Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от bum_bum » 23 Юни 2011, 11:24

Не знам на кое викаш очевидно, но днес ще гледам да снимам едни 252 градусови валове с едни м52 кови да видим дали ще познаеш кои кои са ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от Boyadjiev » 23 Юни 2011, 11:51

bum_bum написа:Не знам на кое викаш очевидно, но днес ще гледам да снимам едни 252 градусови валове с едни м52 кови да видим дали ще познаеш кои кои са ;)

Би ми било интересно :yes:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от ares2 » 23 Юни 2011, 12:05

bum_bum написа:Еми затва двойни леки пружини, титаниеви тарелки, леки клапани и т.н. и нещата стават.


а имаш ли инфо тези неща продват ли ги някъде.. има ли фирми които предлагат тези китове
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от bum_bum » 23 Юни 2011, 12:37

Имам, вчера заръчах за мойта, че в крайна сметка реших да си я направя. Цени и фирми си търсете в google, че неща пак да ми обясняват че съм луд, че се изхвърлям, че незнам кво. От тук натам нищо, което правя няма да споделям.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от bum_bum » 23 Юни 2011, 16:45

ИзображениеИзображениеИзображение

Игнорирайте ръждата по единия вал, само козметичен дефект е :mhihi:
Та значи единият е 252 с 10,5 лифт, а другият е 228 и 9 лифт. Кой кой е и защо? :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от VaLy0 » 23 Юни 2011, 17:07

Ръждивия трябва да е по-малкия 228/9 ;)
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от bum_bum » 23 Юни 2011, 17:19

:yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от Boyadjiev » 23 Юни 2011, 17:37

Точно 228 ми е под бюрото :mhihi:
перфектна илюстрация на по-дълго отворени клапани спрямо другия ;)
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от bum_bum » 23 Юни 2011, 18:12

Колега, какви ги приказваш? От кога валът с очевидно по-остри гърбици държи по-дълго клапана отворен?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от ~Мишо~ » 23 Юни 2011, 19:35

:mhihi: Идеята на модифицираните валове е да осигурят по-добро пълнене/продухване на мотора при високи обороти. Може да стане по няколко начина (обикновено се ползват всичките),променени ъгли на отваряне/затваряне,удължаване на времето през което клапана е отворен и промяна височината на гърбицата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от Boyadjiev » 23 Юни 2011, 23:11

Не, не си ме разбрал колега, имах в предвид че този с 252градуса е пример за вал който държи клапаните по-дълго време отворени в сравнение с този с 228 градуса, както и че това се вижда много хубаво от снимката тъй като разликите между малки и големи градуси най-лесно се забелязват и разбират ! Ето например различни видове валове, нахвърляни набързо на доста опростена схема:
dasdas.JPG

Съответно 3 държи най-дълго отворен клапана, както и най-разко(бързо) го отваря и затваря. Докато 5 например отваря и затваря бавно, но държи максимално отворен клапана около 10 пъти по-малко време от 3. От там следва и това че плавното отваряне и затваряне се понася по-добре в дългосрочен план като износване и работа, като не натоварва толкова пружините, но не върши работата която ние искаме -> пауър от някави сравнително смотани мотори, която ако може да дойде без пари, най-добре. В случая най-агресивния/рошав/тунингарски вал е 3 от схемата, а най-надежден е номер 1, най-плавен със добро време на отворен клапан и тн.... което се цели от завода.... Нали все пак трябва освен да има различни мотори и мощността която те предлагат да се разгръща по определен начин. Примерно Гюнтер, Цеца Величкович и Боно не искат да цедят до 7500 за да върви 320-ската а до 2500 оборота да няма никой, или пък всеки път когато набият рязко газта в земята след 4000об. да им се кърши врата... За това са избрани така валове и тн. за да може и плавно да се разгръща мощността.
Ако мислите че нещо не е така, моля изкоментирайте :yes:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от ~Мишо~ » 24 Юни 2011, 0:02

:yes: Явно съм останал с грешно впечатление :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от bum_bum » 24 Юни 2011, 14:26

Аз си напазарувах два с275 с 11.15 лифт с профил като на номер 3. Лошото е, че ще трябва да се простя с ваноса.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София, западния край
Пол: Мъж
Кара: Е46 323CI
Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от vankatagsi » 24 Юни 2011, 15:00

Просто искам да вметна в темата, че е най-добре е да отворите Опел форума с темата на колегата ЗЕНДЕР. Това за мен е най-културано и маниашки направения атмосферен мотор в БГ. Работа без компромиси, както от финансова гледна точка, така и от към работа! Проекта на Иво Зендера може да послужи да пример за много от вас.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Тарелки и Конусчета на клапаните на М42 (счупени)

Мнение от VaLy0 » 24 Юни 2011, 15:30

Ако трябва да променим Заглавието на темата на "Спортни Валове" ? Направете ме и мен админ или мод и ще разделям темите и ще ги подреждам :yes:
ИзображениеБъРзИя ///

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook