Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
stony1 написа:
А дали има кафяв/жълт в неговата инсталация?
Не бъркайте цветовете на проводниците, които са между самия плафон и шестпиновата бяла букса и тези, които стигат до въпросната букса по предната дясна колона.
той на схемата кафяв/черен и жълт като трети цвят... би трябвало да са жълти пръстенчета през някво разстояние
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
eekset написа:stony1 написа:
А дали има кафяв/жълт в неговата инсталация?
Не бъркайте цветовете на проводниците, които са между самия плафон и шестпиновата бяла букса и тези, които стигат до въпросната букса по предната дясна колона.
той на схемата кафяв/черен и жълт като трети цвят... би трябвало да са жълти пръстенчета през някво разстояние
Да, но това е за коли без комфорт модул, а до колкото чета писанията на Огата, неговата инсталация е с комфорт модул. След малко в поста ще добавя линк към тема относно свързването на плафоните в краката и монтирането на светодиоди в плафона.
Към Огата, като прочетеш описанието дето ще спретна и си свържеш нещата по описания начин всичко ще си дойде на мястото. След това си докарваш дупето в Бургас и цял ден ме черпиш с бира, защото си разглобих колата заради твоя мързел.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- eekset
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
ogata написа:Нямам комфорт модул.
аз все още му вярвам, ама кой знае какво ще излезе накрая

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
eekset написа:ogata написа:Нямам комфорт модул.
аз все още му вярвам, ама кой знае какво ще излезе накрая
Нека да опише цветовете на проводниците, за които писах по-горе, а до тогава ето една тема: viewtopic.php?f=8&t=375028
Дано повече колеги я прочетат преди да направят някоя глупост по ел. инсталацията в колата и преди да пуснат тема във форума с въпроса "Кака да си свържа ......"
Огаааааааааа и си чакам бирата.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Знам, че кабелите цветово му отговарят като при мен. Поне като говорихме с него в миналото така беше.
виолет-бял
червен-бял
кафяв-черен
кафяв
кафяв-червен
Моята е фейслифт и са така подредени. Неговата я е писал 96та година. Вярвам има познания да си знае точната година на производство.
Оттук аджеба съм се чудил и още се чудя защо стават тия дискотеки при него
С комфорт ли е, не е ли, а дали, надали...
виолет-бял
червен-бял
кафяв-черен
кафяв
кафяв-червен
Моята е фейслифт и са така подредени. Неговата я е писал 96та година. Вярвам има познания да си знае точната година на производство.
Оттук аджеба съм се чудил и още се чудя защо стават тия дискотеки при него

С комфорт ли е, не е ли, а дали, надали...
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
kagebista написа:Знам, че кабелите цветово му отговарят като при мен. Поне като говорихме с него в миналото така беше.
виолет-бял
червен-бял
кафяв-черен
кафяв
кафяв-червен
Да, такива са ми проводниците


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
ogata написа:kagebista написа:Знам, че кабелите цветово му отговарят като при мен. Поне като говорихме с него в миналото така беше.
виолет-бял
червен-бял
кафяв-черен
кафяв
кафяв-червен
Да, такива са ми проводниците
Пак не четете каква информация се търси от човека, който се опитва да помогне




Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
stony1 написа:ogata написа:kagebista написа:Знам, че кабелите цветово му отговарят като при мен. Поне като говорихме с него в миналото така беше.
виолет-бял
червен-бял
кафяв-черен
кафяв
кафяв-червен
Да, такива са ми проводниците
Пак не четете каква информация се търси от човека, който се опитва да помогне![]()
![]()
. Не са важни цветовете на 10 сантиметровите проводници, излизащи от самия плафон. Те всичките може да са бели или каквито там се сетите. Важни са цветовете на проводниците от основната инсталация, минаваща под предната дясна колонка. Чудя се колко по-ясно трябва да бъде написано, за да се разбере
Петьо, едни и същи са и на плафона и на основната инсталация



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
ogata написа:stony1 написа:ogata написа:kagebista написа:Знам, че кабелите цветово му отговарят като при мен. Поне като говорихме с него в миналото така беше.
виолет-бял
червен-бял
кафяв-черен
кафяв
кафяв-червен
Да, такива са ми проводниците
Пак не четете каква информация се търси от човека, който се опитва да помогне![]()
![]()
. Не са важни цветовете на 10 сантиметровите проводници, излизащи от самия плафон. Те всичките може да са бели или каквито там се сетите. Важни са цветовете на проводниците от основната инсталация, минаваща под предната дясна колонка. Чудя се колко по-ясно трябва да бъде написано, за да се разбере
Петьо, едни и същи са и на плафона и на основната инсталация
Сега вече ме ядоса, аз си разглобих колата, написах тема, където ясно съм показла разликата и на 100 места съм написал, че проводни с цвят кафяв/чер от основната инсталация в BMW е свързан към маса, а ти ми повтаряш едно и също без дори да си проверил. В даденият случай има една тънкост, проводникът с цвят кафяв/чер не е от основната инсталация, а междинен свързващ и няма гаранция, че е свързан към маса. Дори в дадения случай е свързан към управляващия сигнал от комфорт модула, за който в BMW се използва проводник с цвят червен/чер.
Сега иди до колата, свали плафона, хвърли го на задната седалка и внимателно свали тъпата бяла букса дето ти е завинтена на тавана на колата. После вземи лист и химикал и опиши цветовете на проводниците дето са навряни именно в тази букса. Прегледай ги два, а може и три пъти и много внимателно ги опиши в тази тема като започнеш от проводника с цвят лилав/бял и така подред докато стигнеш до последния пети проводник.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
виолет-бял
червен-бял
кафяв-черен (на жълти точки през 6-7мм)
кафяв
кафяв-червен
червен-бял
кафяв-черен (на жълти точки през 6-7мм)
кафяв
кафяв-червен


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
ogata написа:виолет-бял
червен-бял
кафяв-черен (на жълти точки през 6-7мм)
кафяв
кафяв-червен

лилав/бял
червен/бял
кафяв/чер/жълт
кафяв
кафяв/червен

Специално за Огата:
Плафоните в краката свързваш по следния начин без да задаваш въпроси:
- активният край (така наречения +12V) се свързва към - червен/бял
- масата се сврзват към - кафяв/червен
Диодите се свързват по описания начин в темата, която постнах преди няколко часа. По-горе има линк към нея.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Здравейте,
Да споделя опитът ни с ЛЕД лента, автомобила е на синът ми:
Необходимо са 50 ст. лед лента, тоест по 25 ст. на страна.
За целта вземете един метър ЛЕД лента /60 диода на метър/, останалите 50 ст. може да си ги поставите отзад за осветление на багажника.
Запоявате на всяко лента кабел, изолирате с термошлаух, лепите на кората, пробивате дупка за кабела:

След като прекарате кабелите и ги съберете в едно, зад жабката /трябва да я свалите/ имате два варианта да свържете плюса на ЛЕД-овете, както са написали колегите.
ПЪРВИ:
На голямата черна букса, четвърти крак, черно-червен кабел.
Тук не се контролират от копчето на централен плафон, загасват плавно, но за мен това не е добър вариант, макар че така да е заложено заводски!

ВТОРИ:
На кабелният сноп отиващ към плафоните, намира се отдясно над говорителя.
Тук идеята е да се свърже на кабела /кафяв-червен/, който отива към задните две плафончета.
По този начин ще си спестите прекарване на кабел до горен централен плафон.

Ето връзването, изолирайте.

И при двата варианта, Минусът на ЛЕД-овете се свързва за маса, имате кафяви кабели, захванати с болт за купето, от дясно, над говорителя, там ги "спайквате".
Това е резултата:



Успех
Да споделя опитът ни с ЛЕД лента, автомобила е на синът ми:
Необходимо са 50 ст. лед лента, тоест по 25 ст. на страна.
За целта вземете един метър ЛЕД лента /60 диода на метър/, останалите 50 ст. може да си ги поставите отзад за осветление на багажника.
Запоявате на всяко лента кабел, изолирате с термошлаух, лепите на кората, пробивате дупка за кабела:

След като прекарате кабелите и ги съберете в едно, зад жабката /трябва да я свалите/ имате два варианта да свържете плюса на ЛЕД-овете, както са написали колегите.
ПЪРВИ:
На голямата черна букса, четвърти крак, черно-червен кабел.
Тук не се контролират от копчето на централен плафон, загасват плавно, но за мен това не е добър вариант, макар че така да е заложено заводски!

ВТОРИ:
На кабелният сноп отиващ към плафоните, намира се отдясно над говорителя.
Тук идеята е да се свърже на кабела /кафяв-червен/, който отива към задните две плафончета.
По този начин ще си спестите прекарване на кабел до горен централен плафон.

Ето връзването, изолирайте.

И при двата варианта, Минусът на ЛЕД-овете се свързва за маса, имате кафяви кабели, захванати с болт за купето, от дясно, над говорителя, там ги "спайквате".
Това е резултата:



Успех
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Колега, евала за ентусиазма, но изпълнението е под всякаква критика.
Защо си играхте за отстранявате част от изолацията на проводниците и да усуквате около тях тези, които са за плафоните при положение,че кафевият провдник (масата) е свързан към купето посредством кабелна обувка. Ако се развие гайката, която стяга кабелната обувка могат да бъдат добавени неограничен брой проводници, свързани към маса. Относно провдника кафяв/червен - щом веднъж жабката е свалена и внимателно се проследят проводниците, ще видите, че въпросният се разклонява на два посредством разпределителна платка, намираща се в черната кутия от лявата страна на комфорт модула.
Защо си играхте за отстранявате част от изолацията на проводниците и да усуквате около тях тези, които са за плафоните при положение,че кафевият провдник (масата) е свързан към купето посредством кабелна обувка. Ако се развие гайката, която стяга кабелната обувка могат да бъдат добавени неограничен брой проводници, свързани към маса. Относно провдника кафяв/червен - щом веднъж жабката е свалена и внимателно се проследят проводниците, ще видите, че въпросният се разклонява на два посредством разпределителна платка, намираща се в черната кутия от лявата страна на комфорт модула.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- raptorxbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: 29.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW E36 318tds Touring
- Мечтае да кара: BMW E26
- Детайли за колата: Бавно комби с черни облаци
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Някой може ли да покаже снимка на местата за фабричен монтаж на плафоните в краката? Вчера монтирах в моята и ето какво се получи:

Плафонът отгоре е за осветление в багажника на е36 седан, а този отдолу за осветление в багажника на Астра Г (само такъв намерих по моргите, широчината е еднаква с този на бмв-то, само е по-къс с около 2см.)
В краката на пасажера монтирах този от е36

Ето и кората в краката на шофьора

По принцип този шестостен за какво се използва?

Плафонът отгоре е за осветление в багажника на е36 седан, а този отдолу за осветление в багажника на Астра Г (само такъв намерих по моргите, широчината е еднаква с този на бмв-то, само е по-къс с около 2см.)
В краката на пасажера монтирах този от е36

Ето и кората в краката на шофьора

По принцип този шестостен за какво се използва?
Re: Проблем с инсталация на плафони за светлина в краката
Ти вече си ги разпробил...
няма значение къде са оригинално.
Има ги маркирани от вътрешната страна на корите оригиналните места.
многоъгълният отвор е за гонг-а.

Има ги маркирани от вътрешната страна на корите оригиналните места.
многоъгълният отвор е за гонг-а.
56 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани