пасва ли глава от м43б18 на блок от м40б18
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: пасва ли глава от м43б18 на блок от м40б18
Големи теории за износването на м40 
Аз имах м40 със дюзи бош и проблем с вала (има ли е30 с дюзи лукас??). С уточнението че колата беше на 400+ к км
Смятам че е нормално за тия километри най-слабото в мотора да се предаде. При м40 това са карантиите на главата, при м42 се износва ангренаж и тн. Какво толкова го мъдрите, вземаш кола на 20+ години и 300+к км, естествено че ще има нужда от някакъв ремонт за тия километри. Ако беше нещо соц щеше да е на 4ти ремонт вече 

Benord написа:Колега,проблемът с вала на М40 не е от главата,нито е конструктивен пропуск.Предполагам и Вие сте от клуба на пострадалите от дюзите на Лукас.D3762FA с вида на снимката,нали?Ако бъркам,моля за извинение!
Аз имах м40 със дюзи бош и проблем с вала (има ли е30 с дюзи лукас??). С уточнението че колата беше на 400+ к км


Последна промяна M10 на 21 Сеп 2013, 17:00, променена общо 1 път
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: пасва ли глава от м43б18 на блок от м40б18
И ти си прав - голем конструктивен дефект, че след 20 години о драма, има проблем
Който толкова много държи на М40, хвърля чисто нови чаркаля по главата и блока, слага едни големи БОШ-ови дюзи, един megasquirt, надува на 1+ бар и се радва на живота
То е ясно, че БМВ без пари се не кара без ядове.


BMW only!
- hus0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: пасва ли глава от м43б18 на блок от м40б18
Колеги и аз съм с М40 мотор 1.8. Много съм доволен от него и разхода ми се вижда доста нормален 10 градско и около 7 извън при спокойно каране. Притеснява ме обаче това че мотора над 5000 обората няма тая сила с която ускорява до 5000 оборота някак си умаля мощноста. Иначе си върви до прекъсвач без проблеми. Като я запаля обаче на студено ми замирисва на бензин. Не сам гледал дали маслото има мирис на бензин но и това ще направя при първа възможност. Тия нови дюзи за които говорите колко струват като цена и лесно ли се сменят. Не разбирам толкова от мотори но обичам и да се цапам та ще може ли да качите снимка на която да вида каде се намират дюзите и как стои въпроса с изваждането им?
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: пасва ли глава от м43б18 на блок от м40б18
Benord написа:Това което имам като информация е:
0 280 150 715 – 152.4сс – 3 бара
0 280 155 969 – 149.2сс – 3 бара
0 280 150 415 - 190.6сс – 3.5 бара
0 280 150 415 - 166сс – 3 бара
0 280 150 414 – 154 - 3 бара
като за последната дюза не знам нищо.
Всъщност това са данните на дебита им при различните налягания,а по важното за нас е видът на струята им,оттам и заложената логика на смесообразуването.
Това означава и различни времена на синхрон между клапана и момента на впръскване.То най-лесно ще е да си сложиш 0 280 150 715 и при диагностиката да се промени настройката на ЕКУ-то,НО така и не намерих информация за подобна манипулация,а в сервизите на вносителите даже и не са чували дали става,и гледат да се оттърват от теб с глупави обяснения.Мислил съм да намеря ЕКУ работило с Бош-ови дюзи,но и там не е сигурно дали е било точно така.И сега си карам с тези от шестака и така.Пробвах също с по-запазени като едната е на снимката,но беше трагедия.За едно кръгче да пробвам и ми замина маслото.Направо се чудя как повечето колеги си карат така без да им прави впечатление,поне тези от тях,които още не са с газови уредби.Карам понякога отзад след някой колега и направо си мирише на бензин.Иначе по моргите има маса мотори М40 и М43 с подобни дюзи,но досега не съм се натъкнал и на една читава.Тези от Лукас направо съм ги намразил.Преди бавареца имах Форд с тяхно делко и беше същият филм.
за дебита открих ето тези данни:
Ref Marque Débit sous 3 bars Impédance Type buse Tarif €
0280150151 BOSCH Ev1 247cc 2.4 ohms Aiguille 104.98€
0280150158 BOSCH Ev1 247cc 2.4 ohms Aiguille 104.98€
0280150160 BOSCH Ev1 200cc 2.4 ohms Aiguille 89.32€
0280150213 BOSCH Ev1 300cc 2.4 ohms Aiguille 89.32€
0280150357 BOSCH Ev1 332cc 2.4 ohms Aiguille Indispo.
0280150400 BOSCH Ev1 437cc 2.4 ohms Aiguille 104.98€
0280150402 BOSCH Ev1 370cc 2.4 ohms Aiguille 123.91€
0280150403 BOSCH Ev1 576cc 2.4 ohms Aiguille 89.32€
0280150431 BOSCH Ev1 365cc 12 ohms 4 jets 123.91€
0280150556 BOSCH Ev1 220cc 14.5 ohms 4 jets 89.32€
0280150558 BOSCH Ev1 442cc 14.5 ohms 4 jets 89.32€
0280150561 BOSCH Ev1 233cc 14.5 ohms 4 jets 89.32€
0280150701 BOSCH Ev1 245cc 16 ohms Aiguille 89.32€
0280150702 BOSCH Ev1 200cc 16 ohms Aiguille 89.32€
0280150710 BOSCH Ev1 155cc 14.5 ohms Aiguille 89.32€
0280150756 BOSCH Ev1 321cc 14.5 ohms Aiguille 89.32€
0280150785 BOSCH Ev1 315cc 14.5 ohms Aiguille 89.32€
0280150802 BOSCH Ev1 329cc 2.4 ohms Aiguille 89.32€
0280150803 BOSCH Ev1 389cc 4.9 ohms Aiguille 123.91€
0280150804 BOSCH Ev1 337cc 2.4 ohms Aiguille 89.32€
0280150845 BOSCH Ev1 680cc 2.8 ohms Aiguille 184.33€
0280150905 BOSCH Ev1 280cc 16 ohms 4 jets 89.32€
0280150943 BOSCH Ev1 220cc 14.5 ohms 4 jets 89.32€
0280150945 BOSCH Ev1 328cc 14.5 ohms 4 jets 104.98€
0280150947 BOSCH Ev1 280cc 14.5 ohms 4 jets 104.98€
0280150967 BOSCH Ev1 385cc 14.5 ohms 4 jets 123.91€
0280150991 BOSCH Ev1 260cc 16 ohms 4 jets 89.32€
0280150998 BOSCH Ev1 228cc 12 ohms 4 jets 89.32€
0280155759 BOSCH Ev6 335cc 16 ohms 4 jets 89.32€
0280155766 BOSCH Ev6 373cc 16 ohms 4 jets 89.32€
0280155794 BOSCH Ev6-S 155cc 14.5 ohms 4 jets 89.32€
0280155811 BOSCH Ev6 373cc 12 ohms 4 jets 89.32€
0280155844 BOSCH Ev6 215cc 14.5 ohms 4 jets 89.32€
0280155868 BOSCH Ev6 373cc 12 ohms 4 jets 89.32€
0280155884 BOSCH Ev6 182cc 14.5 ohms 4 jets 89.32€
0280155900 BOSCH Ev6-S 200cc 14.5 ohms 4 jets 89.32€
0280155968 BOSCH Ev6 443cc 12 ohms 4 jets 89.32€
0280156048 BOSCH Ev6 277cc 14.5 ohms 4 jets 104.98€
0280156063 BOSCH Ev6-S 384cc 12 ohms 4 jets 89.32€
0280156095 BOSCH Ev6 335cc 14.5 ohms 4 jets 123.91€
0280156127 BOSCH Ev6 442cc 14.5 ohms 4 jets 123.91€
0280156139 BOSCH Ev6 260cc 16 ohms 4 jets Indispo.
0280158049 BOSCH Ev14-M 300cc 12.2 ohms 4 jets 89.32€
0280158089 BOSCH Ev14 267cc 12.2 ohms 4 jets 89.32€
0280158117 BOSCH Ev14-M 520cc 12.2 ohms 6 jets 123.91€
GT650 BOSCH Ev6 650cc 14.5 ohms 4 jets 89.32€
IWP001 M.M PICO 200cc 15 ohms 1 jet 89.32€
IWP042 M.M PICO 230cc 15 ohms 4 jets 89.32€
12588610 G.M PICO 280cc 14.5 ohms 2 jets 104.98€
IWP043 M.M PICO 329cc 15 ohms 4 jets 89.32€
IW058 M.M Ev1 380cc 16 ohms Aiguille 123.91€
F1ZE-C2A DENSO Ev1 220cc 14.5 ohms Aiguille 89.32€
E5ZE-A3B FORD Ev1 400cc 2.4 ohms Aiguille 104.98€
E4ZE-CA LUCAS Ev1 550cc 2.4 ohms 6 jets 123.91€
D063BXX LUCAS Ev1 172cc 16 ohms 6 jets 89.32€
D3762FA LUCAS Ev1 180cc 14.5 ohms 6 jets 89.32€
D1650BA LUCAS Ev1 220cc 2.5 ohms 6 jets 104.98€
D1540BA LUCAS Ev1 280cc 2.5 ohms 6 jets 104.98€
D1610BA LUCAS Ev1 320cc 2.5 ohms 6 jets 104.98€
D1680BA LUCAS Ev1 380cc 2.5 ohms 6 jets 104.98€
D114BXX LUCAS Ev1 385cc 12.2 ohms 6 jets 123.91€
D116XXX LUCAS Ev1 500cc 12.2 ohms 6 jets 123.91€
D066XXX LUCAS Ev1 580cc 12.2 ohms 6 jets 133.98€
D076XXX LUCAS Ev1 700cc 12.2 ohms 6 jets 133.98€
D129XXX LUCAS Ev1 846cc 12.2 ohms 6 jets 144.06€
SL107 SIEMENS Ev6 683cc 12.5 ohms 4 jets 144.06€
S3172 SIEMENS Ev1 550cc 12 ohms Aiguille 144.06€
S3102 SIEMENS Ev1 599cc 2.3 ohms Aiguille 144.06€
S3145 SIEMENS Ev1 769cc 2.3 ohms Aiguille 144.06€
S3105 SIEMENS Ev1 865cc 2.3 ohms Aiguille 144.06€
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: пасва ли глава от м43б18 на блок от м40б18
Да добавя малко полезна информация , направих тази процедура ,имах два двигатела м40 и м43 и двата бяха с проблемите си м40 с вала и кубилиците м43 с бутала и биели , та реших да ги разглобя и двата и да ги разгледам подробно . Стиганах до извода че става тая трансплантация , блока буталата ,биелите и вала са абсолютно еднакви с тези на м43 разликата е само в главата и ангренажната верига . измих всички части , глава , капаци взех всички гарнитурки и о-пръстени и започнах зглабянето сложих кутията за веригата на блока от М40 поставих и главата зацепих валовете закачих веригата затворих мотора качих му инсталацията компа и пъхххх в коша на е36 седан 94та. запали си без грешка заработи си без грешка , качи си масло напълни повдигачите и обтегача на веригата и млъкна сега е екстра единствения ми проблем е че компа с който ползвам двигатела е от м43б16 а новия ми мотор е Б18 та малко мудно се форсира и забива иначе всичко е ОК чакам си новия комп и да се надявам че ще си я карам с удоволствие. Ако някой има някакви въпроси да задава на ЛС. мисля че вече съм склонен да помагам за всяка една процедура 

- ///Mechov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 780
- Регистриран на: 4.04.2009
- Местоположение: Лом
- Пол: Мъж
- Кара: кУлУлО
Re: пасва ли глава от м43б18 на блок от м40б18
bavreca_94 написа:Да добавя малко полезна информация , направих тази процедура ,имах два двигатела м40 и м43 и двата бяха с проблемите си м40 с вала и кубилиците м43 с бутала и биели , та реших да ги разглобя и двата и да ги разгледам подробно . Стиганах до извода че става тая трансплантация , блока буталата ,биелите и вала са абсолютно еднакви с тези на м43 разликата е само в главата и ангренажната верига . измих всички части , глава , капаци взех всички гарнитурки и о-пръстени и започнах зглабянето сложих кутията за веригата на блока от М40 поставих и главата зацепих валовете закачих веригата затворих мотора качих му инсталацията компа и пъхххх в коша на е36 седан 94та. запали си без грешка заработи си без грешка , качи си масло напълни повдигачите и обтегача на веригата и млъкна сега е екстра единствения ми проблем е че компа с който ползвам двигатела е от м43б16 а новия ми мотор е Б18 та малко мудно се форсира и забива иначе всичко е ОК чакам си новия комп и да се надявам че ще си я карам с удоволствие. Ако някой има някакви въпроси да задава на ЛС. мисля че вече съм склонен да помагам за всяка една процедура
А детонационните датчици от М43то къде ги сложи на блока на М40то?
- bavreca_94
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: 13.04.2010
- Местоположение: девин
- Пол: Мъж
- Кара: e36 320i compact
- Мечтае да кара: BMW F-03
- Детайли за колата: всичко възможно
Re: пасва ли глава от м43б18 на блок от м40б18
Има си ги дупките както при блока на м43 единствената разлика при блоковете на м40/43 са там където се закрепя стойката за компресора на климатика една дупка за болт я няма това е
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани