Дайте мнение
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
днес си купих прословутата водна помпа 80лв струва с алуминиева перка ... в събота като я сеня ще ви кажа кк е пластмасата на старата и степента на амортизация
ако е зле работата ще ви убадя да ги сменяте
само да не се обарка не6то
щото сега колата си поддаржа перфектна температура 


само да не се обарка не6то


- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
- Enslaving_Lecher
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E83 LCI, Е60
- Мечтае да кара: BmW F06 M
Enslaving_Lecher написа:Аз съм с 318и М43, препоръчително ли е да сменям водна помпа, при тези мотори как стоят нещата?
Някакви мнения

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
И аз искам да видя снимка на тая старата помпа дето ще я сменяш. И моята бих я сменил но сега ми се очертават доста разходи покрай идващата зима и още 120тина лева с труда не ми се дават нещо. Интересно ми е къде ще ми препоръчате да отида да ми видят тоя антифриз дали е за смяна или мога да си карам зимата с него. А за консумативите то и колите са си консумативи и колкото и да се мъчиме не можем да направим 10 годишни коли да са в състояние като току що произведени. То затова са и на такива цени че да можем да си ги позволяваме
А за М43 не знам и аз съм с М44 и се надявам да не важи за мен
)))


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Откъде я взе за 80лв тая помпа. Щото аз питах във Вари и ми казаха на Hepo метална към 110лв но може да е понеже моя мотор е различен. Не че съм се засилил да я сменям засега, но искам да знам откъде да я взема ако заделя некой лев за тая работа, че ме наплашихте 

- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
зна4и помпата от некакъм магаин я зех в русе
при механик е ,в събота ще ви дам снимки като я сменя. имайте малко търпение
и мен ме е яд 4е са излишни пари ама.... по добре 100лв отколкото 500/за помпа и пътна помо6т/
колегата го разбирам и аз дадох пари да оправя задницата/амортисиори,тампони/,махнах катализатора,купих 4 ножи гуми и сега помпата... и такмо като сиказах вси4ко е наред ,днес като сменях гумите гледам предните амортисиори и те заминали ,тампоните скасани..ама напролет ...разорих се с тази кола
ама като седна в нея сяка6 полу4авам душевен оргазам
та сабота ве4ер ще ви дам пална информация как къде колко струва + снимки на старата водна помпа


и мен ме е яд 4е са излишни пари ама.... по добре 100лв отколкото 500/за помпа и пътна помо6т/
колегата го разбирам и аз дадох пари да оправя задницата/амортисиори,тампони/,махнах катализатора,купих 4 ножи гуми и сега помпата... и такмо като сиказах вси4ко е наред ,днес като сменях гумите гледам предните амортисиори и те заминали ,тампоните скасани..ама напролет ...разорих се с тази кола


та сабота ве4ер ще ви дам пална информация как къде колко струва + снимки на старата водна помпа

- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
VENBO написа:На М52 помпата същата ли е като на М50
не съм 100% убеден, някой разбирач да каже, но не виждам причина да е друга

дон_мимо - снимай и новата до старата, че аз тогава само исках да я видя работеща монтирана, и забравих

- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
еи голям съм късметлия..майстора днес нема да може да смени помпата евентуално утре,ама з пк утре патувам за софия така 4е.... като е върна.... разо4арован съм ,съжелявам 4е и вас подведох да 4акате. при първа възможност щом смени тази прословута помпа ще има снимки обещавам!
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
днес смених водната помпа,но се оказа 4е некои друг преди ен я е сменил с метална перка - явно италиянеца е бил съветен
аз все пк си сложих новата ,която както старата също беше италиянска
разликта е 4е едната перка е от алуминии,а другата от метал( има малки язви4ки ръжда) както и в това 4е на старата копрусът е леко издължен ...тоест растонието между перката и корпуса е по малко от растояните между перката и корпуса на новата помпа ( говорим за една ос тя се вижда с просто око)
та общо взето можеше да не я сменям, но....
сменяйки останових 4е едната ми ролка на ремака играе и я напалних с грез
та ве4е неиграе
ето ви линк където мойе да видите и двете помпи
http://snimka.bg/album.php?album_id=68520&photo=1

аз все пк си сложих новата ,която както старата също беше италиянска

разликта е 4е едната перка е от алуминии,а другата от метал( има малки язви4ки ръжда) както и в това 4е на старата копрусът е леко издължен ...тоест растонието между перката и корпуса е по малко от растояните между перката и корпуса на новата помпа ( говорим за една ос тя се вижда с просто око)
та общо взето можеше да не я сменям, но....



ето ви линк където мойе да видите и двете помпи

http://snimka.bg/album.php?album_id=68520&photo=1
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
забравих да кажа 4е нема на4ин да проверите дали е с плстмасова перка/турбинка/ или с метална водната ви помпа без да я демонтирте,тъй като тази 4аст за която говорим е вътре в блока
за д я демонтирте махате - дифузиора,перката,гумените марку4и към радиатора,ремъка както и наи-важното да изто4ите антифриза.
надявам се както колегата tosh така и аз съм ви бил полезен с нещо

надявам се както колегата tosh така и аз съм ви бил полезен с нещо

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Колега, много добре си направил, че си успял да смениш нещата и сега вече ще знеш, че всичко е ОК със сигурност.
Тези дни и аз ще имам снимки от този сорт
Аз обаче мисля да сменям и термостат, но по каталога на BEHR в Ауто+ термостатът излиза като да е за 80 градуса, а на www.realoem.com излиза или 88, или 92 градуса...
Много странна ситуация, защото, ако стрелката не ми седи на същото място след това направо ще избеснея!
Интересно е, че на М50Б25 мисля, че беше 87 градуса, което по-се ядва...
Мисля да си сменя също така и виското...

Тези дни и аз ще имам снимки от този сорт

Аз обаче мисля да сменям и термостат, но по каталога на BEHR в Ауто+ термостатът излиза като да е за 80 градуса, а на www.realoem.com излиза или 88, или 92 градуса...

Много странна ситуация, защото, ако стрелката не ми седи на същото място след това направо ще избеснея!

Мисля да си сменя също така и виското...

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- gani76
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 16.02.2006
- Местоположение: Бургас
- Кара: Старо BMW
- Детайли за колата: E36 320i
Засичал съм стрелката на температурата по датчика на инжекциона с диагностична апаратура-от 80гра. до 105гра. си стои се на средата.Със свалена перка и виско-съединител стрелката тръгва на горе след ~115гра.
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани