Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Не знам на кое викаш очевидно, но днес ще гледам да снимам едни 252 градусови валове с едни м52 кови да видим дали ще познаеш кои кои са 

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
bum_bum написа:Не знам на кое викаш очевидно, но днес ще гледам да снимам едни 252 градусови валове с едни м52 кови да видим дали ще познаеш кои кои са
Би ми било интересно




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
bum_bum написа:Еми затва двойни леки пружини, титаниеви тарелки, леки клапани и т.н. и нещата стават.
а имаш ли инфо тези неща продват ли ги някъде.. има ли фирми които предлагат тези китове
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Имам, вчера заръчах за мойта, че в крайна сметка реших да си я направя. Цени и фирми си търсете в google, че неща пак да ми обясняват че съм луд, че се изхвърлям, че незнам кво. От тук натам нищо, което правя няма да споделям.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Ръждивия трябва да е по-малкия 228/9 

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Точно 228 ми е под бюрото
перфектна илюстрация на по-дълго отворени клапани спрямо другия

перфектна илюстрация на по-дълго отворени клапани спрямо другия




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Колега, какви ги приказваш? От кога валът с очевидно по-остри гърбици държи по-дълго клапана отворен?
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Не, не си ме разбрал колега, имах в предвид че този с 252градуса е пример за вал който държи клапаните по-дълго време отворени в сравнение с този с 228 градуса, както и че това се вижда много хубаво от снимката тъй като разликите между малки и големи градуси най-лесно се забелязват и разбират ! Ето например различни видове валове, нахвърляни набързо на доста опростена схема:
Съответно 3 държи най-дълго отворен клапана, както и най-разко(бързо) го отваря и затваря. Докато 5 например отваря и затваря бавно, но държи максимално отворен клапана около 10 пъти по-малко време от 3. От там следва и това че плавното отваряне и затваряне се понася по-добре в дългосрочен план като износване и работа, като не натоварва толкова пружините, но не върши работата която ние искаме -> пауър от някави сравнително смотани мотори, която ако може да дойде без пари, най-добре. В случая най-агресивния/рошав/тунингарски вал е 3 от схемата, а най-надежден е номер 1, най-плавен със добро време на отворен клапан и тн.... което се цели от завода.... Нали все пак трябва освен да има различни мотори и мощността която те предлагат да се разгръща по определен начин. Примерно Гюнтер, Цеца Величкович и Боно не искат да цедят до 7500 за да върви 320-ската а до 2500 оборота да няма никой, или пък всеки път когато набият рязко газта в земята след 4000об. да им се кърши врата... За това са избрани така валове и тн. за да може и плавно да се разгръща мощността.
Ако мислите че нещо не е така, моля изкоментирайте
Съответно 3 държи най-дълго отворен клапана, както и най-разко(бързо) го отваря и затваря. Докато 5 например отваря и затваря бавно, но държи максимално отворен клапана около 10 пъти по-малко време от 3. От там следва и това че плавното отваряне и затваряне се понася по-добре в дългосрочен план като износване и работа, като не натоварва толкова пружините, но не върши работата която ние искаме -> пауър от някави сравнително смотани мотори, която ако може да дойде без пари, най-добре. В случая най-агресивния/рошав/тунингарски вал е 3 от схемата, а най-надежден е номер 1, най-плавен със добро време на отворен клапан и тн.... което се цели от завода.... Нали все пак трябва освен да има различни мотори и мощността която те предлагат да се разгръща по определен начин. Примерно Гюнтер, Цеца Величкович и Боно не искат да цедят до 7500 за да върви 320-ската а до 2500 оборота да няма никой, или пък всеки път когато набият рязко газта в земята след 4000об. да им се кърши врата... За това са избрани така валове и тн. за да може и плавно да се разгръща мощността.
Ако мислите че нещо не е така, моля изкоментирайте

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)


- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Аз си напазарувах два с275 с 11.15 лифт с профил като на номер 3. Лошото е, че ще трябва да се простя с ваноса.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Просто искам да вметна в темата, че е най-добре е да отворите Опел форума с темата на колегата ЗЕНДЕР. Това за мен е най-културано и маниашки направения атмосферен мотор в БГ. Работа без компромиси, както от финансова гледна точка, така и от към работа! Проекта на Иво Зендера може да послужи да пример за много от вас.
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)
Ако трябва да променим Заглавието на темата на "Спортни Валове" ? Направете ме и мен админ или мод и ще разделям темите и ще ги подреждам 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани