Въпрос за бензинова помпа при E36

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 8.01.2009

Мнение от c20xe » 09 Май 2009, 9:08

miro20 написа:с още една малка подробност че газовите инжекциони са си с компютър, паралелен на бензиновия. адванс процесор ако не се лъжа , става излишен, точно поради това че компютъра управлява всичко - времената, подаването , реда , динамиката и т.н.
/поне при мен е така/
но сигурно това си зависи от модела на уредбата. не знам.
за обикновенните газови /кой си слага въобще такава ? / адванспроцесора си е направо задължителен.


Точно така!

miro20 написа:а за помпата - ами споменах за подаването на контакт - зажужава и спира.


При подаване на контакт помпата само подкачва бензина за 1.5 сек, след което се изключва, докато не запалиш мотора. Направено е с цел да не въртиш на стартер дълго време.
След запалване тя почва да работи постоянно, за да поддържа нужният дебит на гориво.
Някой горивни системи не използват това първоначално подкачване на гориво. Случвало се е дори на едни и същи автомобили, с едни и същи мотори, с едни и същи ЕКУ-та, единият да подкачва а другият не.


miro20 написа:и че спира, а не жужи постоянно. заради което си мисля че след като си създаде налягането, някой датчик прекъсва тока към нея.

Нямаш такъв датчик за налягане по горивната магистрала.
При подкачването помпата спира след 1.5 сек - на време е, а не на достигнато налягане. И само при подаване на контакт.

Ако спира по време на работа на мотора при достигане на някво налягане, то последното ще спадне за по-малко от секунда, поради постоянната работа на дюзите.
Без наличието на хидроакомулатор (който вече уточнихме, че го няма) помпата ще трябва пак да се включи за да поддържа нужното налягане.
Тези чести включвания и изключвания ще я съсипят за нула време. Да не говорим за пулсациите в налягането, които ще възникнат.
За това си е направена да работи постоянно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 09 Май 2009, 12:26

добър отговор. мерси.

както някой спомена, по преди, май няма разлика в живота на помпата дали ще работи постоянно или газаджията ще я направи с изключване.
дори поради това включ/изключ както ти спомена, това може да и скъси живота, а оставянето на сухо, това е най гоелмия проблем , заради който хората с лека ръка обобщават - заминала ти е щот караш на газ .

извод - слагайте (не евтини) инжекционни уредби, и не оставяйте под 10-15 л бензин.
тва е. :)
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook