JOM амортесори
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: JOM амортесори
JOM e немска марка , която я открих преди 4 години. Гледах един немски каталог за пружини и там излезна и тяхната страничка
Освен пружни , амортисиори , те предлага и тампони по окачването. Бих казал че са достатъчно добри и надеждни
От тях си купихме пружини за Тигра , значи хейтърите сега да кажат какво мислят и за ВАЙТЕК окачване и то ли е пръднало пред другите ?



От тях си купихме пружини за Тигра , значи хейтърите сега да кажат какво мислят и за ВАЙТЕК окачване и то ли е пръднало пред другите ?


- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: JOM амортесори
err0r написа:Ще задам още един път въпроса. Някой от собствениците на автомобили с JOM амортисьори и пружини оплакал ли се е от покупката? Маймуната, Фюриозо, Смоки, Чочо от Разград?
Ти нещо прекалено навътре ги приемаш нещата

Отпусни се малко, никой не ти казва с какво да си караш колата, както и как да я караш.
Аз ще ти отговоря на въпроса с въпрос.
Колко от собствениците на Е36 с джом са карали преди това кола с кони спорт или някакво по сериозно окачване?

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: JOM амортесори
LuBo1 написа:
От тях си купихме пружини за Тигра , значи хейтърите сега да кажат какво мислят и за ВАЙТЕК окачване и то ли е пръднало пред другите ?
Специално от пружините, имам чуството че са оригинални боядисани във зелено, просто какви камшици ми правеха не е истина.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: JOM амортесори
А колко от собствениците на Джом след това са карали с кони ?
Това е един безпредметен и дълъг спор.Единствено времето може да покаже колко ще издържат и така нататък.
Аз съм доволен ,за 6те месеца откакто карам колата с това окачване.Возих се и на Билщаина на Дидко и мога да кажа че разлика няма по първото впечатление
Това е един безпредметен и дълъг спор.Единствено времето може да покаже колко ще издържат и така нататък.
Аз съм доволен ,за 6те месеца откакто карам колата с това окачване.Возих се и на Билщаина на Дидко и мога да кажа че разлика няма по първото впечатление

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: JOM амортесори
Защо наричате хора, които искат да карат с окачване от качествена и утвърдена марка само срещу 100-200лв отгоре хейтъри?
За Вайтек кво да кажа.. боклук е и то най-ужасен.
От едно возене няма да усетиш разлика. Разликата се явява когато го натовариш. Защото пружината на Eibach или H&R ако говорим за Билщайн кит, защото те ползват мисля тия 2 марки в китовете си ако е дадена 10кг значи е точно 10кг, а не някъде ооооколо 10кг, както при китайските. Всеки отделен амортисьор се сгъва точно толкова и при точно същите условия както всеки друг от тая серия и т.н. Съотвено като натепаш яко спирачките колата върви направо, а не се суче на където си иска. Същото е и при яко завиване и т.н. Същата работа като при бензиновите регулатори. Примерно един Аеромотив като го настроиш на 3 бара той е 3 бара, а китайския някъде около 3 бара, може да е 2.5, може да е 3.5. Така е и при бов клапаните и всичко останало. Китайците могат да правят прилични ейнджъли, бъбреци, емблеми и всякакви гиздийки, но като опре до перформънс части..
За Вайтек кво да кажа.. боклук е и то най-ужасен.
Smoocki написа:А колко от собствениците на Джом след това са карали с кони ?
Това е един безпредметен и дълъг спор.Единствено времето може да покаже колко ще издържат и така нататък.
Аз съм доволен ,за 6те месеца откакто карам колата с това окачване.Возих се и на Билщаина на Дидко и мога да кажа че разлика няма по първото впечатление
От едно возене няма да усетиш разлика. Разликата се явява когато го натовариш. Защото пружината на Eibach или H&R ако говорим за Билщайн кит, защото те ползват мисля тия 2 марки в китовете си ако е дадена 10кг значи е точно 10кг, а не някъде ооооколо 10кг, както при китайските. Всеки отделен амортисьор се сгъва точно толкова и при точно същите условия както всеки друг от тая серия и т.н. Съотвено като натепаш яко спирачките колата върви направо, а не се суче на където си иска. Същото е и при яко завиване и т.н. Същата работа като при бензиновите регулатори. Примерно един Аеромотив като го настроиш на 3 бара той е 3 бара, а китайския някъде около 3 бара, може да е 2.5, може да е 3.5. Така е и при бов клапаните и всичко останало. Китайците могат да правят прилични ейнджъли, бъбреци, емблеми и всякакви гиздийки, но като опре до перформънс части..

- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
Re: JOM амортесори
Smoocki написа:А колко от собствениците на Джом след това са карали с кони ?
Това е един безпредметен и дълъг спор.Единствено времето може да покаже колко ще издържат и така нататък.
Аз съм доволен ,за 6те месеца откакто карам колата с това окачване.Возих се и на Билщаина на Дидко и мога да кажа че разлика няма по първото впечатление
е съжелявам че, не слжих широки гуми и ниски

Re: JOM амортесори
bum_bum написа:Защо наричате хора, които искат да карат с окачване от качествена и утвърдена марка само срещу 100-200лв отгоре хейтъри?
.............
не схващаш, колега

беше наречен хейтър заради факта че отричаш продукт в/у който нямаш лични наблюдения

ти лично колко км пробег имаш с окачване JOM?

Re: JOM амортесори
Аз пък не мога да разбера защо искате да изкарате магарето кон?
Магарето си е магаре и толкова.Ще ти свърши работа като коня,ще ти тегли каручката,ще го яздиш когато е нужно,но просто и ясно ти имаш магаре,а не расов кон.
Обаче си викаш по хубаво да имам магаре,защото цената на магарето е пъти по ниска от това на коня.
Е да ама магарето нито я тегли каруцата като кон,нито можеш да го яздиш като такъв просто щото си е магаре!
Толкова по въпроса!
Ако искате да имате що годе истински койлоувъри то бъркате в джоба и вадите 1200-1500лв минимум за Д2 което пак е някакъв компромис,но как и да.Ако пък не си викате,че джома е екстра и толкова.Само дето той си остава магаре на фона на едни билщайн б8 или б10 и качествени пружини от сорта на Апекс или ХР!
Ай лек ден и весели празници!
Магарето си е магаре и толкова.Ще ти свърши работа като коня,ще ти тегли каручката,ще го яздиш когато е нужно,но просто и ясно ти имаш магаре,а не расов кон.
Обаче си викаш по хубаво да имам магаре,защото цената на магарето е пъти по ниска от това на коня.
Е да ама магарето нито я тегли каруцата като кон,нито можеш да го яздиш като такъв просто щото си е магаре!
Толкова по въпроса!
Ако искате да имате що годе истински койлоувъри то бъркате в джоба и вадите 1200-1500лв минимум за Д2 което пак е някакъв компромис,но как и да.Ако пък не си викате,че джома е екстра и толкова.Само дето той си остава магаре на фона на едни билщайн б8 или б10 и качествени пружини от сорта на Апекс или ХР!
Ай лек ден и весели празници!
- kik_777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 4.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36-ци
- Мечтае да кара: e30-ка
Re: JOM амортесори
Все ено гледам старата тема свързана с това окачване.
Но нека и аз да кажа мойте впечатления,защото и аз карам с такова.
1во доста слаба изработка,да не говорим за прашниците,който се скъсаха още при монтажа.
2ро тъй като е куйловър съсипах една нова гума,и се принудих да си продам 16ките с ет46 защото опират в пружината и сега зимата карам с железа.
3то струва ми се че поведението на колат не е кой знае какво.
4то що се отнася до стойката на колата е перфектно за тази работа реголираш си го както си искаш(точно за това го взех),кеф ти зимата висока,кеф ти лятото ниска.А що се однасе до реглажа при пипането на окачването,при смяната на летните с зимни гуми пак требва да се ходи на реглаж,така че все тая
5то старата ми е36ца беше с жълто Кони и Вайтек пружини 30на15 и стойката беше отврат,вирната предница и ниска задница в която опираха 17ки с ет35 и гуми 225 45 с подгъвани вежди.А и разликата в поведението на колата не беше кой знае каква,но все пак в плюс на Конито.
6то тук мога да кажа и нещо за по скъпите окачвания,голф 2ката която карах преди доста време беше с KW койловери и го сцепих на две в една не много голяма дупка.
Така че моя извод е че нито Джом нито Вайтек пружини не бих си взел,а бих потърсил някава друга алтернатива.Но все пак да не забравяме че джома е 500лв, а другите койловери са от 1500лв. на горе.
Но нека и аз да кажа мойте впечатления,защото и аз карам с такова.
1во доста слаба изработка,да не говорим за прашниците,който се скъсаха още при монтажа.
2ро тъй като е куйловър съсипах една нова гума,и се принудих да си продам 16ките с ет46 защото опират в пружината и сега зимата карам с железа.
3то струва ми се че поведението на колат не е кой знае какво.
4то що се отнася до стойката на колата е перфектно за тази работа реголираш си го както си искаш(точно за това го взех),кеф ти зимата висока,кеф ти лятото ниска.А що се однасе до реглажа при пипането на окачването,при смяната на летните с зимни гуми пак требва да се ходи на реглаж,така че все тая
5то старата ми е36ца беше с жълто Кони и Вайтек пружини 30на15 и стойката беше отврат,вирната предница и ниска задница в която опираха 17ки с ет35 и гуми 225 45 с подгъвани вежди.А и разликата в поведението на колата не беше кой знае каква,но все пак в плюс на Конито.
6то тук мога да кажа и нещо за по скъпите окачвания,голф 2ката която карах преди доста време беше с KW койловери и го сцепих на две в една не много голяма дупка.
Така че моя извод е че нито Джом нито Вайтек пружини не бих си взел,а бих потърсил някава друга алтернатива.Но все пак да не забравяме че джома е 500лв, а другите койловери са от 1500лв. на горе.
*93 Е36-coupe 318is... *95 E36-coupe 320i... *96 E36-coupe 320i... *97 E36-sedan 320i...


- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: JOM амортесори
zazomazo написа:bum_bum написа:Защо наричате хора, които искат да карат с окачване от качествена и утвърдена марка само срещу 100-200лв отгоре хейтъри?
.............
не схващаш, колега
беше наречен хейтър заради факта че отричаш продукт в/у който нямаш лични наблюдения
ти лично колко км пробег имаш с окачване JOM?
Продавал съм части както казвам. Имах оферта за въпросното окачване да го внасям. При поръчка на 500 комплекта, цената EXW завода в Руян- Китай е малко под 100 долара на комплект с име каквото аз си избера за окачването, стига да не е запазена марка, цвят какъвто си избера и т.н. Вярвам, че и марковите окачвания имат сериозна надценка над производствената цена ама за 100 долара едни оригинални стелки не можеш да си купиш за е36-ца, какво окачване очакваш тогава да е това? Тогава не си позволих да го внасям защото предполагах, че целия форум ще ме запсува след време. Ама сега като гледам колко почитатели има много ме е яд, че не си измислих неква марка и немски сайт и да залея пазара

- xts
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 286
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36, E87, F25
Re: JOM амортесори
Съгласен съм с bum_bum. Пуснах search на сайта на JOM за всичко за E36:
http://www.jom.de/advanced_search_resul ... ywords=E36
Освен окачването, оснаталите стоки са пребрандирани светлинки на FK, Depo, Sonar, Dectane и други популярни марки. Така че от окачване до окачване JOM разликата може да е голяма. Зависи за кой пазар и от кой завод са брандираните артикули.
http://www.jom.de/advanced_search_resul ... ywords=E36
Освен окачването, оснаталите стоки са пребрандирани светлинки на FK, Depo, Sonar, Dectane и други популярни марки. Така че от окачване до окачване JOM разликата може да е голяма. Зависи за кой пазар и от кой завод са брандираните артикули.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: JOM амортесори
Така е.. качеството според цената.
Като се замислиш какво му има - 4 пружини и 4 амортисьора - като изработка (зависи от бълваното количество) цената за комплекта може да е и 100лв! Има едно голямо НО!
Според вас,
-твърдостта на пружините еднаква ли е (за мост)?
-твърдостта на амортисьорите еднаква ли е при регулиране в една и съща височина?
-резонанса на пружините отговаря ли на амортисьорите?
и така нататък и така нататък, все маловажни на пръв поглед неща
Да говорим ли от гледна точка на сигурност?
Че в най-неподходящия момент амортисьора дето го е правил Чинг Чонг няма да изтърве в завоя и да се обърнеш по таван/врати и т.н. дори и да е на 2 месеца/1година
Всичко се прави едно към гьотере, пък каквото стане!
Получаваш точно толкова, колкото си заплатил.

Като се замислиш какво му има - 4 пружини и 4 амортисьора - като изработка (зависи от бълваното количество) цената за комплекта може да е и 100лв! Има едно голямо НО!
Според вас,
-твърдостта на пружините еднаква ли е (за мост)?

-твърдостта на амортисьорите еднаква ли е при регулиране в една и съща височина?

-резонанса на пружините отговаря ли на амортисьорите?
и така нататък и така нататък, все маловажни на пръв поглед неща

Да говорим ли от гледна точка на сигурност?
Че в най-неподходящия момент амортисьора дето го е правил Чинг Чонг няма да изтърве в завоя и да се обърнеш по таван/врати и т.н. дори и да е на 2 месеца/1година
Всичко се прави едно към гьотере, пък каквото стане!
Получаваш точно толкова, колкото си заплатил.


- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: JOM амортесори
Ако беше едно към Гьоторе дали щеше ли да има ТЮФ сертификат ,но може и бабуна да се включи в спора да каже какво що понеже има пряк контакт с производителя или и аз незнам вече

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Re: JOM амортесори
Smoocki написа:Ако беше едно към Гьоторе дали щеше ли да има ТЮФ сертификат ,но може и бабуна да се включи в спора да каже какво що понеже има пряк контакт с производителя или и аз незнам вече
и TUV и ISO може да има и пак да е едно към гьотере.

47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани