Налягане на гуми-стабилност на пътя-увличане
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Налягане на гуми-стабилност на пътя-увличане
Това с износването в краищата и средата на гумата е самата истина. Колкото е по-напомпана, толкова повече си заминават в средата, а а ако е мека тогава в краищата - изпитано не един и два пъти.
Лично аз 17-ки съм карал на 3 атмосфери, ама си е гадна работа. Едно, че повече друса и друго, че някак сякаш не "лепне" колкото трябва гумата ли, сякаш не стъпва цялата гума на пътя както трябва...затова вероятно се износва по-бързо в средата. При лека неравност отива да подскача една такава вместо да я "обере". Затова аз лично ги карах предни на 2.2-2.3, а задни на 2.5-2.6. Това с 225-235-245/40-45. Но по принцип като се разровите в нета ще намерите норми, които се дават на самата кола с конкретния размер. Вас ви интересуват тези когато не е с 4-5 човека и багаж. Или поне повечето от вас.
Лично аз 17-ки съм карал на 3 атмосфери, ама си е гадна работа. Едно, че повече друса и друго, че някак сякаш не "лепне" колкото трябва гумата ли, сякаш не стъпва цялата гума на пътя както трябва...затова вероятно се износва по-бързо в средата. При лека неравност отива да подскача една такава вместо да я "обере". Затова аз лично ги карах предни на 2.2-2.3, а задни на 2.5-2.6. Това с 225-235-245/40-45. Но по принцип като се разровите в нета ще намерите норми, които се дават на самата кола с конкретния размер. Вас ви интересуват тези когато не е с 4-5 човека и багаж. Или поне повечето от вас.

In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- азззз
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 298
- Регистриран на: 30.11.2008
- Местоположение: софия
- Кара: тук там
Re: Налягане на гуми-стабилност на пътя-увличане
отпред 225/45/17 2.2 , 2.3 като съм сам в колата. 2.5 като, ще съм на дълъг път с поне 3ма човека.
отзад 235/45/17 2.4 , 2.5 ............-......... 2.8 , 3.0 при 4-5 човека на дълъг.
И въпреки това по коловози пак си дърпа. А за по-големите коловози по околовръстното и ботевградско да не говорим за какво иде реч...
Все пак 17ките не са 15ки. Зимата като сложа бирените капачки и веднага се усеща разликата.
отзад 235/45/17 2.4 , 2.5 ............-......... 2.8 , 3.0 при 4-5 човека на дълъг.
И въпреки това по коловози пак си дърпа. А за по-големите коловози по околовръстното и ботевградско да не говорим за какво иде реч...
Все пак 17ките не са 15ки. Зимата като сложа бирените капачки и веднага се усеща разликата.
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Налягане на гуми-стабилност на пътя-увличане
Колега от завода ти дават с какви гуми трябва, да се кара автомобила.
Той не е изчислен за гуми по-големи от дадените....
А 3 атмосфери е високо налягане, гумите ти стават твърди и контактната им площ намалява, т.е. по-малка повърхност от гумата стъпва на пътя.
Пробвай да ги спаднеш.
Предни 2.0, а задни 2.2 принципно така ги дават.
"3" се помпят гумите на велосипеда.
Той не е изчислен за гуми по-големи от дадените....
А 3 атмосфери е високо налягане, гумите ти стават твърди и контактната им площ намалява, т.е. по-малка повърхност от гумата стъпва на пътя.
Пробвай да ги спаднеш.
Предни 2.0, а задни 2.2 принципно така ги дават.
"3" се помпят гумите на велосипеда.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Налягане на гуми-стабилност на пътя-увличане
На някои велосипеди дори отиват на 5-7.
Иначе 2.0 ще му е малко. Много правилно го каза, те си ги дават на колко да се помпят. Вече е въпрос на предпочитание дали на някой му се рискува да ги помпи много или малко. И двата варианта имат своите недостатъци най-вече.

Иначе 2.0 ще му е малко. Много правилно го каза, те си ги дават на колко да се помпят. Вече е въпрос на предпочитание дали на някой му се рискува да ги помпи много или малко. И двата варианта имат своите недостатъци най-вече.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- bebcho__
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: 29.09.2009
- Местоположение: Бяла
- Пол: Мъж
- Кара: грозно е36 купе
- Мечтае да кара: настрани с около 200
Re: Налягане на гуми-стабилност на пътя-увличане
вчера пътувах малко и си направих експеримент, тръгнах с 4 гуми на по 2,0 атмосфери и доста по-малко дърпаше. предните ми са 215/40/17 на 8ж, задните на 225/45/17 на 9,5ж. явно наистина не трябва да се помпят много повече от 2,2-2,4 при нормално каране. тия с 316-ките задните могат да ги правят на по 3,0 като си правят фън
(изпитано и работи
)


35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани