усилени праговете бая, оттам 200кг. (малко справки конструкции, мостове примерно колко 'малко значение има една опора тип таван)

Купето си _ИМА_ таван, и айде покрай жокера пък да ме светнеш, КАК ТОЧНО 4-те врати правят по-здрава колата отколкото ако е с 2 врати, като и двете си имат таван?!?! кои елементи от конструкцията на седана липсват при купето ?! изнесена е по-назад подпорната странична греда защото вратите са по-дълги - е къде прочете изчисление че покрай това тавана не държи също колкото при седана, и за това е необходимо подсилване което да слага +кила ??

п.с. има марки и модели при които купето е с конструкцията на кабриото, просто с таван, и е бая по-тежко от седана (примерно ауди 80), и дефакто ако резнеш тавана няма да поддаде. При бмв не е такъв случая определено, иначе и купето щеше да е поне с теглото на кабриото


абе "БЕЗСМЪРТЕН" поне да беше разбрал какво ти бяха написали :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 07 Окт 2006, 16:20

:mhihi:
t0sh, братле, не мога да не се съглася с М Пауъра тука... ;)
Ти къде отлетя бе човек? Къде и кой е написал, че четирите врати е по-здрава конструкция от двувратата версия? Прочети пак по-горе какво се е изписало.
А за кабриото си написал същото, което и аз.
Сега се сещам за един москвич, даванайстак :mhihi: , дето си бръмкаше из Созопол преди години и беше едно такова отровно зелено. Та човекът си го беше направил на кабрио (по-точно хептен безтаванен модел) бегачка ама горкото возило се гънеше като змийче по време на движение. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 08 Окт 2006, 11:16

lowdriver написа:....Но нека ти дам Джокер...Нужно ли е да се
укрепи/заздрави купето при положение, че липсват елементи от цялостната
конструкция и влияе ли това укрепване върху теглото на автомобила
(справка Кабриолет...е, много жокери станаха вече) ?!


смятам тука изрично коментара е това, на което съм отговорил. За другите коментари - може и да съм ги изчел набързо :P

по темата - и все пак някой няма ли да извади едни читави данни или някоя статия, вместо само предположения и примери от неща които нищо не доказват ?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 08 Окт 2006, 18:58

Казах ти вече-кантар му е майката :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 08 Окт 2006, 20:15

bmwdriver написа:Казах ти вече-кантар му е майката :mhihi:

ми айде, къде - някой инфо? и след ЕКО-то всички на кантара да направиме усреднена статистика :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Kris » 08 Окт 2006, 20:28

още нещо:

Задните врати на седана са оборудвани с механизми за стъкла и заключване.

И нещо за което не съм сигурен:

При седана минават отзад рамка на купето и рамка на вратата - 2 рамки. А при "купе" версията май е само една - на купето.

P.S.

А до колкото знам двете имат разлика и в размерите като цяло (примерно купето е по-широко и по-ниско) което незнам дали се компенсира (изравнява)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 08 Окт 2006, 23:29

Специално за колегата t0sh едно сравнение м/у седан и купе 320 :arrow: http://www2.zr.ru/compare/techs.asp?ma1 ... 47&bm2=735

П.С.Можеш,вместо купе да сложиш комби или кабрио,за да видиш,че
има разлика в килограмите ;)
Това го казвам в случай на съмнение относно достоверността на данните :idea:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4217
Регистриран на: 21.11.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: си Е65-цата.

Мнение от ///M Power » 09 Окт 2006, 0:09

bmwdriver написа:Специално за колегата t0sh едно сравнение м/у седан и купе 320 :arrow: http://www2.zr.ru/compare/techs.asp?ma1 ... 47&bm2=735

П.С.Можеш,вместо купе да сложиш комби или кабрио,за да видиш,че
има разлика в килограмите ;)
Това го казвам в случай на съмнение относно достоверността на данните :idea:


той не вярва на оригиналната книжка,а ти си мислиш че на някакъв сайт ще се хване :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 09 Окт 2006, 0:41

Ако се приеме, че са с еднакви екстри и мотори разликата тряя да е от порядъка на под 10-20 кила според мен.
Купето е усилено и това са кила, но пък липсват 2 врати (макари на купето да са по големи), 4 рамки 2 механизма за прозорците. :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 09 Окт 2006, 10:10

bmwdriver написа:Специално за колегата t0sh едно сравнение м/у седан и купе 320 :arrow: http://www2.zr.ru/compare/techs.asp?ma1 ... 47&bm2=735


еееее разгеле най-после :yes: :yes: :yes:

оки, значи са с еднакво тегло. Сега само супер-нещата които дразнят мпауъра по колата ми ме правят с 300+ кг по-лек :mhihi: :mhihi: :mhihi:

драйвър - айде и ти една бира от мен, да се обадиш :mhihi:

п.с. за да може да се цъка избор на модели, линка е
http://www2.zr.ru/compare/

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 09 Окт 2006, 10:41

Ха, темата се е развила доста...ако и да не е в исканата от автора посока. :winky:
turbo написа:Лоу, направи си едно проучване по темата и после пак ще говорим...

Не е нужно да правя...Вида на носещата конструкция (при седан,купе,туринг и кабриолет) е
една и съща - безрамна, по-известна като самоносеща. Отговора, който ти искаш да чуеш
се отнася до конструкционни особености, които НЕ определят вида на носещата конструкция
(долни напречни/надлъжни опори, горни опори и т.н.). :winky:
t0sh написа:Купето си _ИМА_ таван, и айде покрай жокера пък да ме светнеш, КАК ТОЧНО 4-те врати правят по-здрава колата отколкото ако е с 2 врати, като и двете си имат таван?!?! кои елементи от конструкцията на седана липсват при купето ?!....

Четеш между редовете и грешната посока, която си взел афектира върху осмислянето на
постовете, явно...Нищо, хората, които писаха след теб те насочиха към това, което имам предвид.
Виждам, че най-сетне си признаваш грешката и ще се кротнеш...това е похвално. ;)
Изображение
Driver's Racing Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 09 Окт 2006, 11:25

Добре бе, Лоу, обясни ми тогава, при положение, че конструкцията е еднаква, каква е логиката на всички марки, не само при БМВ, кабриолетите да са с по-голямо тегло и съответно с по-калпаво ускорение от 0-100 км/ч? Малко в странно не мислиш ли? Както съм писал по-горе, все пак при кабриото липсва бая сериозна ламарина (таваня го нема :mhihi: )... Просто не ми е ясно и за това питам от де иде тая разлика... :help:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook