Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион

Сега се сетих още нещо, дето пише по инструкциите, то след дъжд качулка, ама да споделя - препоръчват редуктора, филтъра и рейката да бъдат с нарастваща височина на монтажа в описания ред, за да се избегне събиране на утаено масло от газта в рейката... Има резон.
За ламбда сондата - трябва да е първата (ако са две), тази преди катализатора!



А сигнала за оборотите откъде го взе? Виждал съм варианти и с "антена" около кабела за високо напрежение, но мисля е по-читаво от управлението (нисковолтовото) на бобината. Ти как го реши?
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Не съм го решил ... Утре се каня да питам къде е по правилно в сервиза като ходя .... Иначе и аз го мислех да го навивам около кабела на бобината , макар да не ми е ясно колко навивки и къде точно на кабела е най-удачно да се направят и как компа ги смята след като отчете че се индуктира ток и на колко точно оборота се индуктира тоя ток ?! тъмна индиа ми е малко
I'm slowly drifting


Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Оборотите си ги взема от дюзите. Нищо не се връзва допълнително.
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Колега, ето тук са дадени ценни съвети за монтажа на в любимите ни 6-таци. Чети и прави:
http://www.lz4gv.com/Fobos.htm
Цитат от края на статията :
"
За препоръчване оборотите на коляновият вал да се вземат от TD сигнала на бензиновият компютър в отношение 1/3, а не от инжекторите, тъй като е установен проблем. При рязко подаване на газ газовият компютър изчисляващ оборотите от инжекционните интервали на бензиновите инжектори отчита мигновено много високи обороти и подава грешни времена към газовите инжектори.
" (320I)
http://www.lz4gv.com/Fobos.htm
Цитат от края на статията :
"
За препоръчване оборотите на коляновият вал да се вземат от TD сигнала на бензиновият компютър в отношение 1/3, а не от инжекторите, тъй като е установен проблем. При рязко подаване на газ газовият компютър изчисляващ оборотите от инжекционните интервали на бензиновите инжектори отчита мигновено много високи обороти и подава грешни времена към газовите инжектори.
" (320I)
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Ако не е вързан никъде входа за RPM, компът на ГИ действително се ориентира по първа дюза. Обаче при по странни стратегии на впръскване често става к..рец 
Това за TD вярно е единият добър вариант
, другият, ако ЕКУ-то не генерира сигнал за оборотите, или не се знае къде излиза
, удачно ми се струва връзката да е към нисковолтовия кабел на 1-ва бобина (не общия им "+"!) (ако са 4 де). И се ползва съответния делител в настройката на компа.

Това за TD вярно е единият добър вариант


- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Полезни съвети при монтаж на газов инжекцион
Свалих си книжка за Fiat Bravo
Technical Manual и по една схема открих TDC & RPM Sensor , май най-удачно е там ,а ? Тъпото е че се намира в на мачу пикчу царвичака ,а в autodata немога нещо да намеря цветове на кабелите да го проследя някъде по-горе по двигателя .... Номер 13 на схемата
Същот така ми е интересно , по фобуската схема за газовия клапан при мен бубината на изпарителя е даден кабел от компютъра + и - съответно Син и кафяв , обаче при мен са 2 сини , дали са пуснати 2 +са за бубуната на изпарителя и бубината на евро сондата и да прекарвам - обаче знам че не се дава постоянна маса на газов клапан ?


Същот така ми е интересно , по фобуската схема за газовия клапан при мен бубината на изпарителя е даден кабел от компютъра + и - съответно Син и кафяв , обаче при мен са 2 сини , дали са пуснати 2 +са за бубуната на изпарителя и бубината на евро сондата и да прекарвам - обаче знам че не се дава постоянна маса на газов клапан ?
I'm slowly drifting


36 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани