DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
Забравяш cool фактора
Волтметър има и на големия борд.
А за някой, който дава повечко газ температура или налягане на масло на мен ми се вижда полезно. Не толкова да гледаш кога вече ти е загряло маслото, а кога е прекалено загрято или пък налягането започва да пада. Това дава сигнал, че не е лошо да намалиш или ако си на писта да направиш охлаждаща обиколка. Съответно при едно и също натоварване можеш да си направиш изводи за качеството на маслото.

Волтметър има и на големия борд.
А за някой, който дава повечко газ температура или налягане на масло на мен ми се вижда полезно. Не толкова да гледаш кога вече ти е загряло маслото, а кога е прекалено загрято или пък налягането започва да пада. Това дава сигнал, че не е лошо да намалиш или ако си на писта да направиш охлаждаща обиколка. Съответно при едно и също натоварване можеш да си направиш изводи за качеството на маслото.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
bum_bum написа:.... или ако си на писта да направиш охлаждаща обиколка.
То това е ясно .... аз пак казвам ползата от тия , за какво и как служат и показват е ясно , НО ....
К'ви писти , к'ви 5 лв

Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
cool факторът е на висота 
Без да има сърдити, но щансът да изглежда различно от рапидка тунинг или поне малко по-заводско в Е36, е единствено на колонката, като рамките са направени да паснат без фуги, китнати и после цялото е претапицирано като хората, с равни шевове по сгъвките... Така наистина ще остави привкус на скъп и внимателно обмислен мод!
Или... при перфектно моделирани кори, могат да се покрият с ПВЦ покритията от типа на GWorkShop, но не мога да измисля нищо освен черно дърво като декал, всичките карбони и т.н. ще са малко ромска прелест.
Само че, шансът наистина някой да го реализира, клони към нула, понеже само модването на колонката с тапицирането ще надхвърли 150лв. отделно от уредите.
В сегашният вид напомня на бакшишки тунинг. Sorry!
Тази рамка, която сте пуснали по-нагоре, е на мястото на музиката... Долу е тегавина да стане добре. Шарката на пластмасата няма докарване по никакъв начин. А спрейче-къстъмс се набива на очи веднага щом се отвори вратата. Ако се пипа, то трябва всяка пластмаска по таблото да се пребоядиса (PVC), за да не е очевадна интервенцията.
(но това разбира се, ако се прави като хората, останалото е ясно...)
Според мен волтметър е излишен, но температурата и налягането на маслото са интересни за наблюдение, просто ей така, за кеф.

Без да има сърдити, но щансът да изглежда различно от рапидка тунинг или поне малко по-заводско в Е36, е единствено на колонката, като рамките са направени да паснат без фуги, китнати и после цялото е претапицирано като хората, с равни шевове по сгъвките... Така наистина ще остави привкус на скъп и внимателно обмислен мод!
Или... при перфектно моделирани кори, могат да се покрият с ПВЦ покритията от типа на GWorkShop, но не мога да измисля нищо освен черно дърво като декал, всичките карбони и т.н. ще са малко ромска прелест.
Само че, шансът наистина някой да го реализира, клони към нула, понеже само модването на колонката с тапицирането ще надхвърли 150лв. отделно от уредите.
В сегашният вид напомня на бакшишки тунинг. Sorry!
Тази рамка, която сте пуснали по-нагоре, е на мястото на музиката... Долу е тегавина да стане добре. Шарката на пластмасата няма докарване по никакъв начин. А спрейче-къстъмс се набива на очи веднага щом се отвори вратата. Ако се пипа, то трябва всяка пластмаска по таблото да се пребоядиса (PVC), за да не е очевадна интервенцията.
(но това разбира се, ако се прави като хората, останалото е ясно...)
Според мен волтметър е излишен, но температурата и налягането на маслото са интересни за наблюдение, просто ей така, за кеф.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
На мен на колонката ми идва прекалено фаст и фюриъс. Не че с мойта кола много имам право да го кажа
Аз също ще слагам уред за темп на масло, но моят е напълно аналогов тъй като исках да е максимално точен и не инертен (без някаква основателна причина
) Т.е. капилярна тръбичка с масло идва от коша до таблото където е уреда. На колонката не мога да го сложа защото не мога да прегъна толкова тръбичката. Варианта е или там долу или над волана. Втория вариант с т.нар. Ati Gauge Pod май ми харесва повече. Пък и е по-видно.


Аз също ще слагам уред за темп на масло, но моят е напълно аналогов тъй като исках да е максимално точен и не инертен (без някаква основателна причина


- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
metodi80 написа:Момци , по принцип тая шукарийка не е лоша , хубаво е човек да има тия джаджи , не отричам ... ама занимавката около тях , пък и реалната полза от тях е малко как да кажа ..... абе напрактика това , дето тия уреди ще покажат , не е нищо , което да не може да се усети или разбере от един шофьор , който добре си познава колата ....
Какво имам предвид ...
Ако случайно налягането на маслото е ниско или недостатъчно , то лампата на таблото ще го индицира , пък и поведението на мотора се променя веднага , не може да не го усетиш .... ...
За температурата на маслото .... еми ако мотора е работил е достатъчна около минута , че маслото да догони оптимална температура , а ако не е работил , тогава са достатъчни около 4-5 минути при около 2000 об/мин. , за да стане оптимална температурата(при студено време може малко повече) ... и може да давате газ яко
На мен ми светна ламбата и... мотора изтропа в същия момент


bum_bum, да нямаш предвид спиртен термометър с тънка тръбичка като на колите от 50те? Ако маслото ти идва чак до таблото, отчитането на температурата няма да е точно, нали идеята е да мериш там, където циркулира постоянно маслото.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
http://www.speedwaymotors.com/Auto-Meter-3441-Sport-Comp-Oil-Temperature-Gauge,8070.html
Е такова е уредчето. Маслото отива до уреда по една тънка тръбичка. Наистина ако мери в уреда може би изстива, нямам идея.. Уж целта беше да е много точно.
Е такова е уредчето. Маслото отива до уреда по една тънка тръбичка. Наистина ако мери в уреда може би изстива, нямам идея.. Уж целта беше да е много точно.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
Много противоречиви мнения. Като гледам колегата @M10 мисли като мен
Така е - уредите съм ги сложил само за осъмнес и куул левъл
В колата която карате всеки ден и на която сменяте предавките малко пред 3к оборота нямат абсюлютно никакво приложение.
Както и инженерите от ауди само са запълвали пространство по таблото като са ги вграждали в ауди 90 купе.
Както и тези от порше явно са слагали волтмер и температура на маслото да запълнят пространството до часовника в 944
Както и тези от алфа ромео ги слагат. Само и само да изглежда като самолет колата
Както и дори ладите имат фабрично монтиран уред за налягане на маслото.
И не на последно място както и емпауър имат температура на маслото под оборотомера.
Без да броим последната която минава за спортна, предпоследната, която е доста олдскул - всичко друго е малолитражни градски евридейки без особено спортен манталитет (дори и поршето, щото го има и в 2000 кубиковите модели)
ПП. Някой ми беше казал че вдо уредите седят грозно във бмв, щото цифрите били като на ауди.
Всъщност можете да отворите сайта на вдо и да видите, че всички уреди от серията вижън блек са с такъв шрифт.
Всъщност и таблата на ауди са производство на VDO. Така, че не цифрите на уредите са като на ауди, а цифрите на уредите на ауди са като на вдо. Щото уредите са си вдо
Показанията ще са акуратни, точно толкова, колкото монтиран температурен датчик на пробката на картера

Така е - уредите съм ги сложил само за осъмнес и куул левъл

В колата която карате всеки ден и на която сменяте предавките малко пред 3к оборота нямат абсюлютно никакво приложение.
Както и инженерите от ауди само са запълвали пространство по таблото като са ги вграждали в ауди 90 купе.
Както и тези от порше явно са слагали волтмер и температура на маслото да запълнят пространството до часовника в 944
Както и тези от алфа ромео ги слагат. Само и само да изглежда като самолет колата

Както и дори ладите имат фабрично монтиран уред за налягане на маслото.
И не на последно място както и емпауър имат температура на маслото под оборотомера.
Без да броим последната която минава за спортна, предпоследната, която е доста олдскул - всичко друго е малолитражни градски евридейки без особено спортен манталитет (дори и поршето, щото го има и в 2000 кубиковите модели)

ПП. Някой ми беше казал че вдо уредите седят грозно във бмв, щото цифрите били като на ауди.
Всъщност можете да отворите сайта на вдо и да видите, че всички уреди от серията вижън блек са с такъв шрифт.
Всъщност и таблата на ауди са производство на VDO. Така, че не цифрите на уредите са като на ауди, а цифрите на уредите на ауди са като на вдо. Щото уредите са си вдо

bum_bum написа:http://www.speedwaymotors.com/Auto-Meter-3441-Sport-Comp-Oil-Temperature-Gauge,8070.html
Е такова е уредчето. Маслото отива до уреда по една тънка тръбичка. Наистина ако мери в уреда може би изстива, нямам идея.. Уж целта беше да е много точно.
Показанията ще са акуратни, точно толкова, колкото монтиран температурен датчик на пробката на картера



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
bum_bum написа:http://www.speedwaymotors.com/Auto-Meter-3441-Sport-Comp-Oil-Temperature-Gauge,8070.html
Е такова е уредчето. Маслото отива до уреда по една тънка тръбичка. Наистина ако мери в уреда може би изстива, нямам идея.. Уж целта беше да е много точно.
От скиците друго се вижда, има темп. сонда монтираща се на двигателя, а вече от сондата до уреда има капилярна тръба, вместо датчик и кабели при VDO. Не успях да разбера какво има в капилярната тръба, но едва ли е маслото от дадения двигател.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
Този за надува, който го сложих на тдс- а си е с тръбичка отиваща директно в уреда, която се хваща с тройник от маркуча на мапа. Тоя предполагам, че и той ще е така. Факт е, че не съм го оглеждал много. Не изключвам варианта и да има части, които са изгубени, щото седя при Сонай твърде много време и той каза, че има изгубени някакви работи от комплекта които трябва да си взема отново.
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
bum_bum написа:Този за надува, който го сложих на тдс- а си е с тръбичка отиваща директно в уреда, която се хваща с тройник от маркуча на мапа. Тоя предполагам, че и той ще е така. Факт е, че не съм го оглеждал много. Не изключвам варианта и да има части, които са изгубени, щото седя при Сонай твърде много време и той каза, че има изгубени някакви работи от комплекта които трябва да си взема отново.
Прав си за налягането е така, по принцим това гледам е идеята при тези уреди инфото отива до уреда директно, с цел максимална точност на отчитане, вероятно. Погледни PDF-a вдясно от снимката, дали са всички варианти за монтаж.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
Температурния датчик е с кабел. Налягането на маслото е с капилярка но има и вариант където датчика е на мотора и връзката до дисплея пак е с кабел.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
Изобщо не съм ги гледал тия работи и бях останал с впечатление, че маслото по тръбичката отива чак до уреда, където става отчитането. Сега го измъкнах тва от гаража и като гледам бая работи са се "изгубили", включая и лампичката за подсветката, явно и датчика. Най-вероятно са му влязли в работа на майстора 

Останали са ми само уреда, тръбичката и двете гумени уплътнения.


Останали са ми само уреда, тръбичката и двете гумени уплътнения.

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
Джордан, ако визираш уреда на бум-бум, кабели влизат само за осветление на уреда.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
Незнам кой е уреда на бум-бум .Това на снимката се вижда един маркуч за бустметър и някакви други части.
Няма уред за измерване на температура при който маслото да ходи по капиляр в купето.И съвета ми е да ги избягвате тия уреди с капилярки за масло и гориво към купето - опасноста да газиш в локва масло е доста голяма въпреки че тия дават сейфти клапан в началото на линията.
Няма уред за измерване на температура при който маслото да ходи по капиляр в купето.И съвета ми е да ги избягвате тия уреди с капилярки за масло и гориво към купето - опасноста да газиш в локва масло е доста голяма въпреки че тия дават сейфти клапан в началото на линията.
Последна промяна Jordana на 10 Юни 2013, 20:42, променена общо 2 пъти
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: DIY : Монтаж на VDO уреди от ауди 90 в е36.
В уреда съвсем сигурно влиза само капилярната тръбичка и лампата за подсветката. Тя си е част от уреда.
Въпроса е какво ми липсва. Пише, че в комплекта има 1/8" NPT Sender. Тоя сендър обаче като го намеря в сайта пише, че не е за тоя уред, щото той е фул суип..
Малко поразмихме темата ама Огата ако качи още неща по неговата ще ги отделя в една отделна тема и ще я сложа към полезните.
Въпроса е какво ми липсва. Пише, че в комплекта има 1/8" NPT Sender. Тоя сендър обаче като го намеря в сайта пише, че не е за тоя уред, щото той е фул суип..

Малко поразмихме темата ама Огата ако качи още неща по неговата ще ги отделя в една отделна тема и ще я сложа към полезните.

74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани