СТРАНЕН ПРОБЛЕМ ПРИ Е36 318ИС

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 21.10.2011
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: BMW 318is USA

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ ПРИ Е36 318ИС

Мнение от MPower666 » 22 Дек 2011, 9:48

vladi_a_i написа:На място до колко оборота стига с педала до долу..без да я жалиш/това на топъл мотор/.

7000+ както казах няма ограничител нз защо????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ ПРИ Е36 318ИС

Мнение от nakoone » 22 Дек 2011, 10:25

Sea Eagle написа:Значи колега, за пазара в USA 318i я има само с М44 двигателя. - М44В19.. ;)
Даже до колкото знам за пазара в Щатите е предназначена версията - седан с М44... - ( единственотo 318i което те имат...)
Казваш че твоята е М42.. Търговеца ли ти каза че е ''првена за Америка'' ?

Още нещо.. Мисля че в USA E36 coupe с 4 цилиндров двигател няма... - 318i там, е само седан и е с М44В19.............


Има is-седан с двигател М42В18 за Американския пазар.Ако искаш ще ти покажа. :D



MPower666 написа:
не ,не ми каза търговеца а лепенката на бомбето на амортисиора там пише............

Най-добре напиши последните 7-цифри от VIN-а ето тук:
http://www.realoem.com/bmw/select.do
и ще разбереш за къде е правена.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ ПРИ Е36 318ИС

Мнение от Jordana » 22 Дек 2011, 12:19

Цитат "отдолу няма катализатори нищо оставил съм я на резонатор+малкия шумозаглушите преди задното гърне и отзад съм със спортно,генерацията е на ф65"
Колега колата и няма нищо .Спъната е от тва дето си пипал генерацията.Всички такива експерименти със спортни гърнета и прави тръби при сток БМВ водят само до едно- или спъване на колата или никаква промяна. Доказано е многократно. :kuku: :kuku: :kuku: :kuku: :kuku:
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ ПРИ Е36 318ИС

Мнение от CTORH » 22 Дек 2011, 13:29

Jordana написа:Цитат "отдолу няма катализатори нищо оставил съм я на резонатор+малкия шумозаглушите преди задното гърне и отзад съм със спортно,генерацията е на ф65"
Колега колата и няма нищо .Спъната е от тва дето си пипал генерацията.Всички такива експерименти със спортни гърнета и прави тръби при сток БМВ водят само до едно- или спъване на колата или никаква промяна. Доказано е многократно. :kuku: :kuku: :kuku: :kuku: :kuku:


Викаш по-добре да си караме със задръстени катализатори на по 20 години или да изсипем една торба пари за нов катализатор. :kuku: Те 90% от Е36-ците на тая възраст нямат катализатори, па не са се спънали след смяната на катализатор с резонатор или дори права тръба.
Иначе при тея двигатели, дето са със сонди преди и след катализатора е друго, но М42 не е такъв. :!:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ ПРИ Е36 318ИС

Мнение от Jordana » 22 Дек 2011, 15:50

катализатора става да се махне но се заменя с нещо което си е за там направено не просто с парче тръба.Освен това при читав мотор питата на катализатора е идеално чиста даже и на 15 годишни бмв -та.Това за генерацията е безсмислено да го коментираме щото във форума има поне 20 теми по тоя въпрос и извода е че стоковата генерация си е най добре да не се пипа .Това е разбира се ако няма тунниг по двигателя който изисква промяна на генерацията.Истината е че това все пак е бмв и хората са се постарали да го направят както трябва. Това което дава стоковата генерация е максимума и трудно може да се подобри с присаждане на тръби и гърнета с произволни сечения и диаметри най често ефекта е обратен -скопяване на двигателя и то с доста.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 21.10.2011
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Кара: BMW 318is USA

Re: СТРАНЕН ПРОБЛЕМ ПРИ Е36 318ИС

Мнение от MPower666 » 22 Дек 2011, 20:26

тя по принцип си е с ф65,просто като я взех имаше една тръба ф50(най-много) на местото на катализатора и аз си помислих 4е тя спъва колата и сложих резонатор на нейно място

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook