м43б18 се форсира сама- снимки
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- SaRaLiQ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 26.12.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
Re: е36 м43 прекъсва
Малко офф топик...Свещите са първото нещо...мойто м43 като го купих беше с 2 различни свещи на бмв ,1 на Ланча и 1 на ФВ ... от 1 до 4 полюса... дали гърмеше ?
Автокъща ааавтокъща...
Иначе честито за колата...доволен ще останеш..разхода е супер,но няма да го казвам в тази тема,че тотално офф топик изказване ще направя 





- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
Re: е36 м43 прекъсва
Yanko Petrov написа:Мн ясно, че ще се оправи с гофрето, вземи от някой за проба даже ако можеш за да се убедиш. На доста коли съм виждал лепено гофре и няма "лепено и качествено" - СМЕНЯ СЕ! Гарнитурата на кутията на масления филтър се продава комплект с филтъра, така че при смяна на маслото я сменяш и нея ( е не знам дали всички я дават, ама като купуваш филтър гледай да има и гарнитура). И вземи прочети накрая тая тема дето ти дадох по-нагореviewtopic.php?t=126046 Т.2 е за клапана
![]()
Маркуча:
viewtopic.php?f=8&t=238611&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BD+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5
Колега, благодаря отново, аз имах впредвид маслената кутия където се захваща към блока на двигателя, там тече, има някаква метална гарнитура и О-пръстенче дето се сменят, прочетох темата във важни или както се казваше там..
To be the best, you have to fight to beat the best !!!
- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
Re: е36 м43 прекъсва
SaRaLiQ написа:Малко офф топик...Свещите са първото нещо...мойто м43 като го купих беше с 2 различни свещи на бмв ,1 на Ланча и 1 на ФВ ... от 1 до 4 полюса... дали гърмеше ?![]()
![]()
Автокъща ааавтокъща...
Иначе честито за колата...доволен ще останеш..разхода е супер,но няма да го казвам в тази тема,че тотално офф топик изказване ще направя
Всичките ги смених с чисто нови, преди 2 дни колега, та отпада този вариант




To be the best, you have to fight to beat the best !!!
- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
Re: е36 м43 прекъсва много
Сменен дебитомер, ламбда сонда, свещи, гуфре чисто ново... Сега малко по добре работи, но като се запали и държи 1500 оборота? каква може да е причината и пак малко прекъсва.. кабели ли останаха?
To be the best, you have to fight to beat the best !!!
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: м43б18 прекъсва и се форсира сама
Кара ли я колата, загря ли двигателя? Прекъсва кога - при ускорение ли? И оборотите на студена отначало ли бяха 1500 или толкова си останаха?
- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
Re: м43б18 прекъсва и се форсира сама
само студена колега, че я пробвах в обедната ми почивка... а прекъсва на място и като тръгнеш, леко забива предницата и изведнъж над 4000 об някъде тръгва .. 

To be the best, you have to fight to beat the best !!!
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: м43б18 прекъсва и се форсира сама
Не знам дали от натрупани грешки може да се държи толкова странно, ти като сменя ламда сондата разкачи ли акумулатора? Откачи го за няколко часа и после го свържи и покарай колата, ама да си загрее хубаво... Ама ако ти продължават проблемите, мисля е време да идеш на диагностика преди да си сменил още толкова части
ПП: Всички части с нови ли смени??

ПП: Всички части с нови ли смени??
- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
Re: м43б18 се форсира сама
Жилото на газта си е върнато до край. От къде се регулират тези обороти по принцип (дросел ли)? Сега държи 1000- 2100 оборота без значение топла или студена, като пусна климатроника ги задържа на 1000
TSP-то как се регулираше?

To be the best, you have to fight to beat the best !!!
Re: м43б18 се форсира сама
Аз съм чувал, че на 1.6 и на 1.8, между 900-1000 оборота било добре. Смисъл мотора е по малак и му трябват по-високи обороти за да го държи работещ. Поне на един познат на 1.6 му кове 900 и седи мирна. Колкото по същината на твоя проблем, щом имаш газ... провери всички маркучи. От някъде може да имаш некав процеп или да ти смуче въздух. Обърни внимание обезателно на филтъра за картерни газове. Имал съм същия проблем, моята се форсираше сама до 1500 оборота постоянно. Смених филтъра на картерните, барабар с дросела. Тоя филтър да ти кажа, си е консуматив като всички останали, ама доста хора го пренебрегват.
Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
Re: м43б18 се форсира сама
krisu написа:Аз съм чувал, че на 1.6 и на 1.8, между 900-1000 оборота било добре. Смисъл мотора е по малак и му трябват по-високи обороти за да го държи работещ. Поне на един познат на 1.6 му кове 900 и седи мирна. Колкото по същината на твоя проблем, щом имаш газ... провери всички маркучи. От някъде може да имаш некав процеп или да ти смуче въздух. Обърни внимание обезателно на филтъра за картерни газове. Имал съм същия проблем, моята се форсираше сама до 1500 оборота постоянно. Смених филтъра на картерните, барабар с дросела. Тоя филтър да ти кажа, си е консуматив като всички останали, ама доста хора го пренебрегват.
Нямам газ колега, имах впредвид жилото на газта (педала на газта дето е свързан с него), има ли как да се настрои TPS-а?
To be the best, you have to fight to beat the best !!!
Re: м43б18 се форсира сама
go6o_lud написа:krisu написа:Аз съм чувал, че на 1.6 и на 1.8, между 900-1000 оборота било добре. Смисъл мотора е по малак и му трябват по-високи обороти за да го държи работещ. Поне на един познат на 1.6 му кове 900 и седи мирна. Колкото по същината на твоя проблем, щом имаш газ... провери всички маркучи. От някъде може да имаш некав процеп или да ти смуче въздух. Обърни внимание обезателно на филтъра за картерни газове. Имал съм същия проблем, моята се форсираше сама до 1500 оборота постоянно. Смених филтъра на картерните, барабар с дросела. Тоя филтър да ти кажа, си е консуматив като всички останали, ама доста хора го пренебрегват.
Нямам газ колега, имах впредвид жилото на газта (педала на газта дето е свързан с него), има ли как да се настрои TPS-а?
В първия ти пост си написал, че си взел колата с газова уредба. TPS-a кво беше? Потенциометъра на дроселовата клапа ли? Не знам как се настройва, предполагам с софт. Мен точно него ми изкарваше като грешка на диагностика когато се форсираше и направо пробвахме с друг от същата кола, ама не се оправи. Нали ти казвам, в филтъра за картерни беше проблема. Поне при мен

Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
- go6o_lud
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 27.01.2009
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e53 3.0 d
Re: м43б18 се форсира сама
Да имаше когато я взех и веднага на следващия ден я свалих. Мерси за съвета, колко струва този филтър? TPS-а е точно това което казваш, няма ли някаква врътка или нещо подобно на нея за реглаж 
ПП: Установих че високите обороти са били в следствие на заяждане на регулатора на жилото на газта- нямаше контра гайка, но след като се намалиха оборотите, отчетливо ги мени и леко прекъсва.. Което ме навежда на мисълта, че почистването на стъпковия мотор не е било достатъчно- трябва нов и също така май и кабели на свещите трябва да се сменят.. Диагностичните апарати на мойте френдове нещо ги изхвърля и не им дава достъп до компа на колата...

ПП: Установих че високите обороти са били в следствие на заяждане на регулатора на жилото на газта- нямаше контра гайка, но след като се намалиха оборотите, отчетливо ги мени и леко прекъсва.. Което ме навежда на мисълта, че почистването на стъпковия мотор не е било достатъчно- трябва нов и също така май и кабели на свещите трябва да се сменят.. Диагностичните апарати на мойте френдове нещо ги изхвърля и не им дава достъп до компа на колата...

To be the best, you have to fight to beat the best !!!
- Yanko Petrov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: 21.04.2010
- Местоположение: Αθἠνα
- Пол: Мъж
- Кара: е36 купе
Re: м43б18 се форсира сама
Бях ти дал, колега, по-нагоре линк към тема за клапана на картерните газове, прегледай я. Колеги от форума казват, че е към 70-80 лв, някои не го сменят, а го махат. Прочети и виж, все пак е фактор за нормалната работа на двигателя 

- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: м43б18 се форсира сама
Доста съвети вече, предполагат въпросния филтър. Като имаш предвид, че на доста хора вече, ни е познат... сам прецени, ако стигнеш до него, дали просто да купиш нов (110-120 лв го плащах моя) или да го разкараш, както са решили някои колеги. Според мен, ако беше излишен, въобще нямаше да му е мястото там.
п.с... Ама нали се оказа, че БЪЛГАРКА била с най-висок резултат на IQ тест, тъй, че явно българите знаят кое е по-добре щом стане дума за това немско творение и инжинерна мисъл.

п.с... Ама нали се оказа, че БЪЛГАРКА била с най-висок резултат на IQ тест, тъй, че явно българите знаят кое е по-добре щом стане дума за това немско творение и инжинерна мисъл.





Coulthard написа:Ти кон дето бяга да не яде виждал ли си ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани