Водороден Генератор - как стои въпроса
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- zorobg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 161
- Регистриран на: 13.03.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: 320 M50B20
- Детайли за колата: Е36 М50Б20
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
До колкото успях да се запозная, става дума за електролиза на водата. Следствие на което се получава водород. Доста чужди форуми изчетох на тази тема и проблема според доста хора е необходимата енергия за тази електролиза... Нека изчакаме теста, че и аз съм безкрайно любопитен какъв ще е резултата.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
преди теста се регламентирайте добре , да не стават недоразумения 


- dream_owner
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 20.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 318i
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
в Добрич от седмица има 2 коли с водород , обещават до 30 - 40% намаляне на разхода за бензиновите двигатели ..... чакаме с нетърпение да видим резултатите 

- senata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
- Мечтае да кара: Bmw X5
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Имам двама съседи кадето карат на водород единия е с Опел Астра 98-99 другия е с Рено Туинго
тоя с астрата вече кара година и малко с това и вече двигателя му е за основен ремонт трака като дизел от 65 Такаче тая "глупост" е добре за коли които неви трябват за ежедневно каране
ПРЕЕБАВА ДВИГАТЕЛЯ ОТВСЯКЪДЕ!!! неси заслужава!
тоя с астрата вече кара година и малко с това и вече двигателя му е за основен ремонт трака като дизел от 65 Такаче тая "глупост" е добре за коли които неви трябват за ежедневно каране
ПРЕЕБАВА ДВИГАТЕЛЯ ОТВСЯКЪДЕ!!! неси заслужава!
Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Руски форум: питаш нещо - получаваш нови въпроси;
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- chaos_drone
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 10.02.2011
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Ето един интересен линк. Разбира се като статия от неспециализиран вестник не съдържа кой знае колко полезна информация, но е любопитно:
http://www.168chasa.bg/Article.asp?ArticleId=817623
Аз също имам предположения, че ако се ползва алтернативно гориво, двигателя ще замине, както казва колегата senata. Проблема е предимно в смазката. Ако бъдат добавени смазки няма да има проблем, но сам по себе си този процес ще оскъпи производството на съответното гориво, особено ако то е в домашни условия. А иначе не знам дали икономията давана от водорода ще покрие разходите за нов двигател. От доста време се интересувам от алтернативни и "зелени" енергии. Ефективно приложение в автомобилите на практика се оказва доста трудно. Двигателите просто не са пригодени за такива.
http://www.168chasa.bg/Article.asp?ArticleId=817623
Аз също имам предположения, че ако се ползва алтернативно гориво, двигателя ще замине, както казва колегата senata. Проблема е предимно в смазката. Ако бъдат добавени смазки няма да има проблем, но сам по себе си този процес ще оскъпи производството на съответното гориво, особено ако то е в домашни условия. А иначе не знам дали икономията давана от водорода ще покрие разходите за нов двигател. От доста време се интересувам от алтернативни и "зелени" енергии. Ефективно приложение в автомобилите на практика се оказва доста трудно. Двигателите просто не са пригодени за такива.
- Steve70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83
- Мечтае да кара: Каквото и да е с индекс "M"
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Ей тука всичко става ясно. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70800&postdays=0&postorder=asc&start=30 Бла, бла и пари на вятъра е този водород.
Никога не казвай никога, защото няма начин да няма начин.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Steve70 написа:Ей тука всичко става ясно. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70800&postdays=0&postorder=asc&start=30 Бла, бла и пари на вятъра е този водород.
И там нищо не става ясно, една камара псевдо химици и физици спорят помежду си за това дали има ефект или не.Доста хора ползващи такива системи казват ,че има разлика,а пък други които не са я и виждали на живо викат ,че е пълна глупост.Аз съм намислил да го пробвам,пък каквото сабя покаже.Дали ще изгоря с 200-300лв. не е кой знае от какво значение,струва си да се опита, дори ефекта да не е икономия а минимално понижение на мощността.

- Steve70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83
- Мечтае да кара: Каквото и да е с индекс "M"
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Как така не става ясно!
1.Има цитиран закон на термодинамиката и запазване на енергията. Според тях, а не според псевдофизици и ала бала съществуването на такава система е невъзможно. То ако някой обори тези закони ще стане милиардер
, и ще си джитка на каквото гориво си иска.
2.Ясно е, че в една затворена система каквато е автомобила. Единствения източник на енергия е горивото в резервоара (Бензин,нафта,метан,природен газ). От това следва, че за да получиш водород посредством електролиза, ще трябва да изразходваш точно (Бензин,нафта,метан,природен газ). Това е равно на по голям разход
.
3.Единствения начин да има ефект от HHO газа е, да си го направиш в къщи от там в бутилки или каквото измислиш(бъди готов за БУМ ),и тогава да го подадеш за изгаряне. Ама тогава го добявяш към изброените в т.2 източници (Бензин,нафта,метан,природен газ). Ако използваш ток от вас ще установиш, че ще платиш много повече за получаването на този газ. Отколкото да си заредиш на бензиностанцията, най скъпото гориво в момента.
4.Проблема в момента да не навлезе това гориво(даже не е чист водород) като алтернатива е, че цената за получаване на киловатчас мощност, е по ниска за (бензин газ дизел природен газ), отколкото за водород, като в тази цена влиза производство, съхранение, разпостранение, КПД на двигателя. В момента който излезе технология способна да свали цената на водорода, никой не е в състояние да помогне на нефтените концерни. Ама все си мисля че пък тогава те ще свалят цената на нефта
, и пак ще сме в началото. Пазарна икономика какво да правиш, и тя си има закони
.
А и да не забравя, давам 1000 лева(цифрата е символична и мога да я вдигна срещу залог едно към едно, без таван), на всеки който успее да ми докаже-покаже такъв "икономичен и мощен" автомобил с тази велика система
. Сега да не вземете да си накупите устройства за по 200 лева, с които да изкарате 1000 лв. Защото ще излезе че вместо да ви помогна, ще ви набутам.

1.Има цитиран закон на термодинамиката и запазване на енергията. Според тях, а не според псевдофизици и ала бала съществуването на такава система е невъзможно. То ако някой обори тези закони ще стане милиардер


2.Ясно е, че в една затворена система каквато е автомобила. Единствения източник на енергия е горивото в резервоара (Бензин,нафта,метан,природен газ). От това следва, че за да получиш водород посредством електролиза, ще трябва да изразходваш точно (Бензин,нафта,метан,природен газ). Това е равно на по голям разход

3.Единствения начин да има ефект от HHO газа е, да си го направиш в къщи от там в бутилки или каквото измислиш(бъди готов за БУМ ),и тогава да го подадеш за изгаряне. Ама тогава го добявяш към изброените в т.2 източници (Бензин,нафта,метан,природен газ). Ако използваш ток от вас ще установиш, че ще платиш много повече за получаването на този газ. Отколкото да си заредиш на бензиностанцията, най скъпото гориво в момента.
4.Проблема в момента да не навлезе това гориво(даже не е чист водород) като алтернатива е, че цената за получаване на киловатчас мощност, е по ниска за (бензин газ дизел природен газ), отколкото за водород, като в тази цена влиза производство, съхранение, разпостранение, КПД на двигателя. В момента който излезе технология способна да свали цената на водорода, никой не е в състояние да помогне на нефтените концерни. Ама все си мисля че пък тогава те ще свалят цената на нефта


А и да не забравя, давам 1000 лева(цифрата е символична и мога да я вдигна срещу залог едно към едно, без таван), на всеки който успее да ми докаже-покаже такъв "икономичен и мощен" автомобил с тази велика система

Никога не казвай никога, защото няма начин да няма начин.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
аз бях свидетел на изработването на такава клетка , и то по "технология" точно на Проф. Илия Вълков с австралийско име Юл Браун тук .
Мися че това което направиха колегите е по савършенно от това което продават за вграждане в кола. Най малкото генератр на импулси му правиха някакъв , като идеята е водата се разбие не с много ток , а чрез резонанс
газ излиза .... ама на тва не му трябва кислород да гори и е много опасно .. за мако да бутнат лабораторията в която го правеха - (помещение 6м Х 3м) , до СВЕЩЕННИЯ резонанс не се стигна , тоест за производството на газ бяха нужни мнооого ампери . Това ако работеше , до сега да се продават инсталации за производство на такъв гас в комплект с котлета да речеме - всичко е по-лесно - няма променящи се обороти и режими , само горене да има и да не е скъпо .. Сега някой трябва да каже че ако някой го направи това и го пусне в производство , ще го гръмнат петролните картели
страх , перпето мобилето е изобретено , но тея с нефта са слпашили хората
тоа Браун , знаете ли от колко държави са го изгонили ? Щото е така зарибява хората и на места даже са инвестирали в негови проекти и парите са изчезнали без нищо на лице .
Въобще тая работа ако ставаше , нямаше да цепят атома за да правят топлина , ми щяхме да си караме ел централи на вода
Мися че това което направиха колегите е по савършенно от това което продават за вграждане в кола. Най малкото генератр на импулси му правиха някакъв , като идеята е водата се разбие не с много ток , а чрез резонанс



Въобще тая работа ако ставаше , нямаше да цепят атома за да правят топлина , ми щяхме да си караме ел централи на вода


- Steve70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 56
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83
- Мечтае да кара: Каквото и да е с индекс "M"
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Не знам дали да отворя нова тема, или да продължа в тази. Моля модераторите да преценят мястото и, за да я видят повече хора, защото се оказа се че вечния двигател е открит
. Тук имам оферта за изпробване на вечния двигател, моля всеки който иска да помогне, да се включи, освен ако не се е уплашил от "високо технологичната постановка която цитира Форумния Администратор от форума на Fiat ". Имам малък проблем, с теста. Аз съм от Бургас и маршрута който се цитира не ми говори нищо. Поради тази причина съм решил да закарам "Тестов автомобил: Деу Ланос 1,4 бензин, конвериран на газ LPG, с обикновена газова уредба с изпарител. Автомобила е на около 600 000 километра , бивше такси. " на дино тест някъде в София. Помощта която искам е: Да ме насочите към добър сервиз с Дино-тест в София, и нотариус при когото предварително ще бъдат заложени сумите. Аз съм обявил "давам 1000 лева(цифрата е символична и мога да я вдигна срещу залог едно към едно, без таван)", мога да покрия залога от 1000 за който ме офертират, но приемам и включване от колеги за да мога да вдигна мизата(очаквам включване и от HHO търговците). На 04.04.2011г. имам работа в София, предполагам че дотогава всичко може да се уреди относно организацията на теста. Моля модераторите да преместят темата и в тунинг секцията, защото такава прословута "икономия и мощност" не трябва да остава скрита за хора които дават хиляди левове за чипове, спортни филтри и генерации и т.н. Приемам подсказки какви точно параметри да се следят, добре е също и да има изработени правила за провеждане на теста. Сега е момента, за толкова години това е първия човек , който е готов да заложи пари при теста на тази технология. Моля и за колеги които могат да осигурят видео-заснемането, гарантирам голяма гледаемост в YouTube. При загуба посрещам 1000-та лв. сам. При печалба след приспадане на разходите за дино-теста и нотариуса, остатъка го дарявам на клуба (юбилеен събор все пак).

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Никога не казвай никога, защото няма начин да няма начин.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.
- zgabrovski
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 19.03.2011
- Мечтае да кара: Mazerati
- Детайли за колата: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Steve70 написа:Как така не става ясно!![]()
1.Има цитиран закон на термодинамиката и запазване на енергията. Според тях, а не според псевдофизици и ала бала съществуването на такава система е невъзможно. То ако някой обори тези закони ще стане милиардер, и ще си джитка на каквото гориво си иска.
![]()
2.Ясно е, че в една затворена система каквато е автомобила. Единствения източник на енергия е горивото в резервоара (Бензин,нафта,метан,природен газ). От това следва, че за да получиш водород посредством електролиза, ще трябва да изразходваш точно (Бензин,нафта,метан,природен газ). Това е равно на по голям разход.
3.Единствения начин да има ефект от HHO газа е, да си го направиш в къщи от там в бутилки или каквото измислиш(бъди готов за БУМ ),и тогава да го подадеш за изгаряне. Ама тогава го добявяш към изброените в т.2 източници (Бензин,нафта,метан,природен газ). Ако използваш ток от вас ще установиш, че ще платиш много повече за получаването на този газ. Отколкото да си заредиш на бензиностанцията, най скъпото гориво в момента.
4.Проблема в момента да не навлезе това гориво(даже не е чист водород) като алтернатива е, че цената за получаване на киловатчас мощност, е по ниска за (бензин газ дизел природен газ), отколкото за водород, като в тази цена влиза производство, съхранение, разпостранение, КПД на двигателя. В момента който излезе технология способна да свали цената на водорода, никой не е в състояние да помогне на нефтените концерни. Ама все си мисля че пък тогава те ще свалят цената на нефта, и пак ще сме в началото. Пазарна икономика какво да правиш, и тя си има закони
.
А и да не забравя, давам 1000 лева(цифрата е символична и мога да я вдигна срещу залог едно към едно, без таван), на всеки който успее да ми докаже-покаже такъв "икономичен и мощен" автомобил с тази велика система. Сега да не вземете да си накупите устройства за по 200 лева, с които да изкарате 1000 лв. Защото ще излезе че вместо да ви помогна, ще ви набутам.
Колега, аз съм кандидат за наградата.
Казвай как да си я получа, кога ще дойдеш да присъстваш на теста.
Виж мнението ми тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70800&postdays=0&postorder=asc&start=75 от Пуснато на: Чет Мар 24, 2011 7:43 pm.
Хайде, чакам те, искам ти 1000-та лева.
Абе вия с тоя твоя градски дето ме опонира във Фиат-форума, като ви гледам, сте си 100% агенти на Лукойл. Признавайте си!!!!!!
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Хора спрете да говорите на изуст. Колко имате по физика? Някакви закони на термодинамиката...
Тук не се става въпрос за получаване на енергия от нищото, а за подготвяне на едно гориво (дестилирана вода) за изгаряне.
Ето два примера:
1) Вечен двигател: електомобил. Движиш се на ток от акумулатора, който се зарежда от генератора. Няма как да се получи, защото има загуби на енергия.
2) двигател: ДВГ - изразходване на енергия от подкачващата помпа, подгряване, помпата за високото налягане, един куп датчици, един куп ел. вентили, ток за 12 000 V ел. дъга, водна помпа, маслена пома (два броя).
Просто при втория случай се изразходва гориво. Водата също е гориво. Да хаби се ток за получаването на HHO, но ако си мислите че свещите и подгряващите свещи взимат енергия от космоса се лъжете.
Тук не се става въпрос за получаване на енергия от нищото, а за подготвяне на едно гориво (дестилирана вода) за изгаряне.
Ето два примера:
1) Вечен двигател: електомобил. Движиш се на ток от акумулатора, който се зарежда от генератора. Няма как да се получи, защото има загуби на енергия.
2) двигател: ДВГ - изразходване на енергия от подкачващата помпа, подгряване, помпата за високото налягане, един куп датчици, един куп ел. вентили, ток за 12 000 V ел. дъга, водна помпа, маслена пома (два броя).
Просто при втория случай се изразходва гориво. Водата също е гориво. Да хаби се ток за получаването на HHO, но ако си мислите че свещите и подгряващите свещи взимат енергия от космоса се лъжете.
Водата е вид гориво, няма как това да е вечен двигател.Steve70 написа:...вечния двигател е открит...
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
Разход се доказва при един и същ маршрут, атмосферни и пътни условия и темпомат. Всичко друго е бошлаф.
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
bum_bum написа:Т.е. има далавера от предварително зареждане на колата с водород, но не и да се прави в самата нея? Т.е. пак няма далавера, щото предварителното зареждане се обезсмисля по ред други причини.

Тая проба не се състоя. Хората се ослушват. Или това с водата са пълни глупости или тия прикупвачи са глупаци.bum_bum написа:Тая проба ако се осъществи съм готов да помисля, че не живеем в България![]()
Дано се случи
- anton mutafchiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 943
- Регистриран на: 20.05.2009
- Местоположение: пловдив
- Кара: всичко що е с гуми
Re: Водороден Генератор - как стои въпроса
миналия ден говорих с човек на който са му сложили февруари такава система и от тогава се е видял в чудо ефект никав и само ходил на реглажи и пак ништо не ставало 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани