E36 320i vs 325tds

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 11.02.2004
Местоположение: София

Мнение от drift » 02 Май 2006, 15:36

tin написа:начи съм се объркал нещо
Случва се.Иначе по темата бих взел купето щото по ми харесва.Иначе никога не бих сложил ГАЗ,по добре 325тдс нафтичка на 1.20 и си пееш!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.07.2004
Местоположение: София

Мнение от sith » 02 Май 2006, 16:14

Друг вариант е да вземеш 318is 140к.с. пак купе, там може да сложиш и обикновенна газова, подръжката ще ти е по евтина и от дизела и от 320-ката.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 29.12.2004

за кам-TOD

Мнение от zaks » 02 Май 2006, 17:46

ТИ МАИ НЕ СИ КАРАЛ БЕНЗИНОВА КОЛА ами я кажи какво става когато тдс са влезе вав 4000 , 4500 об , просто умира докато бензиновата 320, 6500 0б и се цеди на високи обороти просто забрави сас мизерния тдс да прасне6 320 :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 02 Май 2006, 17:48

НЕ СЪМ ГОЛЕМА КОМПЕТЕНЦИЯ ама искам само да кажа че е опасно за дебитомерчето да си юриш на газчица щото от детонациите ще му остане само платката.Аз наскоро сменях и не ме питаи за цифрата .Втора ръка е 250-300лв. а нов за 320и купе е 1050лв. в Дару.Така че лично аз без да съм паралия си карам 320и на бензинец може рядко ама качествено......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е60 LCI 530 xd MT

Мнение от sikar » 02 Май 2006, 19:33

furnata написа:НЕ СЪМ ГОЛЕМА КОМПЕТЕНЦИЯ ама искам само да кажа че е опасно за дебитомерчето да си юриш на газчица щото от детонациите ще му остане само платката.Аз наскоро сменях и не ме питаи за цифрата .Втора ръка е 250-300лв. а нов за 320и купе е 1050лв. в Дару.Така че лично аз без да съм паралия си карам 320и на бензинец може рядко ама качествено......

Еми бате затова се слага газов инжекцион-да няма детонации, питай щом не си компетенция ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 02 Май 2006, 20:54

Сам си прецини к'во да земеш според стила си на каране ако обичаш да юркаш,да дрифтираш и прочие вземи си 320 (не че на ТДС не му се отдава де)ама икономия и вървеж просто нестава

да ме извиняват колегите с бензинките но и аз сам на мнение че колата се кара на горивто за което е предназначена(нищо против тея с БМВ на газ-всеки според джоба си)Читава 325ТДС ако се кара пенсионерската ще се иизбие многократно и ще надживее 320
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 02 Май 2006, 22:40

Всеки втори пенсионер си взема 325TDS, за да кара бавно и икономично към църквата в Неделя :mhihi: Ако не вярваш...питай някой от Горубляне ;) Нека не се заблуждаваме...Нафтата стана почти колкото бензина вече. Е няма как да се сравни дизел с бензин. Когато направят дизелова формула може и да се замисля :lol: ( сега аз да кажа...нищо против колегите с дизел :roll: )
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1293
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: Сливен О.С :))
Пол: Мъж
Кара: дизелaка да пропушва
Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D

Мнение от LAST RIDE » 02 Май 2006, 23:14

може вече да се позамисляш :mhihi: за първата дизелова състезателна кола.някои беше пуснал тема- потърси из форума
Заменям си усилвателя!!

viewtopic.php?f=64&t=228928

коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават... :D

Фюрера
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 23.01.2006
Местоположение: София

Мнение от sieg » 03 Май 2006, 0:13

Каква точно дизелова формула искаш?? Оригиналният двигател с вътрешно горене е дизелов, а и по формулата на Ото за КПД на ДВГ изрично се вижда че КПД-то на дизеловият двигател е около 2 пъти по-добро. Причината е проста - поинтересувай се колко е степента на сгъстяване при дизеловите и при бензиновите двигатели. Поинтересувай се и колко е калоричността на нафтата и на бензина. А ако се чудиш защо досега дизеловите автомобили имат лоша слава? Защото доскоро инженерните ни познания не бяха достатъчни за да освободят рационално енергията от нафтата. Точно затова и старите дизели пушат - непълно изгаряне.
Бумът на дизелите стана с технологиите Common Rail и Pumpe-Duese и тепърва предстои още развитие. А дизели не обича само този, който не се е качвал на тях. Говоря поне за TDI.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 03 Май 2006, 9:27

sieg написа:Каква точно дизелова формула искаш?? Оригиналният двигател с вътрешно горене е дизелов, а и по формулата на Ото за КПД на ДВГ изрично се вижда че КПД-то на дизеловият двигател е около 2 пъти по-добро. Причината е проста - поинтересувай се колко е степента на сгъстяване при дизеловите и при бензиновите двигатели. Поинтересувай се и колко е калоричността на нафтата и на бензина. А ако се чудиш защо досега дизеловите автомобили имат лоша слава? Защото доскоро инженерните ни познания не бяха достатъчни за да освободят рационално енергията от нафтата. Точно затова и старите дизели пушат - непълно изгаряне.
Бумът на дизелите стана с технологиите Common Rail и Pumpe-Duese и тепърва предстои още развитие. А дизели не обича само този, който не се е качвал на тях. Говоря поне за TDI.

:yes: :D
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 22.03.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от VIRUSS » 03 Май 2006, 10:07

Ïåïèíêî написа:Âñåêè âòîðè ïåíñèîíåð ñè âçåìà 325TDS, çà äà êàðà áàâíî è èêîíîìè÷íî êúì öúðêâàòà â Íåäåëÿ :mhihi: Àêî íå âÿðâàø...ïèòàé íÿêîé îò Ãîðóáëÿíå ;) Íåêà íå ñå çàáëóæäàâàìå...Íàôòàòà ñòàíà ïî÷òè êîëêîòî áåíçèíà âå÷å. Å íÿìà êàê äà ñå ñðàâíè äèçåë ñ áåíçèí. Êîãàòî íàïðàâÿò äèçåëîâà ôîðìóëà ìîæå è äà ñå çàìèñëÿ :lol: ( ñåãà àç äà êàæà...íèùî ïðîòèâ êîëåãèòå ñ äèçåë :roll: )
А ти формула ли караш?Или знаеш ли кво е формула?Чувал ли си за 120Д,163 коня?Само си мечтаи за такьв ДИЗЕЛ,да не споменавам 33од,и т.н.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 03 Май 2006, 10:54

VIRUSS написа:
Пепинко написа:Всеки втори пенсионер си взема 325TDS, за да кара бавно и икономично към църквата в Неделя :mhihi: Ако не вярваш...питай някой от Горубляне ;) Нека не се заблуждаваме...Нафтата стана почти колкото бензина вече. Е няма как да се сравни дизел с бензин. Когато направят дизелова формула може и да се замисля :lol: ( сега аз да кажа...нищо против колегите с дизел :roll: )
А ти формула ли караш?Или знаеш ли кво е формула?Чувал ли си за 120Д,163 коня?Само си мечтаи за такьв ДИЗЕЛ,да не споменавам 33од,и т.н.

:yes: :clap: :mhihi:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 03 Май 2006, 12:02

Ууупс, май колегите с дизелите се засегнаха :mhihi: Ще карам подред по въпросите, че много станаха... Първо противно на някои мнения знам какво е формула и смятам за глупаво и ненужно да се захващаш за думата, колегата LAST RIDE много добре разбра за какво говоря (между другото позамислих се и пак избирам бензина ;) ) Искаше да се поинтересувам от калоричността на нафтата и степента на сгъстяване...голяма файда от него при положение, че от 2л мотор се изкарва доста повече и диманиката е много по-различна. Изгарянето не било пълно...ми аз какво да го направя??? Със горелка ли да го паля, за да изгаря пълно?? Поправи ме ако греша, но изгарянето зависи главно от октановото число на горивото. Щях да ти кажа, че оригиналният двигател е бил дизел, правилно, но хората са си осъзнали грешката и са направили и бензинов такъв :mhihi: , но ще ти го спестя ;) Също така смятам за крайно неудачно да ми сравняваш новите технологии с това, което може да си купи колегата към момента :roll: Последно, знам, че няма много база за сравнение, но служебната ми кола е Пежо Партнер...Комън Рейл-че... и звука ми прилича повече на роначка за царевица отколкото на хубав съскащ двигател. Пежото е ново, лизингово , да не кажеш, че му е сдухан двигателят!

П.П. VIRUSS, аз не карам формула...а ти товарен автомобил ли караш, или може би автобус??? Понеже аз не спирам да си мечтая за такъв дизел 8) kam_tod, съжалявам, че не мога да кажа нищо за теб, просто съдържателните ти постове не ми дадоха база за размисъл :roll:

П.П.П. Викам да преключим със заяжданията, защото те не водят до нищо хубаво. Реално, дизелът си има много предимства, безпорно!!! Лично за мен звукът от бензиновия двигател не може да се замени с нищо. Аз бих взел 320 със сигурност, щом няма проблем момчето с дизела, нека си вземе по-запазената, защото в крайна сметка това е от най-голямо значение!!! Айде със здраве :bchug:
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 03 Май 2006, 12:46

Пепинко написа:Ууупс, май колегите с дизелите се засегнаха :mhihi: Ще карам подред по въпросите, че много станаха... Първо противно на някои мнения знам какво е формула и смятам за глупаво и ненужно да се захващаш за думата, колегата LAST RIDE много добре разбра за какво говоря (между другото позамислих се и пак избирам бензина ;) ) Искаше да се поинтересувам от калоричността на нафтата и степента на сгъстяване...голяма файда от него при положение, че от 2л мотор се изкарва доста повече и диманиката е много по-различна. Изгарянето не било пълно...ми аз какво да го направя??? Със горелка ли да го паля, за да изгаря пълно?? Поправи ме ако греша, но изгарянето зависи главно от октановото число на горивото. Щях да ти кажа, че оригиналният двигател е бил дизел, правилно, но хората са си осъзнали грешката и са направили и бензинов такъв :mhihi: , но ще ти го спестя ;) Също така смятам за крайно неудачно да ми сравняваш новите технологии с това, което може да си купи колегата към момента :roll: Последно, знам, че няма много база за сравнение, но служебната ми кола е Пежо Партнер...Комън Рейл-че... и звука ми прилича повече на роначка за царевица отколкото на хубав съскащ двигател. Пежото е ново, лизингово , да не кажеш, че му е сдухан двигателят!

П.П. VIRUSS, аз не карам формула...а ти товарен автомобил ли караш, или може би автобус??? Понеже аз не спирам да си мечтая за такъв дизел 8) kam_tod, съжалявам, че не мога да кажа нищо за теб, просто съдържателните ти постове не ми дадоха база за размисъл :roll:

П.П.П. Викам да преключим със заяжданията, защото те не водят до нищо хубаво. Реално, дизелът си има много предимства, безпорно!!! Лично за мен звукът от бензиновия двигател не може да се замени с нищо. Аз бих взел 320 със сигурност, щом няма проблем момчето с дизела, нека си вземе по-запазената, защото в крайна сметка това е от най-голямо значение!!! Айде със здраве :bchug:

Колега, ето ти един по-съдържателен пост, за да можеш да кажеш нещо после и за мен :mhihi: :
1. Ще те поправя, грешиш - изгарянето не зависи главно от октановото число на горивото (то има и цетаново число, ама айде нали каза да не се заяждаме ;) ), ами и от страшно много други неща. Няма да ти изнасям лекции тук във форума, че обидно малко пада :mhihi: , а ти нали каза да не се заяждаме.
2. Хората са осъзнали не грешката си, а факта, че с по-ниско калорично (и по-евтино за екстракция гориво, защото бензина е доста по-лека фракция в суровия нефт, в сравнение с дизеловото гориво) могат да конструират двигател, който е с много по-ниски технически и технологични изисквания, т.е. доста по-евтин е. Ама айде да не казвам, че ще излезне като заяждане :mhihi: ;)
3. Един съвет от мене - в този форум гледай примерите, които даваш да не будят смях в четящите форума. Можеше да избереш и по-сполучлив пример за "нови технологии" от Пежо Партнер, ама айде да не се заяждам ;)
4. Аз продължавам да твърдя, че чипопсана 325тдс-ка ще отнесе 320-ката, ама айде да не се заяждам... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: '02 Е46 N42B20; '99 E39 M52B20
Мечтае да кара: ///M

Мнение от Пепинко » 03 Май 2006, 13:26

Абе сладурът с дизеловата бегачка...по-полека, че както си се засилил с тая чипосана 325TDS ще отвееш и някоя М-ка по пътя :mhihi: :mhihi: :mhihi: Не знам кой буди смях с примерите си :roll: Колегата даде за пример "технологиите Common Rail и Pumpe-Duese". Аз казах, че примерът ми може би не е много удачен, защото за мен няма база за сравнение BMW и другите мизерии, но карам Комън Рейл и не съм нито впечатлен, нито влюбен, нито нещо подобно :!: (при все, че кола 2005 се предполага, че има по-нови технологии от дизел 91) Напротив, личната ми Вектра ми харесва доста повече! Не виждам какво лошо намираш в това "по-евтино за екстракция гориво" да бъде внедрено в "доста по-евтин " двигател и той да бъде доста по-ефективен!!! Лекции от теб мисля да пропусна ;)
Изображение
Realize..
Real eyes..
Real lies..

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook