чак толкова ли неще 318tds.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: чак толкова ли неще 318tds.
vladi_a_i написа:Не съм бе колега,карал съм по мощно и затова питам,затова и не споря...ти въпросителните ги нямаш за нищо,обоснови се ако обичаш.
..налити въпросителните ги нямаш за нищо


- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: чак толкова ли неще 318tds.
S7 написа:От къде си?Иначе като за начало можеш да запушиш ЕГР-ачипа е към 280 кинта....
ЕГР-а е изключен колега,а иначе съм от Габрово.Тук незнам от къде мога да си купя евентуално ако реша.

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: чак толкова ли неще 318tds.
Binev_OuT написа:S7 написа:От къде си?Иначе като за начало можеш да запушиш ЕГР-ачипа е към 280 кинта....
ЕГР-а е изключен колега,а иначе съм от Габрово.Тук незнам от къде мога да си купя евентуално ако реша.
А щом е така,потьрси колегата Ганчо или Gan4o .Наш е Габровец.Тои сложи чип мисля е доволен .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- denises26
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 2.07.2009
- Местоположение: Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: 728
- Мечтае да кара: Алпина
Re: чак толкова ли неще 318tds.
Ами то е ясно, че не върви много особенно ако досега си карал бензинов мотор. Има обаче и по-зле
Примерно веднъж се дърпахме с C220 от тия с квадратния фар. Беше някакво младо момче и бая се беше надъхало, но не стана нещо. Между Хасково и Кърджали на правата ме настигаше и веднъж два пъти ме мина за много кратко обаче, на прави и особенно на нагорнище просто дистанцията се увеличаваше яко. Настъпваше я момчето обаче явно и онова не върви много. Не е единичен случая с точно този модел на Мерцедес
Като цяло нямам много затруднения при изпреварване явно трябва да и се свикне. 



Re: чак толкова ли неще 318tds.
Ей тия ТДС-ки ги разсипахте
. М да-а наистина е куцо магаре и всички го знаят , не знам може би и килограмите си казват думата пък и турбината заработва късничко , но това е .И аз имам от някоко месеца такова животно и направо му шибнах чипа да се не изнервям или чупя волана от стискане кат изпреварвам . Та колега искрено те съветвам след профилактика на мапа , мъркучлета , препоръчвам и турбото да се свали и почисти ( не е трудно само е малко тесничко ) , ако имаш желание но пък е и препоръчително кулера също почистване ( идва пролет и може да го съчетаеш и с почистване на охладителната система ) и след всичко това слагаш чип и после ще си разцепиш джуките от хилене къф кеф е
. Та 7 градско разход на тоя мотор си е направо постижение и няма ама наистина няма никакъв шанс да ти е пъргава с тоя разход. Трябва да живееш в много дълъг град с прави улици без сфетофари и голямо движение , аз в Пловдив тряскам 10-ка зимата и няма грам надолу . Ама за вървене имам и 525ТДС и се дърпах с нея
( тъй де друг я караше за идеята ) ми да ти кажа стоях кола и половина след нея , и не пуши толкоз щото след чипа и турбото отиде на 1.2бара макс. буст ( маар че я пробвах и на по-големи и май на 1.5-а.6 си е най-добре и почти не пуши ). Та чипа я прави много приятна за каране тъй че взимаш радикални мерки че лятото с някой чьоляк отзад и малко багаж с климатроника ще се сменяте да бутате отзад , че много бибиткат и се хилат ехидно тия с малките черупки
.




Re: чак толкова ли неще 318tds.
И да забравих за ел. перка някой ти пуска мухи , то хубаво ма не е проучил нещата как трябва май. От 5 дена си блъскам главата за това преминаване че май виското не ми е много гот обаче греда на главата няма място за трети датчик и варианта за управление оттам отпада . На радиатора също няма мясео за датчик и там също греда та се оказва не толкоз просто за разлика от М51 мотора който има възможност и за двата варианта. и още повече затруднението идва и от факта ( айде намерих двоен датчик-термоключ на 99-94/91-86градуса на БМВ си е ) че термостата е на 88градуса за разлика от М51 отново там е на 80градуса и така температурния диапазон е по-малък и тоя двоен ключ е безмислен да командва да речем първата степен щото е на главата и темп. на изклщчване е под темп. на термостата. Сори за отклонението от темата ама е интересно .
- Coulthard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 691
- Регистриран на: 1.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше 325tds
- Мечтае да кара: e46 330xd
Re: чак толкова ли неще 318tds.
1. зимаш WD и си изчистваш мап-а
2. Ако си си изолирал управлението на ЕГР-а, си свършил работата на 50%, за да си сигурен че е изолиран по стар БМВ обичай с капачка от бира направо входа се запушва - ползвай търсачката за това.
3. чип -100% на малката печка и се отразява като манна небесна, понавървява а и по-малко започва да харчи. Ако нямаш проблеми с топъл и/или студен старт ако не ти прекъсва и не прави никакви мизерии - НЕ ПИПАЙ ПОМПАТА!!! от едно просто разцентроване може да се вкараш в такъв филм ....
4. Измий си интеркулера външно и вътрешно, определено помага.
5. Ако ти е кеф и ти се дават пари - сложи спортен филтър.
6. Ел. перката има и плюсове и минуси, лично аз съм на принципа - Гюнтер знае най-добре!
Относно черното пушене след чипа и тнт можем да поспорим с колегите дали трябва да е така, но в друга тема и друг път.
2. Ако си си изолирал управлението на ЕГР-а, си свършил работата на 50%, за да си сигурен че е изолиран по стар БМВ обичай с капачка от бира направо входа се запушва - ползвай търсачката за това.
3. чип -100% на малката печка и се отразява като манна небесна, понавървява а и по-малко започва да харчи. Ако нямаш проблеми с топъл и/или студен старт ако не ти прекъсва и не прави никакви мизерии - НЕ ПИПАЙ ПОМПАТА!!! от едно просто разцентроване може да се вкараш в такъв филм ....
4. Измий си интеркулера външно и вътрешно, определено помага.
5. Ако ти е кеф и ти се дават пари - сложи спортен филтър.
6. Ел. перката има и плюсове и минуси, лично аз съм на принципа - Гюнтер знае най-добре!
Относно черното пушене след чипа и тнт можем да поспорим с колегите дали трябва да е така, но в друга тема и друг път.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: чак толкова ли неще 318tds.
Coulthard написа:....с капачка от бира направо входа се запушва...
Само с това не съм съгласен - на мен такава ламаринка ми прегоря и се проби. Ползвай дебела ламарина, не си играй със станиоли, че може да се отчупи парче от нея и да влети в мотора.
Si non confectus, non reficiat.
- 00700
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 16.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: BMW 318i, sedan, 11.97
Re: чак толкова ли неще 318tds.
e36 318тдс си е бавен, но икономичен автомобил. И да слагаш чип, положението няма да е чак толкова розаво. По-добре да си я караш така, другия вариант е смяна с по-голям двигател. Успех! 

Re: чак толкова ли неще 318tds.
vladobate написа:И да забравих за ел. перка някой ти пуска мухи , то хубаво ма не е проучил нещата как трябва май. От 5 дена си блъскам главата за това преминаване че май виското не ми е много гот обаче греда на главата няма място за трети датчик и варианта за управление оттам отпада . На радиатора също няма мясео за датчик и там също греда та се оказва не толкоз просто за разлика от М51 мотора който има възможност и за двата варианта. и още повече затруднението идва и от факта ( айде намерих двоен датчик-термоключ на 99-94/91-86градуса на БМВ си е ) че термостата е на 88градуса за разлика от М51 отново там е на 80градуса и така температурния диапазон е по-малък и тоя двоен ключ е безмислен да командва да речем първата степен щото е на главата и темп. на изклщчване е под темп. на термостата. Сори за отклонението от темата ама е интересно .
Никой не е казал че трябва да се ползват само оригинални части на БМВ. Може да се постави термодатчика в горния маркуч като за целта се направи една метална връзка и в нея се сложи датчика. На 318 оригиналния термостат е на 80 градуса, а иначе има и такива на 88. Термодатчика може да е и от жигула важното е да е на подходящи градуси предполагам около 95, щото перката на климатика май беше малко над 100. Не е плъг едн плей, но може да се направи.
Иначе готиното на виското е звука като загрее

И да капачката за запушване на егр може да прогори, но тоя начин е по сигурен отколкото само да махнеш маруча, защото може клапана да е забил на отворено положение.
Re: чак толкова ли неще 318tds.
00700 написа:e36 318тдс си е бавен, но икономичен автомобил. И да слагаш чип, положението няма да е чак толкова розаво. По-добре да си я караш така, другия вариант е смяна с по-голям двигател. Успех!
Колега ти карал ли си чипосана 318ТДС . Недей заблуждава колегата разликата е огромна пък за разхода има и други причини за нисък или висок.
Re: чак толкова ли неще 318tds.
t1sh0o написа:vladobate написа:И да забравих за ел. перка някой ти пуска мухи , то хубаво ма не е проучил нещата как трябва май. От 5 дена си блъскам главата за това преминаване че май виското не ми е много гот обаче греда на главата няма място за трети датчик и варианта за управление оттам отпада . На радиатора също няма мясео за датчик и там също греда та се оказва не толкоз просто за разлика от М51 мотора който има възможност и за двата варианта. и още повече затруднението идва и от факта ( айде намерих двоен датчик-термоключ на 99-94/91-86градуса на БМВ си е ) че термостата е на 88градуса за разлика от М51 отново там е на 80градуса и така температурния диапазон е по-малък и тоя двоен ключ е безмислен да командва да речем първата степен щото е на главата и темп. на изклщчване е под темп. на термостата. Сори за отклонението от темата ама е интересно .
Никой не е казал че трябва да се ползват само оригинални части на БМВ. Може да се постави термодатчика в горния маркуч като за целта се направи една метална връзка и в нея се сложи датчика. На 318 оригиналния термостат е на 80 градуса, а иначе има и такива на 88. Термодатчика може да е и от жигула важното е да е на подходящи градуси предполагам около 95, щото перката на климатика май беше малко над 100. Не е плъг едн плей, но може да се направи.
Иначе готиното на виското е звука като загрее.
И да капачката за запушване на егр може да прогори, но тоя начин е по сигурен отколкото само да махнеш маруча, защото може клапана да е забил на отворено положение.
И откъде го видя че е на 80градуса оригиналния много ми е интересно http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/T ... hermostat/ щото и аз така си мислех в началото ама не. И кат я сложа тая метална тръба колко навивки ще станат на нея като стъпката на термодатчика е 1.5мм. Иначе приемам предложения само това въпросно захващане не мога измисля.
Re: чак толкова ли неще 318tds.
От Аутодата го видях, но явно на различните места е различно. Аз съм купувал 80гр. за 318 тдс и го сложих и стрелката пак си държеше стрелката, даже пича в магазина ми беше казал че тия на 80 се търсят повече. Не съм правил тази конверсия с перктите (щото ударих колата преди да му дойде реда). Само идей давам как съм го мислил да стане и не мога да споделя подробности.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: чак толкова ли неще 318tds.
Много неточности има на тая страница в темата, превъзбуждате се и пишете глупости ми се срува 


- Binev_OuT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 754
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E36 323i Touring
- Мечтае да кара: някакво М
Re: чак толкова ли неще 318tds.
какво е мап и как да го почистя,къде се намира.
какво е WD???
препоръчайте ми чип и филтър моля
какво е WD???
препоръчайте ми чип и филтър моля


46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани