M42 гасне при студент старт (решен)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- apostolakis
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 9.01.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е90
Re: M42 гасне при студент старт
при мен имаше съштия проблем и се оказа бензиновия клапан на рейката на дюзите,вътре се къса мембраната и влиза по малко бензин в всмукателите и така докато влезне в режим се дави,най лесно за проверка откачаш маркуча за вакума който е дълаг около 10 см,и палиш колата ако прокапи бензин от клапана значе е от него,при мен беше от това за 5мин и 100лв и сега е кибрит
- bmwstil
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
Re: M42 гасне при студент старт
Здравеите колеги реших до някаде проблема си сас трудното палене !!!! На смукателния колектор има една танка шлалфка (4ерна) която отива от колекторите до задната 4ас на денамото ,до него има нещто в което влиза шлалвката предполагам 4е това е смука4а! но както и да е на мен проблема мие от него
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: M42 гасне при студент старт
е , аз донякъде намерих обяснение на случващото се
да припомня
проблема е такъв че , след като запаля сутрин на студен мотор оборотите се нормализират до 900-1000 и след около 5 секунди пропадат тотално и колата или гасне или почва мотора да се тресе неописуемо.второ палене , пак същото или само се тресе мотора , че чак на третото палене мотора остава стабилен.
след проверка на всичко по мотора , включително и наливането на 100 октана проблема остана докато една сутрин не се случи нещо друго.
установих че акумулатора ми се е скапал , но не от въртене а от това че отдавна не го бях смъквал да го позаредя на зарядното.все пак аз го карам от 3 години а колата дойде от италия с него и не се знае дали и кога наистина последно е зареждан истински
сложих го за 36 часа да се зареди , щото все пак е 90 ампера и след като достигнах електролит на всички клетки над 1,25 го смъкнах и го сложих на колата.
е точно тогава проблема ми изчезна което ме води на мисълта че от доста време акумулатора ми е бил почти скапан , и след като запаля, генератора почва напъни да зареди акумулатора , и точно на включването на генератора оборотите ми са пропадали.
за мен това беше проблема който ме тормози толкова дълго ,ако искате и вие опитайте
само немога да разбера защо електрониката позволява при наличие на напън на агрегата той да неможе да си поддържа автоматично оборотите в първите 5-10 сеунди ...
може би се дължи на това че студена , ламба сондата не отчита нищо а електрониката работи на базово зададени параметри
да припомня
проблема е такъв че , след като запаля сутрин на студен мотор оборотите се нормализират до 900-1000 и след около 5 секунди пропадат тотално и колата или гасне или почва мотора да се тресе неописуемо.второ палене , пак същото или само се тресе мотора , че чак на третото палене мотора остава стабилен.
след проверка на всичко по мотора , включително и наливането на 100 октана проблема остана докато една сутрин не се случи нещо друго.
установих че акумулатора ми се е скапал , но не от въртене а от това че отдавна не го бях смъквал да го позаредя на зарядното.все пак аз го карам от 3 години а колата дойде от италия с него и не се знае дали и кога наистина последно е зареждан истински
сложих го за 36 часа да се зареди , щото все пак е 90 ампера и след като достигнах електролит на всички клетки над 1,25 го смъкнах и го сложих на колата.
е точно тогава проблема ми изчезна което ме води на мисълта че от доста време акумулатора ми е бил почти скапан , и след като запаля, генератора почва напъни да зареди акумулатора , и точно на включването на генератора оборотите ми са пропадали.
за мен това беше проблема който ме тормози толкова дълго ,ако искате и вие опитайте
само немога да разбера защо електрониката позволява при наличие на напън на агрегата той да неможе да си поддържа автоматично оборотите в първите 5-10 сеунди ...

може би се дължи на това че студена , ламба сондата не отчита нищо а електрониката работи на базово зададени параметри
- Tomekk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 22.05.2008
- Местоположение: Панагюрище
- Пол: Мъж
- Кара: М44
- Мечтае да кара: ///М
- Детайли за колата: Не карам бързо полицай, просто бавно си летя :)
Re: M42 гасне при студент старт
А може и да е имало грешки и след като си е оставил без ток да са се истрили



- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: M42 гасне при студент старт
ей , затова изобщо не се бях сетил .
колко време му е нужно на тоя комп да остане без ток че да се рестартира ?има ли такъв чалъм изобщо ?
колко време му е нужно на тоя комп да остане без ток че да се рестартира ?има ли такъв чалъм изобщо ?
- bmw318is4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 18.08.2011
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36
- Мечтае да кара: E38 Alpina B12
Re: M42 гасне при студент старт
svilgg написа:ей , затова изобщо не се бях сетил .
колко време му е нужно на тоя комп да остане без ток че да се рестартира ?има ли такъв чалъм изобщо ?
Когато имах непомня какъв проблем , един майстор ме посъветва да оставя колата "повече от час" без акумулатор и после щял наново да записва един какви си данни
Аз имам сходен проблем , , изразява се в това , че когато е студена колата и я запаля , вдига оборотите до 1000 и след 3-4-5 секунди започват да падат и колата гасне , държа си крака на газда за 10 секунди и поддържам оборотите около 1000 и след това проблема изчезва , обаче е дразнещо , мислех си че е заради това че гофрето при деби-то е скъсано и след като го смених проблема почти изчезна но... "почти", съвзема се колата сравнително бързо но защо го прави този проблем идея нямам, колегата спомена по-горе за грешки в компа и акумулатор но моя е чисто нов , пък и колата е седяла без акумулатор 2 месеца






- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M42 гасне при студент старт
svilgg написа:...
в написаното няма логика за мен. алтернатора се върти от ремъка след запалването заедно със хидравличната и водната помпа и акумулатора няма връзка освен в самото палене, след него е абсолютно механичен процеса, това дали е паднал акумулатора няма голямо значение според мен стига колата да може да запали и да имаш ремък.
колкото до грешките записани, няма такова нещо, че се трият като разкачиш акумулатора. пробвай да си махнеш буксата на бега после разкачай ако искаш 2 дена го дръж така да видиш, че пак ще си стои грешката. същото се отнася и за сензорите като ламбда, разните му датчици и т.н.
единствено има някои грешки които се трият при определен брой стартове (някъде 10-15), но те са малки примерно като датчика на накладките.
и тъй като проблема не е постоянен при мене най-вероятно ще се прояви пак и при тебе, а това е няква случайност.
- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: M42 гасне при студент старт
Ex3eMm1_318is написа:значи като разкачиш ваздушния филтар свалиш дебитомера и маркучите кам смукателния колектор и като го разверти6 даржи се на 5 винта един отзад 1 отпред 1 отгоре и 2 при едно като двуцефкаобращаш колектора и отдол има само 1 танак маркуч които влиза освен другите 2 дебели е за танкия става вапрос и ти ще видиш каде влиза и каде отива смени го и почисти там кадето влиза !
Колега да те питам на това тънкото мъркуче има едно кръгло нещо което е черно от горе и бяло от долу то за какво служи,че аз моето като се мъча да го отворя да го видя го счупих и да кажа че като духам от едната страна през него минава въздух а през другата не, явно трябва да е там има някаква роля,ако го няма ще се влошили нещо!!!
Става въпрос за това ограденото---
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: M42 гасне при студент старт
колега , маркучето ти незнам за какво е но в момента няма нищо общо с темата.
а относно алтернатора , сигурен съм че той не започва да зарежда още от развъртането на ремъка , а след опреедлно време или след известно количество натрупано потребление от възлите и агрегатите
а относно алтернатора , сигурен съм че той не започва да зарежда още от развъртането на ремъка , а след опреедлно време или след известно количество натрупано потребление от възлите и агрегатите

- jujko88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: 4.10.2009
- Местоположение: Попово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318ис
- Мечтае да кара: М3-ка
Re: M42 гасне при студент старт
Колега както ти пита в темата за проблема си така и аз питам и ако не си забелязал колегата който цитирах го е посочил това като вариант за прблема




- sims
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is на Гняс
Re: M42 гасне при студент старт
Колега да те питам на това тънкото мъркуче има едно кръгло нещо което е черно от горе и бяло от долу то за какво служи,че аз моето като се мъча да го отворя да го видя го счупих и да кажа че като духам от едната страна през него минава въздух а през другата не, явно трябва да е там има някаква роля,ако го няма ще се влошили нещо!!!
Става въпрос за това ограденото---
Колега и моята правеше така и беше от скъсано гофре
провери си и всички вакумни маркучи да не дърпа въздух от някои 
Това мъркуче има супер голямо значение за студения старт!!!отива в клапана които отваря DISA клапата!!!има тема за тази ДИСА клапа,прочетете я и дано разберете че тези двигатели (м42)гаснат студени при първото палене сутрин когато дърпат излишен въздух от някаде!!!
Става въпрос за това ограденото---
Колега и моята правеше така и беше от скъсано гофре


Това мъркуче има супер голямо значение за студения старт!!!отива в клапана които отваря DISA клапата!!!има тема за тази ДИСА клапа,прочетете я и дано разберете че тези двигатели (м42)гаснат студени при първото палене сутрин когато дърпат излишен въздух от някаде!!!
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: M42 гасне при студент старт
аз втора сутрин на минус -5 нямам проблеми . спирам да пиша за да не преча на останалите да си решат проблема .
все пак моя мотор е м43 и неискам да ви объркам с разрешени казуси по друи случаи. ако има промяна ще съобщя

все пак моя мотор е м43 и неискам да ви объркам с разрешени казуси по друи случаи. ако има промяна ще съобщя


- bmwstil
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: е30
Re: M42 гасне при студент старт
Колега то4но за това марку4е говорех!!! На моя мотор сам го отка4ил и и сам свалил този клапан които ти си с4упил, и паля по-добре от както е отка4ено и си мисля да сменя тая цялата система или да я отворя !!!!!!
- vaykisss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 18.11.2009
- Местоположение: Майна таун
- Пол: Мъж
- Кара: e36 compact,96'индивидуъл
- Мечтае да кара: 6 serries
- Детайли за колата: монреалблауууу
Re: M42 гасне при студент старт
имах същия дерт при м43 и излезе клапан за налягането на двигателя(май така се казваше),иначе на горните снимки се вижда кръглия клапан до щеката на малсото под вакума на сервото,иначе на диагностиката не излезе нищо всичко ок да ама не, 80лв и си готов 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: M42 гасне при студент старт
въпросния клапан от снимката но.6 от тази схема ли е?

Vacuum control — vacuum tube - BMW parts catalog
като възможност по чуждите форуми четох, че този маркуч но 8 с времето се напуква и е възможно и от него да идва неравномерната работа на студен мотор.

Vacuum control — vacuum tube - BMW parts catalog
като възможност по чуждите форуми четох, че този маркуч но 8 с времето се напуква и е възможно и от него да идва неравномерната работа на студен мотор.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани