За триене !!!!!!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: M50b25 малко освежаване
Върви пред м3 с бай охлюв само, а някой батко на бай охлюв като седне в с50-то тогава става още по-интересно. Няма място за сравнение просто между двата мотора, едното е най-обикновен туч, другото е плод на дълги разработки и инженерна мисъл.
Re: M50b25 малко освежаване
Dirty M5 driveR написа:Абе то хубаво S50 да сложи, ама то да няма да е само това. Тая кола ще трябва и да спира добре, и да стои на пътя добре, и то отидоха пари като за едно М3
Разгледай кви пари върви една йемка в http://www.autotrader.co.uk и пак ми говори за атмосферен мунинг за 5к на м50...
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: M50b25 малко освежаване
Dpy написа:Върви пред м3 с бай охлюв само, а някой батко на бай охлюв като седне в с50-то тогава става още по-интересно. Няма място за сравнение просто между двата мотора, едното е най-обикновен туч, другото е плод на дълги разработки и инженерна мисъл.
Добре бе колега, защо ми обясняваш на мен ? Колко такива коли си видял направени ? Да ти кажа ли ? - Нито една не си видял такава, щото са само 2 май


блажени са невежите...

П.С. Не съм монтьор, не се облагодетелствам от тая работа




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
Re: M50b25 малко освежаване
Много ясно че не съм видял, те яко толкова вървяха щях да ги видя я на съборя, я на Сливен при бегачките де мериха времена. Като си я видял дай снимки, дай дино графика, дай времена на 402 м. Или тя просто е направена за гаража да си седи...И с тея лични като почнете, се едно завещавате великата тайна на инките за имането им....
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50b25 малко освежаване
Не знам защо спорите и ги спрягате тия М-ки.. в България има всичко на всичко 2-3 м-ки и максимум 4-5 28-ци.. всичко останало са жалки подобия и безподобна жмел.
И някой като каже- бих М-ка с 25-цата или с 28-цата.. ми да, аз съм ги минавал и двете М-ки ама толкова са били читави.. То не е само да има надписа на капака на клапаните и логото отзад.

И някой като каже- бих М-ка с 25-цата или с 28-цата.. ми да, аз съм ги минавал и двете М-ки ама толкова са били читави.. То не е само да има надписа на капака на клапаните и логото отзад.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: M50b25 малко освежаване
Тя тая тема поначало тръгна в кофти посока. Момчето пита как да освежи М50, тука за суапове се говори... Пък и никой не е казал, че задължително трябва да похарчи тия 4 бона. Просто иска мнения, вероятно и не е много наясно кое колко струва и т.н. Парите вярно са множко и до известна степен не си струва да се наливат всичките. Така като почнете "слагай м-ковия". Ми то да не е само мотора, дето прави колата. Да не се обяснявам излишно, ама това са си детски приказки. Просто предлагате на колегата това, което на вас ви се иска
ако имахте тия пари.

- raduslaf
- ентусиаст
-
- Мнения: 901
- Регистриран на: 13.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: f30 340i xdrive MPPSK | e36 316i
Re: M50b25 малко освежаване
А той момчето си каза - не иска трансплантация, нито турбо.Иска правена атмосферка м50б25.Всички мнения в друга посока са празен моабет.
- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: M50b25 малко освежаване
raduslaf написа:А той момчето си каза - не иска трансплантация, нито турбо.Иска правена атмосферка м50б25.Всички мнения в друга посока са празен моабет.
... а добър вечер !!!

- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: M50b25 малко освежаване
Искам да кажа че не искам ц50 искам си моето м50 със сменена карантия не съм фен на този мотор.
Та така някои може ли да ми каже какви валове като за начало да търся казаха ми че двата трябвало да бъдят еднакви, испускателни или всмукателни трябва да бъдят.относно окачването колата си е доста добре подготвена вече 4-ри бутални брембо апарати брембо дискове кирамечни наклатки амуртисиорите са кони пръжините H&R и кардан скорости и диф от м3.
Искам помощ за мотора слад като сабера инфото което ми е нужно ще направя тема и ще кача колата на дино за да видим какво е излезнало.Диното ще е във Гърция там ще и пишат и новия софт за да е вкарат във ритам със новите модове на мотора.Някои хора си мислят че м50 е доста по слабо от м3 и мисля да им докажа че освиркват соката преди дори да са е опитали.
Та така някои може ли да ми каже какви валове като за начало да търся казаха ми че двата трябвало да бъдят еднакви, испускателни или всмукателни трябва да бъдят.относно окачването колата си е доста добре подготвена вече 4-ри бутални брембо апарати брембо дискове кирамечни наклатки амуртисиорите са кони пръжините H&R и кардан скорости и диф от м3.
Искам помощ за мотора слад като сабера инфото което ми е нужно ще направя тема и ще кача колата на дино за да видим какво е излезнало.Диното ще е във Гърция там ще и пишат и новия софт за да е вкарат във ритам със новите модове на мотора.Някои хора си мислят че м50 е доста по слабо от м3 и мисля да им докажа че освиркват соката преди дори да са е опитали.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50b25 малко освежаване
С два всмукателя какво точно ще му покажеш на С50-тката? Как точно с 500 или 700 кубика по-малък обем, по-тежки биели, бутала, пружини, тарелки клапани, по-кофти дишаща глава ще биеш М-ка? Двата всмукателя са добър мод да си джиткаш из квартала, но са далеч от нещата, които биха те поставили в А групата, където е М-ката.
- with-fox
- BMW fanatic
-
- Мнения: 330
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: Пловдив и някаде в околностите
- Пол: Мъж
- Кара: ИСТРЕБИТЕЛ мечнае за СОВАЛКА
- Детайли за колата: e36 330i
Re: M50b25 малко освежаване
bum_bum не съм казал че ще бия м-ките мисалта ми беше че не само м-ките са коли съгласен съм със теб че е по добре направен мотора със доста добри параметри и мощ и че във България истинските м-ки се броят на пръсти искам да си стегна колицата и помолих съфоромците и колега за малко помощ и информация а във замяна на което пулучих сложи ц50. Е мерси но ти питаш за брашното те ти дават хляба а как е станал тоя хляб никои не казва.




- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: M50b25 малко освежаване
bum_bum написа:С два всмукателя какво точно ще му покажеш на С50-тката? Как точно с 500 или 700 кубика по-малък обем, по-тежки биели, бутала, пружини, тарелки клапани, по-кофти дишаща глава ще биеш М-ка? Двата всмукателя са добър мод да си джиткаш из квартала, но са далеч от нещата, които биха те поставили в А групата, където е М-ката.
Чакай да си намеря само глава и ще ти покажа как 20-ската ми ти подава далекоглед на шрик валовете

П.С. Без лоши чувства, уважам труда ти, че правиш нещо както трябва



Колега сам ли мислиш да си правиш мотора, хардуера имам в предвид или търсиш идеи, а някой друг ще го прави ? Софтуера стандартна електроника, но мапната за новата модификация ли ще остане или изцяло друга електроника ?



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50b25 малко освежаване
Еми аз ти казах каквото знам мисля. Евтиния вариант за валове и скъпият. За останалото е писано много- изпускатели, там също имаш варианти- афтърмаркет или М-кови. После глава, ревизия или смяна на клапани, водачи и тарелки поне. Пак според парите, които дадеш ще е и резултата. Ванос- смяна на банани, манани, вериги и т.н. поне или изцяло нов (рециклиран, че чисто нов струва повече от колата). Повдигачи- ревизия или нови. Маховик- М20-ков или афтърмаркет лек. Това са основните неща, но не очаквай да полетиш. В добрия случай ще си върнеш стоковата мощност и малко отгоре, което пак не е зле. М50Б25 има чудесна глава и здрави пружини, но много тежки части, което го прави много здрав, но и муден за развъртане мотор.
Няма пълно щастие и хубавите неща са скъпи и за това и не всеки 2,5 или 2,8 не е по 250-300 коня.

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M50b25 малко освежаване
Boyadjiev написа:Чакай да си намеря само глава и ще ти покажа как 20-ската ми ти подава далекоглед на шрик валовете![]()

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: M50b25 малко освежаване
bum_bum написа:Boyadjiev написа:Чакай да си намеря само глава и ще ти покажа как 20-ската ми ти подава далекоглед на шрик валовете![]()
на кое тва. Мойта 28-ца ли?
Напълно възможно





Уважавай другия, независимо каква кола кара.
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани