Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката














- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Еми добре де,аз като искам схема за 325ТД защо ми дават за бензинки?
После аз сам трябва да проумея ,че тя не е същата.Еми като някой хора не са сигурни да не дават грешна информация,за да не пиешем после глупости.
Аз от цял ден търсене никъде не намерих подробна схема на това с термо ключа(датчика на 101 градуса нарочно пиша и двете ,защото незнам как е вярно да се нарече и да не стават спорове) и датчика за налягане!?
Някой може ли да ми даде схема с начертана технически грамотно схема.
Реле,датчик-кое към къде е включено и какво и защо прави.Абе който е виждал истинска схема знае за какво говоря.
Откривам само принципни схеми които не са точни за 325ТД.
Все едно да ти надраскам една линия и да ти кажа ей тва ти е трифазното захранване на къщата-е да ама не.Ама то не пише ,че е 5 или 4-ри жила кабел-просто линия.
Дори и в книгата на БМВ която я има във форума на БГ не можах да видя такива схеми!?
Ето тук на 175-а страница от файла има схема,но не е подробна.
http://www66.zippyshare.com/v/77366930/file.html
И колега ставаше дума за датчика за налягане.Дори и той да и подава сигнал на перката да включи на 2-ра степен,не мисля че датичка на 101 градуса,ако е откачен тя ще спира да се върти-нали!
После аз сам трябва да проумея ,че тя не е същата.Еми като някой хора не са сигурни да не дават грешна информация,за да не пиешем после глупости.
Аз от цял ден търсене никъде не намерих подробна схема на това с термо ключа(датчика на 101 градуса нарочно пиша и двете ,защото незнам как е вярно да се нарече и да не стават спорове) и датчика за налягане!?
Някой може ли да ми даде схема с начертана технически грамотно схема.
Реле,датчик-кое към къде е включено и какво и защо прави.Абе който е виждал истинска схема знае за какво говоря.
Откривам само принципни схеми които не са точни за 325ТД.
Все едно да ти надраскам една линия и да ти кажа ей тва ти е трифазното захранване на къщата-е да ама не.Ама то не пише ,че е 5 или 4-ри жила кабел-просто линия.

Дори и в книгата на БМВ която я има във форума на БГ не можах да видя такива схеми!?

Ето тук на 175-а страница от файла има схема,но не е подробна.
http://www66.zippyshare.com/v/77366930/file.html

И колега ставаше дума за датчика за налягане.Дори и той да и подава сигнал на перката да включи на 2-ра степен,не мисля че датичка на 101 градуса,ако е откачен тя ще спира да се върти-нали!

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Nasko_325TD написа:Еми добре де,аз като искам схема за 325ТД защо ми дават за бензинки?
Кой и къде в темата ти е давал изобщо схема за бензинка ?!
Аз ти дадох линк към бентли менюала и ти казах , че от 578 стр. започват схемите , не съм давал схеми , ако като казваш "дават ми схеми " имаш предвид мен ... !
Nasko_325TD написа:Еми като някой хора не са сигурни да не дават грешна информация,за да не пиешем после глупости.
Кои са тия "някои хора" ?! Конкретизирай се ... !
Кой и къде в темата ти е дал грешна информация ?!
Nasko_325TD написа:Някой може ли да ми даде схема с начертана технически грамотно схема.
Реле,датчик-кое към къде е включено и какво и защо прави.Абе който е виждал истинска схема знае за какво говоря.
Ние истински схеми никога не сме виждали , за това и не знаеме за какво говориш , явно само ти си знаеш !!! С тия схеми дето не са "истински " съм опрвил толко коли (нищо че не са били примерно баш за конкретния модел) , ама то е щото не съм технически грамотен ... !
Какви схеми , какви 5 лв.... стига с тия схеми , откачи буксите на датчиците/ключовете и при който спре да се върти перката , значи той ти прави проблемите ....
Никой от нас не се заяжда с тебе , всеки се опитва да ти помогне , ама явно ставаме виновни на края ! Коментара ми се явява спам, за това спирам , повече няма да пиша в темата !

- stony1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Наско, ето ти линк: viewtopic.php?t=22017
Аз ти го давам и гарантирам, че по тези ел.схеми мога да ти изградя цялата ел. инсталация на колата. Разгледай ги внимателно и стига писа просто за спорта. Ако имаш проблем с разчитането на схемите, задавай конкретни въпроси.
Аз ти го давам и гарантирам, че по тези ел.схеми мога да ти изградя цялата ел. инсталация на колата. Разгледай ги внимателно и стига писа просто за спорта. Ако имаш проблем с разчитането на схемите, задавай конкретни въпроси.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
" Какви схеми , какви 5 лв.... стига с тия схеми , откачи буксите на датчиците/ключовете и при който спре да се върти перката , значи той ти прави проблемите .... " Ей това е ключа за бараката Наско и от доста време колегата на там те води пък и ти самия каза че като откачиш буксата ( майната и коя е никой не го интересува важно е ти да си я знаеш ) и спира перката и извода е че точно тоя датчик или термоключ с въпросната махната букса е проблема ТВА Е . Жив и здрав . Ся сеташ ли се . И схемата дет си я постнал ( от линка ) е подробна схема ма няма кой да ти чертае дву или три и повече проводни кабели и кабелни обувки и букси и тем подобни ху.ни та практическото "замерване" си направил сам и сега само отиваш в магазина и искаш въпроснния проблемен датчик и после ще черпиш.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
stony1 написа:Наско, ето ти линк: viewtopic.php?t=22017
Аз ти го давам и гарантирам, че по тези ел.схеми мога да ти изградя цялата ел. инсталация на колата. Разгледай ги внимателно и стига писа просто за спорта. Ако имаш проблем с разчитането на схемите, задавай конкретни въпроси.
Той и Методи ми даде схеми,ама не пише за какъв модел са?Аз сега като почна да ги чета се чудя за бензин ли са-не са ли?Мойта кола има ли го тва,така ли е устроена,няма ли го?
Затова попитах за подробна схема-защото е доста по-лесно да се ориентираш.

Последна промяна Nasko_325TD на 03 Мар 2011, 11:48, променена общо 1 път
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
vladobate написа:" Какви схеми , какви 5 лв.... стига с тия схеми , откачи буксите на датчиците/ключовете и при който спре да се върти перката , значи той ти прави проблемите .... " Ей това е ключа за бараката Наско и от доста време колегата на там те води пък и ти самия каза че като откачиш буксата ( майната и коя е никой не го интересува важно е ти да си я знаеш ) и спира перката и извода е че точно тоя датчик или термоключ с въпросната махната букса е проблема ТВА Е . Жив и здрав . Ся сеташ ли се . И схемата дет си я постнал ( от линка ) е подробна схема ма няма кой да ти чертае дву или три и повече проводни кабели и кабелни обувки и букси и тем подобни ху.ни та практическото "замерване" си направил сам и сега само отиваш в магазина и искаш въпроснния проблемен датчик и после ще черпиш.
Еми това ще и направя.Но исках да видя дали има схеми за 325ТД-подробни.Все пак и в книгата ги няма.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
metodi80 написа:Nasko_325TD написа:Еми добре де,аз като искам схема за 325ТД защо ми дават за бензинки?
Кой и къде в темата ти е давал изобщо схема за бензинка ?!
Аз ти дадох линк към бентли менюала и ти казах , че от 578 стр. започват схемите , не съм давал схеми , ако като казваш "дават ми схеми " имаш предвид мен ... !Nasko_325TD написа:Еми като някой хора не са сигурни да не дават грешна информация,за да не пиешем после глупости.
Кои са тия "някои хора" ?! Конкретизирай се ... !
Кой и къде в темата ти е дал грешна информация ?!Nasko_325TD написа:Някой може ли да ми даде схема с начертана технически грамотно схема.
Реле,датчик-кое към къде е включено и какво и защо прави.Абе който е виждал истинска схема знае за какво говоря.
Ние истински схеми никога не сме виждали , за това и не знаеме за какво говориш , явно само ти си знаеш !!! С тия схеми дето не са "истински " съм опрвил толко коли (нищо че не са били примерно баш за конкретния модел) , ама то е щото не съм технически грамотен ... !
Какви схеми , какви 5 лв.... стига с тия схеми , откачи буксите на датчиците/ключовете и при който спре да се върти перката , значи той ти прави проблемите ....
Никой от нас не се заяжда с тебе , всеки се опитва да ти помогне , ама явно ставаме виновни на края ! Коментара ми се явява спам, за това спирам , повече няма да пиша в темата !
Виж сега колега-не се карам с теб.Обаче това което ми даде и аз прочетох не видях да е за 325ТД.
Ето затова написах в по-предишните си постове,че температурния датчик включва перката на 1-ва степен при 91 градуса и на 2-ра при 99.

Така пишеше в схемата.
После "Владобате" веднага видя това и написа следното:
"Извинявай ама е така юото като гледаш схеми не четеш ли че става идея само за бензинки и там хавата е малко по-друга пък в Риъла и БМВФанс си виж датчиците да го ева и ми кажи къде го скиваш тоя 99/91гр. пък после айде да те черпя за откритието?"
- plradev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2377
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: СА
- Кара: м си...
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката

Пич,кво се обясняваш на всеки поотделно кво си разбрал и кво не и пълниш соствената си тема с талаж

Ти кво очакваш да видиш в тия схеми ? Да пише "325ТД-Наско едижън" ?!
Имаш два "ключа" ,две релета и един мотор. Ти ако не можеш да проследиш верига от 5 елемента по-добре си закарай колата в сервиз,да ти локализират проблема за 10 минути и не се мъчи като грешен дявол ,че от тия напъни замо се нервират колегите... Сам си си открил проблема още на първа страница някъде четох и не знам кво повече искаш ,сигурно заверка от БАН (Българска Академия на Науките).
Говорих ти едно време ,че автомобилните инсталации не са баничарница,ти не слуша ...


- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Аз схемата я начертах и ще ви я кача.Обаче само не мога да разбера как бачка този датчик за налягането-пресустат ли е там каквоо е!?
Кога включва 1-ва и кога 2-ра степен!?
Кога включва 1-ва и кога 2-ра степен!?

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
plradev написа::OT:
Пич,кво се обясняваш на всеки поотделно кво си разбрал и кво не и пълниш соствената си тема с талаж![]()
Ти кво очакваш да видиш в тия схеми ? Да пише "325ТД-Наско едижън" ?!
Имаш два "ключа" ,две релета и един мотор. Ти ако не можеш да проследиш верига от 5 елемента по-добре си закарай колата в сервиз,да ти локализират проблема за 10 минути и не се мъчи като грешен дявол ,че от тия напъни замо се нервират колегите... Сам си си открил проблема още на първа страница някъде четох и не знам кво повече искаш ,сигурно заверка от БАН (Българска Академия на Науките).
Говорих ти едно време ,че автомобилните инсталации не са баничарница,ти не слуша ...
Има три релета колега.
3 на брой са,ама кой да помисли.
Къде изключвате релето за климатичния компресор?
И да ти кажа мойта спецялност е силнотокова.Това за пръв път го правя и затова ми е мъгла,но бъди сигурен,че аз схемата сам ще я начертая и ще си помисля дали да я кача.
Говоря за подробната схема.А не за някви деруги тука.
И ще обясня кое как работи,кога включва,кога изключва и т.н.И най важното защо!!!
Само някой по запознат с работата на датчика за налягането да каже кога включва и кога изключва?Кога изключва компресора и кога включва перката?Кога на 1-ва и кога на 2-ра степен?
Гледам че следи 4 налягания.
Значи едното е от 1,5 до 2,6 а другото е от 21 до 30 бара.
При това положение кога ще изключи компресора и кога ще включи перката и обратното?
Незнам дали задавам правилно въпроса понеже не разбирам от климатични и хладилни инсталаций!Пояснявам за да не стават спорове.

- vanko 318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 448
- Регистриран на: 28.06.2009
- Местоположение: високо в планината
- Пол: Мъж
- Кара: млади майки да полудяват ...
- Мечтае да кара: всичко,без пари да давам
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
послушай другите колеги и несе занимавай с глупости,хората са ти дали схеми,metodi80 ти го е обяснил кое как и за какво ама няма кой да чете
като си направиш твоята схема си я пази за тебе много важно че няма да я качиш тука
земи продаи тая нафтова печка и си купи колело(нали идва пролет после лято),там поне няма датчици и перки релета компресори и други сложни работи а аз ще ти пратя схема как да си свържеш фар и стоп понеже са слаботокови връзки а ти си специалист по силните токове 



- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
vanko 318i написа:послушай другите колеги и несе занимавай с глупости,хората са ти дали схеми,metodi80 ти го е обяснил кое как и за какво ама няма кой да четекато си направиш твоята схема си я пази за тебе много важно че няма да я качиш тука
земи продаи тая нафтова печка и си купи колело(нали идва пролет после лято),там поне няма датчици и перки релета компресори и други сложни работи а аз ще ти пратя схема как да си свържеш фар и стоп понеже са слаботокови връзки а ти си специалист по силните токове
Ти прочете ли последния ми пост?
Май не можеш да ми отговориш на въпроса-то е ясно защо!
И колега след кат осъм ти задал въпро относно датчика за налягане на климатика и ти не можеш да ми отговориш,защо пишеш в темата?
И ти отвори ли да видиш схемите или ей така си ги говориш?

Значи мерих релетата и на реле номер 15 идва постоянен - и +.
Според колегата Методи това е релето за високата скорос.Е да обаче когато дам на контакт перката не тръгва,а си има 12волта до релето.

Днес сутринта пак същата работа откачих ,кабела на датчика 101градуса и перката спря-запалих после го закачих,но перката не тръгна!

Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Ама Наско то ако си мерил на силовата верига на релето е нормално да има и + и - щото още не е получило захранване на оперативната верига да задейства бубинката и да затвори нормално отворения контакт и оттам да подаде + на някоя от двете скорости на перката (зависи за кое реле става въпрос ) и тогава тя тръгва ( ако е изправна или не е изгоряло съпротивлението ) . Тъй че брат пак си в джаза . Писах ти ЛС и не се занимавай повече с тоя датчика за налягане на фреона щом като дръпнеш 101градусовия и спира тоя вентилатор . Ами аз кво да се оплаквам ли кат съм с два
,е тогава да те видя кво ша праиш .

- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Re: Ново 20 с ТДС-а,студена преди да е запалила включва перката
Еми то най-интересното е ,че след като запалих и го закачих пак-перката не тръгна!
Ще прегледам за окислени кабели и калпави връзки.
А относно меренето не съм мерил силовата поне така мисля.Утре пак ще проверя.
Ще видя даже сутринта ако тръгне пак перката да откача това в което се съмнявам.
Но наистина щом от датчика спираше и тръгваше,значи би трябвало той да е вредителя!

Ще прегледам за окислени кабели и калпави връзки.
А относно меренето не съм мерил силовата поне така мисля.Утре пак ще проверя.
Ще видя даже сутринта ако тръгне пак перката да откача това в което се съмнявам.
Но наистина щом от датчика спираше и тръгваше,значи би трябвало той да е вредителя!

49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани