6 степенна скоростна кутия

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 15 Юли 2009, 11:11

попада ми скоростна кутия от 320Д 6 степенна. м47 се води мотора , така както гледам по разни картинки на м42 май няма да стане от към блока . Карданите нали вече ги режат / лепят/ балансират ? какъв е проблема там стига само кутията на мотора да пасва :roll:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Мнение от maksim_uk » 15 Юли 2009, 11:32

точно това е вапроса според мен.дали ще пасне кутията кьм мотора кардана се прави.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Банкя

.

Мнение от Abizianata » 15 Юли 2009, 11:55

според мене цялата идея е да се сложи по къс диференцял и 6 степенна скоростна котия наи добре от дизел :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 369
Регистриран на: 17.03.2005
Пол: Мъж
Кара: '13 530D F07

Мнение от izzzo » 15 Юли 2009, 14:10

Abizianata написа:според мене цялата идея е да се сложи по къс диференцял и 6 степенна скоростна котия наи добре от дизел :roll:

Ей тва никой не се сети да го коментира досега- 3.91 големо прасе + 6 скорости. Дали няма да стане приятна за каране малолитражка?!?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 15 Юли 2009, 14:26

izzzo написа:
Abizianata написа:според мене цялата идея е да се сложи по къс диференцял и 6 степенна скоростна котия наи добре от дизел :roll:

Ей тва никой не се сети да го коментира досега- 3.91 големо прасе + 6 скорости. Дали няма да стане приятна за каране малолитражка?!?

И какъв е смисъла :?: 160-170км/ч пак при 4500 об/мин. самоче на 6-та :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 1,8 97g

Мнение от maksim_uk » 15 Юли 2009, 15:48

[/quote]
И какъв е смисъла :?: 160-170км/ч пак при 4500 об/мин. самоче на 6-та :?:[/quote]


това е смисала при 120-140км/ч ще си на 3000-3500 об/мин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 15 Юли 2009, 16:10

бе нека некой каже че скоростите стават да се закачат на мотора ... па дифове кой къв иска да слага

аз лично на ис-а вместо 3,45 ще търса тоя по късичкия 3.67 ли имаше някаква редкост по 316ките чат пат
това ако скоростите на пчеката 6та е пак 0.8Х като при Мъ повера. Да не е да се окаже че там 6та е директна :roll:
Последна промяна mitrax на 15 Юли 2009, 21:00, променена общо 1 път
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Банкя

.

Мнение от Abizianata » 15 Юли 2009, 16:25

според мене с по къс диф и 6 скорости ще се истрелва пове4е ще има по добро ускорение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Re: .

Мнение от ned_gm28 » 15 Юли 2009, 17:51

Abizianata написа:според мене с по къс диф и 6 скорости ще се истрелва пове4е ще има по добро ускорение

С 6 скрости и по къс диф определено ще е по-добре!Така ще имаш по-голям избор от предавки.Но за икономия-да,но само на дълго!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 08 Сеп 2009, 14:01

Абе аз малко късно се намесвам май :mhihi:
Ама бях пуснал една темичка преди няколко месеца точно по тази тема... исках да слагам кутия от М20б25 (гетраг 260) тя е с овърдрайв, но е петстепенна. Няколко човека от бимър форума са го правили и са доста доволни на ис-ка и 25-ца. Въпроса е да се намери читава такава кутия :?
Също така бмв са се светнали, че без овърдрайв не може и всичките им нови модели са със 6 степенни кутии независимо от мощността.
Ако е по-слабичка по-къс диф и обратно.
Някой ден като имам излишен кеш мисля да боцна един гетраг 260 понеже знам, че става, докато с тия новите 6 степенни май ще е по-голямо главоболието си мисля :confused:
Mens sana in corpore sano

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 144
Регистриран на: 19.12.2008
Местоположение: Долна Митрополия
Пол: Мъж
Кара: biturbo wc,Honda cbr929rr
Детайли за колата: Audi A6'12 3.0tdi

Мнение от МИТАКА1654 » 08 Сеп 2009, 16:37

Аз ще следя с интерес тая тема,защото и на моя М50Б20 нещо ме дразнят късите скорости.Някои колеги по-горе не са прави,че няма смисъл от по-дълъг диф.Само за сравнение,другата ми кола е Мазда 323 1.8 115к.с.,на 5-та при 130км/ч е на 3000/об,при изпреварване си има достатъчно мощност,а ако искам,4-та и направо излита.Дали й по-висок въртящият момент от на Е36-цата,която при 3000об е на 100км/ч и то на 16-ки.Според мен,направо си реве за по-дълъг диф.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 13 Сеп 2009, 11:23

http://www.zionsvilleautosport.com/stor ... XSPDCD.htm

Айде кой ще купува двд-то и ще се жертва :)
Mens sana in corpore sano

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 24.02.2008
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 318 Yes-ka 97''

Мнение от DarkPsy » 13 Сеп 2009, 12:08

То тва DVD мисля че показва как да си монтираш КИТ-а който продават срещу: $4,993.86

http://www.zionsvilleautosport.com/stor ... 6SP000.htm
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 446
Регистриран на: 5.12.2007
Местоположение: тухла в южните райони
Пол: Мъж
Кара: Diamantschwarz coupe

Мнение от gotcha » 13 Сеп 2009, 14:23

Бе то ясно, ама се ще може да се види как са го направили и вероятно са ползвали предимно сток части, ако некой е в час ще разбере как става.
Малко побългаряване и тря стане :roll:
Mens sana in corpore sano

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Мнение от philio » 13 Сеп 2009, 17:17

аз друго си мисля от доста време по тоя въпрос защото и мене много ме дразни да ми бучи при 140/4100об. да не говориме че попринцим карам м/ду 140-160 и патувам доста.
та на въпроса на 325тдс или 318тдс някой да каже например при 140 на колко оборота е ?

Това което мисля е че попринцип диз.скорости са по дълги от бенз. следователно например ако на 325тдс при 140 е с 3000 до 3500 об. то тогава няма ли да стане да се сменят зъбните колела само на петата и да се сложат в ис или какавто и да е 4-цил. мотор и да се решът проблемите ни

някои с дизел да засече обороти и да пише :D

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook