Да поговорим малко за Газ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- marto7067
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 2.09.2011
- Местоположение: София/Карлово
- Пол: Мъж
- Кара: с волан от М5
- Мечтае да кара: Scott Gambler 730
Re: Да поговорим малко за Газ
много е "гадно" на газ, ужас направо
... само където ако тръгнем с колегата двамата до морето и обратно, и ще съм спестил пари за 5 квадрата паркет(или 3 квадрата плочки, или едно обслужване на 300хилядния мотор, или 1 вечер в най-клуб, или едни читави маратонки, или 1 нова гума за зимата и т.н. и т.н.) нека да сме балъци-каращите на газ 


- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Да поговорим малко за Газ
Бензина си е бензин !
ГИ-то трябва да е сложено от хора които знаят какво правят имайте го в предвид един гаден турски боклук колкото и да го настройваш и правиш не става за нищоооо,това може да те накара да нампразиш думата ГАЗ.Пълко е със селяндури дето се мислят за много вещи и знаещи майстори на газови уредби имайте го в предвид,пазете се от такива места.И ако някой почне да ви обяснява колко няма нужда от аванс процесор щото няма смисъл,обръщаш се си тръгваш като пич.
ГИ-то трябва да е сложено от хора които знаят какво правят имайте го в предвид един гаден турски боклук колкото и да го настройваш и правиш не става за нищоооо,това може да те накара да нампразиш думата ГАЗ.Пълко е със селяндури дето се мислят за много вещи и знаещи майстори на газови уредби имайте го в предвид,пазете се от такива места.И ако някой почне да ви обяснява колко няма нужда от аванс процесор щото няма смисъл,обръщаш се си тръгваш като пич.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Да поговорим малко за Газ
За перформънс въобще неможе да става въпрос, 1 колега беше пускал графика на няква кола на дино точно 142 коня и 200нм на колелата на бензин на гас е 190нм и 132 коня тестнато в Хеед. Иначе става ГИ, ама за къв чеп ако не караш много и то на М42 

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Да поговорим малко за Газ
Спестяват се страшно много пари, но ако караш доста. Аз с моето каране 3км. до работа от кое ще спестя
И кога ще си избия инвестицията от 1500лв. за хубав газов... Ако пътувах често абсолютно сериозно щях да се замисля. Щото колкото и да съм фен на оригиналното гориво при добра настройка може и да не усетя разлика, а ще карам двойно повече. Сега един познат предстои да слага газов на 520 е39 и ще видим дали ще е доволен предвид факта, че и той си ходи с колата на работа всеки ден.

Re: Да поговорим малко за Газ
Колега ако имаш път към Хасково драсни да се видим и да ти покажа туй онуй , мисля че говориш за 6-так , но все пак цена от 1500лв. е доста надута
Само за градско каране , особенно само до работа и обратно трудно си я избиваш. Зимата се кара повечко на бензин , но с различни настройки стават някакви икономии
Мисля , че най-много се усеща сега лятото , почивки , разходки , цената на газта е 1.10 за сравнение зимата се дига до 1.40 сега е перфектното време да караш на газ

Само за градско каране , особенно само до работа и обратно трудно си я избиваш. Зимата се кара повечко на бензин , но с различни настройки стават някакви икономии

Мисля , че най-много се усеща сега лятото , почивки , разходки , цената на газта е 1.10 за сравнение зимата се дига до 1.40 сега е перфектното време да караш на газ

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Да поговорим малко за Газ
Аз от тая тема оставам с впечатление, че ако не караш на газ не може да караш бързо или да си пуснеш климатика.
Ако си просто "юзър" на тая кола и единствената цел на притежанието и е да идеш от точка А до точка Б може да си я караш и с газ и с метан и с олио и кво ли още не. Айде обаче да не се лъжем колко е чудесно, колко е безпроблемно и по-добре за колата да работи на газ. Да, драстично по-евтино е ама нека не го изкарваме като някакъв супер мод. Познавам 2-3 човека с ГИ и всичките имат или са имали все някакъв проблем. Просто е, ако нямаш проблеми в момента, ще имаш малко по-натам
Аз също съм карал на газ. Една от първите коли след демокрацията бях може би.
Уредбата беше Стар Газ, италианска. Имаха магазин на Симеон и монтаж някъде на Мачу Пикчу във Враня. Дупчеше се карбуратора, мощност -50% и на без това спрялата Застава и така.. Ама цената беше под 20 стотинки. Ходех до Плевен и обратно с около 4 лв, а автобуса беше 12. Тогава си струваше и преживявах всичките недостатъци, а те на карбураторен мотор са страшно много. После съм карал и два опела, като единствено безпроблемен мога да кажа,че беше моно инжекцията. Тоя си е правен за газ.
Понастоящем предпочитам да дам 20-30лв на месец повече и да карам малък дизел, отколкото газ. Далеч по-безпроблемно ми е. Може би бих карал отново на газ ама кола на която пише Bi-Fuel отзад, т.е. произведена в този си вид. Със сигурност бих карал и една 28-ца комби на газ, ако е читаво монтирана за да имам възможно най-малко проблеми ама не бих живял с илюзията че съм направил най-голямата добрина за двигателя по тоя начин. Всякакви газови уредби са компромис в името на икономията и за мен са твърде далеч от така наречената "радост от шофирането" на БМВ.

Ако си просто "юзър" на тая кола и единствената цел на притежанието и е да идеш от точка А до точка Б може да си я караш и с газ и с метан и с олио и кво ли още не. Айде обаче да не се лъжем колко е чудесно, колко е безпроблемно и по-добре за колата да работи на газ. Да, драстично по-евтино е ама нека не го изкарваме като някакъв супер мод. Познавам 2-3 човека с ГИ и всичките имат или са имали все някакъв проблем. Просто е, ако нямаш проблеми в момента, ще имаш малко по-натам

Аз също съм карал на газ. Една от първите коли след демокрацията бях може би.

Понастоящем предпочитам да дам 20-30лв на месец повече и да карам малък дизел, отколкото газ. Далеч по-безпроблемно ми е. Може би бих карал отново на газ ама кола на която пише Bi-Fuel отзад, т.е. произведена в този си вид. Със сигурност бих карал и една 28-ца комби на газ, ако е читаво монтирана за да имам възможно най-малко проблеми ама не бих живял с илюзията че съм направил най-голямата добрина за двигателя по тоя начин. Всякакви газови уредби са компромис в името на икономията и за мен са твърде далеч от така наречената "радост от шофирането" на БМВ.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Да поговорим малко за Газ
И аз бях преди против газта ,но времената станаха такива ,че не е толко от значение на какво караш ,а колко пари имаш в портмонето .Защо да се наливат пари на хората държащи бензиностанциите .
Сега карам втора кола която е на газ и съм супер доволен .
Ще направим малко сравнение от тази година прясно прясно от преди 10 дни .
Брат ми кара м52б28 или казано накратно 328и на бензин която в пари отиване и връщане до морето му стъпи точно 250 лв , като в колата бяха 2 ма души и багаж ,аз съм с е39 ка м54б30 на кратно 530и с газов инжекцион ,19 цола джанти ,автомат багажник до горе понеже съм с малко дете .На мен ми стъпи 130 лв отиване и връщане .Защо човек да не ги изхарчи примерно разликата нещо за себе си ,а трябва да се дават за колата ? Достатъчно висок ли ни е стандарта че да караме на бензин мощни двигатели ?
Сега карам втора кола която е на газ и съм супер доволен .
Ще направим малко сравнение от тази година прясно прясно от преди 10 дни .
Брат ми кара м52б28 или казано накратно 328и на бензин която в пари отиване и връщане до морето му стъпи точно 250 лв , като в колата бяха 2 ма души и багаж ,аз съм с е39 ка м54б30 на кратно 530и с газов инжекцион ,19 цола джанти ,автомат багажник до горе понеже съм с малко дете .На мен ми стъпи 130 лв отиване и връщане .Защо човек да не ги изхарчи примерно разликата нещо за себе си ,а трябва да се дават за колата ? Достатъчно висок ли ни е стандарта че да караме на бензин мощни двигатели ?

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Да поговорим малко за Газ
Тва ми беше мисълта, че поради тая причина карам малък дизел ежедневно.
Големия мотор ако нямам пари да му сипя бензин значи най-вероятно нямам и пари да го обслужа качествено и за това предпочитам бавно но славно.
Ако едно нещо не мога да го поддържам и ползвам във вида в който е предназначено да бъде най-вероятно си надскачам възможностите и явно не е за мен. Поне аз така виждам нещата за себе си.
Големия мотор ако нямам пари да му сипя бензин значи най-вероятно нямам и пари да го обслужа качествено и за това предпочитам бавно но славно.

Ако едно нещо не мога да го поддържам и ползвам във вида в който е предназначено да бъде най-вероятно си надскачам възможностите и явно не е за мен. Поне аз така виждам нещата за себе си.
- ozBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 602
- Регистриран на: 3.04.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36 Cupe
- Мечтае да кара: М5 Комби
Re: Да поговорим малко за Газ
Като няма пари няма значение на газ ли си на бензин ли си на вода ли си
Не можеш да и сипеш нищо,няма ли пари.

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Да поговорим малко за Газ
Аз мога да си поддържам агрегата с качествени части ,но при положение че няма разлика във вървежа не виждам какъв е проблема да се кара на пропан-бутан .В някои случай малкият икономичен дизел става доста по скъп от облужването на един бензинов двигател ,още повече че дизеловото гориво в България е на отвратително ниво .Запушват се дюзите ,подгревните свещи не са от най-евтиният консуматив както и луфтовете в турбото .
От голямо значение тук е и марката на ижекциона ,защото масово се слагат Бардолинита на който платката дори не е лакирана , недонасроиване и т.н.
Все пак е и преимущество да рапзолагаш с 2 вида гориво .В моят случай беше циганена бензиновата помпа в следствие на което изгоря и ме спаси ползването услугите на репатрак или въже е това че имам газ .
Да ,има конденз възможно е да се скапе гърнето ,но в крайна сметка едно гърне е в пъти по-евтино от едно турбо примерно .
Има примери дори във форума на колегата ТОМ ,който си кара е30 та турбо на газ .
От голямо значение тук е и марката на ижекциона ,защото масово се слагат Бардолинита на който платката дори не е лакирана , недонасроиване и т.н.
Все пак е и преимущество да рапзолагаш с 2 вида гориво .В моят случай беше циганена бензиновата помпа в следствие на което изгоря и ме спаси ползването услугите на репатрак или въже е това че имам газ .
Да ,има конденз възможно е да се скапе гърнето ,но в крайна сметка едно гърне е в пъти по-евтино от едно турбо примерно .
Има примери дори във форума на колегата ТОМ ,който си кара е30 та турбо на газ .

- edimen
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 24.09.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 3 литра.. компот
Re: Да поговорим малко за Газ
Dirty M5 driveR написа:Спестяват се страшно много пари, но ако караш доста. Аз с моето каране 3км. до работа от кое ще спестяИ кога ще си избия инвестицията от 1500лв. за хубав газов... Ако пътувах често абсолютно сериозно щях да се замисля. Щото колкото и да съм фен на оригиналното гориво при добра настройка може и да не усетя разлика, а ще карам двойно повече. Сега един познат предстои да слага газов на 520 е39 и ще видим дали ще е доволен предвид факта, че и той си ходи с колата на работа всеки ден.
Ето това е един от най-важните факти. Кой колко кара, аз със моите 16-17км до работа в едната посока, за да седя в задръстванията и да плащам за бензин е безсмислено, какъв е кефа да седиш в задръстване? Просто ако правиш над 1200км+ градско на месец и да караш Е36(изключвам М3) на бензин, трябва или да се лишаваш или да си някой с дълбоки джобове, ама надали ще караш Е36 ИС или 20ка, просто защото 400-500лв на месец за бензин са малко в повечко. По това кой е "баро", може да се съди по това, колко дава на месец за гориво, а не по това дали сипва веднъж 40л бензин и се вози цял месец

Последна промяна edimen на 03 Юли 2013, 10:41, променена общо 1 път
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Да поговорим малко за Газ
За дизела не съм съгласен.
Трака много и тресе на празен ход ама други недостатъци за мен няма. Проблем с помпи и дюзи и т.н. нямам щото откакто е внесена е карана само с Шел В пауър дизел, а сега с тва Нитро дизел. Грам добавка не съм слагал и няма яд за палене, вървене, пушене или квото и да е било друго поради лошо гориво.
Дизела има 2 неща, които са скъпи- помпа и турбина. Ако не си спал като купуваш и я поддържаш добре няма да имаш ядове. Свещи се сменят веднъж на 5 години може би, а вероятно и по-рядко.
В никой случай не искам да кажа, че някой не си поддържа колата щото кара на газ. Просто със себе си правя аналогия. Аз като нямах пари да си карам колите на бензин слагах газ ама нямах и пари да ги поддържам.
Ако гледаме градското ТДС-а дава 5 и нещо ама да кажем 6/100. При цена 2.80 на примиъм нафтата тва прави 16.80 за 100км. Ако карам 16-ка или 18-ка ще ми дава 12/100 газ при цена 1.20 това прави 14.40 или ще плащам 2.40 по-малко на 100км ако карам на газ. Колата минава около 1000км на месец или тотал 24лв повече харча на месец за това, че карам на нафта (реално може би са по-малко, щото разхода е под 6 а и ако карам 16-ката със 17-ки и 235 може и да подмине 12/100
).
Та предпочитам да ги дам тия 24 лв и да знам, че карам с най-доброто възможно гориво в страната, нямам разни системи слагани от "бай едикой си" по колата, съботите и неделите ще си чеша мъдото на верандата, а не да се чудя при кой газаджия да ида да ми я настройва. Няма да имам проблем с палене и при -25 зимата, няма да трябва да сменям свещи по-често, няма да ми гние гърнето няколко пъти по-бързо и ред други екстри съпътстващи газификацията. Да не говорим цената на едно ГИ колко литра нафта е и т.н. Щото ако сметнем 1500лв към тая разлика от 24 лв на месец излиза, че 5 години мога да си карам за да изляза на нула. Някак си ми се струва напълно безсмислено.

Дизела има 2 неща, които са скъпи- помпа и турбина. Ако не си спал като купуваш и я поддържаш добре няма да имаш ядове. Свещи се сменят веднъж на 5 години може би, а вероятно и по-рядко.
В никой случай не искам да кажа, че някой не си поддържа колата щото кара на газ. Просто със себе си правя аналогия. Аз като нямах пари да си карам колите на бензин слагах газ ама нямах и пари да ги поддържам.
Ако гледаме градското ТДС-а дава 5 и нещо ама да кажем 6/100. При цена 2.80 на примиъм нафтата тва прави 16.80 за 100км. Ако карам 16-ка или 18-ка ще ми дава 12/100 газ при цена 1.20 това прави 14.40 или ще плащам 2.40 по-малко на 100км ако карам на газ. Колата минава около 1000км на месец или тотал 24лв повече харча на месец за това, че карам на нафта (реално може би са по-малко, щото разхода е под 6 а и ако карам 16-ката със 17-ки и 235 може и да подмине 12/100

Та предпочитам да ги дам тия 24 лв и да знам, че карам с най-доброто възможно гориво в страната, нямам разни системи слагани от "бай едикой си" по колата, съботите и неделите ще си чеша мъдото на верандата, а не да се чудя при кой газаджия да ида да ми я настройва. Няма да имам проблем с палене и при -25 зимата, няма да трябва да сменям свещи по-често, няма да ми гние гърнето няколко пъти по-бързо и ред други екстри съпътстващи газификацията. Да не говорим цената на едно ГИ колко литра нафта е и т.н. Щото ако сметнем 1500лв към тая разлика от 24 лв на месец излиза, че 5 години мога да си карам за да изляза на нула. Някак си ми се струва напълно безсмислено.
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Да поговорим малко за Газ
Предимството на газта е, че можеш да караш по-голям мотор като евридейка и да не ти бърка в джоба толкова. Докато ако трябва да го заместваш с дизел, тия къде са над 140 коня са утрепани от каране и напрактика го взимаш точно преди да почнат сериозните ремонти по него, освен ако не се изръсиш сумати пари за някоя по-нова и да имаш късмет.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Да поговорим малко за Газ
То и дизел над 140 коня, дето ще ти харчи 10 градско нема много смисъл от него май.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Да поговорим малко за Газ
най съществен недостатък - бутилката в багажника . Аз карам с такава на мястото на резервната гума , резервната е OUT , което ще си е голям недостатък ако някаде на далече гъмна гума.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани