Клапан картерни газове

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: Клапан картерни газове

Мнение от repibg » 05 Сеп 2011, 21:01

Nukem написа:Махаш дисата затапваш маркуча,а дългият горният се пуска да виси, от номер 11, първия го мушкаш в радиатора а втория го мушкаш в клапана на картерните газове, ако си го махнал и него тогава този който е влизал в клапана го затапваш и него а този от 11 който остана го вкарваш в казанчето за чистачките! :yes:

:mhihi: е как се вкарва в радиатора.?той да не е като аквариум да вкарам маркуча отгоре.
за клапата на дисата разбрах че се маха ,а за двата тънки маркуча дето влизат в масления фланец Flange кой каде отива какво се прави не разбрах.
като се застане срещу колата левия и десния.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Клапан картерни газове

Мнение от vld » 05 Сеп 2011, 21:21

И какво се постига с тези манипулации?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 28.06.2010
Местоположение: Смолян
Пол: Мъж
Кара: е36 323i coupe 98'
Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
Детайли за колата: Avusblau Metallic

Re: Клапан картерни газове

Мнение от ZLATIST » 05 Сеп 2011, 21:38

Ами сигурно спестяваш 80 лв. за нов клапан и чакаш да видиш какво ще стане... :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: Клапан картерни газове

Мнение от repibg » 05 Сеп 2011, 22:11

ZLATIST написа:Ами сигурно спестяваш 80 лв. за нов клапан и чакаш да видиш какво ще стане... :dunno:

:mhihi: нещо такова ама не е толкова такова.
на ниски обороти се подобрява тръгването.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Клапан картерни газове

Мнение от ~Мишо~ » 05 Сеп 2011, 22:21

repibg написа:
~Мишо~ написа:Нищо не се затапва,не знам за кои маркучи говориш :dunno: ,дисата само я вадиш и и махаш клапата от стеблото дето я върти,после връщаш всичко обратно... стига да нямаш спукана мембрана.


на номер 11 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... 40&lang=ru нали влизат две гумени маркучета,тях какво ги правим.

Сега разбрах :oops: за кои маркучи питаш. Тия двата тънките които влизат на плочката са подгрев на колектора,има и вариант при който е на дросела,тях ги свързваш с тръбичка и ги пускаш някъде долу,ако си с газова - там е идеалното място да се върже изпарителя,аз съм така и даже бях забравил за този подгрев... :oops:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 29.12.2009
Пол: Мъж
Кара: E60 M5
Мечтае да кара: F117a Stealth
Детайли за колата: BMW M5 E60 2008

Re: Клапан картерни газове

Мнение от repibg » 05 Сеп 2011, 22:32

~Мишо~ написа:
repibg написа:
~Мишо~ написа:Нищо не се затапва,не знам за кои маркучи говориш :dunno: ,дисата само я вадиш и и махаш клапата от стеблото дето я върти,после връщаш всичко обратно... стига да нямаш спукана мембрана.


на номер 11 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... 40&lang=ru нали влизат две гумени маркучета,тях какво ги правим.

Сега разбрах :oops: за кои маркучи питаш. Тия двата тънките които влизат на плочката са подгрев на колектора,има и вариант при който е на дросела,тях ги свързваш с тръбичка и ги пускаш някъде долу,ако си с газова - там е идеалното място да се върже изпарителя,аз съм така и даже бях забравил за този подгрев... :oops:

:yes: Много благодаря колега. е тва беше всичко. :bchug:

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Сандански

Re: Клапан картерни газове

Мнение от bavareca_sand » 06 Сеп 2011, 10:11

колеги единствено не можах да разбера какво общо има DISA-та и какво и се прави на нея ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 19.10.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 323ci
Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.

Re: Клапан картерни газове

Мнение от orgazmotron » 06 Сеп 2011, 18:25

Тука се омеша страшно темата. :lol:


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Клапан картерни газове

Мнение от ///Micev_87 » 30 Юни 2012, 20:03

на м42 същото ли е добре ли е за мотора?по добре ли е в ниските значи се искарва дисата и марку4а си виси на доло :paranoid:
Изображение


Аватар
Мнения: 386
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Сандански
Пол: Мъж
Кара: 318ис м42 94г
Мечтае да кара: e46 m3
Детайли за колата: всичко по много

Re: Клапан картерни газове

Мнение от ///Micev_87 » 07 Юли 2012, 17:57

:dunno: :paranoid:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Клапан картерни газове

Мнение от M10 » 08 Юли 2012, 15:31

Според мен има голяма разлика М42 със и без работеща диса - при насаждането на мотора съм разменил кабелите на диса-та и клапанчето за бензинови изпарения :mhihi: и се чудех какво става, двувалка, ама чак пък толкова да е умрял тоя мотор в ниските (това на е30ка с диф 4,27 :mhihi:) като ги оправих стана много по-приятен за каране :yes:
Клапана го разкарах още преди да запаля мотора, изрязах капаче от алуминии и сложих филтърче на капака.
Същото направих със вентилацията на резервоара (резнах тръбичката да си виси свободно като на Е21 и затапих при дросела)
За екологията ми е все едно, просто не искам мотора ми да се пълни с гнусотии.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 24.08.2012
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: m42 и м43
Мечтае да кара: нещо ново от магазина
Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42

Re: Клапан картерни газове

Мнение от Ozz » 03 Дек 2012, 18:30

ИСкам да попитам,като махнеш капачката на двигателя, (е нормално да мени оборитите това е ясно) не ми е ясно дали трябва да се създава вакум и да смуче въздух от там или да не смуче въздух ми да пръска с капчици масло... В кой вариянт е изправна картерната вентилация (клапана за картерните газове)... Когато махна щеката на маслото пак променя оборотите(по малко отколкото като махна капачката на клапаните) и когато сложа пръст на дупката усещам как прави вакум (демек смуче на-вътре) Не трябва ли така да е и когато махна капачката на клапаните.... :kuku:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook