вентилатор
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Приятели наскоро си купих БМВ-318 ИС -94 и го карах когато беше студено и всичко си беше наредл.Сега когато се стопли времето и загрее колата и искам да пусна парното като натисна + вентилатора не тръгва. Слад малко заработва и после пак спира . Когато увелича градусите тръгва малко и пак спира . Колата ми е с климатроник дигитален кажете какво става ?
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
Re: вентилатор
111ююю написа:Приятели наскоро си купих БМВ-318 ИС -94 и го карах когато беше студено и всичко си беше наредл.Сега когато се стопли времето и загрее колата и искам да пусна парното като натисна + вентилатора не тръгва. Слад малко заработва и после пак спира . Когато увелича градусите тръгва малко и пак спира . Колата ми е с климатроник дигитален кажете какво става ?
сменяш едно кондензаторче и си готов



вентилатор
смених това кондензаторче и нищо пак не работи вентилатора. Направи ми впечатление , че когато колата е студена вентилатора си работи добре но когато загрее спира да роботи. И сега когато е топло не работи включва много рядко и замалко и спирал Сменил сам всички филтри преди да стане така.
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
вентилатор
четах за този таралеж ама дали е от него .да не се окаже нещто друго защото таралежа не е никак ефтин.
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
От него , когато е кондензатора се ебава самото управление не ще да светне изобщо!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"
вентилатор
прав си това го разбрах защото смених кондезаторо и нищо. тази вечер като карах беше по студено и почна да работи по малко и пак спира.
- D.Pavlov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 721
- Регистриран на: 19.07.2005
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е38
- Мечтае да кара: Е38
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
titikaka написа:От него , когато е кондензатора се ебава самото управление не ще да светне изобщо!!
малко да те поправя .. от кондензатора като го пуснеш спира сам .. после пак зацепи и пак си спира и леко угасва светлината на циферблата може да бачка и цел ден и да не го направи може 10 пъти на ден да ти го направи .... вече 2-3 съм оправил така

да не си сменил некои друг кондензатор че до него има един подобен и да си мислиш че си сменил правилния


ментилатор
Колеги днес си оправих вентилатора които работеше когато си иска. Свалих кората и стигнах до прословутия таралеж. Извадих го ог кутията му и пуснах вентилатора. Оказа се , че прекъсването идва от буксата която захранва таралежа. Женските клеми на буксата са се отворили с времето и не контактуватл Като натисна клемата встрани и вентилатора тръгва. С едно ножче позатворих клемите и закачих таралежа. Работи безотказно.
- avox76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: '95, 320i, Touring
Ето при мен как се достигна до `смъртта` на таралежа... Може би ще бъде полезно на някой колега с подобни симптоми.
В началото вентилатора започна да се усилва и намалява сам, като понякога за 2-3 минути работеше на макс, без от управлението да му е зададено. Дори някои пъти като се усилеше докрай, го изключвах от копчето, всичко изгасваше, а вентилатора продължаваше да си духа...
т.е. управлението подаваше правилен сигнал към таралежа, но той си имаше собствено мнение за това как точно ще духа. Един студен зимен ден спря
След два дни обаче отново задуха, и аз комфортно отидох и се прибрах от работа, облъхван от приятен топъл полъх. След този ден обаче повече така и не запали... Смених го с втора употреба, някак си ми се струва прекалено да дам 200 - 220 лв. за нов
при това без гаранция.
В началото вентилатора започна да се усилва и намалява сам, като понякога за 2-3 минути работеше на макс, без от управлението да му е зададено. Дори някои пъти като се усилеше докрай, го изключвах от копчето, всичко изгасваше, а вентилатора продължаваше да си духа...



- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
avox76 написа:Ето при мен как се достигна до `смъртта` на таралежа... Може би ще бъде полезно на някой колега с подобни симптоми.
В началото вентилатора започна да се усилва и намалява сам, като понякога за 2-3 минути работеше на макс, без от управлението да му е зададено. Дори някои пъти като се усилеше докрай, го изключвах от копчето, всичко изгасваше, а вентилатора продължаваше да си духа...т.е. управлението подаваше правилен сигнал към таралежа, но той си имаше собствено мнение за това как точно ще духа. Един студен зимен ден спря
След два дни обаче отново задуха, и аз комфортно отидох и се прибрах от работа, облъхван от приятен топъл полъх. След този ден обаче повече така и не запали... Смених го с втора употреба, някак си ми се струва прекалено да дам 200 - 220 лв. за нов
при това без гаранция.
Колега, по таралежа имаше ли насъбрани мизерии?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- avox76
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 14.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: '95, 320i, Touring
Колега, по таралежа имаше ли насъбрани мизерии?
Не, нищо нямаше. Беше си абсолютно чист. Марката беше Siemens, а доколкото видях от форума техните май най-много ядове създават :-)
- TD bavarec
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 5.12.2007
- Местоположение: varna
кондензатор на вентилатора
колега аиде кажи каде е тоя кондензатор 4е не мога да го намеря ! благодаря.
bmw-na4in na jivot
66 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани