въпрос за чип
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Щом му е било писано на 500хил начи на толкос чипа не може се бърка в съдбата на двигателите






Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
BAYRON написа:
А за проверката за конете ако някой може да ги премери аз съм навит да ги меря преди и след чипа.
Незма дали има вече динометър в БГ! Мисля, че Дунев щеше да закупи един, ама нямам повече инфо! Доколкото знам е доста скъпа машинария! Спекулират, че струва около 200000!!!

Big Money Works
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Има дино и не е на Дунев 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ares написа:Smashed написа:scarf: 230- 240++ Да бе?????
Много ясно че ги прави, не се съмнявай! Освен ако не бум не говори за 525 ТДС, но не вярвам. 525 с чип става над 210 коня, така че сигурно ще направи и 250, поне 325 съм чувал че ги прави 250 с чип тунингаиначе 230-240
250?!!! Няма начин да стане! Колата е близо 1600кг. Смятайте бе хора! Има си формули! За да качи 30км в/у Vmax на тази кола и трябват мин. още 60-70кс. отгоре!
При 210кс. би могла да направи 235км/ч, 240км/ч с попътен вятър!![]()
Не ги гледайте тези километражи, всички коли имат умишлена процентна грешка в +. Айде да не заприличваме на тинейджърския форум в дира "Най-добрата кола", където може да се чуят изцепки от сорта на: "Абе откак сложих чипа и ся ми превърта километража, да го еаа..!"
Егати дискусията стана за +- 10км/ч

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
The Tiger написа:така е,не се получава добро изгаряне на нафтата и то си я изхвърля отзад.мисля,че това не е проблем,защото както казах човека с тдс-ката е минал 100хилки км и нищо му няма на двг,сменя масла и филтри и газззз.ама яко го кара,така че май да слагаме чипа и тва е.petio написа:Не съм голям спец по дизели, щот този ми е първия, но това което знам за ДВГ ме навежда на мисълта, че пушенето =богата смес=по-висок разход. При добро изгаряне няма пушек. Значи така пък за чиповете дават по нисък разход 0.5-1л/100. Нещо не ми се връзва
Ми аз кво разправям, сума км съм минал с чип, пуши повечко май ама не чак толкова, че да го виждам на огледалото като изпреварвам. За разход не е паднал, но не се е и качил, пак си е толкова май...
Слагайте чиповете и се небойте, а относно вървежа- определено си струва 350- те лв дето ще дадете, спортния филтър също.
споко
слагаите си чипове по принцип до колкото знам аз доста се интересувам от тунинговане 4ипове и др такива про4е4л сам доста форуми чичоми си сложи 4ип на 524тдс-а
по принсип чипа променя параметрите на мотора
ето о6те инфо за тези които се интересуват Какво представлява чип тунинга?
"Tuning" в превод от английски означава настройка или регулировка . Едно от най добрите направления за подобряване на автомобилният двигател - chip-tuning . Неговата особенност е в това , че изменението на характеристиката на мотора ( мощност , въртящ момент , разход на гориво ) достига без каквито и да е проблеми задоволяваща мощ без каквито и да е механически преработки на двигателя . Разбира се това е възможно ако автомобилът има електронен блок за управление на двигателем (ECU - Engine Control Unit) .
ECU - автомобилен компютър. Той ръководи работата на мотора ,той също формира управляващите сигнали към изполнителните устройства и системи за впръскване на гориво, запалване и турбо , броя на оборотите и положението на коляновият вал на двигателя , разхода на въздух и т.н. ,согласно информацията , получена от датчиците . В такъв компютър се намира един много важен елемент - чип (chip) - микросхема памет, в която е заложена програмата за управление на двигателя .
Chip tuning. За и против.
Ресурса на двигателя , след chip-tuning - главен въпрос, който безпокой собствениците на автомобили . Противниците на чип тунинга убеждават , че увеличение на мощноста чрез този способ води до ръст на натоварванията в детайлите и естествено до по бързо соответно износване . С това вече не е необходимо да се съгласим . За човек който основна част от времето е за необичаен стил езда на автомобила . Бърз старт и резки ускорения - това са момантите , който могат да оставят отпечатък на моторесурса на двигателя . Затова на практика моторесурса до голяма степен зависи от стила на каране .
Що се късае до ефективността на chip-tuning на различни типове двигатели - съдете сами : мощноста на атмосферен бензинов двигател е възможно да увеличите с 8-12%, двигател с турбо компресор - на 20-25%. В случай с турбо-дизелов агрегат мощността може да се повиши с 25-30 , а въртящият момент до 30% .
Има заблуда ,че увеличаването на мощността чрез чиптунинг води до резултати който реално не могат да се усетят.Само с чип тунинг не можем да накараме двигателят да прибави неограничен брой конски сили. Като правило, максималната мощност на двигатель идва на максимальни обороти . Но възможно ли е да се кара постоянно на обороти близки до 6000-6500об. Прибавянето на въртящ момент в голяма степен се отразява в реален резултат . Именно при неговото увеличение, особенно в зоната на малките и средните обороти , двигателя придобива голямо предимство , т.е. е способен бързо да развие мощността си също и каране на по ниски предавки без да се притесняваме че ще заглъхне.
по принсип чипа променя параметрите на мотора
ето о6те инфо за тези които се интересуват Какво представлява чип тунинга?
"Tuning" в превод от английски означава настройка или регулировка . Едно от най добрите направления за подобряване на автомобилният двигател - chip-tuning . Неговата особенност е в това , че изменението на характеристиката на мотора ( мощност , въртящ момент , разход на гориво ) достига без каквито и да е проблеми задоволяваща мощ без каквито и да е механически преработки на двигателя . Разбира се това е възможно ако автомобилът има електронен блок за управление на двигателем (ECU - Engine Control Unit) .
ECU - автомобилен компютър. Той ръководи работата на мотора ,той също формира управляващите сигнали към изполнителните устройства и системи за впръскване на гориво, запалване и турбо , броя на оборотите и положението на коляновият вал на двигателя , разхода на въздух и т.н. ,согласно информацията , получена от датчиците . В такъв компютър се намира един много важен елемент - чип (chip) - микросхема памет, в която е заложена програмата за управление на двигателя .
Chip tuning. За и против.
Ресурса на двигателя , след chip-tuning - главен въпрос, който безпокой собствениците на автомобили . Противниците на чип тунинга убеждават , че увеличение на мощноста чрез този способ води до ръст на натоварванията в детайлите и естествено до по бързо соответно износване . С това вече не е необходимо да се съгласим . За човек който основна част от времето е за необичаен стил езда на автомобила . Бърз старт и резки ускорения - това са момантите , който могат да оставят отпечатък на моторесурса на двигателя . Затова на практика моторесурса до голяма степен зависи от стила на каране .
Що се късае до ефективността на chip-tuning на различни типове двигатели - съдете сами : мощноста на атмосферен бензинов двигател е възможно да увеличите с 8-12%, двигател с турбо компресор - на 20-25%. В случай с турбо-дизелов агрегат мощността може да се повиши с 25-30 , а въртящият момент до 30% .
Има заблуда ,че увеличаването на мощността чрез чиптунинг води до резултати който реално не могат да се усетят.Само с чип тунинг не можем да накараме двигателят да прибави неограничен брой конски сили. Като правило, максималната мощност на двигатель идва на максимальни обороти . Но възможно ли е да се кара постоянно на обороти близки до 6000-6500об. Прибавянето на въртящ момент в голяма степен се отразява в реален резултат . Именно при неговото увеличение, особенно в зоната на малките и средните обороти , двигателя придобива голямо предимство , т.е. е способен бързо да развие мощността си също и каране на по ниски предавки без да се притесняваме че ще заглъхне.
0889429419
аз с моита 318 тдс сам вдигал 215км и повече неште
аз с моита 318 тдс сам вдигал 215км и повече неште
сега нешто се прецака помпата в резервуара и не иска да варви повече от 180км
сега нешто се прецака помпата в резервуара и не иска да варви повече от 180км
prodavam 4asti za dvigatel 318 tds
tel 0883377922
tel 0883377922
- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
има и дино в бг - проспийд има и чипове има и обд тунинг, всичко има общо взето а който иска да прави нещо подобно мога и аз да му го направя ако има желание, колеги от форума са идвали при мен и ако им се занимава нека споделят дали са доволни от работата ми
за разхода недеите да се обзалагате дали се качва, защото определено не е така а що се отнася за това коя фирма колко цена е дала то си зависии от тях а иначе нещата не са по-добри определено.
И все пак който където иска да си прави чипа/ОБД - тунинга

за разхода недеите да се обзалагате дали се качва, защото определено не е така а що се отнася за това коя фирма колко цена е дала то си зависии от тях а иначе нещата не са по-добри определено.
И все пак който където иска да си прави чипа/ОБД - тунинга

Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

- plamenpenis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: sandanski
такааа да ви драсна и аз един ред тукааа! не искам да засегна никого ама вие присаствахте ли като ви ''слагаха'' ''4ипа''??? да ви кажа след 95г бмв монтира нов комп на колата и с ван6ен софтуер може да се регулира работата на двигателиа!!!!!!!!!!! аз сам с бмв 318тдс 97г. бутна ми го приател с неговиа лаптоп и сега е доста по добре от оригиналниа вид на пе4ката! като карам нормално да не казвам по малко ама ми гори по4ти са6тото окло 5/100 ! малко пове4е гори на ра4ка ама не пове4е от 1-2/100 градско а за изван градско по4ти не виждам разлика(в смисал не карам постоианно с 200)! има леко пропу6ване когато се подаде риазко газ!!! ама това е пове4е проблем на нафтата в балгариа и тема за друг разговор... ина4е усе6тането е доста разли4но в колата като циало. като трагна да изпреварвам като дам газ ска4а ина 4е преди се 4уде6е какво да прави
моиа 4овек ми каза 4е иа е бутнал леко само в средни обороти можело и много пове4е да се ''усили'' ама е опасно за двигателиа!!! има и друг на4ин да си усилите пе4ката аз преди имах астра тди има6е едно ''бол4е на помпата и сам го ра4кал много оба4е по4ва много да пу6и(ама и варве6е) и ка4ва6е разхода иако
п.с. да ви кажа моиа 4овек не ми взема и лев да ми ''сложи'' ''4ипа'' вие ре6авате каде и колко пари да дадете да ви ''сложат'' '''''''''4ип'''''''


п.с. да ви кажа моиа 4овек не ми взема и лев да ми ''сложи'' ''4ипа'' вие ре6авате каде и колко пари да дадете да ви ''сложат'' '''''''''4ип'''''''
- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
plamenpenis написа:такааа да ви драсна и аз един ред тукааа! не искам да засегна никого ама вие присаствахте ли като ви ''слагаха'' ''4ипа''??? да ви кажа след 95г бмв монтира нов комп на колата и с ван6ен софтуер може да се регулира работата на двигателиа!!!!!!!!!!! аз сам с бмв 318тдс 97г. бутна ми го приател с неговиа лаптоп и сега е доста по добре от оригиналниа вид на пе4ката! като карам нормално да не казвам по малко ама ми гори по4ти са6тото окло 5/100 ! малко пове4е гори на ра4ка ама не пове4е от 1-2/100 градско а за изван градско по4ти не виждам разлика(в смисал не карам постоианно с 200)! има леко пропу6ване когато се подаде риазко газ!!! ама това е пове4е проблем на нафтата в балгариа и тема за друг разговор... ина4е усе6тането е доста разли4но в колата като циало. като трагна да изпреварвам като дам газ ска4а ина 4е преди се 4уде6е какво да правимоиа 4овек ми каза 4е иа е бутнал леко само в средни обороти можело и много пове4е да се ''усили'' ама е опасно за двигателиа!!! има и друг на4ин да си усилите пе4ката аз преди имах астра тди има6е едно ''бол4е на помпата и сам го ра4кал много оба4е по4ва много да пу6и(ама и варве6е) и ка4ва6е разхода иако
![]()
п.с. да ви кажа моиа 4овек не ми взема и лев да ми ''сложи'' ''4ипа'' вие ре6авате каде и колко пари да дадете да ви ''сложат'' '''''''''4ип'''''''
батка нещо си се объркал, само да ти кажа че ти сам си си написал за "бутването" на печката, държа да ти кажа че това няма нищо общо с чипа




Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

- plamenpenis
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: sandanski
е хубаво ама аз гледах до като го прави! увериавам те не е от ''бол4ето'' а от лаптопа доиде силата! не се хвалиа 4е разбирам много просто написах моиа опит по темата ! пак вие даваите и по 2 бона за 4ипове! само едно 6те ви кажа пи4ове не ги слу6аите какво ви говориат по сервизите целта им е само една да ви вземат парите!!! хората които разбират от коли може и да са много в балгариа(в смисал ремонт на двигател и т.н) но хората които истински разбират от савременната електроника се броиат на прасти(това е мое ли4но мнение). а тук идеата е малко хакерска
п.с. отиди и провери в сервис на бмв дали има нов комп след 95г.



п.с. отиди и провери в сервис на бмв дали има нов комп след 95г.
- Lunaticc 1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 9.07.2004
- Местоположение: София-войн от запад....бар Гири
- Пол: Мъж
- Кара: 745i;740d;330xd;330i-Convertible
- Мечтае да кара: кока & цици
- Детайли за колата: с чип !!!
Ivo III написа:някои от вас .. мерил ли е на дино преди и след чепосването ?
също .. и само чепове ли сменяте/записвате
чувам че и дюзи се сменяли ...
там вече е друга бира брат




пп. А на колегата от горе искам да му кажа че лаптоп не знам какво е даже а за сервизите даже и не знаех че БМВ имат такива

Чеп Туринг !
Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Мантинела Тунинг !!!
Леген Пауър Рейсинг !!!!!
Перални,Тостери,Миксери, и Гипсокартонь на ЧАСТИ !!!

Lunaticc 1 написа:Ivo III написа:някои от вас .. мерил ли е на дино преди и след чепосването ?
също .. и само чепове ли сменяте/записвате
чувам че и дюзи се сменяли ...
там вече е друга бира братто има и по-големи турбини и по-големи кулери и съответно друга електроника вече
![]()
![]()
![]()
пп. А на колегата от горе искам да му кажа че лаптоп не знам какво е даже а за сервизите даже и не знаех че БМВ имат такива
става .. дума за софт тунинг


турбините .. са ми ... нещо в зоната на здрача
но знае ли човек


"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани