Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28 - решен
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
Това е интересно. Ще го пробвате ли?
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
Изместването в закъснение на смукалтения вал подобрява празния ход, това е ясно, то затова и ваноса стои изкл на празен ход,но имам въпрос 6 градуса в закъснение по коляновия вал или по смукателния? После ако градусите са спрямо разпределителяния вал, не могат да ме убедят, посмъртно, че не оказва влияние на мощността, защото не е така. На моята кола съм го слагал в закъснение по други причини, да празния ход и вървежа в ниските е доста плавен и мазен, но като загрее пак си притиса от време на време.
Ако изместването е по разпределитечния вал, то гарантирам, че ще се усети изместване на въртящия момента нагоре в оборотите.
Другия вариант е колегата си взима един вал от м54б30 смукелтен слага го и го зацепва с блокчето
от това повече закъснение здраве му кажи.
Ако изместването е по разпределитечния вал, то гарантирам, че ще се усети изместване на въртящия момента нагоре в оборотите.
Другия вариант е колегата си взима един вал от м54б30 смукелтен слага го и го зацепва с блокчето

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
Буквален превод:
Трябва да се измени фазата на газоразпределение на вала на смукателните клапани с 6 градуса, /= 12 градуса на коляновият вал/ в посока на закъснение, до ъгъл на коляновият вал 116 градуса.
По отношение на спадане на мощноста- може би най-осезаемо ще е до 2500 оборота, после ваноса почва да върти в посока на по-ранно отваряне и до някаква степен ще се компенсира закъснението от въртенето на вала. Или над 2500 ще имаме един малко по-малко ефективен ванос, но ще е по-добре от кола без ванос.
Нека да имаме предвид, че колата е Е36, а двигателя е В28. На това леко купе, някакво минималното влошаване на работата на един сравнително мощен двигател, може би наистина няма да се усети.
Друга възможност, за която си мисля е някой да е зацепвал без шаблон валовете, да не е уцелил правилното положение на вала на смукателните клапани и сега просто да трябва да се презацепи както трябва.
Трябва да се измени фазата на газоразпределение на вала на смукателните клапани с 6 градуса, /= 12 градуса на коляновият вал/ в посока на закъснение, до ъгъл на коляновият вал 116 градуса.
По отношение на спадане на мощноста- може би най-осезаемо ще е до 2500 оборота, после ваноса почва да върти в посока на по-ранно отваряне и до някаква степен ще се компенсира закъснението от въртенето на вала. Или над 2500 ще имаме един малко по-малко ефективен ванос, но ще е по-добре от кола без ванос.

Друга възможност, за която си мисля е някой да е зацепвал без шаблон валовете, да не е уцелил правилното положение на вала на смукателните клапани и сега просто да трябва да се презацепи както трябва.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
Ако се зацепи по този начин или ако проблема е от грешно зацепване дали проблема ще е само в едни отделни цилиндри?
Като и се пораздаде газ как изглежда ауспуха?
Като и се пораздаде газ как изглежда ауспуха?
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
bum_bum написа:Ако се зацепи по този начин или ако проблема е от грешно зацепване дали проблема ще е само в едни отделни цилиндри?
Като и се пораздаде газ как изглежда ауспуха?
zvetiko написа:2. Причината- различно количество на изгорелите газове в отделните цилиндри, когато двигателя работи на празен ход.
Иначе колата се реже перфектно и върви чудесно от всякакви обороти, а ауспухът си е съвсем нормален като й се подава газ. При тебе обаче като беше кофти зацепена цялото поведение беше отвратително. Ако някой е зацепил грешно валовете не би ли трябвало с правилното зацепване, проблемът просто да изчезне без да е за сметка на нещо друго? Аз разбирам, че този метод променя градусите при правилно зацепване, за да отстрани проблема, като за сметка на това се наблюдава минимална загуба на торк, каквато аз не искам. Сега отивам да купя нови гуми и имам 10-тина км път във всяка посока. Надвам се като се върна да има още по-голямо подобрение

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
Имам в предвид, че вие имате цилиндри с добро изгаряне и цилиндри с лошо. Ако проблема е в зацепването няма ли да е при всички, а не само в някои?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
То ако се стигне до игра с вала, тогава ще види и дали в момента е правилно зацепена. Но и аз под "проверени дюзи" разбрах, че са качени на стенд. При еднаква компресия на всички цилиндри и нормално работещо запалване дюзите са твърде подозрителни, за да се разминат само с разместване.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
bum_bum написа:Имам в предвид, че вие имате цилиндри с добро изгаряне и цилиндри с лошо. Ако проблема е в зацепването няма ли да е при всички, а не само в някои?
Това, което съм го написал е директен превод от TIS. Изглежда този проблем е разглеждан от BMW и това са измислили като решение. Сигурно идеята е че с въртене на вала става уеднаквяване на изгарянето и образуване на едно и също количество изгорели газове във всички цилиндри.
Но и аз под "проверени дюзи" разбрах, че са качени на стенд.
Колега, вече написах, че не са били проверени, но размяната в случая би трябвало да доведе до определен ефект, който да се регистрира при диагностиката.
- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
bum_bum написа:Имам в предвид, че вие имате цилиндри с добро изгаряне и цилиндри с лошо. Ако проблема е в зацепването няма ли да е при всички, а не само в някои?
От това, което е написано аз разбирам, че проблемът може да е в зацепването и може да се проявява само в отделни цилиндри. Но продължавам да мисля, че не става дума за грешно зацепени валове, а просто за решение на настоящия проблем с ново зацепване на различни от стойностите, които би следвало да бъдат и именно за това се казва, че това може да доведе до загуба на въртящ момент пък макар и минимална. Иначе сега минах 20-тина км. Първите няколко км го правеше по-начесто, но след като на един светофат я ирязах на първа и на втора до 6500 оборота, разреди притрисането (и припукването отзад, които всъщност са едно и също нещо) и самото то стана като че ли една идея по-меко. А щом вече няколко мнения има, че е добре дюзите да се видят на стенд макар и проблемът да остана, когато ги разменихме, мисля, че това е следващото нещо, което трябва да се направи.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
Е това е стандартното, което се препоръчва при почти всички дефекти в работата на двигателя.
Дано проблема да изчезне с почистване на дюзите.
Колега Dirty M5 driveR, според теб на какво може да се дължи следното- притреперването съвпада с нещо като двукратно, за много кратко време, повишаване на налягането на изходящите газове от задното гърне, все едно някой духва в генерацията два пъти бързо, едно след друго. Ако си отговорим на този въпрос правилно ще разберем и причината, аз затова накрая се насочих към клапани, сега с новата информация ми се струва логично, ако във втори и пети цилиндър се образуват повече газове, да се случва точно това. Но не зная какво точно биха направили запушени дюзи в това отношение- впръскват по-малко гориво или не разпръскват добре, но това поне според мен не би довело до това, което става в генерацията.


Колега Dirty M5 driveR, според теб на какво може да се дължи следното- притреперването съвпада с нещо като двукратно, за много кратко време, повишаване на налягането на изходящите газове от задното гърне, все едно някой духва в генерацията два пъти бързо, едно след друго. Ако си отговорим на този въпрос правилно ще разберем и причината, аз затова накрая се насочих към клапани, сега с новата информация ми се струва логично, ако във втори и пети цилиндър се образуват повече газове, да се случва точно това. Но не зная какво точно биха направили запушени дюзи в това отношение- впръскват по-малко гориво или не разпръскват добре, но това поне според мен не би довело до това, което става в генерацията.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
Другия вариант дето се сещам е италианския тунинг
Сипваш 100 октана и на магистралата яко газ. Примерно на трета за да не ти струва 1к после тоя тунинг
Аз бях изумен като си видях ауспуха след малко повече газ.


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
bum_bum написа:Другия вариант дето се сещам е италианския тунингСипваш 100 октана и на магистралата яко газ. Примерно на трета за да не ти струва 1к после тоя тунинг
Аз бях изумен като си видях ауспуха след малко повече газ.
Ако успее с това форсиране да прехвърли един зъб на вала на смукателните клапани в правилната посока, сигурно ще има желаният ефект.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
Щом си сигурен, че е от това защо не го оправиш? 

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
Странна работа - сега пак бях навън и се държа доста добре. Имаше притрисания, но бяха осезаемо по-малко и по-"меки". На няколко светофара дори не притресе нито веднъж. Ако се запази така и следващия път и продължи да се подобрява по този начин, много скоро проблемът ще изчезне. Ама това е само "ако" 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Притриса и работи грубовато на празен ход - M52B28
За "италианския тунинг" съм сериозен, наистина изчиства нагара по този начин.
71 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани