318tds???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- simoniko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 239
- Регистриран на: 24.04.2005
- Местоположение: Sofia
- Кара: валяк
Penchev написа:Колега 318 tds, изпадне ли ти такава кола в състояние,което те удволетворява я взимай без да се замисляш![]()
Ако реша да купя дизел,ще избера само този вариант и без това нафтата стана по-скъпа от бензина а 2,5 литровите ТДС-ве си харчат почти като бензинови - от тях файда няма![]()
Това поне ще ти дава 5/100![]()
Георги Пенчев
Не съм сегласен колега ,
325 тдс имам и ми харчи 6/100 извън и 8,5/100 вътре , с по нервно каране в града отива на 9 , а бензинките под 12 не падат май!
А за ефекта , май с печката 320 бензин не ми се опъват!
- shnitzera
- ентусиаст
-
- Мнения: 1072
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 525d
- Мечтае да кара: това ,което кара
здрасти ,споко не се стягай,и моита подхарчва,ходих на майстор и ми каза да си карам .Иначе се нуждаеш от ремонт на турбото около 400 лв. пълно рециклиране 

- LAST RIDE
- ентусиаст
-
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Ще ти кажа само нещо ВЗИМАИ и не ги слушаи кво ти говорят някои завистници че бързо"хвърляли верига"че била както споменаха по горе куц кон и т.н.т 

- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
Eвала на колата!
Евала на тая кола! Карам 318 тдс-ка от две години. Върви супер. По ходовата част - никакви проблеми. Устойчива е. С хубави гуми прави чудеса. Не е скоростна, но пък разхода й е 6,3 извънградско, а в града не съм я мерил, но по зарежданията съдя, че не е по-голям от 7,5 - 8.
Мотора зная, че е прецизан откъм поддръжка - в смисъл иска си майстора, не е за всякакви си там "чападжии".
За греенето е пълна глупост. Стрелката не мърда от средата на циферблбата нито лятото, нито зимата. Зная, че водната помпа обаче се сменя на около 5-6 години. Били направени така нарочно.
Много важни са също и дюзите - налягането трябва да е 150 бара, иначе не бачкат нормално.
Също така трябва да се проверява все пак и ангренажната верига (на стенд, например в "Супер Дизел"). Тия с ремъците все ги гледат и сменят редовно, но и ангренажните вериги не са вечни.
Мотора зная, че е прецизан откъм поддръжка - в смисъл иска си майстора, не е за всякакви си там "чападжии".
За греенето е пълна глупост. Стрелката не мърда от средата на циферблбата нито лятото, нито зимата. Зная, че водната помпа обаче се сменя на около 5-6 години. Били направени така нарочно.
Много важни са също и дюзите - налягането трябва да е 150 бара, иначе не бачкат нормално.
Също така трябва да се проверява все пак и ангренажната верига (на стенд, например в "Супер Дизел"). Тия с ремъците все ги гледат и сменят редовно, но и ангренажните вериги не са вечни.
- BateValcho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 7.02.2006
- Местоположение: Sofia
Yulian написа:Здравейте колеги. Карам 318 tds от 6 месеца и съм доволен от количката. Има обаче някакви дертове с турбото или по-точно турбото си работи, но си гори масалце. Напишете няколко реда за турбото, че май никой не отваря тази тема.
Турбото е важно, защото без него е кофти. Изисква задължително редовна смяна на маслото, защото там може да ппробие през лагерите. Понякога заради това излиза масло към входните колектори от турбото към мотора. В тези случаи задължително трябва да се провери на стенд и ако се налага ремонт (не дай си Боже подмяна!) се почиства идеално и интеркулера (едно радиаторче:)). Ремонт на турбото струва от порядъка на 600-800 лв., а ново ("Гарет" - оригинално) може да се намери за около 1200-1300 лв. От там - нататък са майсторите!
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Бам-бам идеяата е да си сменяш маслото на маторчето щото то маже и турбото.
Аз не че карам 318 тдс ама идеяата ми харесва... Гледам, че от малките турбо дизели само БМВ правят 90 кончета и освен туй с чипче може да се излашкат до 120 (!!!), което вече заприличва на нещо. Така че зимай я бегачката и давай газ (нафта де
)
Аз не че карам 318 тдс ама идеяата ми харесва... Гледам, че от малките турбо дизели само БМВ правят 90 кончета и освен туй с чипче може да се излашкат до 120 (!!!), което вече заприличва на нещо. Така че зимай я бегачката и давай газ (нафта де

- bavareza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 232
- Регистриран на: 30.12.2005
- Местоположение: с. Монтана, някъде из Бавария
Пичове, всеки модел си има и предимства, и недостатъци.
Знаете ли кое е кофтито - в огромното си мнозинство нашего брата УМРЕ да кара икономични "бегачки", ама /ГОЛЕМОТО "АМА"!!!/ - ако може да не друса, да не се сменя нищо /по възможност/, да е дизел ама да не е тромав, "бинзинката" да не е под 150 коня, но да харчи като 1.1, Нъмбър Уан на светофара /това е особено важно/, газова уредбица с космически газ /ама да не МЕНИ оборотите, мамка му!/, тунингче с престилчица до земята на промоция, мигачите да са БЕЛИ щото жълтите са архаични, лети джантета ОСЕМНАЕСКИ, ако може да е с климатроник и кожен салон /само ако може де...просто питане/ ... и всичко това на ДОБРА /изгодна/цена, има се предвид някаква АДСКА далавера, разбираш ли... Щото утре трябва да си плащам интернета и тока, а вдругиден ША сипя с последните 10 лева горивце... ДА СА ИЗКЕФА ЗА ПОСЛЕДНО /тоа месец/.
Общо взето това е картинката в България. По принцип е добре да знаеш къде се намираш...
Между другото - "пичагите" със големите "ламери" няма да си губят времето в тоя форум. За ТЕХ е важно колата да БЕГА и СИЧКО -
ФРАНКО БЕЦАЛЕН!
Знаете ли кое е кофтито - в огромното си мнозинство нашего брата УМРЕ да кара икономични "бегачки", ама /ГОЛЕМОТО "АМА"!!!/ - ако може да не друса, да не се сменя нищо /по възможност/, да е дизел ама да не е тромав, "бинзинката" да не е под 150 коня, но да харчи като 1.1, Нъмбър Уан на светофара /това е особено важно/, газова уредбица с космически газ /ама да не МЕНИ оборотите, мамка му!/, тунингче с престилчица до земята на промоция, мигачите да са БЕЛИ щото жълтите са архаични, лети джантета ОСЕМНАЕСКИ, ако може да е с климатроник и кожен салон /само ако може де...просто питане/ ... и всичко това на ДОБРА /изгодна/цена, има се предвид някаква АДСКА далавера, разбираш ли... Щото утре трябва да си плащам интернета и тока, а вдругиден ША сипя с последните 10 лева горивце... ДА СА ИЗКЕФА ЗА ПОСЛЕДНО /тоа месец/.

Общо взето това е картинката в България. По принцип е добре да знаеш къде се намираш...

Между другото - "пичагите" със големите "ламери" няма да си губят времето в тоя форум. За ТЕХ е важно колата да БЕГА и СИЧКО -
ФРАНКО БЕЦАЛЕН!
Уважавай това което имаш, защото утре може да го нямаш!
- DEFLEPPARD
- ентусиаст
-
- Мнения: 1190
- Регистриран на: 4.04.2003
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 335I xDrive
- Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3
err0r написа:bam-bam написа:...
Баба ти е лузър...
и дядо ти е лузър


колата на бам-бам наистина изглежда много добре, за вървежа нямам никакъв спомен и май не обърнах никакво внимание... а и съм се возил не повече от 1км
ся за тдс-а....
по принцип са качествени колици с качествени чаркове, НО
се чупят малко повече от бензиновите... а при покупка на автомобил втора употреба винаги си има риск... при тдс-а е малко по-голям отколкото при бензиновите
и ако недай си боже се счупи нещо - ремонтите са 3-4 пъти по скъпи от бензиновите аналогии
на сичкото отгоре нафтата струва почти колкото бензина, вярно е че тдс-а е по икономичен от 318ката, обаче е съвсем малко по-икономичен и като вземем напредвид, че поддръжката е малко по-скъпа от бензиновия еквивалент нещата се оказват горе долу на кантар

за мен тдс-а като цяло ще излезе по-скъпо от бензиновия аналог

държа да кажа - НЕ ПРЕТЕНДИРАМ ДА СЪМ ПРАВ... просто така смятам
П.С. може би бензин + газ или бензин + метан е по-добре и по-ефтино от тдс-а, освен това ще има "магическо копче което вика обратно избягалите коне" както се изразяват някой хора

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
bam-bam написа:да ми обясниш какво значи това че аз още не съм сменявал маслото на турбото
Чичо,изложи се кат кифладжия

Гледам,натрупал си хиляда и кусур мнения,ма вместо да се занимаваш
да спамиш,хвани попрочети малко за твойта машинка,че се излагаме
пред чужденците бе

- kosio-Своге
- Потребител
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: 10.02.2006
- Местоположение: гр.Своге
Между другото карам ТДС-ки от 5 години. 2 525-ци и сега 318-ката. Гъзарите с бензиновите ги правя на каима по светофарите. последното 525 беше пипано и ускоряваше като реактивен самолет. харчеше по малко масло но съм карал няколко 325-ци които не могат да го стигат. това сега е много добро като двигател. както и да го изрежа не изпушва грам и върви повече от 318и.
kosio-Своге написа:както и да го изрежа не изпушва грам и върви повече от 318и.
и сигурно харчи 2 на сто

48 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани