Случка с шпера.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Случка с шпера.
За 'S' образнитите следи ми свърши батерията
Ще има ъпдейт. 





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Борис_Малинов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2163
- Регистриран на: 2.08.2007
- Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
- Пол: Мъж
- Кара: По-долу изброеното...
- Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.
Re: Случка с шпера.
Пробвай на мокро...с "S"-совете.


Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: Случка с шпера.
maxpower написа:За балансирането не знам какво имаш в редвид.
Отностно реглажа на касетата ти трябват индикаторен часовник, за да измериш луфта в зацепването на короната и пиньона и отделно се мажат зъбите на короната и се върти да се види къде е контактното петно, ако е в средата на зъба всичко е ок. По принцип ако в момента не вие и не чуваш тропане от него при рязко натискане и отнемане на газта, аз лично не бух барал нищо по реглажите- мое мение. Може би само бих проверил как е контактното петно
Къде в София ги правят тия реглажи, че моя започна много да пука и вие, та да видим дали ще го спасят

Tux0 Ca !


- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Случка с шпера.
А как вие постоянно или само при подаване на газ? То реглажите няма как да избягат сами освен ако някой не се е правил на "майстор" някога. Хубаво е да се отвори и да се прегледа, да не е късно вече за регулиране. Иначе аз ще си го правя в работята имаме индикаторен часовник със стойка и интрумент за проверка на усилието за завъртане на пиньона. Останалото го пише по техническата литература.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Случка с шпера.
Само да кажа, че си купих масло за шпер-а от Кармор, Castrol Syntrax за LSD 75W140 - 24лв/l бутилирано 

A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Случка с шпера.
Шпера е свален и отворен.
Тва беше вътре

Бяха останали към 200 грама масло само, болтовете отпред на дънера изпадаха като обърнах прасето (8 бр) намачкани (мисля, че са номер 4 от схемата по-доло) + пласмасарии от чупения датчик на капака. Има леки поражения по ламелите на датчика за скоростта, видими поражения по пиньона и короната няма, но като го въртя на ръка идва момент в който става малко тегаво и трудно превърта, което ме навежда на мисълта че планетните може да са малко поочукани . В понеделник го нося на любака в Пловдив да видим какво ще каже.
Иначе има скъсана семеринга, пружината изпадна също с болтовете. Зегерка чупена на лявата полуоска, излезе барабар с карето. Абе .... салатата е пълна
Аз от както го отворих и съм в траур

Тва беше вътре


Бяха останали към 200 грама масло само, болтовете отпред на дънера изпадаха като обърнах прасето (8 бр) намачкани (мисля, че са номер 4 от схемата по-доло) + пласмасарии от чупения датчик на капака. Има леки поражения по ламелите на датчика за скоростта, видими поражения по пиньона и короната няма, но като го въртя на ръка идва момент в който става малко тегаво и трудно превърта, което ме навежда на мисълта че планетните може да са малко поочукани . В понеделник го нося на любака в Пловдив да видим какво ще каже.
Иначе има скъсана семеринга, пружината изпадна също с болтовете. Зегерка чупена на лявата полуоска, излезе барабар с карето. Абе .... салатата е пълна

Аз от както го отворих и съм в траур




http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: Случка с шпера.
Дам на моето прасе по същия начин се развиха болтовете, но при мен се чуваше отчетвливо тупкане при подаване на газ и веднага го разглобих. Хванах точно преди да изпаднат последните 3 болта, останалите бяха паднали на дъното и короната беше почнала да ги търка с периферията. При тебе като гледам има повече щети. Причината е ,че някой като го е разглобявал някога не ги е затегнал достатъчно и/или не им е сложил лепило на резбите-не питай от къде знам
. Тия болтове за шестостени и са много меки. Имам чувството ,че на едно затягане и развиване и вече са за кофата, защото почват да се замазват. Купуваш си нови болтове от някоя железария 10,9(ще ги познаеш по това, че са черни) с нормална глава и ги скъсяваш до нужната дължина и си ти. Струват по 30-40ст/бр. Тия оригиналните болтове са по 2-3лв/бр
и са няма такива кашкавалки


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- ogata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2806
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Случка с шпера.
maxpower написа:Дам на моето прасе по същия начин се развиха болтовете, но при мен се чуваше отчетвливо тупкане при подаване на газ и веднага го разглобих. Хванах точно преди да изпаднат последните 3 болта, останалите бяха паднали на дъното и короната беше почнала да ги търка с периферията. При тебе като гледам има повече щети. Причината е ,че някой като го е разглобявал някога не ги е затегнал достатъчно и/или не им е сложил лепило на резбите-не питай от къде знам. Тия болтове за шестостени и са много меки. Имам чувството ,че на едно затягане и развиване и вече са за кофата, защото почват да се замазват. Купуваш си нови болтове от някоя железария 10,9(ще ги познаеш по това, че са черни) с нормална глава и ги скъсяваш до нужната дължина и си ти. Струват по 30-40ст/бр. Тия оригиналните болтове са по 2-3лв/бр
и са няма такива кашкавалки
Ами аз разбрах, че шпера преди да го купя е ревизиран при същият майстор при който отивам и утре

Ма ще му кажа де, лепилце за шпилчици да сложи тоя път



http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- doncheff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 670
- Регистриран на: 20.04.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 2008 X5 30d
- Мечтае да кара: M-power
Re: Случка с шпера.
Кофти, братле
Ае дано да стане "човек" от тоя шпер 


39 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани