325 тдс загря при 180 к в час
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
автора трябва да избягва да претопля тиквата че и без това е крехка
а проблема 99% е водната помпа ,ако тиквата все още е здрава де 


Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Ей стига сте мислили за бедни смеси. Дизела НЕ загрява при бедна смес, защото при него количеството въздух не зависи от педала на газта, а от скоростта на движение, турбото и оборотите на двигателя. Така че ако караш с 1000 оборота на 5та примерно и караш с 10% натистат педал и с 100% натиснат педал разликата ще е само в количеството впръскано гориво. А за загряване от затапената екология ми се струва несериозно, зашото тя само може да влоши горивната смес като и повиши температурата и намали количеството кислирод, което значи че ще има и по малко гориво, но то най-верочно при един стар мотор няма да изгори точно както трябва и ще поизпуши, а от това има по-голям шанс да загрее. И последно маперите верно пускат повече гориво в ниските за да компенсират турболага, но пускат и повече във високите щото иначе няма начин колата ти да изкара 2-30 коня отгоре само с гориво в ниските. Няма кола която да си прави максималните конски сили на 2000 оборота.
За чиповете от брезел знам, че са много качествени, така че се съмнявам проблема да е в него, за чуждестранните също. Има вариант и след като един път е прегрята колата да е направила някоя микропукнатина на главата или да е изгорила съвсем леко гарнитурата и като се покара малко на яко газ и от това да се загрява водата прекалено. В тоя случай спасение освен сваляне на главата няма. Щом и на двамата всичко ви е наред си сложете по един оригинален чип и вижте какво ще стане и преценявайте.
За чиповете от брезел знам, че са много качествени, така че се съмнявам проблема да е в него, за чуждестранните също. Има вариант и след като един път е прегрята колата да е направила някоя микропукнатина на главата или да е изгорила съвсем леко гарнитурата и като се покара малко на яко газ и от това да се загрява водата прекалено. В тоя случай спасение освен сваляне на главата няма. Щом и на двамата всичко ви е наред си сложете по един оригинален чип и вижте какво ще стане и преценявайте.
- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Аз си пазя оригиналния и скоро мисля да експериментирам и да елиминирам съмнението ми дали проблема е в чипа.Иначе в Брезел не се съмнявам,ако не ми беше свестен чипа,то отдавна да съм си е*ал мамата на двигателчето,като знам колко тормоз съм му причинявал,макар че тормоза е в диапазона 2500-4000 об/мин.Тя и без това най-добре си върви в него.От там нататък си е извращение с машинката.
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Това с по-малката ролка ме заинтригува...От каква кола да взема ролката и променя ли се дължината на ремъка,ако се сложи такава ролка?Иначе и аз карам тдс с чип от digital tuning и никога,ама никога не съм имал проблеми със загряването.Поддържал съм скорост от над 200 км в час с включен климатик в адска жега и никакво загряване.
Иначе с по малка ролка си е едно добро застраховане против загряване 


- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
не съм съгласен... застраховка срещу кой проблем е леко завишения поток... ако има проблем в охлаждането, то той пак ще се прояви...
писано е и преди, дето в италия монтират залепените водни помпи с повечето лопатки... ама и италиянките претоплят...
иначе това е за улеснение на охлаждането, но не решава проблемите му... прецаканата водна помпа, виско, термостат,радиатор са си все толкова прецакани, независимо от ролката... дето ханс я е сметнал понаучному...
писано е и преди, дето в италия монтират залепените водни помпи с повечето лопатки... ама и италиянките претоплят...
иначе това е за улеснение на охлаждането, но не решава проблемите му... прецаканата водна помпа, виско, термостат,радиатор са си все толкова прецакани, независимо от ролката... дето ханс я е сметнал понаучному...
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
99,9% позапушена пита на радиатора ОТВЪТРЕ това го казвам от личен опит
- arr0gance
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: 30 метра над земята
- Пол: Мъж
- Кара: й, и утре е ден.
- Мечтае да кара: Active Autowerke.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
BAVARIA написа:99,9% позапушена пита на радиатора ОТВЪТРЕ това го казвам от личен опит
Еми, ако струйката е нарушена може и той да е ,но 99.9% ,че не е конкретно в тоя случай.
Някой остаряхме, някой си станахте направо дърти.
- RusiJR
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.06.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Здеасти колега!
Да ти кажа че и моята ТДСка започва да загрява по абсолютно същия начин както твоята след 180. Падна ли на 160 положението се нормализира. Само ще ти кажа че моята си е пълен сток без чип и т.н. Следователно не е проблема в чипа ти. Но и аз се чудя каде може да ни е проблема.......
Да ти кажа че и моята ТДСка започва да загрява по абсолютно същия начин както твоята след 180. Падна ли на 160 положението се нормализира. Само ще ти кажа че моята си е пълен сток без чип и т.н. Следователно не е проблема в чипа ти. Но и аз се чудя каде може да ни е проблема.......
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Сваляш радиатора и го измиваш отвън и от двете страни, после на свален радиатор измиваш и климатичния от двете страни. После монтираш по обратния ред и пробваш на магистралата при 180 какво се случва.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dobromir
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 648
- Регистриран на: 21.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв
- Мечтае да кара: Памела Андерсен
- Детайли за колата: Поръчкова с фул екстри
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Според мен ще е мръсен радиатора на вид изглеждат като нови нокогато го свалиш и почнеш да миеш питата ще паднат поне една сория боклуци . ,,, пробвай да го свалиш и да го измиеш отвън и от вътре
Успех

- Dream_BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 658
- Регистриран на: 25.04.2008
- Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330i седан .03
- Мечтае да кара: Това което има
- Детайли за колата: Черна.
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
RusiJR написа:Здеасти колега!
Да ти кажа че и моята ТДСка започва да загрява по абсолютно същия начин както твоята след 180. Падна ли на 160 положението се нормализира. Само ще ти кажа че моята си е пълен сток без чип и т.н. Следователно не е проблема в чипа ти. Но и аз се чудя каде може да ни е проблема.......
Koй знае дали не е някоя маалка пукнатина в главата или неплътност в гарнитурата.Ще чакаме да смеси водата с маслото и тогава нещата ще се изяснят.


- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
Ако има пукнатина ще ври жестоко, ако е духнала гарнитура само ще ти надува маркучите зверски. И при двете ще пие антифриз жестоко. При мен от хлабави болтове на главата ми пиеше през гарнитурата и надуваше маркучите и нито 1 път не загря пущината. Чак като духна на цяло гарнитурата хвърли водата.
Мий радиаторите воден и климатичен и пак пробвай.
Мий радиаторите воден и климатичен и пак пробвай.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
То затова има технология на затягане на болтовете и при сваляне на главата задължително нови болтове, че някои си изпатиха със старите. След затягане и 30 минл работа на двигателя болтовете трябва да се притегнат на 90 градуса, но дали BG мастерите го правят...Zubcho написа:Ако има пукнатина ще ври жестоко, ако е духнала гарнитура само ще ти надува маркучите зверски. И при двете ще пие антифриз жестоко. При мен от хлабави болтове на главата ми пиеше през гарнитурата и надуваше маркучите и нито 1 път не загря пущината. Чак като духна на цяло гарнитурата хвърли водата.
Мий радиаторите воден и климатичен и пак пробвай.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
bmw325tds написа:То затова има технология на затягане на болтовете и при сваляне на главата задължително нови болтове, че някои си изпатиха със старите. След затягане и 30 минл работа на двигателя болтовете трябва да се притегнат на 90 градуса, но дали BG мастерите го правят...Zubcho написа:Ако има пукнатина ще ври жестоко, ако е духнала гарнитура само ще ти надува маркучите зверски. И при двете ще пие антифриз жестоко. При мен от хлабави болтове на главата ми пиеше през гарнитурата и надуваше маркучите и нито 1 път не загря пущината. Чак като духна на цяло гарнитурата хвърли водата.
Мий радиаторите воден и климатичен и пак пробвай.

Това ще го кажеш на майстерите в село Караджалово. А пък на опаковката на гарнитурата си пише колко и как се затягат болтовете. Болтовете ги купувам на 2!!! пъти и предния и сегашния път си бяха нови. А какво са сложили първия път като болтове само господ знае.
Он Топик:
Въпроса е колегата да вземе да измие радиаторите хубаво и да каже какво става.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- RusiJR
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 4.06.2011
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: 325 TDS
Re: 325 тдс загря при 180 к в час
При първия удобен случай ще измия радиаторите колеги и ще ви кажа какъв е бил резултата. Дано да се орпави! 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани