пак ше дъвчеме тема за шпер

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: пак ше дъвчеме тема за шпер

Мнение от ogata » 24 Юли 2011, 23:41

Бая късичък и е дошъл :mhihi:
Резултата си е направо wow като за 1.8 ;)
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: пак ше дъвчеме тема за шпер

Мнение от Prekysvach » 25 Юли 2011, 1:03

малко прасе било ли е на нещо повече от 20-ка за повече от 1 седмица ...очаквай продължение ... не ме питай откъде знам :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: пак ше дъвчеме тема за шпер - катинар

Мнение от ogata » 25 Юли 2011, 8:28

Пак призовавам - темата е за ключ
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: пак ше дъвчеме тема за шпер

Мнение от dicho0o » 16 Фев 2012, 23:23

Ogata ще прощава че му пиша в темата но имам няколко въпросчета за шпера.
Взех си го оня ден и забелязах че има един лек аксиален луфт в двете полуоски,мисля че е нормален,еднакъв е....
Другото което е как да разбера с тея щанги дали е добре,правих го номера но не съм сигурен дали е добре.Нито е много сложно да превърти,нито пък много лесно,друг шпер не съм пробвал и незнам за да мога да ги сверя...Някакъв метод за проверка докато е свален,някой мерил ли е с динамометричен ключ примерно колко сила прилага за да превърти..?
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: пак ше дъвчеме тема за шпер

Мнение от maxpower » 16 Фев 2012, 23:42

Аз скоро се надявам да реставрирам моя до 25% да видим колко всъщност трябва да отговаря това в nm. Иначе най точно става като го разглобиш и да видиш какво става вътре. Ако ще го купуваш повечето(да не кажа всички) дифове са доволни изморени, това обаче не пречи на продавачите да пишат, че са Перфектни :banghead:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2073
Регистриран на: 6.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 600 коня с умивна на лицето
Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
Детайли за колата: Garrett 3582

Re: пак ше дъвчеме тема за шпер

Мнение от Smoocki » 17 Фев 2012, 0:56

maxpower написа:Аз скоро се надявам да реставрирам моя до 25% да видим колко всъщност трябва да отговаря това в nm. Иначе най точно става като го разглобиш и да видиш какво става вътре. Ако ще го купуваш повечето(да не кажа всички) дифове са доволни изморени, това обаче не пречи на продавачите да пишат, че са Перфектни :banghead:


Ако ме питаш мене ,да се хванеме да ти направиме един шпер голямо прасе с малко число и да не се занимаваш с тия малки прасета . :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: пак ше дъвчеме тема за шпер

Мнение от ogata » 17 Фев 2012, 19:21

Начи страхотни сте. Човека пита нещо, двама след тва отговарят колкото да хакнат по един пост в актива.
Всички са доволно изморени, щото забравяте, че не ги свалят от е90тки на 3-4-5 години , а ги свалят от е36ци на 15-20 години. Тея е36ци преди да дойдат при нас, са били изморени допълнително от някой гастербайтер-резак в Германия и от тея 25% са останали живи от 15% надолу. Радвайте се, че на теста с щангите изобщо се изисква някво усилие.

Давате 300-400 лева и искате да получите нещо в отлично здраве, боядисано, тествано, сертифицирано от тюв, с гаранция минимум 6 години и почерпка от предишния собственик.

Въпросите дето се задават не са как да направа шпера да заключва, а как да направа шпера да заключва максимално с минимално пари. Такъв филм нема. Или ако има, трябва да сте му благодарни на тоя човек, че ви е продал желязото в задоволително цветущ вид.

Като искате шпера да ви заключва добре ше ви отговора на въпроса. Нови дискове, ново масло, нови семеринги, нови зегерки, нови тампони, баланс и некой други глезотии. Само дето като видите общата сума ше си кажете ... "Е, да, да... аз за толкова пари ше си купа още 2 шпера".

Ся темата ше помоля да бъде заключена. Има достатъчно изписано по въпроса, има достатъчно хора дето връщат към живота LS диференциали, има достатъчно посочени контакти у форума. Обаче гроздето е кисело, секи иска, на никой не му се дават пари и ако може да стане цялата хава за 7.53 лева ше е най-добре :winky:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook