Случка с шпера.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Случка с шпера.

Мнение от Boyadjiev » 19 Юни 2012, 17:41

За 'S' образнитите следи ми свърши батерията :confused: Ще има ъпдейт. :ok:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2163
Регистриран на: 2.08.2007
Местоположение: там,където белите мечки слизат на ръчна спирачка
Пол: Мъж
Кара: По-долу изброеното...
Детайли за колата: F11 M550d , ///М3 EVO Sedan
...и едно лачено купенце Е-30 с м40б18.

Re: Случка с шпера.

Мнение от Борис_Малинов » 19 Юни 2012, 17:46

Пробвай на мокро...с "S"-совете.
ИзображениеИзображение
Нещата, които притежаваме...всъщност притежават нас!
..., който не се учи от историята, е обречен да я повтори!

FiRe WaLK WiTh Me !
Аватар
Мнения: 4203
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: винаги с усмивка :)
Детайли за колата: 316is touring - Виолетка

Re: Случка с шпера.

Мнение от SpUd3r » 19 Юни 2012, 18:03

maxpower написа:За балансирането не знам какво имаш в редвид.
Отностно реглажа на касетата ти трябват индикаторен часовник, за да измериш луфта в зацепването на короната и пиньона и отделно се мажат зъбите на короната и се върти да се види къде е контактното петно, ако е в средата на зъба всичко е ок. По принцип ако в момента не вие и не чуваш тропане от него при рязко натискане и отнемане на газта, аз лично не бух барал нищо по реглажите- мое мение. Може би само бих проверил как е контактното петно :yes:
Изображение
Изображение

Къде в София ги правят тия реглажи, че моя започна много да пука и вие, та да видим дали ще го спасят :D
Tux0 Ca !
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Случка с шпера.

Мнение от maxpower » 19 Юни 2012, 20:08

А как вие постоянно или само при подаване на газ? То реглажите няма как да избягат сами освен ако някой не се е правил на "майстор" някога. Хубаво е да се отвори и да се прегледа, да не е късно вече за регулиране. Иначе аз ще си го правя в работята имаме индикаторен часовник със стойка и интрумент за проверка на усилието за завъртане на пиньона. Останалото го пише по техническата литература.
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Случка с шпера.

Мнение от maxpower » 04 Юли 2012, 12:26

Само да кажа, че си купих масло за шпер-а от Кармор, Castrol Syntrax за LSD 75W140 - 24лв/l бутилирано :lalala:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Случка с шпера.

Мнение от ogata » 22 Юли 2012, 7:58

Шпера е свален и отворен.

Тва беше вътре :|

Изображение

Бяха останали към 200 грама масло само, болтовете отпред на дънера изпадаха като обърнах прасето (8 бр) намачкани (мисля, че са номер 4 от схемата по-доло) + пласмасарии от чупения датчик на капака. Има леки поражения по ламелите на датчика за скоростта, видими поражения по пиньона и короната няма, но като го въртя на ръка идва момент в който става малко тегаво и трудно превърта, което ме навежда на мисълта че планетните може да са малко поочукани . В понеделник го нося на любака в Пловдив да видим какво ще каже.

Иначе има скъсана семеринга, пружината изпадна също с болтовете. Зегерка чупена на лявата полуоска, излезе барабар с карето. Абе .... салатата е пълна :paranoid:

Аз от както го отворих и съм в траур :cry:

Изображение
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: Случка с шпера.

Мнение от maxpower » 22 Юли 2012, 8:49

Дам на моето прасе по същия начин се развиха болтовете, но при мен се чуваше отчетвливо тупкане при подаване на газ и веднага го разглобих. Хванах точно преди да изпаднат последните 3 болта, останалите бяха паднали на дъното и короната беше почнала да ги търка с периферията. При тебе като гледам има повече щети. Причината е ,че някой като го е разглобявал някога не ги е затегнал достатъчно и/или не им е сложил лепило на резбите-не питай от къде знам :mhihi: . Тия болтове за шестостени и са много меки. Имам чувството ,че на едно затягане и развиване и вече са за кофата, защото почват да се замазват. Купуваш си нови болтове от някоя железария 10,9(ще ги познаеш по това, че са черни) с нормална глава и ги скъсяваш до нужната дължина и си ти. Струват по 30-40ст/бр. Тия оригиналните болтове са по 2-3лв/бр :banghead: и са няма такива кашкавалки
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Случка с шпера.

Мнение от ogata » 22 Юли 2012, 11:04

maxpower написа:Дам на моето прасе по същия начин се развиха болтовете, но при мен се чуваше отчетвливо тупкане при подаване на газ и веднага го разглобих. Хванах точно преди да изпаднат последните 3 болта, останалите бяха паднали на дъното и короната беше почнала да ги търка с периферията. При тебе като гледам има повече щети. Причината е ,че някой като го е разглобявал някога не ги е затегнал достатъчно и/или не им е сложил лепило на резбите-не питай от къде знам :mhihi: . Тия болтове за шестостени и са много меки. Имам чувството ,че на едно затягане и развиване и вече са за кофата, защото почват да се замазват. Купуваш си нови болтове от някоя железария 10,9(ще ги познаеш по това, че са черни) с нормална глава и ги скъсяваш до нужната дължина и си ти. Струват по 30-40ст/бр. Тия оригиналните болтове са по 2-3лв/бр :banghead: и са няма такива кашкавалки

Ами аз разбрах, че шпера преди да го купя е ревизиран при същият майстор при който отивам и утре :mhihi:
Ма ще му кажа де, лепилце за шпилчици да сложи тоя път :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: Случка с шпера.

Мнение от doncheff » 22 Юли 2012, 12:07

Кофти, братле :confused: Ае дано да стане "човек" от тоя шпер :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook