Привет на всички от Швеция!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Re: Привет на всички от Швеция!
jakson написа:Много си правАз преди да си купя колата като слушах разни разбирачи , останах с впечатление , че 316ката М40 няма сила да тръгне , обаче като се качих и като дадох газ .... направо откачих ....
Наскоро имах гонка с една 5ца Е39 , незнам с какъв двигател беше , но със сигурност е 6 цилиндров и със сигърност е над 150 к.с . Мога да ти кажа , че ускорявахме заедно 1:1 , в 1 момент той започна да изостава леко и изведнъж наби спирачките и се отказа . Ама към 140-150 сиг. вдигнахме .
Когато М40ката е читава е звяр . При мен невинаги върви добре , но когато е на кеф съм забелязъл , че много върви . Върви като пистов мотор , като превключвам скоростите неусещам глъхнене в първия момент както при останалите коли . Звука наподобява пистак и е доста зарибяващоМ40ката попринцип е доста нервен двигател . Тези които имат опит с такъв могат да споделят
Ами, аз май без да искам съм взел "най-коравия" двигател на БМВ


- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Привет на всички от Швеция!
pawe75 написа:jakson написа:petio_bmw 318is написа:Честито и със здраве да си я караш![]()
М40 си е POWER кво ревете ? Имах 316 шестакоубиец![]()
![]()
Много си правАз преди да си купя колата като слушах разни разбирачи , останах с впечатление , че 316ката М40 няма сила да тръгне , обаче като се качих и като дадох газ .... направо откачих ....
Наскоро имах гонка с една 5ца Е39 , незнам с какъв двигател беше , но със сигурност е 6 цилиндров и със сигърност е над 150 к.с . Мога да ти кажа , че ускорявахме заедно 1:1 , в 1 момент той започна да изостава леко и изведнъж наби спирачките и се отказа . Ама към 140-150 сиг. вдигнахме .
Когато М40ката е читава е звяр . При мен невинаги върви добре , но когато е на кеф съм забелязъл , че много върви . Върви като пистов мотор , като превключвам скоростите неусещам глъхнене в първия момент както при останалите коли . Звука наподобява пистак и е доста зарибяващоМ40ката попринцип е доста нервен двигател . Тези които имат опит с такъв могат да споделят
сигуно газ
Какво ще кажете за това клипче : http://www.vbox7.com/play:3d788d8e
сменях предавките на около 5 000 об/мин и като включих 3та отпуснах газта , че имаше лек завой , а неисках да го взема с вратите напре

Вижте как без въртежи на гуми и излишни фарсове си тръгвам и ...
0-80 км не е малко , щях да вдигна и 100 ама пътя не го позволяваше ...
Какво искате повече от 1.6 ... ?! Въри супер доволно , а когато е на кеф пък нямам думи .
Ама толкова ' майстори' и никой неможа да каже защо върви когато си иска и защо гори 30/100 когато си иска ...
- _Gec
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is, e30 328is
- Мечтае да кара: разумно
Re: Привет на всички от Швеция!
VooDoo-36 написа:Ами, аз май без да искам съм взел "най-коравия" двигател на БМВ. Аз преди доста време карах E36 316 седан и ми хареса как върви-предполагам , че колата е била с M40b16 мотора. Обаче с Фиaт-а( Браво1.6) съм наказвал такива тройки.
колега наказвал си ги защото браво 1.6 е 103 к.с бмв 316 - 101 и бравото е поне с около 100-150 кг (на око) по-леко от бмв...то съотношението конска сила на кг си казва думата

BMW MMM.... Power
- jakson
- ентусиаст
-
- Мнения: 1361
- Регистриран на: 13.06.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: E38
- Детайли за колата: Седан , 1993 , 1.6 I , М40
Re: Привет на всички от Швеция!
_Gec написа:VooDoo-36 написа:Ами, аз май без да искам съм взел "най-коравия" двигател на БМВ. Аз преди доста време карах E36 316 седан и ми хареса как върви-предполагам , че колата е била с M40b16 мотора. Обаче с Фиaт-а( Браво1.6) съм наказвал такива тройки.
колега наказвал си ги защото браво 1.6 е 103 к.с бмв 316 - 101 и бравото е поне с около 100-150 кг (на око) по-леко от бмв...то съотношението конска сила на кг си казва думата
Първо колегата с Бравото ги е наказвал защото кой знае какви 3ки са били , а и кой ли ги е карал и + това всичко е до предавки . Има 1 колега от София , с 320ка комби , сменил е дифа и сега ги къса всички надъхани малоумници , каращи ''автомобили'' с неправилно задвижващи се колела

Това ми напомня на Пежо 405 ГРИ , 1.9 , 107 к.с , 0-100км за 10.4 сек , обаче като мине 170 км/ч и започва да се чуди какво да прави нататък ....
Обяснявам им аз на хората , че това са предаваки ама кой слуша ....
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Привет на всички от Швеция!
jakson написа:pawe75 написа:jakson написа:petio_bmw 318is написа:Честито и със здраве да си я караш![]()
М40 си е POWER кво ревете ? Имах 316 шестакоубиец![]()
![]()
Много си правАз преди да си купя колата като слушах разни разбирачи , останах с впечатление , че 316ката М40 няма сила да тръгне , обаче като се качих и като дадох газ .... направо откачих ....
Наскоро имах гонка с една 5ца Е39 , незнам с какъв двигател беше , но със сигурност е 6 цилиндров и със сигърност е над 150 к.с . Мога да ти кажа , че ускорявахме заедно 1:1 , в 1 момент той започна да изостава леко и изведнъж наби спирачките и се отказа . Ама към 140-150 сиг. вдигнахме .
Когато М40ката е читава е звяр . При мен невинаги върви добре , но когато е на кеф съм забелязъл , че много върви . Върви като пистов мотор , като превключвам скоростите неусещам глъхнене в първия момент както при останалите коли . Звука наподобява пистак и е доста зарибяващоМ40ката попринцип е доста нервен двигател . Тези които имат опит с такъв могат да споделят
сигуно газ
Какво ще кажете за това клипче : http://www.vbox7.com/play:3d788d8e
сменях предавките на около 5 000 об/мин и като включих 3та отпуснах газта , че имаше лек завой , а неисках да го взема с вратите напре![]()
Вижте как без въртежи на гуми и излишни фарсове си тръгвам и ...
0-80 км не е малко , щях да вдигна и 100 ама пътя не го позволяваше ...
Какво искате повече от 1.6 ... ?! Въри супер доволно , а когато е на кеф пък нямам думи .
Ама толкова ' майстори' и никой неможа да каже защо върви когато си иска и защо гори 30/100 когато си иска ...
Сори за офтопика:

Е колега, от 1.6 искам да си карам из града с малък разход и на ниски обороти, да не давам пари за ремонти и това е, а не да се хваля с 0-80 за 7 сек... Слез, моля те, не се излагай - колкото е39-тка... И аз съм се возил на М40, еми приятна количка, ама количка... Не че аз с тоя моя мотор съм много за мирисане ама...



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Re: Привет на всички от Швеция!
Реших да кача няколко снимки на баварката. Все още умувам дали да сменям двигателя. В Швеция знам, че няма проблем човек да си смени мотора, но кагато слагаш двигател различен от твоя не знам после каква е процедурата. Вероятно колата трябва да мине допълнителен преглед, който струва пари. После сигурно следва по-висок данък и гражданска отговорност. Ако цялата процедура е много скъпа ще ремонтирам моето ДВГ.
Един нов разпределителен вал, кобилици и повдигачи ще "вдъхнат" нов живот на моторчето.
Един нов разпределителен вал, кобилици и повдигачи ще "вдъхнат" нов живот на моторчето.
- _Gec
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 71
- Регистриран на: 17.02.2010
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318is, e30 328is
- Мечтае да кара: разумно
Re: Привет на всички от Швеция!
симпатяга... като я поправиш да не забравиш да й сложиш едни лети джанти 17``ки:)
BMW MMM.... Power
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
- 5ър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 11.07.2009
- Кара: ше 520i, 325tds, 323i; сега 528i
- Мечтае да кара: E46 М3CSL
Re: Привет на всички от Швеция!
Привет колега! Честито за колата, дано да те радва. Е, няма как да не те радва при всичкия този сняг в Швеция
Чак не ми се мисли какви места има за каране там.
Тука като завали и се радваме, като малко дете на вафла.
Аз бих я поверил на някоя шведска тунинг фирма, ако купето е здраво, но и те пари ще искат....
Весели празници и късмет с колата!



Аз бих я поверил на някоя шведска тунинг фирма, ако купето е здраво, но и те пари ще искат....
Весели празници и късмет с колата!
Still Speedin
- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Re: Привет на всички от Швеция!
5ър написа:Привет колега! Честито за колата, дано да те радва. Е, няма как да не те радва при всичкия този сняг в ШвецияЧак не ми се мисли какви места има за каране там.
Тука като завали и се радваме, като малко дете на вафла.
![]()
Аз бих я поверил на някоя шведска тунинг фирма, ако купето е здраво, но и те пари ще искат....
Весели празници и късмет с колата!
Благодаря за пожеланията, брато! Колата в момента е "avställd", което значи , че е спряна от движение. Като я стегна я пускам в движение, но това ще стане на пролет. Иначе за шведски тунинг пари йок

- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Re: Привет на всички от Швеция!
Здравейте отново колеги!
След дълго умуване реших да сменя двигателя на баварката вместо да го ремонтирам. В една автоморга намерих подходящ донор:БМВ 318-WIN:WBABE51080JG26914. Колата е с двигател M42 и е произведена март месец 94г. Попитах за състоянието на мотора в моргата , но ми казаха, че не знаят нищо. Но въпреки това мисля да рискувам и да го взема и се надявам да няма някоя сериозна повреда. На пръв поглед всичко каквото ми трябва от колата е на мястото си. Единственото , което малко ме удачи е , че беше демонтиран капака на главата. Но си беше там, обаче от влагата във въздуха се е образувал тънък ръждив слой върху гърбиците на разпределителните вълове. Демонтирах от любопитство петите на лагерите на разпределителните вълове за да видя как изглеждат шийките и нямаше задирания по петите и по шийките. Заедно с двигателя ще взема и цялата инсталация, дебитомер и компютър. Разбрах от колега от форума , че ще ми трябва и километража, но за съжеления той липсва в колата. Него ще го търся от друго място. Чудя се дали да взема и скоростната кутия и деферинциала, защото моята кутия вие- вероятно лагера на първичния вал. Само малко ме притеснява евентуален проблем с имобилaйзера, макар че в автоморга имат 2 ключа за колата. Bидях ги и не ми се сториха да имат монтиран чип в тях. По принцип има ли начин да се провери дали колата има монтиран имобилaйзер? Ще съм благодарен на всеки, който може да помогне с информация или съвет във връзка с подмяната на двигателите.
След дълго умуване реших да сменя двигателя на баварката вместо да го ремонтирам. В една автоморга намерих подходящ донор:БМВ 318-WIN:WBABE51080JG26914. Колата е с двигател M42 и е произведена март месец 94г. Попитах за състоянието на мотора в моргата , но ми казаха, че не знаят нищо. Но въпреки това мисля да рискувам и да го взема и се надявам да няма някоя сериозна повреда. На пръв поглед всичко каквото ми трябва от колата е на мястото си. Единственото , което малко ме удачи е , че беше демонтиран капака на главата. Но си беше там, обаче от влагата във въздуха се е образувал тънък ръждив слой върху гърбиците на разпределителните вълове. Демонтирах от любопитство петите на лагерите на разпределителните вълове за да видя как изглеждат шийките и нямаше задирания по петите и по шийките. Заедно с двигателя ще взема и цялата инсталация, дебитомер и компютър. Разбрах от колега от форума , че ще ми трябва и километража, но за съжеления той липсва в колата. Него ще го търся от друго място. Чудя се дали да взема и скоростната кутия и деферинциала, защото моята кутия вие- вероятно лагера на първичния вал. Само малко ме притеснява евентуален проблем с имобилaйзера, макар че в автоморга имат 2 ключа за колата. Bидях ги и не ми се сториха да имат монтиран чип в тях. По принцип има ли начин да се провери дали колата има монтиран имобилaйзер? Ще съм благодарен на всеки, който може да помогне с информация или съвет във връзка с подмяната на двигателите.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Привет на всички от Швеция!
таблото си остава твоето ! Нужна е смяна ако сложиш мотор с различен брой цилиндри. Имобилайзер - EWS ще познаеп дали има като свалиш корите зад волана и се покаже кормилния прът с патрона - там ако имаш имобилайзер , на самия патрон има черна гривничка от която излиза жица и отива в едно модулче . Ако ги няма тея неща (най вероятно за 94 ги няма) - няма ЕВС. Ако има ЕВС трябва да свалиш гривната , модулчето до което води жицата на гривната, Още един модул на него си пише EWS седи зад жапката + колкото има чипове от ключове от същата кола.
за ЕВС-а ще се ориентираш добре в тая тема : цък принципно нещата са еднакви
друго - дифовете и скоростите на м40 м42 и м43 са еднакви .. ако имаш ядове със скоростите смени ги
успех със филма
П.С. да не забравиш да провериш дифа на иската дали не е шпер
там при вас трябва по-често са изпадат. Ако е шперосана YESката зимай дифа и бегай бръже 
за ЕВС-а ще се ориентираш добре в тая тема : цък принципно нещата са еднакви
друго - дифовете и скоростите на м40 м42 и м43 са еднакви .. ако имаш ядове със скоростите смени ги
успех със филма

П.С. да не забравиш да провериш дифа на иската дали не е шпер



- VooDoo-36
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 9.12.2010
- Местоположение: Göteborg, Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa-Romeo 156 2.5V6,FIAT 1.6/16V
Re: Привет на всички от Швеция!
Ето няколко снимки на главата:
Равносметката е: 7 изкривени изпускателни клапана и един счупен. Счупения клапан е ударил и изкривил свеща на първи цилиндър, вследствие на което резбата на свеща е повредена. Собственика на автоморгата като видя пораженията по мотора смъкна цената от 250 евро на 200. Това е цената на мотора, компа, ел. инсталацията, дебитомер, генератор и хидравличната помпа. Положението не е розаво, но съм решил да ремонтирам главата- как мислите, дали има шанс за това? Ако мога да намеря необурудвана глава ще е най-добре, но не знам дали ще успея.
Оптегача и водача на веригата са здрави, както и самата верига. Оптегача ми се стори доста износен. Чудя се каква ли е причината за изкривените клапани? Аз смятам ,че се дължи на счупения изпускателен клапан на първи цилиндър.
Равносметката е: 7 изкривени изпускателни клапана и един счупен. Счупения клапан е ударил и изкривил свеща на първи цилиндър, вследствие на което резбата на свеща е повредена. Собственика на автоморгата като видя пораженията по мотора смъкна цената от 250 евро на 200. Това е цената на мотора, компа, ел. инсталацията, дебитомер, генератор и хидравличната помпа. Положението не е розаво, но съм решил да ремонтирам главата- как мислите, дали има шанс за това? Ако мога да намеря необурудвана глава ще е най-добре, но не знам дали ще успея.
Оптегача и водача на веригата са здрави, както и самата верига. Оптегача ми се стори доста износен. Чудя се каква ли е причината за изкривените клапани? Аз смятам ,че се дължи на счупения изпускателен клапан на първи цилиндър.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Привет на всички от Швеция!
Разтегната верига е причината за тая салата.
Поохлабила се е , а някой е давал много газ и във високите обороти и клапаните са "увиснали".
Тоя мотор за да стане като хората ще се наложи да му налееш 500-600 евро., като в тая цена не влиза части по долната карантия приема се че е здрава.
За тия пари спокойно можеш да намериш читаво М42 и замо да му облужиш семерингите и гарнитурите и да го боднеш в колата.
Поохлабила се е , а някой е давал много газ и във високите обороти и клапаните са "увиснали".
Тоя мотор за да стане като хората ще се наложи да му налееш 500-600 евро., като в тая цена не влиза части по долната карантия приема се че е здрава.
За тия пари спокойно можеш да намериш читаво М42 и замо да му облужиш семерингите и гарнитурите и да го боднеш в колата.

73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани