Какво трябва да се провери при съмнение че колата не върви ?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Колеги по навик за добро или за лошо сипвам бензинец само на Лукоил. Та по принцип я давя с 98 и един път кво ми дойде на акъла и нахаках 95
Тая кола тотално спря да върви и от тогава 95 бензин не съществува за мене. Така че имайте в предвид и ползваното гориво 


- димитър_81
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 26.01.2008
- Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d
тоз път нищо не казаtonkata82 написа:ис-ката е добър мотор,но мога да кажа че с мойто тди голф 3 ги права да умиргат особено в баир
- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
sobiss написа:Колеги по навик за добро или за лошо сипвам бензинец само на Лукоил. Та по принцип я давя с 98 и един път кво ми дойде на акъла и нахаках 95Тая кола тотално спря да върви и от тогава 95 бензин не съществува за мене. Така че имайте в предвид и ползваното гориво
и аз съм на такова мнение , гледам да я карам с 100 октана или поне 98 .... веднъж ми се случи даже бях пуснал тема дали е възможно от бензина да не работи равномерно , 2 дена сменяше обороти от 95 след това си налях пак 100 и нямаше проблем
- MadChicken
- Legendary
-
- Мнения: 1233
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX
Gerch написа:Както казват колегите, ще зема да го махна този чеп - кализатора, макар че нито мирише на кенф, нито нищо
вярно че много колеги казват така, и без да се обиждат, ама въобще незнаят за какво става въпрос (металокерамиките вътре в катализатора с течение на времето прогарят и обикновенно се отчупват парчета, които е възможно или да останат в катализатора или да отидат в крайното гърне, така че ако катализатора е за смяна много вероятно е да се налага и смяна на крайното гърне) .................. и аз от такива мнения се бях навил да го махам, ама ходих в сервиз и се оказа че катализатора си е перфе ................... тъй че не си хвърляй здравия катализатор на боклука за някакво скапано резонаторно гърне за 20лв.!!!
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
Към djpamboss :
Колега да не би да си свикнал с вървежа и да ти се струват конете малко.
И това е вариант.
Най добре я замери с някоя друга кола и ще си проличи в какво състояние е мотора.
Ако я караш само градско е нормално и да се запуши малко.Излез на магистралата и я поразтъпчи малко.
Варианти много.
Колега да не би да си свикнал с вървежа и да ти се струват конете малко.

Най добре я замери с някоя друга кола и ще си проличи в какво състояние е мотора.
Ако я караш само градско е нормално и да се запуши малко.Излез на магистралата и я поразтъпчи малко.
Варианти много.
Последна промяна nakoone на 19 Апр 2009, 14:56, променена общо 1 път

- djpamboss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: 29.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp
nakoone написа:Към djpamboss :
Колега да не би да си свикнал с вървежа и да ти се струват конете малко.И това е вариант.
Най добре я замери с някоя друга кола и ще си проличи в какво състояние е мотора.
Ако я караш само градско е нолмално и да се запуши малко.Излез на магистралата и я поразтъпчи малко.
Варианти много.
да може и да съм свикнал , но все пак питам за да знам евентуално ако не върви какво да гледам .... иначе не я карам само градско , ама като цяло тия 140 коня ми се струват много за вървенето на колата ,аз я оценям моята на около 100 .....макар че един колега го возих каза че според него вървяла нормално ама....
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Denev написа:Gerch написа:Както казват колегите, ще зема да го махна този чеп - кализатора, макар че нито мирише на кенф, нито нищо
вярно че много колеги казват така, и без да се обиждат, ама въобще незнаят за какво става въпрос (металокерамиките вътре в катализатора с течение на времето прогарят и обикновенно се отчупват парчета, които е възможно или да останат в катализатора или да отидат в крайното гърне, така че ако катализатора е за смяна много вероятно е да се налага и смяна на крайното гърне) .................. и аз от такива мнения се бях навил да го махам, ама ходих в сервиз и се оказа че катализатора си е перфе ................... тъй че не си хвърляй здравия катализатор на боклука за някакво скапано резонаторно гърне за 20лв.!!!
Абсолютно съм съгласен ..... Когато се съмнявате , че катализатора е заминал (и ако имате условия - канал , флекс и мик-мак , и ако знаете да работете с тях) , режете катализатора от пред (обикновено предната плоча се чупи първа ) и гледате дали е здрава , ако е здрава - заварявате катализатора , след това режете от зад , ако и от зад е цяла и се вижда , че не е нарушена повърхността по никакъв начин (няма дупки , отчупвания , миниатюрни рехавини) , то заварявате и от зад и си карате. Ако обаче видите някои от по горе описаните "нарушения" в целостта на плочите сваляйте без да се замисляте и слагайте катализаторно гърне (не резонаторно защото колата започва да бръмчи като жигула или пък най лошия вариант - права тръба, тогава и москвич 8-мак не може да се мери по ръмжене). Дори и най малката дупчица , пукнатинка или рехавина на плочата означава , че плочите са на път да се разбият и е по добре да се махне катализатора , вместо после да берете ядове с него. Често пъти в самото тяло на катализатора се наблюдава фин прах от керамика и платина - това също е признак , че плочите се ронят и знак , за това , че катализатора е на път "да си ходи".
- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
Аз съм с права тръба няма ядове достатъчно тиха е само крайното гърне дрънчи не се бях замислял че може да е от боклуци от катализатора ще го изкормя да проверя в такъв случай 

40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани