Клапан картерни газове
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Клапан картерни газове
Nukem написа:Махаш дисата затапваш маркуча,а дългият горният се пуска да виси, от номер 11, първия го мушкаш в радиатора а втория го мушкаш в клапана на картерните газове, ако си го махнал и него тогава този който е влизал в клапана го затапваш и него а този от 11 който остана го вкарваш в казанчето за чистачките!

за клапата на дисата разбрах че се маха ,а за двата тънки маркуча дето влизат в масления фланец Flange кой каде отива какво се прави не разбрах.
като се застане срещу колата левия и десния.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- ZLATIST
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 285
- Регистриран на: 28.06.2010
- Местоположение: Смолян
- Пол: Мъж
- Кара: е36 323i coupe 98'
- Мечтае да кара: e36 ///M3 evo GT
- Детайли за колата: Avusblau Metallic
Re: Клапан картерни газове
Ами сигурно спестяваш 80 лв. за нов клапан и чакаш да видиш какво ще стане... 


- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Клапан картерни газове
ZLATIST написа:Ами сигурно спестяваш 80 лв. за нов клапан и чакаш да видиш какво ще стане...

на ниски обороти се подобрява тръгването.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Клапан картерни газове
repibg написа:~Мишо~ написа:Нищо не се затапва,не знам за кои маркучи говориш,дисата само я вадиш и и махаш клапата от стеблото дето я върти,после връщаш всичко обратно... стига да нямаш спукана мембрана.
на номер 11 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... 40&lang=ru нали влизат две гумени маркучета,тях какво ги правим.
Сега разбрах


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- repibg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 29.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E60 M5
- Мечтае да кара: F117a Stealth
- Детайли за колата: BMW M5 E60 2008
Re: Клапан картерни газове
~Мишо~ написа:repibg написа:~Мишо~ написа:Нищо не се затапва,не знам за кои маркучи говориш,дисата само я вадиш и и махаш клапата от стеблото дето я върти,после връщаш всичко обратно... стига да нямаш спукана мембрана.
на номер 11 http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... 40&lang=ru нали влизат две гумени маркучета,тях какво ги правим.
Сега разбрахза кои маркучи питаш. Тия двата тънките които влизат на плочката са подгрев на колектора,има и вариант при който е на дросела,тях ги свързваш с тръбичка и ги пускаш някъде долу,ако си с газова - там е идеалното място да се върже изпарителя,аз съм така и даже бях забравил за този подгрев...


- bavareca_sand
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 16.05.2008
- Местоположение: Сандански
Re: Клапан картерни газове
колеги единствено не можах да разбера какво общо има DISA-та и какво и се прави на нея 

- orgazmotron
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 19.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323ci
- Детайли за колата: Убава кола, пишман шофьор.
Re: Клапан картерни газове
Тука се омеша страшно темата. 

- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
Re: Клапан картерни газове
на м42 същото ли е добре ли е за мотора?по добре ли е в ниските значи се искарва дисата и марку4а си виси на доло 


- ///Micev_87
-
-
- Мнения: 386
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: 318ис м42 94г
- Мечтае да кара: e46 m3
- Детайли за колата: всичко по много
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Клапан картерни газове
Според мен има голяма разлика М42 със и без работеща диса - при насаждането на мотора съм разменил кабелите на диса-та и клапанчето за бензинови изпарения
и се чудех какво става, двувалка, ама чак пък толкова да е умрял тоя мотор в ниските (това на е30ка с диф 4,27
) като ги оправих стана много по-приятен за каране
Клапана го разкарах още преди да запаля мотора, изрязах капаче от алуминии и сложих филтърче на капака.
Същото направих със вентилацията на резервоара (резнах тръбичката да си виси свободно като на Е21 и затапих при дросела)
За екологията ми е все едно, просто не искам мотора ми да се пълни с гнусотии.



Клапана го разкарах още преди да запаля мотора, изрязах капаче от алуминии и сложих филтърче на капака.
Същото направих със вентилацията на резервоара (резнах тръбичката да си виси свободно като на Е21 и затапих при дросела)
За екологията ми е все едно, просто не искам мотора ми да се пълни с гнусотии.
- Ozz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 24.08.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: m42 и м43
- Мечтае да кара: нещо ново от магазина
- Детайли за колата: хич не върви пък много гори,що е то ? м43
много върви ,много гори ама и много се чупи що е то? м42
Re: Клапан картерни газове
ИСкам да попитам,като махнеш капачката на двигателя, (е нормално да мени оборитите това е ясно) не ми е ясно дали трябва да се създава вакум и да смуче въздух от там или да не смуче въздух ми да пръска с капчици масло... В кой вариянт е изправна картерната вентилация (клапана за картерните газове)... Когато махна щеката на маслото пак променя оборотите(по малко отколкото като махна капачката на клапаните) и когато сложа пръст на дупката усещам как прави вакум (демек смуче на-вътре) Не трябва ли така да е и когато махна капачката на клапаните.... 

42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани