чак толкова ли неще 318tds.

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от S7 » 22 Фев 2011, 21:07

vladi_a_i написа:Не съм бе колега,карал съм по мощно и затова питам,затова и не споря...ти въпросителните ги нямаш за нищо,обоснови се ако обичаш.

ти въпросителните ги нямаш за нищо
..нали :mhihi: ами какво да ти кажа за да се изтреля тази кола и трябва моща на турбото а то се вкл малко по късно та затова полусъединител и мръсна газ е истината :mhihi: A и 318-та няма такова голямо ускорение като смъкнеш от 5-та на 4-та скорост.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от Binev_OuT » 22 Фев 2011, 22:33

S7 написа:От къде си?Иначе като за начало можеш да запушиш ЕГР-а :yes: чипа е към 280 кинта....

ЕГР-а е изключен колега,а иначе съм от Габрово.Тук незнам от къде мога да си купя евентуално ако реша.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от Пресиян Василев » 22 Фев 2011, 22:52

Binev_OuT написа:
S7 написа:От къде си?Иначе като за начало можеш да запушиш ЕГР-а :yes: чипа е към 280 кинта....

ЕГР-а е изключен колега,а иначе съм от Габрово.Тук незнам от къде мога да си купя евентуално ако реша.

А щом е така,потьрси колегата Ганчо или Gan4o .Наш е Габровец.Тои сложи чип мисля е доволен .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 209
Регистриран на: 2.07.2009
Местоположение: Кърджали
Пол: Мъж
Кара: 728
Мечтае да кара: Алпина

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от denises26 » 22 Фев 2011, 22:55

Ами то е ясно, че не върви много особенно ако досега си карал бензинов мотор. Има обаче и по-зле :mhihi: Примерно веднъж се дърпахме с C220 от тия с квадратния фар. Беше някакво младо момче и бая се беше надъхало, но не стана нещо. Между Хасково и Кърджали на правата ме настигаше и веднъж два пъти ме мина за много кратко обаче, на прави и особенно на нагорнище просто дистанцията се увеличаваше яко. Настъпваше я момчето обаче явно и онова не върви много. Не е единичен случая с точно този модел на Мерцедес :mhihi: Като цяло нямам много затруднения при изпреварване явно трябва да и се свикне. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от vladobate » 22 Фев 2011, 23:19

Ей тия ТДС-ки ги разсипахте :mhihi: . М да-а наистина е куцо магаре и всички го знаят , не знам може би и килограмите си казват думата пък и турбината заработва късничко , но това е .И аз имам от някоко месеца такова животно и направо му шибнах чипа да се не изнервям или чупя волана от стискане кат изпреварвам . Та колега искрено те съветвам след профилактика на мапа , мъркучлета , препоръчвам и турбото да се свали и почисти ( не е трудно само е малко тесничко ) , ако имаш желание но пък е и препоръчително кулера също почистване ( идва пролет и може да го съчетаеш и с почистване на охладителната система ) и след всичко това слагаш чип и после ще си разцепиш джуките от хилене къф кеф е :mhihi: . Та 7 градско разход на тоя мотор си е направо постижение и няма ама наистина няма никакъв шанс да ти е пъргава с тоя разход. Трябва да живееш в много дълъг град с прави улици без сфетофари и голямо движение , аз в Пловдив тряскам 10-ка зимата и няма грам надолу . Ама за вървене имам и 525ТДС и се дърпах с нея :mhihi: ( тъй де друг я караше за идеята ) ми да ти кажа стоях кола и половина след нея , и не пуши толкоз щото след чипа и турбото отиде на 1.2бара макс. буст ( маар че я пробвах и на по-големи и май на 1.5-а.6 си е най-добре и почти не пуши ). Та чипа я прави много приятна за каране тъй че взимаш радикални мерки че лятото с някой чьоляк отзад и малко багаж с климатроника ще се сменяте да бутате отзад , че много бибиткат и се хилат ехидно тия с малките черупки :mhihi: .

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от vladobate » 22 Фев 2011, 23:28

И да забравих за ел. перка някой ти пуска мухи , то хубаво ма не е проучил нещата как трябва май. От 5 дена си блъскам главата за това преминаване че май виското не ми е много гот обаче греда на главата няма място за трети датчик и варианта за управление оттам отпада . На радиатора също няма мясео за датчик и там също греда та се оказва не толкоз просто за разлика от М51 мотора който има възможност и за двата варианта. и още повече затруднението идва и от факта ( айде намерих двоен датчик-термоключ на 99-94/91-86градуса на БМВ си е ) че термостата е на 88градуса за разлика от М51 отново там е на 80градуса и така температурния диапазон е по-малък и тоя двоен ключ е безмислен да командва да речем първата степен щото е на главата и темп. на изклщчване е под темп. на термостата. Сори за отклонението от темата ама е интересно .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 691
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: ше 325tds
Мечтае да кара: e46 330xd

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от Coulthard » 23 Фев 2011, 0:02

1. зимаш WD и си изчистваш мап-а
2. Ако си си изолирал управлението на ЕГР-а, си свършил работата на 50%, за да си сигурен че е изолиран по стар БМВ обичай с капачка от бира направо входа се запушва - ползвай търсачката за това.
3. чип -100% на малката печка и се отразява като манна небесна, понавървява а и по-малко започва да харчи. Ако нямаш проблеми с топъл и/или студен старт ако не ти прекъсва и не прави никакви мизерии - НЕ ПИПАЙ ПОМПАТА!!! от едно просто разцентроване може да се вкараш в такъв филм ....
4. Измий си интеркулера външно и вътрешно, определено помага.
5. Ако ти е кеф и ти се дават пари - сложи спортен филтър.
6. Ел. перката има и плюсове и минуси, лично аз съм на принципа - Гюнтер знае най-добре!
Относно черното пушене след чипа и тнт можем да поспорим с колегите дали трябва да е така, но в друга тема и друг път.
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от Zagy » 23 Фев 2011, 0:08

Coulthard написа:....с капачка от бира направо входа се запушва...

Само с това не съм съгласен - на мен такава ламаринка ми прегоря и се проби. Ползвай дебела ламарина, не си играй със станиоли, че може да се отчупи парче от нея и да влети в мотора.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: София
Кара: BMW 318i, sedan, 11.97

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от 00700 » 23 Фев 2011, 1:04

e36 318тдс си е бавен, но икономичен автомобил. И да слагаш чип, положението няма да е чак толкова розаво. По-добре да си я караш така, другия вариант е смяна с по-голям двигател. Успех! :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от t1sh0o » 23 Фев 2011, 1:17

vladobate написа:И да забравих за ел. перка някой ти пуска мухи , то хубаво ма не е проучил нещата как трябва май. От 5 дена си блъскам главата за това преминаване че май виското не ми е много гот обаче греда на главата няма място за трети датчик и варианта за управление оттам отпада . На радиатора също няма мясео за датчик и там също греда та се оказва не толкоз просто за разлика от М51 мотора който има възможност и за двата варианта. и още повече затруднението идва и от факта ( айде намерих двоен датчик-термоключ на 99-94/91-86градуса на БМВ си е ) че термостата е на 88градуса за разлика от М51 отново там е на 80градуса и така температурния диапазон е по-малък и тоя двоен ключ е безмислен да командва да речем първата степен щото е на главата и темп. на изклщчване е под темп. на термостата. Сори за отклонението от темата ама е интересно .


Никой не е казал че трябва да се ползват само оригинални части на БМВ. Може да се постави термодатчика в горния маркуч като за целта се направи една метална връзка и в нея се сложи датчика. На 318 оригиналния термостат е на 80 градуса, а иначе има и такива на 88. Термодатчика може да е и от жигула важното е да е на подходящи градуси предполагам около 95, щото перката на климатика май беше малко над 100. Не е плъг едн плей, но може да се направи.
Иначе готиното на виското е звука като загрее :mhihi: .
И да капачката за запушване на егр може да прогори, но тоя начин е по сигурен отколкото само да махнеш маруча, защото може клапана да е забил на отворено положение.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от vladobate » 23 Фев 2011, 1:20

00700 написа:e36 318тдс си е бавен, но икономичен автомобил. И да слагаш чип, положението няма да е чак толкова розаво. По-добре да си я караш така, другия вариант е смяна с по-голям двигател. Успех! :yes:

Колега ти карал ли си чипосана 318ТДС . Недей заблуждава колегата разликата е огромна пък за разхода има и други причини за нисък или висок.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от vladobate » 23 Фев 2011, 1:24

t1sh0o написа:
vladobate написа:И да забравих за ел. перка някой ти пуска мухи , то хубаво ма не е проучил нещата как трябва май. От 5 дена си блъскам главата за това преминаване че май виското не ми е много гот обаче греда на главата няма място за трети датчик и варианта за управление оттам отпада . На радиатора също няма мясео за датчик и там също греда та се оказва не толкоз просто за разлика от М51 мотора който има възможност и за двата варианта. и още повече затруднението идва и от факта ( айде намерих двоен датчик-термоключ на 99-94/91-86градуса на БМВ си е ) че термостата е на 88градуса за разлика от М51 отново там е на 80градуса и така температурния диапазон е по-малък и тоя двоен ключ е безмислен да командва да речем първата степен щото е на главата и темп. на изклщчване е под темп. на термостата. Сори за отклонението от темата ама е интересно .


Никой не е казал че трябва да се ползват само оригинални части на БМВ. Може да се постави термодатчика в горния маркуч като за целта се направи една метална връзка и в нея се сложи датчика. На 318 оригиналния термостат е на 80 градуса, а иначе има и такива на 88. Термодатчика може да е и от жигула важното е да е на подходящи градуси предполагам около 95, щото перката на климатика май беше малко над 100. Не е плъг едн плей, но може да се направи.
Иначе готиното на виското е звука като загрее :mhihi: .
И да капачката за запушване на егр може да прогори, но тоя начин е по сигурен отколкото само да махнеш маруча, защото може клапана да е забил на отворено положение.

И откъде го видя че е на 80градуса оригиналния много ми е интересно http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... hermostat/ щото и аз така си мислех в началото ама не. И кат я сложа тая метална тръба колко навивки ще станат на нея като стъпката на термодатчика е 1.5мм. Иначе приемам предложения само това въпросно захващане не мога измисля.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 26.02.2008
Пол: Мъж
Кара: e39 525 tds

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от t1sh0o » 23 Фев 2011, 10:25

От Аутодата го видях, но явно на различните места е различно. Аз съм купувал 80гр. за 318 тдс и го сложих и стрелката пак си държеше стрелката, даже пича в магазина ми беше казал че тия на 80 се търсят повече. Не съм правил тази конверсия с перктите (щото ударих колата преди да му дойде реда). Само идей давам как съм го мислил да стане и не мога да споделя подробности.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от vld » 23 Фев 2011, 10:55

Много неточности има на тая страница в темата, превъзбуждате се и пишете глупости ми се срува :idea:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 15.02.2007
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: E36 323i Touring
Мечтае да кара: някакво М

Re: чак толкова ли неще 318tds.

Мнение от Binev_OuT » 23 Фев 2011, 12:27

какво е мап и как да го почистя,къде се намира.
какво е WD???
препоръчайте ми чип и филтър моля :confused:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook