318 tds много трудно палене при минусови температури?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Те свещите здрави, но гледа ли дали стига ток до тях?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
vld написа:SHTILL написа:SHTILL написа:И аз съм така, колега, че даже и по-зле... моето палене е 5 минути пред блока. След първото подгряване и въртене на стартера мотора се опитва да пали, но като чели на 2-3 цилиндара, които с всяко въртене на стартера се усещат как "работят" повече (работят е по-скоро да припали мотора на съвсем ниски обороти и само ТРЕСЕ цялата кола)
Направих ревизия на ГНП-то, смених си маркучите, сложих клапан (еднопосочен). Другото е, че като реши да запали тръгва от някакви можеби да са 200тина оборота и пак тресе цялата кола и лееко по леко оборотите се вдигат до нормалните (за студен тдс ! ), а отзад не виждам блока, на 4 метра от мен от сурова нафта (тъмно СИВ пушек) 4-5 секунди и после си е съвсем нормално всичко. През деня си паля от раз, но престои ли вечерта... за*би... та мисълта ми е, че утре сутринта, пради да съм палил колата ще ида да си купя 4 нови свещи и ще видя как е. Ще пиша за резултат тук до неделя. Поздрави
... та нали обещах резултат - НИТО една изгоряла свещ... и сега какво ?
не ми течат никакви дюзи от никъде, смених маркучетата за излишната нафта, доставящата помпа в резервоара си прави налягане + това НЯМАМ БАЛОНЧЕТА ПО МАРКУЧИТЕ. Никъде не смуче въздух. Кажете как да процедирам. Студена, закачена на диагностика ли ?
Просто и измери компресията, ако е под 22 на няколо цилидъра , си за ремонт.
Мерих компресията. Резултата беше доста учудващ и за мен:
от 23,5 до 24,4

~Мишо~ написа:Те свещите здрави, но гледа ли дали стига ток до тях?
Тук ме хвана ! Утре ще проверя и ще пиша. Свещите ги мерих с мултицет-а. Възможно ли е да дава връзка, но да не грее достатъчно ?

- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Възможно е, най-добре се проверява свалена свещ, но и по тока който черпи може да се ориентираш.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
И какъв ток трябва да черпи ? Сряда ми пристига и новото реле. Иначе тия дни ще ги сменя с 4 чисто нови... да ми е мирна главата за по-натам.
Ще пиша, при някакъв резултат
Ще пиша, при някакъв резултат


- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
SHTILL написа:И какъв ток трябва да черпи ? Сряда ми пристига и новото реле. Иначе тия дни ще ги сменя с 4 чисто нови... да ми е мирна главата за по-натам.
Ще пиша, при някакъв резултат
Нови свещи, ново реле, масло, филтри, ремък и сутрин си паля от раз!
п.п. едва ли е от ремъка било ..




- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
Re: 318 tds много трудно палене при минусови температури?
Не мога да ги замеря, защото ги изхвърлих .. 


37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани