Проблем при форсиране на м42б18

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от vladi_a_i » 27 Ное 2011, 13:32

jujko88 написа:това го пробвах колега и като го откачих наистина паднаха оборотите промени се работата и като подадох газ угасна колата,значи предполагам работи колега нали така!!! но когато го пробвах колата беше на около 70 градуса трябвали да е загряла напълно?.

Значи не е от него,понеже с такива симптоми пробвах три и си е на същото дередже,та не го барай...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от jujko88 » 27 Ное 2011, 13:49

ясно колега то предполагам ако му имаше нещо щеше да излезе на диагностиката!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от jujko88 » 27 Ное 2011, 16:17

Колеги току що пробвах,КОМПЮТЪР,БОБИНА КАБЕЛИ ЗА СВЕЩИТЕ и резултатът е същия вече не знам какво да правя,дюзите ги карах и на друг майстор да ги гледа каза че са добре пръскат си еднакво,клапана който е на бензиновата рейка също е добре отворих го смених му 2те гумички вътре,на диагностика също всичко е добре,Единствено когато пробвах дали е от свещите и след проверката на свещите на четвърти цилиндър свещта беше се оцапала за 15-20сек. работа и майстора каза, че може да има клапан от двигатела който може да е загорял или изгорял не съм сигурен(не работел правилно) и за това да прави така,това го прецени по бързото оцапване на свеща.
Да отварям ли да видя как са клапаните какво ще ме съветвате колеги?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от Dirty M5 driveR » 27 Ное 2011, 17:32

Не бързай да сваляш главата. Вземи замери компресията, да видиш има ли отклонения (евентуално 4-ти цилиндър да ти е проблемен). Вероятно знаеш за сух/мокър тест - веднъж мериш направо, втория път пръскаш малко масълце в цилиндъра. Това с цел да се разбере губи ли се компресия между буталото и цилиндъра. И чак тогава като се направят едни бегли закючения отваряй мотора и търси причината - съответно в главата, сегменти/блок и т.н.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от димитър_81 » 27 Ное 2011, 19:31

пробва ли с друг дебитомер, да не забравиш преди това да откачиш акумулатора
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 8.03.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от kokoshkite » 30 Ное 2011, 2:43

Колега в тази тема проблема се оказа ламбда сонда ,ако ти се занимава колегата metodi80 е описал как можеш да самодиагностицираш по-важните неща с мултицет :) Успех

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%B5%D1%80
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 417
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 318is, E46 328ci

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от CTORH » 30 Ное 2011, 10:55

kokoshkite написа:Колега в тази тема проблема се оказа ламбда сонда ,ако ти се занимава колегата metodi80 е описал как можеш да самодиагностицираш по-важните неща с мултицет :) Успех

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%B5%D1%80


Колега, темата е моя и проблемът изобщо не се е оказал ламбда сонда :!: Проблемът все още си го има, след смяна на кабели, свещи, ламбда сонда, температурен датчик, рециклиране на дебитомер, смяна на ТПС. Просто след ревизията на дебитомера проблемът се проявява по-слабо, но не е изчезнал напълно. А ламбда сондата в случая нямаше нищо общо. Нея я бях сменил преди това още поради друга причина.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 246
Регистриран на: 8.03.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: E36 coupe 318is ex
E36 coupe 328i ex
E46 touring 320d ex
E90 325i

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от kokoshkite » 30 Ное 2011, 12:01

CTORH написа:
kokoshkite написа:Колега в тази тема проблема се оказа ламбда сонда ,ако ти се занимава колегата metodi80 е описал как можеш да самодиагностицираш по-важните неща с мултицет :) Успех

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 0%B5%D1%80


Колега, темата е моя и проблемът изобщо не се е оказал ламбда сонда :!: Проблемът все още си го има, след смяна на кабели, свещи, ламбда сонда, температурен датчик, рециклиране на дебитомер, смяна на ТПС. Просто след ревизията на дебитомера проблемът се проявява по-слабо, но не е изчезнал напълно. А ламбда сондата в случая нямаше нищо общо. Нея я бях сменил преди това още поради друга причина.


Значи съм се объркал колега ,извинявам се за спама,но все пак колегата ако има желание може да направи проверката :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от jujko88 » 30 Ное 2011, 18:42

Ще направя тази проверка и ще видя какво ще покаже,благодаря колега за инфото!!!

Вчера ходих да меря компресията и беше еднаква на всички цилиндри и момчето ми каза, че няма нищо по двигателят вътре да не се занимавам да отварям главата!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от jujko88 » 09 Дек 2011, 2:28

Здравей те колеги искам да споделя случката която ми се случи след пробата с друг работещ ДЕБИТОМЕР.
Та така значи ситуация е такава взех от един приятел деботмера му за проба да видя как ще е,и след пробата с него колата наистина заработи по добре(и си викам аха значи е от деботомера) и пак си слагам моя деботомер на колата паля и с моя си работи добре,и си викам сигурно е имало някаква грешка и ли нещо от сорта и сега всичко си е както трябва и така цял ден си карам колата всичко е добре,но след 3 часа престой колата е изстинала качвам се паля и пак го има проблема,когато пробвах дебитомера колата си беше загряла както моята така и другата,не съм пробвал сутрин при напълно изстинал мотор как ще но вече си мисля ,че може да е от деботомера,и също така след пробата на дебитомера проблема го има само при студен двигател като загрее всичко се нормализира,най-силно проблема се усеща при палене след голям престой(оставям колата вечерта и паля чак на другият ден) или когато е по студено на вън както беше тази вечер(колата не беше палена 8 часа понеже бях на работа и към 12:30 я запалих и при подаването на газ иска да гасне(забива и след секунда почва да се форсирва)
Ако някой има някакви съвети към мене нека да пише,Благодаря предварително!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 19.08.2011
Кара: Coupe

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от Emilow » 09 Дек 2011, 6:42

Колега моля те да не забравиш да пишеш ако откриеш от какво прави тая мизерия, да почна и аз да я правя мойта, че като гледам мненията и клипчетата ми се струва, че и моя проблем е абсолютно същия

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от димитър_81 » 09 Дек 2011, 9:16

Нали за това ти написах преди това да си откачил акумулатора, за да нямаш допълнителни съмнения, сменяй го от него ти е проблема!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 4.10.2009
Местоположение: Попово
Пол: Мъж
Кара: Е36 318ис
Мечтае да кара: М3-ка

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от jujko88 » 09 Дек 2011, 15:22

Колега аз направих точно така откачих акумулатора и така пробвах дебитомера,даже една вечер го бях откачил напълно ако има някакви грешки да се премахнат :|

костинбродчанин
Аватар
Мнения: 3239
Регистриран на: 18.11.2008
Местоположение: градът на славея
Пол: Мъж
Кара: е60 530д
Мечтае да кара: М3 Компакт
Детайли за колата: Няма много...

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от vladi_a_i » 09 Дек 2011, 15:33

jujko88 написа:Колега аз направих точно така откачих акумулатора и така пробвах дебитомера,даже една вечер го бях откачил напълно ако има някакви грешки да се премахнат :|

Що ли съм чел,че с откачен акумулатор на е36 грешките не изчезват...
БМВ и пак БМВ и пак БМВ...БМВ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 24.08.2010
Местоположение: Русе/Плевен
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318 IS седан

Re: Проблем при форсиране на м42б18

Мнение от Iskren » 09 Дек 2011, 18:54

Мерил ли си налягането на рейката?
Може да изглежда смешно ама... ниско налягане на бензина(поради една или друга причина-филтър,помпа,клапан), когато е студена вкарва повече въздух ама гориво няма и почва да се чуди кво да прави. Като е позагряла вече й трябва по-нормална смес, на която налягането смогва... Не знам как да го обесня...
ISкрен
Изображение
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook