как да изолирам клапана за картерните газове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от turbo » 01 Яну 2014, 17:29

Не пренебрегвайте с лека ръка екологичните аспекти на това, че картерните газове се връщат в мотора за доизгаряне. Съставът им е такъв, че са страшно токсични. Те не просто миришат кофти и цапат, но и ВИ ТРОВЯТ, а и не само вас, а и другите около вас. Както споменаха по-горе колеги, тези мотори са проектирани с идеята, че тези газове ще са там където са, когато моторът е излязъл от завода точно поради тези причини. Перформанс частта на тая БГ Тунинг глупост мисля да не я коментираме. Ако има клапан за смяна се сменя, ако има завишение на картерните газове следва отваряне на мотора и ремонт, а после затваряне и каране.

П.П.: Въпрос към знаещите: Има ли картерни газове при дизелчетата?

Пийс и ЧНГ!
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от Jordana » 01 Яну 2014, 19:00

Въпрос към знаещите: Има ли картерни газове при дизелчетата
?
Има естествено ...само при двутактовите ДВГ няма :) .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 779
Регистриран на: 10.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 413
Мечтае да кара: 628CSI

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от Haddess » 02 Яну 2014, 13:16

Точно за това се слага Oil catch tank и гняста се излива в варелите с изгоряло масло хем екология хем мунинг :mhihi: :mhihi:
Изображение

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от SuPeR_FLY » 03 Яну 2014, 13:37

Аз съм с М50В20 ванос и съм пред дилема какво да правя, защото аз нямам такъв клапан и всичката мазгия от капака на клапаните отива директно в гофрето на дросела и става мазало и мисля, че от това ми пуши мотора, защото разход на масло реално нямам дори и не се налага да доливам между смените :shock: Та как е най правилния начин да го изолирам да затапя гофрето, а маркуча от капака да го пусна долу и да му сложа от тея малките филтърчета ли? :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от M10 » 04 Яну 2014, 0:14

Изображение
Запушваш 4, 5 и извода за маркучето 5, оставяш 3 да си виси.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 557
Регистриран на: 9.06.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW и VAG

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от zafirovp » 04 Яну 2014, 2:08

Предстои ми втора смяна на тъпия клапан за две години. Стария майстор уж някаква мембрана сменя и каза,че няма нужда от цял клапан. Та сега 2 гарнитури сменяни преди 6 месеца пак текът. Странното е, че първо изби от о пръстена на капачката на филтъра на маслото. И миналия път така стана.

Sent from my SM-T210 using Tapatalk

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 506
Регистриран на: 1.06.2010
Местоположение: София/Русе
Пол: Мъж

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от rhase » 04 Яну 2014, 9:07

zafirovp написа:Предстои ми втора смяна на тъпия клапан за две години. Стария майстор уж някаква мембрана сменя и каза,че няма нужда от цял клапан. Та сега 2 гарнитури сменяни преди 6 месеца пак текът. Странното е, че първо изби от о пръстена на капачката на филтъра на маслото. И миналия път така стана.

Sent from my SM-T210 using Tapatalk

Е как само мембрана. Той клапана си се продава цял, капсулован. Смени го този път, провери маркуча от капака дали е в ред. Измий го от налепи, може и колектора да почистиш. Аз, моят клапан като го премахвах чак по дросела имаше мизерия. Другия вариянт е да премахнеш клапана, да си смениш гарнитурите и да си караш :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 28.06.2009
Местоположение: високо в планината
Пол: Мъж
Кара: млади майки да полудяват ...
Мечтае да кара: всичко,без пари да давам

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от vanko 318i » 04 Яну 2014, 13:49

и аз съм изолирал тоя клапан на моята кола и мотора си работи без проблеми (М43Б18) така е вече от малко повече от 2 год.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от ~Мишо~ » 04 Яну 2014, 14:32

zafirovp написа:Предстои ми втора смяна на тъпия клапан за две години. Стария майстор уж някаква мембрана сменя и каза,че няма нужда от цял клапан. Та сега 2 гарнитури сменяни преди 6 месеца пак текът. Странното е, че първо изби от о пръстена на капачката на филтъра на маслото. И миналия път така стана.Sent from my SM-T210 using Tapatalk

Няма нищо общо с клапана за картерни газове, продължавай да го сменяш. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от павката » 07 Яну 2014, 7:07

turbo написа:Не пренебрегвайте с лека ръка екологичните аспекти на това, че картерните газове се връщат в мотора за доизгаряне. Съставът им е такъв, че са страшно токсични. Те не просто миришат кофти и цапат, но и ВИ ТРОВЯТ, а и не само вас, а и другите около вас. Както споменаха по-горе колеги, тези мотори са проектирани с идеята, че тези газове ще са там където са, когато моторът е излязъл от завода точно поради тези причини. Перформанс частта на тая БГ Тунинг глупост мисля да не я коментираме. Ако има клапан за смяна се сменя, ако има завишение на картерните газове следва отваряне на мотора и ремонт, а после затваряне и каране.

П.П.: Въпрос към знаещите: Има ли картерни газове при дизелчетата?

Пийс и ЧНГ!

да не се нарушава критично екологичния баланс с това,че се изпускат картерни пари от автомобилите :roll:
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: как да изолирам клапана за картерните газове

Мнение от m.dimitrov1992 » 10 Яну 2014, 12:16

А какво правите със маркуча който идва от картера и той ли остава свободно или го затапвате ?

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook