Какво трябва да се провери при съмнение че колата не върви ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 16.02.2009
Местоположение: burgas

Мнение от fiont » 18 Апр 2009, 16:40

малко ме съмнява :roll:
boo

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 31.08.2008
Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
Пол: Мъж
Кара: Compact m43tu
Мечтае да кара: E28

Мнение от sobiss » 18 Апр 2009, 17:55

Колеги по навик за добро или за лошо сипвам бензинец само на Лукоил. Та по принцип я давя с 98 и един път кво ми дойде на акъла и нахаках 95 :shock: Тая кола тотално спря да върви и от тогава 95 бензин не съществува за мене. Така че имайте в предвид и ползваното гориво ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 26.01.2008
Кара: 318is;Е36 328i;Е46 330i;E60 530d

Мнение от димитър_81 » 18 Апр 2009, 18:04

tonkata82 написа:ис-ката е добър мотор,но мога да кажа че с мойто тди голф 3 ги права да умиргат особено в баир :driving:
тоз път нищо не каза

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 29.12.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp

Мнение от djpamboss » 18 Апр 2009, 19:07

sobiss написа:Колеги по навик за добро или за лошо сипвам бензинец само на Лукоил. Та по принцип я давя с 98 и един път кво ми дойде на акъла и нахаках 95 :shock: Тая кола тотално спря да върви и от тогава 95 бензин не съществува за мене. Така че имайте в предвид и ползваното гориво ;)


и аз съм на такова мнение , гледам да я карам с 100 октана или поне 98 .... веднъж ми се случи даже бях пуснал тема дали е възможно от бензина да не работи равномерно , 2 дена сменяше обороти от 95 след това си налях пак 100 и нямаше проблем

Legendary
Аватар
Мнения: 1233
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: G30 530iX LCI, F25 30iX

Мнение от MadChicken » 18 Апр 2009, 19:41

Натискайте педала на газта повечко и ще върви :driving: :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 748
Регистриран на: 7.09.2008
Кара: бавара

Мнение от Игнатов » 18 Апр 2009, 20:04

Gerch написа:Както казват колегите, ще зема да го махна този чеп - кализатора, макар че нито мирише на кенф, нито нищо


вярно че много колеги казват така, и без да се обиждат, ама въобще незнаят за какво става въпрос (металокерамиките вътре в катализатора с течение на времето прогарят и обикновенно се отчупват парчета, които е възможно или да останат в катализатора или да отидат в крайното гърне, така че ако катализатора е за смяна много вероятно е да се налага и смяна на крайното гърне) .................. и аз от такива мнения се бях навил да го махам, ама ходих в сервиз и се оказа че катализатора си е перфе ................... тъй че не си хвърляй здравия катализатор на боклука за някакво скапано резонаторно гърне за 20лв.!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1237
Регистриран на: 20.05.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Touring

Мнение от nakoone » 18 Апр 2009, 21:53

Към djpamboss :

Колега да не би да си свикнал с вървежа и да ти се струват конете малко. :D И това е вариант.
Най добре я замери с някоя друга кола и ще си проличи в какво състояние е мотора.
Ако я караш само градско е нормално и да се запуши малко.Излез на магистралата и я поразтъпчи малко.
Варианти много.
Последна промяна nakoone на 19 Апр 2009, 14:56, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 434
Регистриран на: 29.12.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Е36 318is M42 Passat B5.5 131hp

Мнение от djpamboss » 19 Апр 2009, 2:59

nakoone написа:Към djpamboss :

Колега да не би да си свикнал с вървежа и да ти се струват конете малко. :D И това е вариант.
Най добре я замери с някоя друга кола и ще си проличи в какво състояние е мотора.
Ако я караш само градско е нолмално и да се запуши малко.Излез на магистралата и я поразтъпчи малко.
Варианти много.


да може и да съм свикнал , но все пак питам за да знам евентуално ако не върви какво да гледам .... иначе не я карам само градско , ама като цяло тия 140 коня ми се струват много за вървенето на колата ,аз я оценям моята на около 100 .....макар че един колега го возих каза че според него вървяла нормално ама....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 19 Апр 2009, 11:41

Denev написа:
Gerch написа:Както казват колегите, ще зема да го махна този чеп - кализатора, макар че нито мирише на кенф, нито нищо


вярно че много колеги казват така, и без да се обиждат, ама въобще незнаят за какво става въпрос (металокерамиките вътре в катализатора с течение на времето прогарят и обикновенно се отчупват парчета, които е възможно или да останат в катализатора или да отидат в крайното гърне, така че ако катализатора е за смяна много вероятно е да се налага и смяна на крайното гърне) .................. и аз от такива мнения се бях навил да го махам, ама ходих в сервиз и се оказа че катализатора си е перфе ................... тъй че не си хвърляй здравия катализатор на боклука за някакво скапано резонаторно гърне за 20лв.!!!


Абсолютно съм съгласен ..... Когато се съмнявате , че катализатора е заминал (и ако имате условия - канал , флекс и мик-мак , и ако знаете да работете с тях) , режете катализатора от пред (обикновено предната плоча се чупи първа ) и гледате дали е здрава , ако е здрава - заварявате катализатора , след това режете от зад , ако и от зад е цяла и се вижда , че не е нарушена повърхността по никакъв начин (няма дупки , отчупвания , миниатюрни рехавини) , то заварявате и от зад и си карате. Ако обаче видите някои от по горе описаните "нарушения" в целостта на плочите сваляйте без да се замисляте и слагайте катализаторно гърне (не резонаторно защото колата започва да бръмчи като жигула или пък най лошия вариант - права тръба, тогава и москвич 8-мак не може да се мери по ръмжене). Дори и най малката дупчица , пукнатинка или рехавина на плочата означава , че плочите са на път да се разбият и е по добре да се махне катализатора , вместо после да берете ядове с него. Често пъти в самото тяло на катализатора се наблюдава фин прах от керамика и платина - това също е признак , че плочите се ронят и знак , за това , че катализатора е на път "да си ходи".

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 19 Апр 2009, 13:03

Аз съм с права тръба няма ядове достатъчно тиха е само крайното гърне дрънчи не се бях замислял че може да е от боклуци от катализатора ще го изкормя да проверя в такъв случай :mhihi:

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook