Бавно загряване на М52Б20

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от DirtySouth » 02 Ное 2010, 17:05

Чак толкова прецизно не съм работил просто го хвърлих и видях че отваря не съм мерил на колко градуса
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от bum_bum » 02 Ное 2010, 17:08

Под налягане предполагам тия градуси няма да са еднакви, за това простото варене едва ли върши работа, но ще може да се разбере поне, че единия отваря на едиколко си градуса по-малко от другия.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: Sofia
Кара: BMW E30 320i Convertible '87

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от el_nino » 02 Ное 2010, 22:06

bum_bum написа:Мойта с новия загрява по-бавно от преди.. Ама нямаше в наличност оригинален и така.. уж читав взех.
Водна помпа не може да причини по-бавно загряване, по-скоро обратното. Просто е добре, като се свалят всичките глупости там да се извади и огледа, особено при дизела, дето пада повече разглабяне.
Виското също не може да е проблемно в случая, тъй като преди да отвори термостата, т.е. стрелката да иде на средата водата е в малкия кръг и виското няма значение дали как и колко върти.
Та остава термостата и евентуално капачката, която може да не държи налягане.



Последния ред май откри разковничето . Нищо не бях рпавил по колата и проблема с бавното загряване си беше на лице . От 3-4 дни колата ми протече като лейка отвсякъде , вадих казанче , лепих и сменявах о-пръстените по него и в крайна сметка се оказа че капачката нещо се е прецакала , не надуваше маркучите изобщо и като дигне работна температура от капачката бълваше антифриз ! С нова капачка от Дару 32лв сега нямам никакви течове слава богу . Не съм засичал за колко време загрява сега колата но това ще стане утре сигурно , надявам се да съм се отървал и от проблема с бавното загряване !

Допълнително инфо утре ......
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от bum_bum » 02 Ное 2010, 22:16

А на студено като я развиеш имаше ли налягане?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Плевен- Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 528i e60 530d e61 535d

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от CooL123Es » 02 Ное 2010, 22:57

аз също имах същия проблем просто си смени термостата останал е отворен и приме беше така и като го свалих се оказа че е оригиналния сменихго и проблема бе решен успех
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: Sofia
Кара: BMW E30 320i Convertible '87

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от el_nino » 02 Ное 2010, 23:29

bum_bum написа:А на студено като я развиеш имаше ли налягане?


Последните дни от които започна да прави мизериите и да тече май не съскаше като я отварях , но капачката беше последното нещо което си мислех че е проблемно и не съм обърнал внимание . Беше ме страх да не трябва да взимам нов радиатор че там цената беше бая голяма , а в крайна сметка се разминах с най-малкия дявол .
За загряването утре ще го пробваме , но проблема е че и времето се постопли и сега ще загрява по-бързо .

Тези дни ми прави впечатление че доакто нее изправила стрелката маркуча който излиза от термостата е леко топъл , а акто го пипна след като вдигне стрелката става нарпаво горещ едва ли не неможе да си държиш ръката на него , което на мен ми говори че термостата си отваря правилно , само ми е малко неясно на какво се дължи това леко затопляне в маркуча преди да отвори термостата ?

И още едно въпросче при мен под казанчето има един малък маркуч който влиза в казанчето , той от къде идва и от кой кръг е ? Топъл,стъден ли трябва да бъде и т.н. някой ако знае да разясни ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от bum_bum » 03 Ное 2010, 7:49

Явно и при мен ще се окаже капачката виновник. След 12 часа престой я отворих и имаше съвсем слабо налягане, почти никакво..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от bum_bum » 03 Ное 2010, 21:15

Днес купих капачка и направо пред Вари я смених. Като пипнах маркучите си бяха твърди, точно колкото си трябваше :shock: А предните няколко дни си бяха меки и при напълно загрял мотор си ги стисках съвсем лесно и направо си допирах пръстите. Освен след смяната на термостата да е отнело 3 дни за да се обезвъздуши напълно друго не се сещам. Водата я проверявах всеки ден на студено и нямаше нужда от доливане. :dunno:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 280
Регистриран на: 15.05.2004
Местоположение: Sofia
Кара: BMW E30 320i Convertible '87

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от el_nino » 04 Ное 2010, 10:29

Аномалии , при мен пък вчера започна да сълзи от болта за обезвъздушаване на термостата , днес ще видя коя резба се е прецакала на болчето или на фланеца на термостата :evil:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW ///M335i

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от Monoid » 05 Ное 2010, 2:11

Значи колега , моята кола преди беше със постоянно зацепена перка (да не казвам направо заварена защото колегите ще ми се смеят) въпреки , че знаем на какво е способен един българин :) Та когато перката ми беше заварена преди да си смена виското загряваше малко по бавно от колкото с новото...Тези коли загряват изключително бързо и има нещо , което не е както трябва смени термостата и виското и ако пак не загрява някаде другаде търси проблема. Аз живея точно срещу тятър софия и сутрин , като запаля поседа 3 минути колата ми вече е накрая на синиото , а като стигна светофара на математическата гимназия по път сточна гара е вече на 90 градуса.
Виското е 100 лева и термостата е 30тина лева заслужава си , като имаш напредвит , че идва студена зима ;)
Единственото нещо по-хубаво от шведската тройка е БАВАРСКАТА тройка.
Are you ///M Enough?

Авточасти AutoPower.BG

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от BMW_dreamer » 08 Ное 2010, 22:21

И аз да се включа с същия проблем :D Когато я купих преди 2г установих че едвам загрява след 15км каране и смених термостат оргинал, виското също ново накрая смених и датчика за температурата на водата и никакъв ефект :cry: Друго М52Б20 с което сравнявам загрява при същите условия за 5 мин работа а мойто за 20 :confused: Сега прочетох че може да е от капака на термостата ще купя нов заедно с нов термостат и ще докладвам :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 12.04.2008
Местоположение: София
Кара: e70 40d

Re: Бавно загряване на М52Б20

Мнение от Harry^racinG » 05 Апр 2012, 16:05

Моя бумер си загряваше екстра, смених виското и настана мъка. Прибирах се от Ботевград и по баирите леко ми вдигна температура,направих теста с весника и го смених с Бер. Сега с новото виско загрява доста по бавно.. Като гледам термостата не отваря по-рано така като пипам маркучите поне.. просто не знам това е доста шокиращо.. сега ми загрява със същата скорост както и на -20 .. което не е нормално според мене... Някви идеи ?

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook