Стрелка на разходомера!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2806
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от ogata » 03 Мар 2011, 1:38

m43b18 харчи 1л / час . :!:
Без пуснат климатик/роник и на бензин.Засичал съм го лично.

При правилно регулиран инжекцион, може да се вярва на разходомера като има малко отклонение. :yes:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от Dirty M5 driveR » 03 Мар 2011, 2:19

vladobate написа:
Dirty M5 driveR написа:Мой пропуск е, че не споменах, че независимо дали колата е на скорост или не, щом пуснеш педала на газта, инжекторите спират. http://www.vbox7.com/play:75b90f9c ето в клипа на Методи, където той демонстрира работата на ламбда тестера, виждате как в момента, в който пусне газта лампичките изгасват, т.е. смеси няма. Инжекторите започват да пръскат отново (ЕКУ-то им подава импулси) когато се достигнат оборотите на празен ход.

Извинявам се за намесата , но ми се струва тук много дълбоко се заблуждавате. Тея двигатели не са със старт-стоп система та да спира работата на двигателя без да сте пипали контактния ключ. Разходомерът както го наричате не мери пряко потреблението на гориво та да виждате така да се каже живи данни за това , а прави изчисления ( компа ) в зависимост от положението педала на газта , скоростта на движение , оборотите на двигателя и показва нула моментен разход щото двата елемента от които зависи изчисляването са пренебрежимо малки ( педала на газта е нула натиснат ) . И пробвайте на загасен мотор да се спускате по инерция ( контактния ключ е на нулево положение ) , хакнете на някаква скорост и пуснете съединителя е те тогава ще усетите разликата в това кога не впръскват инжекторите.


Не се заблуждаваме. Точно така си е, колега ;) Цъкни на 0:50 тук http://www.youtube.com/watch?v=7G9nAXa48Ig, и забележи показанията на левия уред (Air-fuel ratio). При отпускане на газта излизат чертички, защото гориво не се подава, следователно няма горивовъздушна смес. (Тук държа да кажа, че съм гледал доста клипове с подобни уреди, които при пускане на газта показват, че сместа обеднява, а не чертички като тук, просто нямат тази функция). Пък и виждаш на другия клип с ламбда тестера какво става, не можеш да го оспориш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от s_kolev » 03 Мар 2011, 8:41

vladobate написа:
Dirty M5 driveR написа:Мой пропуск е, че не споменах, че независимо дали колата е на скорост или не, щом пуснеш педала на газта, инжекторите спират. http://www.vbox7.com/play:75b90f9c ето в клипа на Методи, където той демонстрира работата на ламбда тестера, виждате как в момента, в който пусне газта лампичките изгасват, т.е. смеси няма. Инжекторите започват да пръскат отново (ЕКУ-то им подава импулси) когато се достигнат оборотите на празен ход.

Извинявам се за намесата , но ми се струва тук много дълбоко се заблуждавате. Тея двигатели не са със старт-стоп система та да спира работата на двигателя без да сте пипали контактния ключ. Разходомерът както го наричате не мери пряко потреблението на гориво та да виждате така да се каже живи данни за това , а прави изчисления ( компа ) в зависимост от положението педала на газта , скоростта на движение , оборотите на двигателя и показва нула моментен разход щото двата елемента от които зависи изчисляването са пренебрежимо малки ( педала на газта е нула натиснат ) . И пробвайте на загасен мотор да се спускате по инерция ( контактния ключ е на нулево положение ) , хакнете на някаква скорост и пуснете съединителя е те тогава ще усетите разликата в това кога не впръскват инжекторите.





Инжекторите спират при връщане на газта при движение с над 1500 - 1700 оборота, докато педала не бъде натиснат отново или оборотите не паднат под гореспоменатите. Прехода на включване на дюзите се усеща много ясно (поне при моя м42) в градски условия, при пускане на газта с цел намаляване за светофар, получава се едно леко изсяцване/ускорение в момента в който дюзите започнат да пръскат.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от 00700 » 03 Мар 2011, 11:58

Wierdo написа:Абсолютно е вярно, че има разлика какво и от къде. Мойта с 95 от Лукойл не пали никога студена от първия път. Това се оправя като сипя 100 октана на ОМВ. Винаги пали.


Горивото, не би трябвало да оказва голямо влияние при паленето! Виж си свещите! :driving:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от vladobate » 04 Мар 2011, 1:21

Не разбрах че ства въпрос за инжекторите на ГИ за газта , мислех че говорите за бензина ( за него като основно гориво съм сигурен че не е така ) иначе за газ нищо не мога да кажа и споря . :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от u`F`o » 04 Мар 2011, 1:29

Е хубаво, ако стрелката на разходомера отчита вярно, то моята е36 с М50Б20 с 80км/ч харчи повече отколкото с 90км/ч. Разходомера ми седи на 9л (между 8 и 10л) при 80км/ч на 5та скорост и като кача на 90км/ч и разходомера започва да сочи 8л - WTF :shock: :dunno:
BTW някой играл ли си е да засича М50Б20 на извънградско с бабешко каране 80-90км/ч и 100-120км/ч? Защото гледам, че по каталожни данни й дават на 20ската 6,5л при 90км/ч и 8.0л при 120км/ч... Т'ва някой успявал ли е да го постигне или е в сферата на научната фантастика?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от vladobate » 04 Мар 2011, 1:49

Абе братя я пак . Някой палил ли е двигателя като го дърпат или по нанадолнище и ако да нека сподели кво е опъване като пуснете съединителя и после да го сравни с отпускане педала на газта но колата не гасне както твърдите . Айде ми кажете за таквиз опъвания ли става на идея и сецания или просто си въобразявате ,че ви спира притока на гориво егати хипермоторната спирачка ще се получи без детонации в цилиндъра а само нагнетяване от буталото. Може при ГИ да има съвсем слабо подаване на гориво и уредите ( и то само тоя дет уж имал тая екстра с чертичките щото другия все пак си показва много бедна смес демек много малко газ пропусната през инжекторите ) да го смятат за пренебрежимо малко за да си правят труда да отчитат нещо може би такава е настройката. Ама да сте на някаква предавка и в двигателя да няма възпламеняване ( в цилиндрите ) на скорост и да ви секне горивоподаването по една или друга причина е повече от фантастика . И мисля така щото съм го преживявал със 110км/ч при изпреварване ми спират всички тоци и как ма дръпна назад не е истина пък и мотора хубаво си мели и бучи я малко се позамислете и ако искате си направете една проба на нялалво спускане по начина който твърдите и после не на контакт ръгнете на някаква предавка и ми кажете че няма разлика. Ами като натиснете педала на газта (след като сте го пуснали и е спряло горивоподаването демек двигателя е изгаснал ) след това като натиснете педала наново пали така ли :mhihi: . Сори ама май не е така .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 204
Регистриран на: 26.04.2009
Местоположение: София/Силистра
Пол: Мъж
Кара: e36 318ti
Мечтае да кара: всичко
Детайли за колата: М42б18 '94

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от s_kolev » 04 Мар 2011, 3:29

Паркирай някоя бензинка на 5-та на някой баир без ръчна и гледай колко трудно тръгва :mhihi: .
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от Dirty M5 driveR » 04 Мар 2011, 15:03

Еми колеги, вижте сега - това е, което аз съм чел многократно тук във форума, и то от хора, знаещи какво говорят. Методи е един от тях (не го познавам момчето, но наблюдавам писанията му откакто чета форума, и според мен е човек, който не би казал нещо, без да е сигурен в него). Така че не искам да споря, за мен това което написах е вярно ( единствено не съм сигурен кога точно става прехода на инжекторите - дали при оборотите на празен ход, или на някакви по-високи, тука някой доста запознат ще трябва да сподели). Така че ако имате интерес, потърсете теми относно това, и аз в началото не го вярвах, но щом масата народ го казва, предполагам е така. В една такава тема един колега примерно беше писал, че е правил тоя опит - при каране по надолнище да върне ключа в изходно положение, и че разлика не е имало. Аз никога не съм пробвал, така че от опит нищо не мога да споделя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Ст.Загора
Пол: Мъж

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от dangerous » 04 Мар 2011, 16:42

принудителния празен ход е налице когато двигателя е развъртян на обороти над празен ход > 1200об./мин.(това го казва датчика на кол.вал или разп.вал към компа) а същевременно дросела на газта не е отворен=бензин не се подава.
някой беше писал че при карбураторите,няма такова нещо.
Излъгал се е там също има принудителен празен ход при който гориво НЕ се подава-тази роля се изпълнява от икономайзер за принудителен празен ход ;)
Колко BMW-та изпих в тея кръчми!!!

-Колко "Nm" налягане са нужни за стягането на болтовете на капака за винтилите?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от Dirty M5 driveR » 04 Мар 2011, 17:24

dangerous написа:принудителния празен ход е налице когато двигателя е развъртян на обороти над празен ход > 1200об./мин.(това го казва датчика на кол.вал или разп.вал към компа) а същевременно дросела на газта не е отворен=бензин не се подава.
някой беше писал че при карбураторите,няма такова нещо.
Излъгал се е там също има принудителен празен ход при който гориво НЕ се подава-тази роля се изпълнява от икономайзер за принудителен празен ход
;)



Това не съм го знаел. Мерси за поправката ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от sa_hellrot » 04 Мар 2011, 18:05

При движение на скорост, без натиснат педал на газта, гориво не се подава :yes: ( до около 1000-1200 об./мин.)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 780
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Плевен/София
Пол: Мъж
Кара: конджул

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от Jim Beam » 04 Мар 2011, 18:45

s_kolev написа:Инжекторите спират при връщане на газта при движение с над 1500 - 1700 оборота, докато педала не бъде натиснат отново или оборотите не паднат под гореспоменатите. Прехода на включване на дюзите се усеща много ясно (поне при моя м42) в градски условия, при пускане на газта с цел намаляване за светофар, получава се едно леко изсяцване/ускорение в момента в който дюзите започнат да пръскат.


И при М44 го има това присецване.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1009
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно
Мечтае да кара: самолет

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от u`F`o » 04 Мар 2011, 20:06

sa_hellrot написа:При движение на скорост, без натиснат педал на газта, гориво не се подава :yes: ( до около 1000-1200 об./мин.)

И като скоростта на движение падне, така че оборотите са под 1200 се случва какво? :dunno: На мен ми скача разходомера на 6 литра, но защо? Започва принудително да впръсква гориво, за да не изгасне колата? Не знам?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 25.07.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е53

Re: Стрелка на разходомера!!

Мнение от sa_hellrot » 04 Мар 2011, 21:16

Именно. Сега не знам точно от колко оборота надолу почва да подава гориво, но може да пробваш- на 2-ра настъпи до 4000 оборота, пусни газта и си гледаи разходомера( би трябвало , когато пуснеш газта да падне до 0, но оборотите все още са високи и падат постепенно( 3900>3800>3700>....1000>..) и в един момент ако оставиш без газ , колата ще присецне ( може би) и ще почне да се движи на 2-ра, обаче вече разходомера не е на нула.
Направи го същото и като изключиш от скорост и тогава разходомера няма да отиде до нула.

п.п. Самата компресия в цилиндрите играе ролята на моторна спирачка, няма впръскване на гориво и няма нужда

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook