Перка на климатчния радиатор

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 11 Май 2009, 14:47

един ом .. ок значе и аз ще подкарам моята първа степен:)
мерси

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Мнение от beckshot » 11 Май 2009, 15:11

благодаря ви за разясненията.аз перката сам я свалил и мисля да ходя в някоя морга и там да взема въпросната персота и да я сваржа за перката и да мушна букста направо там да видя дали като пусна климатиа ще тръгне(мисля че с стартирането на климатика и перката тръгва на 1-ва степен)и ако стане да го плащам.какво ше кажете?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 11 Май 2009, 15:55

хахахахахахаха !!!!!!!!!!
човек персостат - е датчик на изпарителя ти казахме - той е просто
един прекъсвач ...с една дума казано . това дето ти каза PRN е резистор
- който най вероятно ти е изгорял и затова не тръгва първата степен .
среши го .. вържи кабелите дето си ги срязал и ще ти тръгне втората
степен :)
така че иди в някой магазин за електроника там не може да няма 50W
1ом резистор .. трябва да е дебел :) по това ще познаеш поне дали те
лъжат тея в магазина :)
слагаш го и трябва да тръгне :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 22.03.2009
Местоположение: Sofiq

Мнение от beckshot » 12 Май 2009, 20:11

колеги сега идвам от центъра и на всеки сфетофар които ме хване и държи по 40-60 секунди и колата загрева до втората стрелка след средата а знам за бавариите че от средата немърда стрелката какво може да му е на баварчето

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 658
Регистриран на: 25.04.2008
Местоположение: Малко в страни от цивилизацията.
Пол: Мъж
Кара: E46 330i седан .03
Мечтае да кара: Това което има
Детайли за колата: Черна.

Мнение от Dream_BMW » 12 Май 2009, 21:46

beckshot написа:колеги сега идвам от центъра и на всеки сфетофар които ме хване и държи по 40-60 секунди и колата загрева до втората стрелка след средата а знам за бавариите че от средата немърда стрелката какво може да му е на баварчето


Промблема ти може да го търсиш във всяко възелче свързано с охладителната система.Например може да са:
Виското ако си с виско перка(щото пук може да си с Ел.Перка);
Силно замърсен радиатор;
Термостат;
Вентилатора на климатроника-той се включва и като помощен когато стане около 100 градуса темп на водата в системата.На мен този вентилатор лятно време като стане над 30 гадуса на вън почти постосянно работи ,дори и извънградско да карам.Но това е нормално за 325 тдс.Той тогава се включва на втора степен,така че резистора ти и да не работи пак няма проблем.Доста често не ми работи защото предпазителя му не контактува добре на клемите и се нуждае от размърдване за да затвори веригата.Той е син на цвят 30 Ампера.На първия ред предпазители като застанеш срещу колата.Може да не ти работи перката и заради разместени магнити на елетромоторчето.Те са залепени по корпуса му и играят ролята на старура на моторчето.Аз ги залепих с течен метал и вече повече от година нямам проблеми.Но ако ти е там проблема,то предпазителя със сигурност ще ти гори всеки път когато пуснеш киматика,тъй като когато са изпадали се опират на роторчето на ел.мотора и дава на късо.Надявам се да съм бил полезен,все пак всички за това сме тук.Да бъдем полезни да ни се помага.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 744
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Кара: 318 TDS touring

Мнение от St.Dilov » 12 Май 2009, 22:24

beckshot написа:колеги сега идвам от центъра и на всеки сфетофар които ме хване и държи по 40-60 секунди и колата загрева до втората стрелка след средата а знам за бавариите че от средата немърда стрелката какво може да му е на баварчето
Пак ли ще обезвъздушаваме днес :?: Нищо лично колега, ама щтракни малко в търсачката :idea: ;)

(водна помпа,термостат,виско) :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Мнение от PNR » 12 Май 2009, 22:38

beckshot написа:колеги сега идвам от центъра и на всеки сфетофар които ме хване и държи по 40-60 секунди и колата загрева до втората стрелка след средата а знам за бавариите че от средата немърда стрелката какво може да му е на баварчето


абе колега ако някой ти предложи да ти погледне колицата и да ти оправи проблема ще искаш ли или ... има и майстори закарай я някъде да я погледнат или някой колега от форума също може да погледна да го оправи ако може пък ще се разберете нещо
PNR@abv.bg
София
0888779546

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 25.03.2008
Кара: E61 525d

Мнение от makaweew » 14 Май 2009, 13:31

При мен се появи проблема е разместени магнити.
и изгорял резистор още не съм я зглобил , но ще пробвам е 60w 1ом

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 14 Май 2009, 15:55

...я като толкова знаете :) кажете къде да си намеря 60вата 1 ом съпротивление .. звънях на
всички магазини за електроника .. казват ми или 10 вата или 17 .. а ако
почна да ги навързвам паралелно последователно и то съпротивлението
ще стане на големината на перката деба :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW e36 318is COUPE M42

Re: ...

Мнение от PNR » 14 Май 2009, 16:58

Василев написа:...я като толкова знаете :) кажете къде да си намеря 60вата 1 ом съпротивление .. звънях на
всички магазини за електроника .. казват ми или 10 вата или 17 .. а ако
почна да ги навързвам паралелно последователно и то съпротивлението
ще стане на големината на перката деба :)


:twisted: :twisted: :twisted: Почти никъде няма такива някой си помислиха че става много лесно инфото поне го имате наготово каква е стойността ;) ще ти измислим от някъде колега звънкай пък ще намери от къде да намери :D :D :D
PNR@abv.bg
София
0888779546

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.05.2009

Мнение от godechh » 14 Май 2009, 17:03

и на мен ми вибрира колата от тази перка но е здрава дали се е откачил някои баланс

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 14 Май 2009, 22:37

бе на теб па ти вибрира хахахахха
хората плащат да им вибрира ти се оплакваш :)
карай там и тва е :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 14.05.2009

Мнение от godechh » 14 Май 2009, 22:40

Не става само с ядене требе и акъл колега

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 12.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от IPI78 » 14 Май 2009, 22:52

Има го в Дару,но цената беше към 80 ако не се лъжа,непомна колко вата беше но е 0,5 ома.Има и друг варинт кадето излиза на половин цена,копуват се за е39.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София/Ловеч
Пол: Мъж
Кара: E36 316i
Мечтае да кара: AC Schnitzer BMW M3

...

Мнение от Василев » 15 Май 2009, 11:13

не се занимавайте да купувате скъпи резистори .. щото били оригинални сигурно и за това са 80 лв ..
аз днес намерих 50W 1ом - 3лв - в техническия магазинчето .
беше последен но ако поръчате сигурно ще ви донесат .
друг вариант е да вземете от пулсатор че там видях че има - 17W - 4.4 Ома . навързани паралелно дават 1.1 ом - 68W .. като един е 1лв .. така че смятайте :)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook