Съвет за Е36
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Съвет за Е36
E36 за мен е по-добрия вариант и ще се обоснова. По-евтини части. Масови са и са сравнително прости за поддръжка. Освен това влизаш идеално в бюджета.
Колата си е сравнително комфортна и за тези пари можеш да намериш запазена. Ако ще купуваш си води с теб някой дето разбира от тенекии, щото на пазара почти не можеш да намериш БМВ дето да не е удряно
Ако ще е нов внос да е от Италия. Те имат най-здрави ламарини и гнилочите са по-малко. 318 или 320... зависи от самата кола и състоянието и.
И сега за 5-цата.... страхотна возия. Голяма кола, луксозна и много удобна. Но за тези пари трудно ще намериш нещо, което да си заслужава да го купиш. А ако намериш ще е много бедно откъм екстри и ще е старичко.
п.с. Аз не бих купил две неща. Едното е Е36-ца автомат. А другото компакт (без да се обиждат колегите) Просто после ако решиш да я сменяш продаването е по-трудно
Колата си е сравнително комфортна и за тези пари можеш да намериш запазена. Ако ще купуваш си води с теб някой дето разбира от тенекии, щото на пазара почти не можеш да намериш БМВ дето да не е удряно

И сега за 5-цата.... страхотна возия. Голяма кола, луксозна и много удобна. Но за тези пари трудно ще намериш нещо, което да си заслужава да го купиш. А ако намериш ще е много бедно откъм екстри и ще е старичко.
п.с. Аз не бих купил две неща. Едното е Е36-ца автомат. А другото компакт (без да се обиждат колегите) Просто после ако решиш да я сменяш продаването е по-трудно

Критика се приема
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Съвет за Е36
TouringInternational написа:Компакта определено не е най-семейната кола на света...
иначе едно комби или един седан ще ти легне идеално
Евтино ще дойде м43б18+ газ, но ще е по-слабичко от желаната от теб кола, макар че до 3та си върви наравно с ИС.
За мен оптимален вариант за семейно е36 е 323/328 комби![]()
Разходите, изключае данъка няма да са по-различни от 320, така че помисли добре, успех!
И аз мисля за нещо от сорта комби 323,325 ама засега не намирам явно са по рядки:) Иначе и ванос е добре
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
- TouringInternational
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 208
- Регистриран на: 7.12.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: M44 на газ
- Мечтае да кара: V10 Touring, e36 compact rally spec
- Детайли за колата: е36 compact "войнишко канче'' edition
Re: Съвет за Е36
моя ИС прави 15 газ сега в студовете, като спи навън и на сравнително къси разстояния, даже сега средния май е 16
мога да кажа, че колата е изправна, поне от към факторите, които влияят на разхода

мога да кажа, че колата е изправна, поне от към факторите, които влияят на разхода

- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Съвет за Е36
TouringInternational написа:моя ИС прави 15 газ сега в студовете, като спи навън и на сравнително къси разстояния, даже сега средния май е 16![]()
мога да кажа, че колата е изправна, поне от към факторите, които влияят на разхода
Как така 15

Аз удрям 16/100 в града при постоянни ръчки ... ма и разликата в кубатурата не е малка



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- petrashkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 8.09.2008
- Кара: BMW E36 318I
- Мечтае да кара: БТР
Re: Съвет за Е36
Аз съм с М43В18 и разхода е около 11-12 но при мен от нас до работата е около 15км и колата има време да загре. Това е на нормално каране до 3000-3500об.
Разхода е на бензин. 325 съм карал там беше около 14 на същото каране. (почти де
)
п.с. Отказахме човека

Разхода е на бензин. 325 съм карал там беше около 14 на същото каране. (почти де


п.с. Отказахме човека



Критика се приема
- Conqueror
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Suzuki Gsx R1 (к9) в народното събрание
Re: Съвет за Е36
Колега гледам бая се чудиш търси си регистрирана кола с български номера и стой далеч от автокъщи, качваш се караш диагностика преглед и така щом е36 ти се е видяло прекрасно търси някой който разбира че и на най-разбитото е39 да се качиш ще ти се види като летящо килимче.Иначе пак ти казвам за тези пари може да си намериш е36 комби с газов инжекцион просто поразгледай обявите и щом имаш друга кола тоест можеш да се движиш не бързай се ще изпадне нещо което да си струва 


- SvetlyoSvetlyo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 264
- Регистриран на: 5.01.2009
Re: Съвет за Е36
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11368055352894645&f1=details&slink=57u6tg
И влизаш рязко във филма...
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11380616537626022&f1=details&slink=57u6tg
или това, но пък е нов внос и както казаха колегите не е за предпочитане.
И влизаш рязко във филма...

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11380616537626022&f1=details&slink=57u6tg
или това, но пък е нов внос и както казаха колегите не е за предпочитане.
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Съвет за Е36
Да ще гледам внимателно без да бързам:)гледам че не препоръчвате нов внос?не е ли по добре от гледна точка че е карана най малко на по добри пътища и е по малко разбита?Тука повечето коли вече скърцат пластмаси в купето от добри пътища:)И аз предпочитам да си взема кола от човек който я е гледал,но явно трябва много да се внимава 

- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: Съвет за Е36
gelermoto написа:Да ще гледам внимателно без да бързам:)гледам че не препоръчвате нов внос?не е ли по добре от гледна точка че е карана най малко на по добри пътища и е по малко разбита?Тука повечето коли вече скърцат пластмаси в купето от добри пътища:)И аз предпочитам да си взема кола от човек който я е гледал,но явно трябва много да се внимава
За новия внос ... като е карана на хубав път ... и след това на пътища след "бомбардировки" всички тампони след няколко хил км. са ти за смяна, шарнири ... . Тампоните са от гума, а гумата както всичко има определен срок на годност (еластичност). На хубав път ще издържат повече. Преди няколко дни колега си смени шарнир и шарнира се оказа оригиналия на БМВ. Колата е на около 200 хил. реални, а тук е навъртял около 50 хил. Така са направени, че да не се занимаваш въобще ... купуваш и караш ... . Но пътищата са ни офроуд.
За избора, качествен автомобил от Германия, скандинавските страни, но не и от Италия (слаба поддръжка на автомобилите им като цяло. Масло много рядко сменят ... . Винаги има изключение.) Успех с избора.

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Съвет за Е36
Малко по-различно мнение от мен
Ако искаш хубава кола (която да караш повече и да правиш по-малко) обикновено трябва да гледаш няколко неща:
- да няма М пакети, тунинг, мунинг и всякакви добавки - колкото по-оригинална, толкова по-добре.
- да е регистрирана (по възможност) да е платено всичко - данъци, застраховки, еко такса (плаща се при първа регистрация) и има аларма
- да има лесно отстраними забележки. Кола без забележки няма! Който твърди че няма, значи не вижда цялостната картина.
- да не ти е близко до тавана на бюджета.
Ей тия простички неща като ги спазвах - 40 000км и година и половина по-късно си джиткам със стоковицата на газ и си свиркам евридей. Не е купе с м брони, ниско окачване, 9J джанти, не е 200 коня, но пък си има достойнствата - харчи ми 12 газ в София, 9 извънградско, не харчи повече от 200-300 грама масло от смяна до смяна, минава си техническия преглед и за емисии щото си бачка катализатора още в норма, климата си работи... До тук съм ремонтирал на стойност около 500лв. за това време - предница, термостат и гарнитура на капак на клапаните, реле на ел. пакета (част от забележките при купуването). И те такива ми ти работи

Ако искаш хубава кола (която да караш повече и да правиш по-малко) обикновено трябва да гледаш няколко неща:
- да няма М пакети, тунинг, мунинг и всякакви добавки - колкото по-оригинална, толкова по-добре.
- да е регистрирана (по възможност) да е платено всичко - данъци, застраховки, еко такса (плаща се при първа регистрация) и има аларма
- да има лесно отстраними забележки. Кола без забележки няма! Който твърди че няма, значи не вижда цялостната картина.
- да не ти е близко до тавана на бюджета.
Ей тия простички неща като ги спазвах - 40 000км и година и половина по-късно си джиткам със стоковицата на газ и си свиркам евридей. Не е купе с м брони, ниско окачване, 9J джанти, не е 200 коня, но пък си има достойнствата - харчи ми 12 газ в София, 9 извънградско, не харчи повече от 200-300 грама масло от смяна до смяна, минава си техническия преглед и за емисии щото си бачка катализатора още в норма, климата си работи... До тук съм ремонтирал на стойност около 500лв. за това време - предница, термостат и гарнитура на капак на клапаните, реле на ел. пакета (част от забележките при купуването). И те такива ми ти работи




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Съвет за Е36
Boyadjiev написа:Малко по-различно мнение от мен![]()
Ако искаш хубава кола (която да караш повече и да правиш по-малко) обикновено трябва да гледаш няколко неща:
- да няма М пакети, тунинг, мунинг и всякакви добавки - колкото по-оригинална, толкова по-добре.
- да е регистрирана (по възможност) да е платено всичко - данъци, застраховки, еко такса (плаща се при първа регистрация) и има аларма
- да има лесно отстраними забележки. Кола без забележки няма! Който твърди че няма, значи не вижда цялостната картина.
- да не ти е близко до тавана на бюджета.
Ей тия простички неща като ги спазвах - 40 000км и година и половина по-късно си джиткам със стоковицата на газ и си свиркам евридей. Не е купе с м брони, ниско окачване, 9J джанти, не е 200 коня, но пък си има достойнствата - харчи ми 12 газ в София, 9 извънградско, не харчи повече от 200-300 грама масло от смяна до смяна, минава си техническия преглед и за емисии щото си бачка катализатора още в норма, климата си работи... До тук съм ремонтирал на стойност около 500лв. за това време - предница, термостат и гарнитура на капак на клапаните, реле на ел. пакета (част от забележките при купуването). И те такива ми ти работи
Дам нещо такова и аз търся само ми се иска да е поне 2.0 двигател и ако може да е комби но не е задължително:) но май ще падне търсене.Не че ми е спешно

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвет за Е36
Boyadjiev написа:Малко по-различно мнение от мен![]()
Ако искаш хубава кола (която да караш повече и да правиш по-малко) обикновено трябва да гледаш няколко неща:
- да няма М пакети, тунинг, мунинг и всякакви добавки - колкото по-оригинална, толкова по-добре.
- да е регистрирана (по възможност) да е платено всичко - данъци, застраховки, еко такса (плаща се при първа регистрация) и има аларма
- да има лесно отстраними забележки. Кола без забележки няма! Който твърди че няма, значи не вижда цялостната картина.
- да не ти е близко до тавана на бюджета.
Ей тия простички неща като ги спазвах - 40 000км и година и половина по-късно си джиткам със стоковицата на газ и си свиркам евридей. Не е купе с м брони, ниско окачване, 9J джанти, не е 200 коня, но пък си има достойнствата - харчи ми 12 газ в София, 9 извънградско, не харчи повече от 200-300 грама масло от смяна до смяна, минава си техническия преглед и за емисии щото си бачка катализатора още в норма, климата си работи... До тук съм ремонтирал на стойност около 500лв. за това време - предница, термостат и гарнитура на капак на клапаните, реле на ел. пакета (част от забележките при купуването). И те такива ми ти работи
Абсолютно подкрепям

Колеги, търси се семейна кола до 4000лв, по-горе коментирате купета, компакти, коли по 6 бона....нищо по темата


- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Съвет за Е36
Ето семейна кола: viewtopic.php?f=46&t=358052 в бюджета е.
Да, няма много екстри, но пълно щастие няма. Голяма кола, с голям багажник , с много еърбегове / да не дава Господ /.
А и липсата на някои екстри му гарантират спокоен сън, без да се притеснява да не му я разколачат пред блока
Да, няма много екстри, но пълно щастие няма. Голяма кола, с голям багажник , с много еърбегове / да не дава Господ /.
А и липсата на някои екстри му гарантират спокоен сън, без да се притеснява да не му я разколачат пред блока


- gelermoto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528I
- Мечтае да кара: Е60
Re: Съвет за Е36
barty написа:Ето семейна кола: viewtopic.php?f=46&t=358052 в бюджета е.
Да, няма много екстри, но пълно щастие няма. Голяма кола, с голям багажник , с много еърбегове / да не дава Господ /.
А и липсата на някои екстри му гарантират спокоен сън, без да се притеснява да не му я разколачат пред блока
Гледах я вече тази обява но като гледам е без номера а бая пари ще отидат за номера,гр.отг.данък,смяна консумативи:) Аз не държа да е бъкана с екстри а само най простите клима,ел.стъкла и огледала
59 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани