Покупка на газова за Е36-съвети,коментари,препоръки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
.
много са забавни всички, "обикновения селски" ,абе пич незнам щом не си се осъзнал още кой е със селско мислене да съсипва колата с глупости.
Много добре ми е ясно и за гумичките на изпарителя и за магнет винтилите дето се развалят, и за фалшивите гумени тръбички за гориво към тях дето след 1-2 год. се разяждат и един слънчев ден колата се запалва щото протича гориво, и за топченцата дето на пълначното изпускат,и за медните тръби за газта които като ти разпробият купето за да ги прекарат не ги уплътнят започват да се цепят от вибрациите и миришат, и за автоматичните вакум регулатури които се слагат за по добра динамика и дето нищо не вършат, и за калпавите български бутилки дето всеки си ги слага, а не отговарят на стандартите и ръждясват отвътре, и за смешните ел. инсталации за газовата , дето карат бушони да горят и дето както си караш и изведнъж колата спира и си викаш кво стана, и за куп други глупости.
това че си чул нещо и искаш да се самоизтъкнеш е отделен въпрос , това което казах аз е че НЕ СА НАДЕЖДНИ разбери го и си го набиий в главата, защото 99% от хората които аз познавам започват да се оплакват от газовата си уредба до 1та година, а ти като си купиш нова кола 5 год. нищо не мирише и не тече по нея нали, това се казва надеждност, и ако започва на 1та още да ходи за смяна на клапани гуми и разни п.. ки майни значи нещо не е доизмислено като хората, ако измислят газова уредба от БМВ или Мерцедес или Ауди , отивам и си слагам още утре, докато продават италиански измишлиотини НЕ.
Който иска да си слага и да кара "за без пари",ти щом си голям гражданин слагай и карай но не съди другите.
Много добре ми е ясно и за гумичките на изпарителя и за магнет винтилите дето се развалят, и за фалшивите гумени тръбички за гориво към тях дето след 1-2 год. се разяждат и един слънчев ден колата се запалва щото протича гориво, и за топченцата дето на пълначното изпускат,и за медните тръби за газта които като ти разпробият купето за да ги прекарат не ги уплътнят започват да се цепят от вибрациите и миришат, и за автоматичните вакум регулатури които се слагат за по добра динамика и дето нищо не вършат, и за калпавите български бутилки дето всеки си ги слага, а не отговарят на стандартите и ръждясват отвътре, и за смешните ел. инсталации за газовата , дето карат бушони да горят и дето както си караш и изведнъж колата спира и си викаш кво стана, и за куп други глупости.
това че си чул нещо и искаш да се самоизтъкнеш е отделен въпрос , това което казах аз е че НЕ СА НАДЕЖДНИ разбери го и си го набиий в главата, защото 99% от хората които аз познавам започват да се оплакват от газовата си уредба до 1та година, а ти като си купиш нова кола 5 год. нищо не мирише и не тече по нея нали, това се казва надеждност, и ако започва на 1та още да ходи за смяна на клапани гуми и разни п.. ки майни значи нещо не е доизмислено като хората, ако измислят газова уредба от БМВ или Мерцедес или Ауди , отивам и си слагам още утре, докато продават италиански измишлиотини НЕ.
Който иска да си слага и да кара "за без пари",ти щом си голям гражданин слагай и карай но не съди другите.
perko - много се излагаш батка с този твой пост.
1. Не говорим тук за коли на по 1-2 години както казваш, а за Е36
2. После на всеки му е ясно, че ако може да си го позволи най-добре е да кара на бензин и то на 98 В-палър нали така, ама всеки според джоба си.
А и както казах зависи колко печелиш и колко км навърташ нали така.
3. После не са лоши газовите уредби, а майсторите, които ги монтират.
4. Смяната на клапани и гумички при газовите уредби е към подръжката, а не към ремонтите. И ти ходиш да си сменяш маслото на 10к км нали така
5. В много голяма заблуда си, че газта е по-опасна от бензина. Бензина се пали много по-лесно от газта. При това и при най-малкия тез на бензин има възможност за запалване докато газта на открито е абсолютно безопасна. Само в затворени помещения при ОПРЕДЕЛЕНА концентрация спрямо въздуха може да избухне, нещо което на практика е невъзможно на открито.
1. Не говорим тук за коли на по 1-2 години както казваш, а за Е36

2. После на всеки му е ясно, че ако може да си го позволи най-добре е да кара на бензин и то на 98 В-палър нали така, ама всеки според джоба си.
А и както казах зависи колко печелиш и колко км навърташ нали така.
3. После не са лоши газовите уредби, а майсторите, които ги монтират.
4. Смяната на клапани и гумички при газовите уредби е към подръжката, а не към ремонтите. И ти ходиш да си сменяш маслото на 10к км нали така

5. В много голяма заблуда си, че газта е по-опасна от бензина. Бензина се пали много по-лесно от газта. При това и при най-малкия тез на бензин има възможност за запалване докато газта на открито е абсолютно безопасна. Само в затворени помещения при ОПРЕДЕЛЕНА концентрация спрямо въздуха може да избухне, нещо което на практика е невъзможно на открито.
.
Съжалявам, не искам да засегна никого, темата общо взето е неизчерпаема, може би съм настроен само аз така, тъй като съм препатил, и със стара, и с чисто нова газова уредба, на различни коли (не нови естествено)
.
Пожелавам на всеки, който се реши да си сложи, да си кара безавариийно и безпроблемно.

Пожелавам на всеки, който се реши да си сложи, да си кара безавариийно и безпроблемно.
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
5. В много голяма заблуда си, че газта е по-опасна от бензина. ...
само не пишете такива неща, че прекалявате... не знам дали се усещате?

големият коз за газта е, че е "по-чисто" гориво от бензина, иначе едва ли щеше да се използва...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Icco® написа:Всички сте ЗА газ-та но като гледам от вас май няма никой с М43 !
Аз писах по нагоре в темата че М3 не е като М40 най вече от към кихане иначе си върви
И ако има някои из между вас който да отговаря на описанието 316/М43 със газ да даде мнението си по въпроса дали си струва или не
Аз съм с 316/М43 двигател с газов инжекцион BRC. 6 на 100 л. извънградско и 10 градско ми е разхода. Съжалявам ,че се повтарям, но да сложиш обикновена газова уредба на Е36 е набутвация- не си струва.По добре да я нямаш (лично мое мнение)

- JohnnyBlack
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 17.01.2005
- Местоположение: Мюнхен/Пловдив
Re: .
bELiAr написа:разхода трябва да ти остане 1 към 1 газ бензин ... а мощността да си остане същата най-много 5-10 % по малко ,но тва е при лоши настройки
Това с мощността НЯМА как да стане и ако имаше поне малка представа от процесите протичащи в двигателя щеше да го знаеш. А иначе истината за газта е една - като не ви харесва разхода на БМВ-тата няма да си купите БМВ а примерно някоя Фиеста 1.1, щото тая кола не е само да се правите на кисели гъзари ами и читава подръжка иска. Ама тва българина никога няма да го разбере, но тва е друга тема...
Re: .
JohnnyBlack написа:bELiAr написа:разхода трябва да ти остане 1 към 1 газ бензин ... а мощността да си остане същата най-много 5-10 % по малко ,но тва е при лоши настройки
Това с мощността НЯМА как да стане и ако имаше поне малка представа от процесите протичащи в двигателя щеше да го знаеш.
Напротив bELiAr e прав 1 към 1 е

По молба на nowaka поствам снимки на газовия инжекцион.
Инжектора за 4-те цилиндъра

общ изглед, като отляво до акумулатора е компютъра на инжекциона


- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
не е 1:1 в никакъв случай... може да се изравни ако се вдигне степента на сгъстяване на мотора до 11-12:1 за да се използва факта че газта има по-високо октаново число и така да се вдигне ефективността... тогава обаче няма да можеш да караш на бензин. просто газта е по-ниско калорично гориво и има по-лошо смесообразуване и няма как да е еднаква мощността. другия вариант е да обогатиш сместа и да качиш значително разхода, доста хора го правят е бг, просто защото няма тестове за емисиите. но газовият инжекцион за мен наистина е правилния начин да се газифицира една кола. за съжаление има доста висока цена все още...
Това BRC Sequent ли е?
п.с. малко грубиянско е това закрепване на fuel rail-а, но щом върши работа
Това BRC Sequent ли е?
п.с. малко грубиянско е това закрепване на fuel rail-а, но щом върши работа

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Гост
-
[steeN] написа:5. В много голяма заблуда си, че газта е по-опасна от бензина. ...
само не пишете такива неща, че прекалявате... не знам дали се усещате?
големият коз за газта е, че е "по-чисто" гориво от бензина, иначе едва ли щеше да се използва...
ПРИМЕР:ако имаме 2 тръбички (метални) по едната тече газ а по другата бензин и ги стежим е една ножовка и посля ги палнем какво ще стане?
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Един бърз въпрос за Фантончо. Как така говорим за газов инжекцион и за изпарител, чиято работа се настройва с кранчета...? Малко се обърках... нали газовият инжекцион е с компютър и се настройва с лаптоп...
Да не би да говорим за обикновена газова уредба, която е сложена на инжекционна система? Като четох описанието ти в друга тема как сте правили проби с пасатора и газова също останах с впечатление, че говореше за обикновена газова сложена на инжекцията на Фолксваген с пластмасовите колектори...

Да не би да говорим за обикновена газова уредба, която е сложена на инжекционна система? Като четох описанието ти в друга тема как сте правили проби с пасатора и газова също останах с впечатление, че говореше за обикновена газова сложена на инжекцията на Фолксваген с пластмасовите колектори...

- fANTONa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 22.04.2005
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е34 520
ми аз за газов инжекцион не съм говорил. става въпрос за обикновена газова .... която се настройва с две кранчета - за газ и за въздух... и с добра настойка , пасатора гореше 9 извънградско .... а с газов инжекц щеше да е към 7-8 , обаче двигателя все пак е 2 литра 125 кончета , тай че е доволно, пък на магистралата стигна 180-190 , ама не ми се мисли колко е бил разхода на газ
и още веднъж да кажа че това е с изпарител 140кв като му вземеш 80% (понеже газта има около 80% от калоричността на бензина) и става към 110км което е доста повечко от 100кв (80кв) с който пасатора гърмеше като пушка и два пъти спира да върви и на газ и на бензин , единия път го оправихме и едвам се прибрахме , другия , трябваше да го теглим ..... но тва са от пробите които правихме и в крайна сметка наистина се оказа че 100кв е слабичък и не може да захрани мотора , с 140кв нямаше проблеми ....
а и не си мислете че като изпарителя ти е по голям от двигателя ша ви се качат конете .... просто по-големия изпарител позволява макс. оползотворяване на газта и определено въртящия момент се запазва до голяма степен ...
също така не си мислете че с по-голям изпарител разхода е по-голям ... даже мога да твърдя обратното ....
и както споменах в момента този изпарител 140кв много доволно задоволява нуждите и на Мазда 323 Цэхтра 1.5 с 88 кончета .... щом на 6000 оборота още ускоряваше ....
за разход и мощност 1 към 1 бензин газ - NO COMMENT , идете при първия СВЕСТЕН газаджия и го питайте ... ( наблягам на свестен понеж някой друг махленски такъв може да ви изкара 30-40 коня повече на газ с по-малко разход
)))))

и още веднъж да кажа че това е с изпарител 140кв като му вземеш 80% (понеже газта има около 80% от калоричността на бензина) и става към 110км което е доста повечко от 100кв (80кв) с който пасатора гърмеше като пушка и два пъти спира да върви и на газ и на бензин , единия път го оправихме и едвам се прибрахме , другия , трябваше да го теглим ..... но тва са от пробите които правихме и в крайна сметка наистина се оказа че 100кв е слабичък и не може да захрани мотора , с 140кв нямаше проблеми ....
а и не си мислете че като изпарителя ти е по голям от двигателя ша ви се качат конете .... просто по-големия изпарител позволява макс. оползотворяване на газта и определено въртящия момент се запазва до голяма степен ...
също така не си мислете че с по-голям изпарител разхода е по-голям ... даже мога да твърдя обратното ....
и както споменах в момента този изпарител 140кв много доволно задоволява нуждите и на Мазда 323 Цэхтра 1.5 с 88 кончета .... щом на 6000 оборота още ускоряваше ....
за разход и мощност 1 към 1 бензин газ - NO COMMENT , идете при първия СВЕСТЕН газаджия и го питайте ... ( наблягам на свестен понеж някой друг махленски такъв може да ви изкара 30-40 коня повече на газ с по-малко разход

БМВ
70 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани