Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
DanielzZz написа:Пичове купих си цялата генерация от М3 след колекторите.Ще имам ли някакъв проблем с ламбдите.Пича,от който я взимам ми каза,че трябва да използвам част от моята,за да пасне на колектора.
Колега, крайното гърне е от М3, а останалото е правено.
Бях говорил с момчето да се чуем днес, но явно си се уговорил с него преди мен (евала, че ще те изчака).
Ако някой има крайно гърне от М3 - да драска.
virtue and tranquillity
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
абе хора, а цяла генераця от М3 на 320 м52 ще пасне ли и какъв негативен ефект би имало това евентуално? В тази тематика определено си признавам, че съм бос и ще се радвам на споделен опит и мнение. И какво ще се получи, ако само крайното гърне е от М3. Изпадат разни добри оферти, та се зачудвам.
Целта ми е звук, а като гледам с М3 генерация звука най-много ми харесва.
Целта ми е звук, а като гледам с М3 генерация звука най-много ми харесва.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Цяла е най-добре, щото в колеторите е основната полза. Става с малко преправия, щото идват леко дълги заради това, че главата на М-ката седи по-високо.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
bum_bum написа:Цяла е най-добре, щото в колеторите е основната полза. Става с малко преправия, щото идват леко дълги заради това, че главата на М-ката седи по-високо.
За съжаление колектори рядко изпадат... никой не ги дава отделно от мотора, само когато мотора е на части. Аз когато търсих нямаше или бяха на цена 150% от нормалната.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Вярно е. Баси цените им обявяват. И китайските вършат работа, малко са тънки и някои са недобре напаснати към фланеца ама като се барнат малко с пилата и се увият с лента нямат яд.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
И лек мунинг по снадките с остатъка от генерацията, че при най-малкия допир с някой по-ръмбав легнал полицай започват да подпръцкват... 


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
А откъде идва страхотния звук при М50 2.0 в сравнение с обезшумения М52 2.0, гърне, колектори, всичко накуп. Някой ако е сравнявал двете генерации и е запознат с разликите, моля да пообясни. Извинявайте, че връщам темата 150 коня назад! 

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
bum_bum написа:Вярно е. Баси цените им обявяват. И китайските вършат работа, малко са тънки и някои са недобре напаснати към фланеца ама като се барнат малко с пилата и се увият с лента нямат яд.
Поръчах някакви такива, от UK са - интересно ми е какво може да се очаква от тях.
Четох някъде по другите теми, че не е много препоръчително да се увиват, защото не били от особено качествен материал, получавал се конденз и гниели?
Бос съм откъм изпускателни системи, но това звучи ли логично?
virtue and tranquillity
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
vladye написа:bum_bum написа:Вярно е. Баси цените им обявяват. И китайските вършат работа, малко са тънки и някои са недобре напаснати към фланеца ама като се барнат малко с пилата и се увият с лента нямат яд.
Поръчах някакви такива, от UK са - интересно ми е какво може да се очаква от тях.
Четох някъде по другите теми, че не е много препоръчително да се увиват, защото не били от особено качествен материал, получавал се конденз и гниели?
Бос съм откъм изпускателни системи, но това звучи ли логично?
Да, задържа се вода като са увити с термолента. И ако са чугунени има корозия. С тези от неръждавейка, били те китайци или Суперспринт поне този проблем го няма. Но пък обикновено неръждаемите са по-тънкостенни и звънтят, а и не са особено топлоемки и бързо се охлаждат. Това нарушава аеродинамиката на газовете в тях и няма добро празнене от отработените газове

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Това важи ли и за турбо колектори ? Мисля да дам да ми направят един с ето този дизайн,от черно желязо...Искаше ми се от неръждавейка,ама човека не правел такива.Освен теглото има ли други недостатъци пред неръждавейката ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Не разбрах кое точно те притеснява всъщност...? Но си мисля, че за турбо по-удачен е варианта от дебело черно желязо... Някакси вътрешно усещане 

Последна промяна Nickelback на 17 Ное 2012, 21:33, променена общо 1 път
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Притеснява ме,че ще ръждяса и тежи.
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Колеги някакви впечатления м/у стокова генерация от 328 с катализатори/резонаторни гърнета и пак стокова генерация от 328 но без катализатори или резонаторни гърнета - прави тръби до крайното гърне ?
Интересно ми е звука как е при нормално каране градски/извънградски условия. Ако може и някакъв клип още по-добре
Интересно ми е звука как е при нормално каране градски/извънградски условия. Ако може и някакъв клип още по-добре

- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
Re: Права тръба и m3 крайно гърне на 2.8
Ужасен е звука. Докато бях с тази конфигурация ме беше срам да карам по улиците. По магистралата също е неприятно - усеща се повече при изпреварвания. Получава се един резлив тенекиен звук, който нито е "спортен", нито нищо.
Върнах си стоковата конфигурация и се родих. Отвътре тишина. Отвънка приятен бас.
Върнах си стоковата конфигурация и се родих. Отвътре тишина. Отвънка приятен бас.
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани