Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от vladye » 14 Ное 2012, 22:18

DanielzZz написа:Пичове купих си цялата генерация от М3 след колекторите.Ще имам ли някакъв проблем с ламбдите.Пича,от който я взимам ми каза,че трябва да използвам част от моята,за да пасне на колектора.


Колега, крайното гърне е от М3, а останалото е правено.
Бях говорил с момчето да се чуем днес, но явно си се уговорил с него преди мен (евала, че ще те изчака).

Ако някой има крайно гърне от М3 - да драска.
virtue and tranquillity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от BiTurbo » 14 Ное 2012, 22:32

абе хора, а цяла генераця от М3 на 320 м52 ще пасне ли и какъв негативен ефект би имало това евентуално? В тази тематика определено си признавам, че съм бос и ще се радвам на споделен опит и мнение. И какво ще се получи, ако само крайното гърне е от М3. Изпадат разни добри оферти, та се зачудвам.

Целта ми е звук, а като гледам с М3 генерация звука най-много ми харесва.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от bum_bum » 14 Ное 2012, 22:58

Цяла е най-добре, щото в колеторите е основната полза. Става с малко преправия, щото идват леко дълги заради това, че главата на М-ката седи по-високо.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от In_Memoriam » 14 Ное 2012, 23:09

bum_bum написа:Цяла е най-добре, щото в колеторите е основната полза. Става с малко преправия, щото идват леко дълги заради това, че главата на М-ката седи по-високо.


За съжаление колектори рядко изпадат... никой не ги дава отделно от мотора, само когато мотора е на части. Аз когато търсих нямаше или бяха на цена 150% от нормалната.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от bum_bum » 15 Ное 2012, 0:35

Вярно е. Баси цените им обявяват. И китайските вършат работа, малко са тънки и някои са недобре напаснати към фланеца ама като се барнат малко с пилата и се увият с лента нямат яд.
Изображение

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от err0r » 15 Ное 2012, 0:46

И лек мунинг по снадките с остатъка от генерацията, че при най-малкия допир с някой по-ръмбав легнал полицай започват да подпръцкват... :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от Le Transporteur » 15 Ное 2012, 14:39

А откъде идва страхотния звук при М50 2.0 в сравнение с обезшумения М52 2.0, гърне, колектори, всичко накуп. Някой ако е сравнявал двете генерации и е запознат с разликите, моля да пообясни. Извинявайте, че връщам темата 150 коня назад! :D
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

.ninja { visibility: hidden; }
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 27.01.2008
Пол: Мъж

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от vladye » 15 Ное 2012, 19:00

bum_bum написа:Вярно е. Баси цените им обявяват. И китайските вършат работа, малко са тънки и някои са недобре напаснати към фланеца ама като се барнат малко с пилата и се увият с лента нямат яд.


Поръчах някакви такива, от UK са - интересно ми е какво може да се очаква от тях.
Четох някъде по другите теми, че не е много препоръчително да се увиват, защото не били от особено качествен материал, получавал се конденз и гниели?

Бос съм откъм изпускателни системи, но това звучи ли логично?
virtue and tranquillity

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от bum_bum » 15 Ное 2012, 20:24

Ми сигурно гният ама кво.. няма да ги караш 100 години.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от Nickelback » 15 Ное 2012, 21:51

vladye написа:
bum_bum написа:Вярно е. Баси цените им обявяват. И китайските вършат работа, малко са тънки и някои са недобре напаснати към фланеца ама като се барнат малко с пилата и се увият с лента нямат яд.


Поръчах някакви такива, от UK са - интересно ми е какво може да се очаква от тях.
Четох някъде по другите теми, че не е много препоръчително да се увиват, защото не били от особено качествен материал, получавал се конденз и гниели?

Бос съм откъм изпускателни системи, но това звучи ли логично?


Да, задържа се вода като са увити с термолента. И ако са чугунени има корозия. С тези от неръждавейка, били те китайци или Суперспринт поне този проблем го няма. Но пък обикновено неръждаемите са по-тънкостенни и звънтят, а и не са особено топлоемки и бързо се охлаждат. Това нарушава аеродинамиката на газовете в тях и няма добро празнене от отработените газове :roll:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от DanielzZz » 15 Ное 2012, 23:59

Това важи ли и за турбо колектори ? Мисля да дам да ми направят един с ето този дизайн,от черно желязо...Искаше ми се от неръждавейка,ама човека не правел такива.Освен теглото има ли други недостатъци пред неръждавейката ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от Nickelback » 16 Ное 2012, 20:11

Не разбрах кое точно те притеснява всъщност...? Но си мисля, че за турбо по-удачен е варианта от дебело черно желязо... Някакси вътрешно усещане :dunno:
Последна промяна Nickelback на 17 Ное 2012, 21:33, променена общо 1 път
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1908
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: М4

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от DanielzZz » 17 Ное 2012, 3:34

Притеснява ме,че ще ръждяса и тежи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 642
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW ///E36

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от don_gori » 09 Мар 2014, 17:45

Колеги някакви впечатления м/у стокова генерация от 328 с катализатори/резонаторни гърнета и пак стокова генерация от 328 но без катализатори или резонаторни гърнета - прави тръби до крайното гърне ?
Интересно ми е звука как е при нормално каране градски/извънградски условия. Ако може и някакъв клип още по-добре :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i Touring '96

Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8

Мнение от georgivar » 09 Мар 2014, 23:17

Ужасен е звука. Докато бях с тази конфигурация ме беше срам да карам по улиците. По магистралата също е неприятно - усеща се повече при изпреварвания. Получава се един резлив тенекиен звук, който нито е "спортен", нито нищо.

Върнах си стоковата конфигурация и се родих. Отвътре тишина. Отвънка приятен бас.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook