Дайте мнение

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 03 Окт 2006, 0:03

днес си купих прословутата водна помпа 80лв струва с алуминиева перка ... в събота като я сеня ще ви кажа кк е пластмасата на старата и степента на амортизация :) ако е зле работата ще ви убадя да ги сменяте :)
само да не се обарка не6то :) щото сега колата си поддаржа перфектна температура :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 03 Окт 2006, 0:28

да я снимаш ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 28.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E83 LCI, Е60
Мечтае да кара: BmW F06 M

Мнение от Enslaving_Lecher » 03 Окт 2006, 0:44

Enslaving_Lecher написа:Аз съм с 318и М43, препоръчително ли е да сменям водна помпа, при тези мотори как стоят нещата?



Някакви мнения :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Окт 2006, 0:24

И аз искам да видя снимка на тая старата помпа дето ще я сменяш. И моята бих я сменил но сега ми се очертават доста разходи покрай идващата зима и още 120тина лева с труда не ми се дават нещо. Интересно ми е къде ще ми препоръчате да отида да ми видят тоя антифриз дали е за смяна или мога да си карам зимата с него. А за консумативите то и колите са си консумативи и колкото и да се мъчиме не можем да направим 10 годишни коли да са в състояние като току що произведени. То затова са и на такива цени че да можем да си ги позволяваме :) А за М43 не знам и аз съм с М44 и се надявам да не важи за мен :))))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 05 Окт 2006, 14:36

Откъде я взе за 80лв тая помпа. Щото аз питах във Вари и ми казаха на Hepo метална към 110лв но може да е понеже моя мотор е различен. Не че съм се засилил да я сменям засега, но искам да знам откъде да я взема ако заделя некой лев за тая работа, че ме наплашихте :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 326
Регистриран на: 19.04.2006
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 335i Turbo
Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.

Мнение от VENBO » 05 Окт 2006, 18:17

На М52 помпата същата ли е като на М50 :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 05 Окт 2006, 22:54

зна4и помпата от некакъм магаин я зех в русе :) при механик е ,в събота ще ви дам снимки като я сменя. имайте малко търпение :)
и мен ме е яд 4е са излишни пари ама.... по добре 100лв отколкото 500/за помпа и пътна помо6т/
колегата го разбирам и аз дадох пари да оправя задницата/амортисиори,тампони/,махнах катализатора,купих 4 ножи гуми и сега помпата... и такмо като сиказах вси4ко е наред ,днес като сменях гумите гледам предните амортисиори и те заминали ,тампоните скасани..ама напролет ...разорих се с тази кола :) ама като седна в нея сяка6 полу4авам душевен оргазам :lol:
та сабота ве4ер ще ви дам пална информация как къде колко струва + снимки на старата водна помпа :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 05 Окт 2006, 23:13

VENBO написа:На М52 помпата същата ли е като на М50 :?:


не съм 100% убеден, някой разбирач да каже, но не виждам причина да е друга ;)

дон_мимо - снимай и новата до старата, че аз тогава само исках да я видя работеща монтирана, и забравих :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 07 Окт 2006, 10:14

еи голям съм късметлия..майстора днес нема да може да смени помпата евентуално утре,ама з пк утре патувам за софия така 4е.... като е върна.... разо4арован съм ,съжелявам 4е и вас подведох да 4акате. при първа възможност щом смени тази прословута помпа ще има снимки обещавам!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 08 Окт 2006, 16:58

днес смених водната помпа,но се оказа 4е некои друг преди ен я е сменил с метална перка - явно италиянеца е бил съветен :)
аз все пк си сложих новата ,която както старата също беше италиянска :)
разликта е 4е едната перка е от алуминии,а другата от метал( има малки язви4ки ръжда) както и в това 4е на старата копрусът е леко издължен ...тоест растонието между перката и корпуса е по малко от растояните между перката и корпуса на новата помпа ( говорим за една ос тя се вижда с просто око)
та общо взето можеше да не я сменям, но.... :) сменяйки останових 4е едната ми ролка на ремака играе и я напалних с грез :) та ве4е неиграе :)
ето ви линк където мойе да видите и двете помпи :)
http://snimka.bg/album.php?album_id=68520&photo=1

ентусиаст
Аватар
Мнения: 837
Регистриран на: 1.08.2006
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
Мечтае да кара: bmw x5 '11

Мнение от don_mimo » 08 Окт 2006, 18:56

забравих да кажа 4е нема на4ин да проверите дали е с плстмасова перка/турбинка/ или с метална водната ви помпа без да я демонтирте,тъй като тази 4аст за която говорим е вътре в блока :roll: за д я демонтирте махате - дифузиора,перката,гумените марку4и към радиатора,ремъка както и наи-важното да изто4ите антифриза.
надявам се както колегата tosh така и аз съм ви бил полезен с нещо :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 08 Окт 2006, 20:04

Колега, много добре си направил, че си успял да смениш нещата и сега вече ще знеш, че всичко е ОК със сигурност. :yes:
Тези дни и аз ще имам снимки от този сорт ;)
Аз обаче мисля да сменям и термостат, но по каталога на BEHR в Ауто+ термостатът излиза като да е за 80 градуса, а на www.realoem.com излиза или 88, или 92 градуса... :wtf:
Много странна ситуация, защото, ако стрелката не ми седи на същото място след това направо ще избеснея! :maad: Интересно е, че на М50Б25 мисля, че беше 87 градуса, което по-се ядва...
Мисля да си сменя също така и виското... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 08 Окт 2006, 20:37

Оригиналния термостат е Wahler,така че търси такъв.Не че Behr са лоши.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 16.02.2006
Местоположение: Бургас
Кара: Старо BMW
Детайли за колата: E36 320i

Мнение от gani76 » 15 Окт 2006, 23:51

Засичал съм стрелката на температурата по датчика на инжекциона с диагностична апаратура-от 80гра. до 105гра. си стои се на средата.Със свалена перка и виско-съединител стрелката тръгва на горе след ~115гра.

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook