Към 190км няма мощност и прекъсва

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Към 190км няма мощност и прекъсва

Мнение от ares2 » 06 Дек 2010, 20:21

ares2 написа:темата ти наистина стана като коледна елха...
сериозно погледанто с тези обороти ти си в края на възможностите на легендарния М40
нищо против моторетката но Nm са и малко
както си прочел предполагам в други теми този двигател страда много със смазването на главата и от там с износването на вал/кобилици. празния ход до 7000 :shock: е ок но при натоварен мотор , толкова километри 190-200 и леко износен вал всичко се умножава по няколко стотин. колата вероятно няма добро газоразпределение в онези обороти и тн
варянт 1: караш спокоино на доизживяване и поддържаш М40 както до сега
варянт 2: ремонт на глава.. шлаифане, напасване на клапани , нови кобилици и нов вал ( всичко това е добре да го прави човек които е наясн и трябва да се мери прецизно )


п.с.
ако се заловиш с ремонт
задължително махни конзолата на масления филтер и измииите мотора от черната маслена каша
и не слушаи разни гаражни гении да караш с масла 15в40 и тн..
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 4.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E36

Re: Към 190км няма мощност и прекъсва

Мнение от alexsadi » 06 Дек 2010, 20:49

Здравейте на всички, които се включиха кой ей така само за пълнеж кой да злослови (типично по български, аз изрично бях написал къде е проблема). Много се радвам на хората които приеха т.н. "проблем" на сериозно, за което им благодаря (то се вижда кой разбира).
Мисля да я закрия тази тема, защото видях къде е проблема(за него после). Друго че ми е писнало от майстори които не разбират а могат само да включат колата на стенда да видят проблема и да заменят дадена част с нова. И на това се казва "Майстор". Така и на баба ми да и дадат болт и гайка ще я завие. Не искам да ви обиждам, но хора тук е място за хора които имат проблеми с колите си и не могат да си позволят да дадат една торба пари за т.н."майстори" и нови части.
По принцип едно л...о колкото повече го бъркаш по-вече мирише, но ако нямаше нещо от вътре което да те кара да ровичкаш нямаше да се наричаме шофьори а "файтонджии" -тези дето само карат че и не знаят да си заредят колата. Другото правило (понеже толкова се хванахте за него ст.двигател), неписаното правило при студен двигател при потегляне се кара на първа 100м,2-200м,3-300м,4-400м,5-500м, кажете ми кой го спазва, или пък всеки си чака колата сутрин да му загрее и да чака 10-15мин и тогава да тръгне.(едно пояснение, колата е била в гараж при 30`, работила е 5 мин и от едно форсиране е п......т няма да се стане, камо ли пък да избия нещо.
Най-близко до проблема бяха хората с оборотите, колата на всички предавки без проблем се форсира до 6000-6300об/мин, след това започва леко да прекъсва. Петата обаче скоростта е твърде висока, получава се едно доста голямо завихряне (оставил съм само тръбата , която влиза при филтъра)а и съм си поигравал малко с количеството въздух което да влиза към двигателя. Другият проблем плюс това беше че средното гърне е поздало малко багажа и се получава частично задръстване което не позволява изгорелите газове да излязат съвсем свободно.
Та сега мита 200км/ч вече не е мит а реалност и дори 210км си е ок.
Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат, а на тези дето само злословиха им препоръчвам да нямат проблеми и да им се отговаря по такъв начин.
А иначе колите са стари но зависи как се поддържат а не да чакаш нещо да здаде багажа и тогава да си блъскаш глават.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 395
Регистриран на: 21.12.2009
Кара: М50+++

Re: Към 190км няма мощност и прекъсва

Мнение от Radoslav318i » 06 Дек 2010, 22:13

Колега да те питам щото и аз съм с м40 редовно ли си го разхождаш до 7000хил, и няамаш проблеми :ok: :mhihi:
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Re: Към 190км няма мощност и прекъсва

Мнение от zazomazo » 06 Дек 2010, 22:48

alexsadi написа:........
Другото правило (понеже толкова се хванахте за него ст.двигател), неписаното правило при студен двигател при потегляне се кара на първа 100м,2-200м,3-300м,4-400м,5-500м, кажете ми кой го спазва
............


колега, тва сега ли го измисли или звездите ти го говорят? :shock:

от нас до първия светофар са 200 метра...и са кво следва?
нема да мога да си доизкарам двестате метра от 2-рата скорост и треа да спирам...та да ми кажеш кво да правя на светофара-да я гася и да чакам да поизстине, та да мога да си спазя последователността след тва ли?
или да я оставя там и да продължа с трамвая? :kuku:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Към 190км няма мощност и прекъсва

Мнение от Boyadjiev » 06 Дек 2010, 23:11

alexsadi написа:.....

Аз па да ти кажа, "колега" (слагам те в кавички, защото не уважавам хора които се еба*ат с колите си и после мрънкат че са гадни и не вървят) че си карам 2пъти по-здравия шестак (от 91-ва!) в сравнение с м40 особено, до 2000 оборота докато не излезе от синята зона и след това само ако много бързам, или ми се налага до 2500 докато не изправи стрелката на водата, което грубо е около 40 на маслото (ако и толкова има...). Това е супер бездарно отношение към колата, което проявяваш! Надявам се да го осмислиш и корегираш...
П.С. Може да нямам книжка от 18 години като теб, но явно мога по-добре да се грижа за колата си. Хората са ти написали в книжката към колата ПИСАНИ правила как да я караш студена, така че ги зарежи твоите "неписани"... :kuku:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Към 190км няма мощност и прекъсва

Мнение от Dirty M5 driveR » 06 Дек 2010, 23:55

alexsadi написа:Здравейте на всички, които се включиха кой ей така само за пълнеж кой да злослови (типично по български, аз изрично бях написал къде е проблема). Много се радвам на хората които приеха т.н. "проблем" на сериозно, за което им благодаря (то се вижда кой разбира).
Мисля да я закрия тази тема, защото видях къде е проблема(за него после). Друго че ми е писнало от майстори които не разбират а могат само да включат колата на стенда да видят проблема и да заменят дадена част с нова. И на това се казва "Майстор". Така и на баба ми да и дадат болт и гайка ще я завие. Не искам да ви обиждам, но хора тук е място за хора които имат проблеми с колите си и не могат да си позволят да дадат една торба пари за т.н."майстори" и нови части.
По принцип едно л...о колкото повече го бъркаш по-вече мирише, но ако нямаше нещо от вътре което да те кара да ровичкаш нямаше да се наричаме шофьори а "файтонджии" -тези дето само карат че и не знаят да си заредят колата. Другото правило (понеже толкова се хванахте за него ст.двигател), неписаното правило при студен двигател при потегляне се кара на първа 100м,2-200м,3-300м,4-400м,5-500м, кажете ми кой го спазва, или пък всеки си чака колата сутрин да му загрее и да чака 10-15мин и тогава да тръгне.(едно пояснение, колата е била в гараж при 30`, работила е 5 мин и от едно форсиране е п......т няма да се стане, камо ли пък да избия нещо.
Най-близко до проблема бяха хората с оборотите, колата на всички предавки без проблем се форсира до 6000-6300об/мин, след това започва леко да прекъсва. Петата обаче скоростта е твърде висока, получава се едно доста голямо завихряне (оставил съм само тръбата , която влиза при филтъра)а и съм си поигравал малко с количеството въздух което да влиза към двигателя. Другият проблем плюс това беше че средното гърне е поздало малко багажа и се получава частично задръстване което не позволява изгорелите газове да излязат съвсем свободно.
Та сега мита 200км/ч вече не е мит а реалност и дори 210км си е ок.
Благодаря на всички, които се опитаха да помогнат, а на тези дето само злословиха им препоръчвам да нямат проблеми и да им се отговаря по такъв начин.
А иначе колите са стари но зависи как се поддържат а не да чакаш нещо да здаде багажа и тогава да си блъскаш глават.


Е добре, аз ли не следя внимателно... Какво направи, че вече мотора влиза в обороти и на 5-та и то без да го има този проблем, който си описал още в началото на темата? И какво имаш предвид "поигравал съм си малко с количеството въздух, което влиза към двигателя"?! Хубаво си си оправил проблема, ама да ни светнеш поне как стана номера, че нещо не се връзва, пък и май форума е за да споделяме опит.

А за това какво да се прави и какво не на студен мотор... те колегите са ти казали. Продължавай да третираш така твоя, после може и някоя по-интересна и съдържателна тема да четем... Поздрави!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Към 190км няма мощност и прекъсва

Мнение от ares2 » 07 Дек 2010, 0:21

да побързам докато някои от колегите модератори не е заключил...
може сам да си отсееш полезното от темата..
като стане дума за това на кои му е по голяма работата.. и се почва с глупостите. такива теми има много
идеята е да се кажат смислени неща.
простата логика е че щом нямаш обороти на 5 та нещо пречи и не стига
ако се заровя в таблици и ти извадя в Nm всичко ще ти стане мъчно както става при тия обороти за тоя мотор и тн.
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook