Има ли I-bus оригинално в E36?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
не е ли време да сменяте 36ците с 46ци 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
не е, само е36, бре
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
тоулкинг тоо май хенд 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Като се сетя , че шперчето за Е46 струва колкото моето Е36 и ми се отщява 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
а знаеш ли колко 36чки мога да си взема с една от моите 30ки 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
baitun написа:... Не бих дал 250+лв за СД43
Определено съм съгласен с теб, това е висока цена за този плеар. Смятам, че реалната му цена е между 150 и 200 в зависимост от състоянието. Аз ползвах такъв доста време и имах възможност да го изследвам подробно.
На практика това CD е проектирано така, че след усилване над 50% започва да изрязва пиковете на сигнала и на изхо към говорителите се подава не синусоидален сигнал, а по-скоро трапецовиден. Такъв е сигналът на един класически ефект за китара (дисторшън), което е чисто нелинейно изкривяване, което е изключително голям процент от сигналът, подаван към говорителите. За да се избягнат тези недостатъци, плеарът е добре да не се усилва над 50%.
След този плеар ползвах BMW Traffic Pro. Страхотен звук, стахотно усещане. Нямаше да се разделе с него, ако не ми беше попаднало това:

Има един плеар, чийто саунд ме изненада и мога да кажа, че в някой отношения е по-добър от саунда на BMW Indianapolis. Говоря за CD53, добре се представя в моето Е36, управлява ми чейнджърът и има AUX.

Другият добре свирещ ОЕМ плеар е CD33. Производство е на Philips, управлява чейнджър, но няма AUX.

Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Лошото при тези е, че нямат вход за флашка, иначе предполагам, че в качеството на звука ще ударят в земята повечето "техномаркетски и технополистки" марки но Пайнер, Сони и т.н. Стони, този от последната снимка може ли да се управлява от мултито. И щом този фен на опел го е измислил с интерфейса и половината опели в страната си управляват СД-тата от волана, ще трябва да се "вземеш в ръце" и да натрупаш състояние
. Дерзай мен, това ти е в кръвта

- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Цената на модула ще е 75лв. без монтаж, но с подробно описание. С монтаж ще излезе +10-15лв. само за района на София, но мисля, че всеки грамотен фен ще се справи с монтажа. СД-то задължително обаче трябва да има в задната част на панела жак за жично ДУ.
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Колеги, някой свързвал ли е мулти волан с различно от ОЕМ или Бекер плейър? Имам Пайнер ДЕХ3400УБ, в чиято спецификация е посочено, че има изход за управление от мулти волана. Трябва ли допълнителен модул или е плъг ен плей?
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Днес дадох СД-то, до 3 дена ще видим резултата дали ще го управлявам от мулти бутоните
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
От днес вече моето Сони го управлявам от бутоните на м мулти волана, е няма такъв кеф-управлявам и темпомата и СД-то, вече цепя мрака
. Ще гледам в неделя да направя някой клип и да го постна в тази или нова тема.

Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Пита ли @ВектраБ дали е възможно да направи това с оригинални радиа без i-bus?
Филипс Бизнес РДС и подобни примерно.
Филипс Бизнес РДС и подобни примерно.
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- baitun
- ентусиаст
-
- Мнения: 1182
- Регистриран на: 23.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е36
- Мечтае да кара: Е46 М3
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
Знам, че прави сони, алпайн, пайнер, кенууд и още една-две марки СД, които имат remote in жак. При мен от бутоните на волана излиза един проводник за управлението на СД-то и от там се взема сигнала за управление. За този модел трябва да питаш колегата Вектра да ти каже.
- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Има ли I-bus оригинално в E36?
В BMW повечето оригинални радиа имат I-bus, но се управляавт от MID или IRIS. Единствено CD43 за Е36 и Е46, CD53 за Е46, всички касетофони за Е46, BMW Traffic Pro и BMW Indianapolis могат да се управляват от мултиволан и да управляват CD чейнджър по I-bus без да са необходими допълнителни модули. За всички останали аудио системи управлението е чрез MID или IRIS.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
57 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани