Много проблеми накуп - 325тдс

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 5.08.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е30,Е36 344i

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от zashevBMW » 08 Мар 2011, 22:34

колега смени си водната помпа с метална това е първото нещо което трябва да направиш при покупка на ТДС,може да е тръгнала да превърта в торбинката и някъде ще я прегрееш,смени си термостат и слушай виското се чува много когато се включи,както ти каза колегата по горе тази кола си седи на средата уреда а ти си на към 112-115 градоса.Това кадето сте се заблодили че се включва перката на климатика не е така тя се включва когато направи налягане в системата на климатика около 23-24 атмосфери в голямата жега само тогава може да се чуе.Помпата в резервара ти работи само докато ти нагреват свещите иначе не има си едно реле за нея което и то понякога дава доста ядове,отностно пааленето топла завърти помпата към ДВГ-то и ще започне да пали по добре,но ще ти стане по шумен мотора ще започне повечко да трака и може да започне да ти чезне турбото.Ако я дадеш максимално на дясно към мотора и пак не иска да пали може да си вече за верига,но има вариант да е главата на помпата да е износена и да не мойе да създаде налягане когато е топла,успех колега просто сега влизаш тепърва в филма на ТДС-те много са проблемни тези колички ако0 не съм прав поправете ме, на мен ми е писнало от тех!!!
Изображение Изображение


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Kristopher » 09 Мар 2011, 2:03

Щом така гори бушона, най-вероятно перката за климатика е блокирала и не може да се върти, демек електромотора и се е развалил. Бръкни и виж дали се върти
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 88
Регистриран на: 2.11.2009
Пол: Мъж

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pifonsky » 09 Мар 2011, 10:54

Колега ако антифриза ти е чист, и радиатора ще е чист. Виско съединитиля няма голямо влияние, поне сега в тези стуове, ще има лятото +35

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 12 Мар 2011, 20:52

Колеги, помагайте!!!
1. Свалих радиатора и го промих отвън и отвътре, но си беше чист.
2. Свалих кулера и го промих отвън и отвътре.
3. Радиаторът на климатика, топлообменика и радиатора на автоматика си бяха чисти, не съм ги закачал.
4. Антифризът беше зелен, идеално чист.
5. Перката на климатика е блокирала, носих я на ремонт - оста се била разбила, не подлежи на ремонт, иска смяна
6. Ремъкът на климатроника липсва, компресорът е спекъл, купих нов ремък, не знам защо :)
7. Ремъкът на водната помпа беше толкова нацепен, че не знам как не се е скъсал още миналата година. Купих нов
8. Виското е здраво, свалих го след голяма борба.
9. Свалих водната помпа - от тези с ламаринената турбинка е, но изглежда чисто нова, лагерите са здрави, изглежда работи. Дадоха ми водна помпа втора ръка с метална турбина, перфектна - чудя се дали да не я сложа нея???
10. Свалих термостата - сварих го и се отвори на 80 градуса, т.е. работи. На него пише Валер 10/2006 80Ц, т.е. относително нов и вероятно здрав
11. Защо проклетата кола загрява??????????
12. ЕГР или запушен катализатор може ли да са причината?
Искам утре да успея да я сглобя, дайте малко акъл какво друго да гледам???


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Kristopher » 13 Мар 2011, 12:11

Термостата като го вариш и се мърда не значи, че е изправен. Съветвам те да купиш друг, не е много скъп, поне да знаеш, че не е от него. А какво стана, че знаш, че виското е здраво
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.07.2009
Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
Мечтае да кара: E46 М3CSL

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от 5ър » 13 Мар 2011, 19:02

Колега, сигурен ли си че водната помпа върти както трябва. До колкото знам превъртат и стават неефективни.
Still Speedin

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vladobate » 13 Мар 2011, 22:03

Здравей колега. Термостат си вземи задължително нов хич не го вари повече 30-на лв. е , водната помпа тая ламаринената бягай от нея и сложи с лятата турбинка щом е читава. Виското посмъртно свалено не можеш разбра добре ли е , като си качвал стръмно и е позагряла то сега излиза обяснението , не ти е включола климатичната перка щот е запекла ама виското трябваше да го чуеш как фучи няма да го объркаш иначе аут , взимал съм си втора ръка и попаднах на хубаво ама твое решение да си купиш ново . Тия три неща като направиш и естествено новия антифриз , предполагам не си запазил стария щото и той не е толкоз скъп пак 30-налв. отиват , и като сглобиш всичко и загрее колата да отвори термостата погледни на отворена капачка на разширителния съд трябва да хвърля течност от мъркучлето което излиза от горния край на радиатора , това е показателно че водната помпа върти добре охлаждащата течност , пипни и радиатора ако е парещ целия ( ама бая време на място и трябва да дигне толкова че и виското като врътка е мъка ) добре и толкоз. В следващите дни си наблюдавай системата за нормална твърдост на мъркучите , първи ден сутринта си долей до необходимото ниво антифриз ( и си го направи нормално като гъстота че иначе не е добре за охлаждането ) и не би трябвало да имаш проблеми ако не губиш охл. течност.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 5.08.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е30,Е36 344i

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от zashevBMW » 15 Мар 2011, 1:09

колега отностно надуването го проверявай на студен мотор докато работи само на малкият кръг,отваряш капачката на казанчето и се вижда дали има балончета даже ако надува много ще ври вътре :( сложи си металната помпа, но ако е тази спо едрите перки ще ти държи пак по твърди маркучите ако ли не си търси помпа абсолютно като старата,но със метална турбинка не ме питаи от каде знам и аз се скусах от ядове с тия проклети ТДС-и
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 15 Мар 2011, 17:56

5ър написа:Колега, сигурен ли си че водната помпа върти както трябва. До колкото знам превъртат и стават неефективни.

И двете не превъртат, но тая ламаринената като че оставя някакъв луфт или причукване при въртене, и си сложих металната

vladobate написа:Здравей колега. Термостат си вземи задължително нов хич не го вари повече 30-на лв. е , водната помпа тая ламаринената бягай от нея и сложи с лятата турбинка щом е читава. Виското посмъртно свалено не можеш разбра добре ли е , като си качвал стръмно и е позагряла то сега излиза обяснението , не ти е включола климатичната перка щот е запекла ама виското трябваше да го чуеш как фучи няма да го объркаш иначе аут , взимал съм си втора ръка и попаднах на хубаво ама твое решение да си купиш ново . Тия три неща като направиш и естествено новия антифриз , предполагам не си запазил стария щото и той не е толкоз скъп пак 30-налв. отиват , и като сглобиш всичко и загрее колата да отвори термостата погледни на отворена капачка на разширителния съд трябва да хвърля течност от мъркучлето което излиза от горния край на радиатора , това е показателно че водната помпа върти добре охлаждащата течност , пипни и радиатора ако е парещ целия ( ама бая време на място и трябва да дигне толкова че и виското като врътка е мъка ) добре и толкоз. В следващите дни си наблюдавай системата за нормална твърдост на мъркучите , първи ден сутринта си долей до необходимото ниво антифриз ( и си го направи нормално като гъстота че иначе не е добре за охлаждането ) и не би трябвало да имаш проблеми ако не губиш охл. течност.

Виското го пробвах на топъл мотор с парцал да гои спра и ми подпали ръцете, затова реших че е читаво. По принцип радиаторът е равномерно топъл(от дясната страна, от ляво не мога да бръкна). Виското не го чувам като върти, ма то си върти :dunno:

zashevBMW написа:колега отностно надуването го проверявай на студен мотор докато работи само на малкият кръг,отваряш капачката на казанчето и се вижда дали има балончета даже ако надува много ще ври вътре :( сложи си металната помпа, но ако е тази спо едрите перки ще ти държи пак по твърди маркучите ако ли не си търси помпа абсолютно като старата,но със метална турбинка не ме питаи от каде знам и аз се скусах от ядове с тия проклети ТДС-и

Имаше балончета само в началото, докато се обезвъздушаваше още, и после дори и при достигане на раб. темп. нямаше мехурчета и за творих капачката

Kristopher написа:Термостата като го вариш и се мърда не значи, че е изправен. Съветвам те да купиш друг, не е много скъп, поне да знаеш, че не е от него. А какво стана, че знаш, че виското е здраво

Термостатът го оставих стария, защото на 81-2 градуса е напълно отворил. На старата ми кола като го варих се отваряше на 105 градуса, т.е. очевидно е когато не работи. Плюс това си е немски слаган в Немско и му имам повече вяра отколкото на тоя, дето ще купя тук...
И така, сглобих колата, сложих новата перка за клима-та, обезвъздуших, подгрях и газ по България със 120 на кик-даун, няколко пъти :mhihi:
Ефектът: стрелката не мърда от средата. Ма то и преди си беше така. Ся трябва пак да ида да катеря Витиня, че да разбера със сигурност има ли ефект от двудневните борби :)
И това е засега, знаем, че нищо не знаем :) Ще чакам следващото извънградско пътуване за да докладвам пак...
ПС Мерси на всички, които се опитаха да помогнат!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 5.08.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е30,Е36 344i

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от zashevBMW » 19 Мар 2011, 8:32

:yes: пиши какво е станало дано да не дава ядове повече :bchug:
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от Nasko_325TD » 20 Мар 2011, 10:40

Колега,измий си хубаво радиатора отвътре и отвън,ако не си го направил все още.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 26.04.2011
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d; 330xd e91; E36 325tds
Мечтае да кара: Е24 635CSi

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от dobrev3 » 26 Апр 2011, 19:45

Колега здравей,
Искам аз да си кажа мнението пък кавото ще да стане. Не един човек ми е казвал Бмв се кара само на антифриз не на вода не знам ти на какво я караш, и най-важното 325тдс са много капризни автомобили и не трябва да се прегряват а разбирам от описанието че на баира си я прегрял...четох някои коментари не казвам всички да няма засегнати само някои сториха ми се доста безсмислени съвети те им...моят съвет не знам как ще го приемеш но колата ти е на 330 000 км може да казват че за бмв и мерцедес са били малко но не знаеш предният собственик как я е карал колата...та моят съвет е гледай как по бързо да се отървеш от бмв-то защото след време ще имаш големи проблеми един път премине ли стрелката към червено става страшно...почват големите проблеми и ядове...
Поздрави!
Едно БМВ и от 100 Гоулфа не го е страх!!!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 6.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 98 325 tds M пакет touring
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от vanci88 » 27 Апр 2011, 9:16

dobrev3 написа:Колега здравей,
Искам аз да си кажа мнението пък кавото ще да стане. Не един човек ми е казвал Бмв се кара само на антифриз не на вода не знам ти на какво я караш, и най-важното 325тдс са много капризни автомобили и не трябва да се прегряват а разбирам от описанието че на баира си я прегрял...четох някои коментари не казвам всички да няма засегнати само някои сториха ми се доста безсмислени съвети те им...моят съвет не знам как ще го приемеш но колата ти е на 330 000 км може да казват че за бмв и мерцедес са били малко но не знаеш предният собственик как я е карал колата...та моят съвет е гледай как по бързо да се отървеш от бмв-то защото след време ще имаш големи проблеми един път премине ли стрелката към червено става страшно...почват големите проблеми и ядове...
Поздрави!


Колегата пуснал темата е мой приятел и си взе Е36ца,защото му писна от да се вози в хлопели,голфове и т. н. Скъпа е поддръжката на такива стари коли,но кожено салонче,големия борд,климатроник,темпомат,подгрев и т. н. си е голям кеф. Возих се голф 4 2000година-ми то Е30ките имат по хубав интериор.

ПС Първо мнение във форума и то какво.Просто смятам,че ако нямаш мнение по темата не си хаби клавиатурата да пишеш!
36436
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 30 Апр 2011, 11:26

Аз не виждам какъв е проблемът, че колата е на 342.000км. Возил съм се на ТДС на над 400.000км и колата си вървеше екстра. Вие вашите коли на колко мислите,че са??? Аз поне си ги знам, че са истински, пише ми ги на таблото и съм горд, че моето возило е на тия километри и изглежда и върви по тоя начин. Я се огледайте из обявите на коли в Германия и Италия - ми коли на по 5-6 години са на по 280.000км, само ние в Бг караме коли на по 20години на 120.000км, айде аман от блажени верующи...
Иначе от първия ми пост по темата досега:
1. Пълна профилактика на охладителната система
2. Сменена водна помпа с метална турбина
3. Сменена климатична перка
4. Нов антифриз
5. Миналата седмица ходих до село Банкя, Трънско и там из баирите с 30-50км/ч на 23 градуса и 5 човека 6-7км стрелката на температурата не мръдна грам
Та си мисля/надявам се/ че го излекувах добичето

ПС Когато "прегрях" колата, стрелката мръдна между 12 и бялата чертичка след нея, не че трябва да е така и че това е добре, но беше мноооого далече от червената зона

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 98
Регистриран на: 12.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 325TDS Touring Automatik
Мечтае да кара: много коне
Детайли за колата: С много гъдели :)

Re: Много проблеми накуп - 325тдс

Мнение от pazo02 » 25 Май 2011, 13:39

Абе, дайте акъл какво става с тая кочина, че ще взема да я подпаля вече и да мирясам...
Вчера се прибирам от Плевен на темпомат по магистралата и върви със 120 нагоре по баирите няма ядове. По едно време започна да пада скоростта докъм 100, колата се мъчеше очевидно да поддържа скоростта, изведнъж усетих как турбото включи, колата ускори и се върна на 120. След няколко км пак започна - намалява, ускорява, после почна да придърпва и накрая турбината млъкна... Стигнах на Витиня, качих я с 60 на пълна газ (!?) , мъка голяма, почна пак да грее, а се чува виското че вие... Спрях, охлади малко и тръгвам с пълна газ - няма турбо, чиста атмосверка, включих автомата на 3 и катерих на 3та на ок 2800оборота на пълна газ с ок 70... Оттам на Д и по надолното на София 100-110...
Влизам в София, по светофарите се пъна, колата на пълна газ вдига бавно обороти и няма турбо, много е тромава... Погледнах вакумите към MAP-a, уж са си на място..
Турбо ли да лекувам, нафтова помпа или...? На диагностика на компютър ще го хванат ли какво й е? Аман вече... :bang:
Последна промяна pazo02 на 25 Май 2011, 16:19, променена общо 1 път

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook